Elämä on perseestä.

Anonyymi-ap

Olen jo 42v. Ihminen ja hanki kavereita kommentti on aivan perseestä. Olen ikäni yrittänyt tehdä kavereita ym. Mutta eipä niitä juuri ole. Enää ei ole yhtään kappaletta. Olen sentään naimisissa. Mutta vaimoani en laske mukaan.
Elämä vituttaa melkein joka päivä.. Itsemurhaa harkitsen viikottain. Olen elämäni varrella pyrkinyt etsimään vastauksia ja lukenut paljon kirjoja. En ole löytänyt muita vastauksia, kuin sen että tämä tulee tuskin koskaan paranemaan.
Kaikennäköistä henkistä vaivaa on. Ajattelen liikaa, olen pärjannyt hyvin nokkeluutta vaativissa tehtävissä ja olen monesti askeleen edellä muita ajattelussani. Näen kokonaiskuvan ts. Ihmiset ei ymmärrä minua, paitsi aniharvat.
Elämä on yhtä vitun vuoristorata, mutta yleensä aina masentaa. Ihmiset vituttaa. Välinpitämättömyys vituttaa. Työpaikka vituttaa. Byrokratia vituttaa. Se että kaikki on niin vitun kallista vituttaa, välillä naapurit vituttaa. Pomo vituttaa. Naiset vituttaa. Putin vituttaa. Se että olin aikanaan koulukiusattu vituttaa ja se että se laittoi kaiken sekaisin.
Vituttamisen aiheita on siis ihan vitusti.. Ainoa mikä ei vituta on luonto ja aitous. Rehellisyys. Hyvät arvot.
Tätä tämä on ollut teini iästä lähtien. Kaikkea on kokeiltu ja yritetty, mutta sama paska jatkuu vuodesta toiseen. Vanhempana ei ole enää yhtä impulsiivinen, mutta jo liikaa nähnyt, ei tunnu olevan enää vaihtoehtoja olonsa helpottamiseksi.
Lienee vielä huonompi. Elämä on vitun vaikeaa, vitun tylsää, hyvin ennalta arvattavaa.. Monesti menee perseelleen asiat monta viikkoa eikä tule onnistumisen tunteita vaikka kuinka yrittäisi.
Kaikille onnittelijoille tiedoksi, ettei tarvitse tulla vittuilemaan kuinka voit muuttaa elämääsi jne. Minkä sitä vittu itselleen voi kerran on tälläiseksi syntynyt. P. S. En ole mulkku. Ehkä sellaisille toki ketkä sen ansaitsee. Olen liian toisia auttava hyväsydäminen ihminen ja fiksu. Sitä vittua kai tässä kä.rsinkin.

26

1332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipas tyhjentävästi sanottu. Vähän tai aika paljonkin sama täällä. Paitsi ettei edes sitä parisuhdetta. Pitäis hankkia koko elämä, mutten osaa enkä varsinkaan uskalla.

    • Anonyymi

      Ja mikä on vaimosi merkitys elämässäsi? Ei nähtävästi mikään. Minäkin olen ollut koulukiusattu. Olet kuitenkin työkykyinen.Minä olen työkyvyttömyyseläkkeellä. En nyt ymmärtänyt viestisi pointtia muuta kuin että sua vituttaa. Onko sun pakko ajatella putinia? Miksi häntä mietit?

      • Anonyymi

        Aloittajalla sentään on työ ja vaimo.

        Jotkut on työkyvyttömyys eläkkeellä eikä puolisoa ja hyviä ystäviä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalla sentään on työ ja vaimo.

        Jotkut on työkyvyttömyys eläkkeellä eikä puolisoa ja hyviä ystäviä ole.

        Tuska on subjektiivista. Meillä kaikilla on aina pahemmat ongelmat kuin toisella.


    • Anonyymi

      Liity Mies sakit ry. Löydät yhteystiedot netistä.Tai pyydä ystävä itsellesi Punainen Risti. Ikän katsomatta ja sukupuoleen voi niin tehdä.Sivut löyyy netti. Tai ryhdy itse ystäväksi yksinäiselle,Mikä etää? Punanen risti on siihenkin kursseja kuin serakunnalla ilmaisia ne. Ystävänä olo ei velvoita mitään kuluja Tapaat häntä kerran viikossa tai 2 viikon- 4viikon välein.

    • sos-kriisikeskus

      Hei ja hyvä, että kirjoitit tänne!

      Saitkin jo hyviä neuvoja, mutta vastaan vielä minäkin. Etenkin itsetuhoisista ajatuksista kannattaisi keskustella ammattilaisen kanssa.

      Sanoit, että olet jo kokeillut monenlaista, mutta laitan sitli tiedoksi auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Ao. palveluista voi halutessaan saada tukea ja vinkkejä myös muuhun avun hakemiseen.

      - Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. Mieli Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

      Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Esimerkiksi joka viikko maanantaista keskiviikkoon klo 15-19 ja torsaisin klo 15-21 on Solmussa-chat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

      Myös aikaisemmassa viestissä minitun Miessakit ry:n toimintaa löytyy Tukinetistä https://tukinet.net/toimijat/miessakit-ry/

      - Valtakunnallinen kriisipuhelin

      Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää24/7 numerossa 09 2525 0111.

