...S2 tenttiin valmistautuessa?
Standardeistahan on ihan oma tiiliskivi, mutta missä kirjassa olisi nostettu oleellisimmat asiat esille ja olisi helppolukuinen?
Mikä olisi paras oppikirja...
6
309
Vastaukset
- Anonyymi
SFS 6000 on ehdottomasti paras oppikirja. Siitä kannattaa aloittaa.
- Anonyymi
Kyllä ne kaikki julkaisut on syytä osata. Kokeessa kysymykset tulevat eri aihealueilta ja eri lähdetiedoista. Ainakin aikoinaan S1 kokeessa piti vastaus kirjoittaa sanasta sanaan ja lopuksi lähdetietö. Saattoi olle vaikkapa 4 eri kirjaa jotka käsittelivät aihetta. Näin vastaten sai täydet pisteet.
Itse tykkään D1 enemmän. Siinä asiat kirjoitettu selkokielisemmin. Opettelee sen eka huolella ja sitten standardin sivuille pieniä muistilappuja mitä löytyy mistäkin. Ei se parin viikon valmisteleva iltakurssikaan pahaa tee, jos jaksaa päivän päätteeksi vielä ottaa oppia vastaan.
- Anonyymi
Muumilaakson tarinoita kirja on vielä selkokielisemmin kirjoitettu, suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607454- 1294190
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.293542- 212908
- 272503
- 232452
- 252050
- 472040
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732022- 321958