Siis niin kuin otsikossa lukee... Onko kannattavaa? Saako muutaman satasen vaihtorahalla jotain vastinetta?
Kannattaako vaihto D70 - > D70s
6
1889
Vastaukset
- ??????
..todella turhaa vaihtaa ässämalliin. Näytön koon lisäksi erot ovat pieniä.
Nikonilta olis odottanut jotain todellista uutuutta eikä moista vanhan mallin tekohengitystä.
Canon sentään esittelee aina jotain uutta ja edellistä parempaa, mutta Nikon....jääköön sanomatta. - Kuwaaja
Ei kannata vaihda ennemmin Canonin 20D:hen saman hintanen, mutta huomattavasti parempa.
- LOL
mene lukemaan netistä canonin ongelmat, joutuvat korjailemaan niitä vehkeitä.
d70 :sestä saat d70s:n päivittämällä softan versioon 2. muuta eroa ei ole kuin isompi näyttö takana s-mallissa. - ??????
LOL kirjoitti:
mene lukemaan netistä canonin ongelmat, joutuvat korjailemaan niitä vehkeitä.
d70 :sestä saat d70s:n päivittämällä softan versioon 2. muuta eroa ei ole kuin isompi näyttö takana s-mallissa...saa käypäsen pelin, Nikonista ei millään.
Nikonistit neureskelee Canonin uusien mallien pienistä eroista, Nikonin kehitys vasta pienin askelin edistyykin. - Alex
?????? kirjoitti:
..saa käypäsen pelin, Nikonista ei millään.
Nikonistit neureskelee Canonin uusien mallien pienistä eroista, Nikonin kehitys vasta pienin askelin edistyykin.Moi !
Menkää nyt kuvaamaan jotakin älkääkä viitsikö kirjoitella tänne puuta heinää.
Oli sitten N tai C niin kuvien laatu on kiinni vain ja ainoastaan sieltä kameran takaa. Kikki muu on turhaa selittelyä.
-- Alex kirjoitti:
Moi !
Menkää nyt kuvaamaan jotakin älkääkä viitsikö kirjoitella tänne puuta heinää.
Oli sitten N tai C niin kuvien laatu on kiinni vain ja ainoastaan sieltä kameran takaa. Kikki muu on turhaa selittelyä.
--Kerrankin joku puhuu täällä asiaa! Oli sitten kamera N tai C niin kuvata niillä pitää eikä haukkua toisenmerkkisiä kameroita näillä palstoilla. Molemmissa merkeissä on omat hyvät ja huonot puolensa, täytyy valita se, kumpi itselle sopii parhaiten.
Omalla kohdalla valinta osui tuohon Nikoniin. Kyllä olisin voinut ostaa Canon 20D:n, jos joku olisi antanut lisää rahaa. 350D oli taas omiin käsiin liian pienen tuntuinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483