      - Kriisikeskukset

      Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Osassa yksiköistä myös etävastaanotto on mahdollinen. Yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/

      Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

    • Anonyymi

      Minäkin olin lapsena rankasti koulukiusattu. Oikeastaan olin kiusattu niin pitkään kuin opiskelin. Peruskoulussa kiusattiin, lukiossa kiusattiin, vittu korkeakoulussa kiusattiin.

      Töissä ei kiusata. Onneksi on etätyömahdollisuus niin ei edes tarvitse nähdä kollegoida eikä kiinnosta vittuakaan mitä minusta ajattelevat.

      Minulla ei ole yhtään kavereita enkä näe ihmisiä vapaalla enkä edes töissä, koska teen niitä etänä. Olen oppinut että ihmiset on vitun mulkkuja eikä minua voisi vähempää kiinnostaa niiden seura.

      Olin nuorempana liian kiltti ja autoin muita ihmisiä, esimerkiksi lainaamalla rahaa jos tarvitsivat. No kannattiko? Ne paskat ei koskaan maksanut takaisin eikä kukaan vastavuoroisesti auttanut minua. Nykyään en auta ketään, kärsikööt paskaansa.

      • Anonyymi

        Pistä pahuus kiertoon, saat hyvät fiilikset. Kokeiltu on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistä pahuus kiertoon, saat hyvät fiilikset. Kokeiltu on

        ooahoiddfva<dfgauioidgkabscijhdcjbxjhxcvhjilaegfyuytaef8gfr
        OOTTE KAIKKI PERSEEEEESTTT


      • Anonyymi

        HAISTAKAA PASKA


      • Anonyymi

        Et ole ainut. Yhteiskunta ei tajua että koulukiusaaminen jättää jäljet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ainut. Yhteiskunta ei tajua että koulukiusaaminen jättää jäljet

        Ei yhteiskunta ole mikään henkilö, joka voisi tajutakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhteiskunta ole mikään henkilö, joka voisi tajutakaan.

        Siellä on kuule ihmisiä päättämässä asioista, mutta kehitystä ihmisten hyvinvointiin ei Kokoomuksen mm. Kiinnosta tehdä pätkääkään.


    • Anonyymi

      Sinulla on sentään puoliso. Olen yksinäinen nainen, ei ole koskaan ollut parisuhdetta, ei sisaruksia, vanhemmat eivät ole enää elossa. Minulla ei oikeastaan ole ollut koskaan ystäviä, ehkä opiskeluaikoina joku opintoihin liittyen. Työkaverit ovat ainoita, kun pian jään eläkkeelle, ei ole heidänkään seuraansa eikä puhekavereita enää. Olen ollut pahasti koulukiusattu, työssä ei onneksi kiusata, mutta en ehkä taustani vuoksi luota ihmisiin. Olen työuupunut, väsynyt, mikään ns. vapaa-ajan aktiviteetti yksin harrastettua liikuntaa lukuun ottamatta ei kiinnosta. Univajeen vuoksi en edes jaksa lähteä mihinkään iltaisin haluan vain nukkumaan. En käytä alkoholia, ihmisten seura ei oikeastaan kiinnosta. Toisaalta pelottaa, mihin tämä jatkuva yksinäisyys johtaa. Viikonloppuisin ja juhlapyhien aikaan en edes välttämättä puhu kenenkään kanssa, kun ei ole sukulaisia eikä ystäviä - ei siis edes yhtä läheistä ystävää. Vapaaehtoistyötä en usko jaksavani, vaikka sieltä saisi ihmiskontakteja.

      • Anonyymi

        Ihankuin mun kirjoittamana monesti kyl mietin kun ikä tulee lisää ja kaikenmaailman kremppoja et kuka mua auttaa jos saisin kotona jonkun kohtauksen enkä pysty soittamaan ambulanssia? Ei kukaan! Kotiini kuolen eikä ole ketään joka jäisi kaipaamaan.


    • Anonyymi

      ok

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä yhteistä olisikaan kaverilla ja ystävyydellä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No puukkoa kurkku vaan sitten

    • Anonyymi

      Meinasin tulla kirjoittamaan sinulle jotakin lohduttavaa ja mieltä keventävää, mutta vihaatkin naisia niin tuskinpa haluat apuani.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Huhhuh. Taas näitä joilla on parisuhde(avioliitto) ja on muka yksinäinen. Et tiedä yksinäisyydestä mitään. Sulla on sentään toinen ihminen asunnossa jonka kanssa olla.

    • Anonyymi

      Ei parisuhteessa olla koko aikaa käsikädessä, toinen voi olla työn takia muualla tai vaikka salasuhteensa luona ja silloin voi tuntea todella olevansa yksin. Kannattaa tutustua itseensä ja myös luottaa. Kokemusta on yksinäisestä parisuhteesta ja nyt elän yksin ja olen onnellinen verrattuna aiempaan elämään. Tsemppiä!

    • Anonyymi

      SAATANA

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe