että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tavalla. Enkä täällä syitä kysele enkä mitään muutakaan.
Älä nyt ainakaan pelkää
74
1099
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole kyse pelosta. Rajat voivat tarkoittaa myös sitä, että kaikki lähestymistavat eivät enää ole ok. Osaatko pyytää anteeksi?
- Anonyymi00002
En pyydä anteeksi ja en aio muuttua. Mieheltä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Aina ei anteeksipyyntö tai itsensä muuttaminen auta tai sitä ei edes odoteta. Väärinkäsityksiä? Puhuminen vois selkiyttää, Yleensä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Yrität noin hallita tilannetta. Kuulen sun egon puhuvan. Anteeksi pyytäminen on sama kuin myöntäisi virheensä. Mutta se on niin vaikeaa että kaikki ei uskalla 😉
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
😆
- Anonyymi00021
Osaan pyytää anteeksi. Tässä tilanteessa minulla ei ole syytä sellaiseen.
mieheltä - Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
mieheltäOletko varma?
- Anonyymi00026
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kummassa järjestyksessä ajattelit nämä periaatteet suorittaa? Sivusta kikakika
- Anonyymi00027
Anonyymi00021 kirjoitti:
mieheltäSitten olet eläny vaa just niin hyvi
- Anonyymi00035
En ole varma, onko minulla anteeksi pyydettävää. Voi olla, jos on varattu tms. tai pitää vastenmielisenä. Jos on anteeksipyydettävää, voin pyytää anteeksi.
- Anonyymi00039
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tämä on kyllä tiedossa.
En vaadi muuttumaan .
Sillä pässit on pässejä .
Mutta luopumaan joudut.
Naiselta sivusta - Anonyymi00042
Anonyymi00004 kirjoitti:
Aina ei anteeksipyyntö tai itsensä muuttaminen auta tai sitä ei edes odoteta. Väärinkäsityksiä? Puhuminen vois selkiyttää, Yleensä.
Älä nyt mee tekeenntuota muuttumis virhettä.Hän saattaa luulla että muutut toisen ihmisen takia et sinulla on uus rakas.
- Anonyymi00045
Anonyymi00035 kirjoitti:
En ole varma, onko minulla anteeksi pyydettävää. Voi olla, jos on varattu tms. tai pitää vastenmielisenä. Jos on anteeksipyydettävää, voin pyytää anteeksi.
Vastenmielinen on se kuka irl ilmestyy ihan mikä klon aika tahansa päivittäin tai melkein päivittäin eteesi jostain.Paikkakunnalla missä halutessaan pystyy välttelemään ihmistä.Tajuatko ettei välttämättä henkilö ketä seuraat pelkää sinua vaan pelkää itseään ettei voi pitää itseään hallinnassa ja pelkää tekevänsä vihoissaan seuraamisestasi jotain kamalaa!
- Anonyymi00048
Anonyymi00023 kirjoitti:
Oletko varma?
Ei ole muistissa mitään sellaista.
mieheltä - Anonyymi00076
No, anteeksi pyydän sinulta, jos olen tehnyt väärin sinua kohtaan. En, tietoisesti ole sitä koskaan tehnyt sinulle, koska rakastan sinua syvästi. Ja, joka päivä kaipaan sinun läheisyyttä. En, ymmärrä mitä olen tehnyt väärin?
- Anonyymi00003
Helpottaisiko se jos joskus puhuisimme
- Anonyymi00005
Varmasti se puhuminen auttaa siihen että ympyrä sulkeutuu eikä jää roikkuun
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
En kaipaa puhumista enää. Se ei muuta tilannetta. Parempi sulkea juttu tähän.
Naiselta. - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä se käy. En jää roikkumaan.
ap - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä se käy. En jää roikkumaan.
apMiksi haluat jutella? Jäikö jotain selvitettävää...
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi haluat jutella? Jäikö jotain selvitettävää...
Jäi
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jäi
Kerro?
