Olen selvännäkijä, auttaja ja kuuntelija sinua varten.
Olen erikoistunut parisuhde, terveys ja talousasioihin. Välitän myös parantavaa energiaa.
Viestit tulevat maailmankaikkeuden valosta, enkeleiltä ja oppailta.
Autan sinua ongelmissa ja tilanteissa missä tarvitset apua.
Ota rohkeasti yhteyttä niin autan sinua enkelten parantavalla energialla.
Minulle voi lähettää sähköpostia [email protected]
Selvännäkijä
3
794
Vastaukset
- Anonyymi
Aihe ei kai kulu näkiä piiriisi.Onko todella totta saman rapun henkilö kerostalossa,On mt-potilas ja maistuu kaljakin.Jostain syystä ei siedä minua? ihmiset sanoivat oli poissaolessani ovellani ja irrotti,vei lagatoman ovikelloni.Ikävä että nämä mt-potilaat jos naisia ja käytävät alkoholia,sotkevat päänsä,Mikä koktaili.Kohdistaa vihansa täysin ulkopuolisiin.Tässä oli kyse savukeista.Savukeiden poltto kun kieletty parvekkella ja useampi siitä sanoi häiritsee eteenpäin- Syylistä minut,kun ei avoimiestä tukena,Muilla on .
- Anonyymi
Onpa taas kontulan mummolta sekavaa settiä. Miehen puutetta valittaa joka paikassa ja haukkuu muita naisia juopoiksi. Enpä haluais moista ihmistä tuntea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392105Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1881559- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151118
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70894
- 250886