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jäi
Olisit selittänyt toimintaasi?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
En, vaan pyytänyt anteeks.
- Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
Naiselta.Jos kyse todella kauan jatkuneesta tilanteesta, niin olen täysin samaa mieltä!
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
En, vaan pyytänyt anteeks.
Teet sen anteeksipyynnön vain itseäsi varten. Satutit mua jo aikaisemmin ja sulla on ollut mahdollisuus pyytää anteeksi jo silloin kun yhteys oli.
🤝 - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jos kyse todella kauan jatkuneesta tilanteesta, niin olen täysin samaa mieltä!
Haavoja ei kannata repiä auki enää. Tässä menee raja. Satutit liikaa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Haavoja ei kannata repiä auki enää. Tässä menee raja. Satutit liikaa.
Kyllä juuri noin se on!
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kyllä juuri noin se on!
Myönnät että satutit..
- Anonyymi00024
Anonyymi00005 kirjoitti:
Juuri näin.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Juuri näin.
En pysty näkemään. Vaikka on ollut ikävä 💔
Naiselta - Anonyymi00029
Anonyymi00007 kirjoitti:
Naiselta.Kerro gubbe lisää syitä- oliko syy koska myrsky repi puita ja taivas salamoi vai muu mikä
- Anonyymi00031
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vaikka kuule pyhän Stefanoksen eressä. Sivusta trolololololoo
- Anonyymi00033
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jos kyse todella kauan jatkuneesta tilanteesta, niin olen täysin samaa mieltä!
Näin on gubbe näin on menisivät jo piruparat elämässä eteenpäin. TT
- Anonyymi00036
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi haluat jutella? Jäikö jotain selvitettävää...
En tiedä. Vastasin alkuperäiseen kommenttiin. En pidätä henkeäni, että jotain selvitettävää olisi.
Ap.
- Anonyymi00018
Olin kiinnostunut romanttisesti. Sinä et selvästi. Uskon.
- Anonyymi00030
Hyökkäys ei ole paras puolustus näissä hommissa. Ei tämä ole mikään kilpailu.
Ap - Anonyymi00058
Anonyymi00030 kirjoitti:
Hyökkäys ei ole paras puolustus näissä hommissa. Ei tämä ole mikään kilpailu.
ApSe oli toteamus. Huomasin että et ollut kiinnostunut samalla tavalla. Ei se ole kilpailua vaan silloin on parempi eri suuntiin jatkaa
- Anonyymi00077
Sinun romanttinen kiinnostus on pelkkää tyhjää puhetta.
Et todellakaan näytä ymmärtävän, että miksi et ole sopiva minulle naiselle.
Joudut luopumaan, koska en pysty edes ystävyyteen kaiken pahan jälkeen.
- Anonyymi00019
Hyvä jos ymmärrät, että toisen ihmisen rajoja on kunnioitettava.
Mutta oikeasti osaatko sinä kunnioittaa toisen ihmisen yksityisyydessä ja elämään liittyen yhtään mitään?
Et osaa, on minun naisen näkemykseni.
Kirjoitat, että et täällä mitään syitä kysele, tämä ei pidä täysin paikkaansa.
Kuinka pitkään oletkaan ruikuttanut näillä palstoilla ehkä kymmeniä vuosia olet vinkunut yhtä ja samaa asiaa. Voisi verrata hiivattomaan pullataikinaan tämä sinun sotkusi polkee paikallaan ja paisuu paisumistaan.
Kaikki saa jäädä näin koska tätä sotkua ei pysty selvittämään kukaan ihminen.
Varsinkaan sinun kanssasi keskustelu on hukkaan heitettyä aikaa.
Jos en sinusta tykkää enkä sinua halua lähelleni niin hyväksy se kuin aikuinen mies.
Ja ymmärrä pysyä näkymättömissä lopultakin.- Anonyymi00028
Asiaa, mutta yksi asia vaivaa... miten hiivaton pullataikina paisuu??? Hiiva on oleellinen ainesosa hiivataikinan kohoamisessa... sivusta leipuri
- Anonyymi00037
En jaksanut lukea, mutta jatka samaan malliin.
Ap - Anonyymi00043
Anonyymi00028 kirjoitti:
Asiaa, mutta yksi asia vaivaa... miten hiivaton pullataikina paisuu??? Hiiva on oleellinen ainesosa hiivataikinan kohoamisessa... sivusta leipuri
Näkyykö leipurius missään julkisena?
- Anonyymi00046
Anonyymi00043 kirjoitti:
Näkyykö leipurius missään julkisena?
Tuskin.
- Anonyymi00047
Anonyymi00028 kirjoitti:
Psylliumia tai taikinajuurta voi myös käyttää.
- Anonyymi00073
Älä uhittele siellä toisille henkilöille.
Jos palstan sääntöjä noudatetaan, niin kommentointi on sallittua.
- Anonyymi00032
Älä karkaa kauas, mun on niin ikävä sua. En uskonut että oikeasti haluat jutella, siksi Karlsson pois usko se..
- Anonyymi00038
Enpä tiedä. Aika vähän uskon tällä anonyymillä keskustelupalstalla.
Ap - Anonyymi00044
Viikko valaista miksi olet tuplaemojin laittanut?
- Anonyymi00034
Stalkkerifeikit taas hämmentää. Mahdollisuus oli kysyä mutta mitäs feikit sellaista.
- Anonyymi00040
En tainnut ymmärtää tätä kommenttia.
- Anonyymi00049
Sä vaan oot nii. Tyhmä
- Anonyymi00050
tiedät kyllä miksi en voi sinua päästää enää niin lähelle... vaikka läheisyytesi minua lämmittääkin.
- Anonyymi00061
Koska pelkäät rakastua.
- Anonyymi00071
Anonyymi00061 kirjoitti:
Koska pelkäät rakastua.
Miksi sinuun pitäisi juuri hänen rakastua? Noup
- Anonyymi00074
Anonyymi00071 kirjoitti:
Miksi sinuun pitäisi juuri hänen rakastua? Noup
Koska hän kuitenkin ikävöi.
- Anonyymi00051
Paljon aineksia, mutta sekoittaen…
- Anonyymi00052
Oletko kunnioittanut toisen henkilökohtaisia rajoja myös tosielämässä? Jos et, muutoksen tekeminen vain palstalla on sinulle helppo ratkaisu. Oikea olisi se, että pyytäisit anteeksi häneltä, jonka rajoja olet rikkonut, jotta toinen voi luottaa taas oman tilansa kunnioitukseen, eli elää vapaasti. Mistä hän muuten voisi tietää, jatkuuko sama?
- Anonyymi00053
Millä tavalla hän on rikkonut rajoja? Oletko varma, ettet vain kuvittele hänen rikkoneen rajoja?
- Anonyymi00054
En ole vakoillut tai mitään. Miksi niin luulet?
- Anonyymi00056
En ole ap mutta jos minulle kirjoitat, niin voitko sanoa, missä olen rikkonut rajoja?
- Anonyymi00055
Jos et ole rikkonut toisen henkilökohtaisia rajoja, niin sittenhän voi vain vaikkapa vetäytyä. Tai voit kysyä syitä toiselta asioiden kulkuun, hänen kokemuksiaan, jos niin haluat.
- Anonyymi00057
Se on kyllä jännä, että naiset on kuitenkin pohjimmiltaan vittupäitä, eikä kovin helpolla pyytele anteeksi 😂
- Anonyymi00059
Sama miehistä.
- Anonyymi00062
Höpö höpö. Jos koet noin, niin olisiko perusasiat elämästä jääneet jo sillon lapsuudessa oppimatta?
Naisesi ei ole sinun äiti, vaan tasavertainen ihminen, ei palvelija, ei opettajasi, eikä myöskään tunteeton tarpeidesi tyydyttäjä.
Oli jopa vähän huvittavaa, kun telkusts tuli ohjelmaa homopareista, niin heillä ei todellakaan toinen kysele, mitä ruokaa kotiin tullessa. Se iski tajuntaan, jos ymmärrät 😆 - Anonyymi00065
Anonyymi00062 kirjoitti:
Höpö höpö. Jos koet noin, niin olisiko perusasiat elämästä jääneet jo sillon lapsuudessa oppimatta?
Naisesi ei ole sinun äiti, vaan tasavertainen ihminen, ei palvelija, ei opettajasi, eikä myöskään tunteeton tarpeidesi tyydyttäjä.
Oli jopa vähän huvittavaa, kun telkusts tuli ohjelmaa homopareista, niin heillä ei todellakaan toinen kysele, mitä ruokaa kotiin tullessa. Se iski tajuntaan, jos ymmärrät 😆Arvoisa kommentoija, puhu vain omasta puolestasi, sillä minä myös palvelen muita ihmisiä riippumatta heidän sukupuolestaan.
Älä myöskään vedä tasa-arvoa keppihevoseksi näyttääksesi moraalisesti paremmalta ihmiseltä, kun muut argumentit ehkä loppuivat ? - Anonyymi00067
Anonyymi00065 kirjoitti:
Arvoisa kommentoija, puhu vain omasta puolestasi, sillä minä myös palvelen muita ihmisiä riippumatta heidän sukupuolestaan.
Älä myöskään vedä tasa-arvoa keppihevoseksi näyttääksesi moraalisesti paremmalta ihmiseltä, kun muut argumentit ehkä loppuivat ?Netistäkö kopioitua varmaan teksti. Turha yrittää haukkua naisia ilman perusteita.
- Anonyymi00063
Hyvä kun pysyt kaukana. En noin vanhaa miestä enää huoli. Otan noita nuorempia. Poikkeus ehkä H mies.
- Anonyymi00064
Tiedoksesi mies tämä. Voit elää omaa elämääsi kuinka ikinä tykkäät.
Mutta älä koskaan kuvittele, että sinä tulet saman katon alle minun kanssani.
Mahdoton asia ei koskaan muutu mahdolliseksi, koska useat syyt ovat esteenä ja nämä syyt tulevat niin syvältä, että ei asioita ei pysty vaan hyväksymään.
Minulla kuten monilla toisillakin naisilla on velvollisuuksia ja vastuuta loppuelämän ajaksi. Sinä et ole henkilö, ketä pystyn auttamaan enkä liioin ymmärtämään.
Käyttäytyminen on tärkeää täällä elämässä vasta kun osaa edes ne alkeet voi mahdollisesti odottaa itselle tapahtuvan hyviä asioita.
Toinen henkilö tarvitsee apua ja tukea koko elämänsä ajaksi.
Hän menee valitettavasti edelle kaikessa mikä on tärkeää minulle.- Anonyymi00068
Ketä lienette mutta ottakaahan huomioon identiteettivarkaat jotka sepittelevät tarinoita tekeytyen toisiksi ihmisiksi, riidanhaku - trollaamismielessä.
Ei onnistu täällä. - Anonyymi00069
Eikö aloittaja juuri todennut, että aikoo pysyä elämästäsi kaukana ja nyt sinä jatkat vainoharhoissasi.
Kuulostaa niin draamakuningattarelta, joka tekee roolistaan paljon kokoaan suuremman. Oksettaa tuo asenne, että asetut niin paljon aloittajaa korkeammalle ja sieltä huutelet moitesanoja itseäsi huonommalla rääpäleelle.
Yök!
- Anonyymi00066
Ei multa
- Anonyymi00072
Ok. En pelkää.
- Anonyymi00075
No minkä kirjootin sen kirjootin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523406Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512389Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu121194- 1121169
Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48937Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va9913Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 46864
- 36692
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt196666