Tiedoksi mobedisteille, motoristit tämän tosin tietävät.
Se on nimittäin pelkkää haaveilluusiota, että kolmeasataa vedetään putkeen 5 minuuttia, ei hyvät rakkaat, jos mittari käväsee 300 paikkeilla, niin se on siinä.
Nämä Tyttö Neitisen tarinat kuuluu ryhmään Esson baari ja pöytäseurue amiksen välituntilaisia.
"Saksasta Ranskaan oli avattu upouusi maksullinen autobaana jonka pikimusta asfaltti höyrysi kesähelteessä sateen jäljiltä.
Siellä testasin Busaa ja ajoin noin viisi minuuttia kolmeasataa.
2010"
Hurjaa vauhtia päiväunissaan 2010 vaihteen vuoksi 24/7.
27
277
Vastaukset
Saarikuikan sihteeripoju. Älä tee näitä asiayhteydestään irroitettuja aloituksia toisten kirjoituksista.
Minulle on aivan sama mitä sinä vajakkipoika pöpötät ja on aivan sama mihin sinä uskot tai et usko.
Minulla on VHS videolla se 336kmh veto kuvattuna. Kun saan siirrettyä sen digitaaliseen muotoon, postitan sen tänne.
300kmh tuli helposti, mutta se viimeinen 36kmh vaati 3km mittaisen suoran.
Tee nyt sitten tästäkin vielä uusi aloitus, mopopoika.Tämä on siis Kympin sinulle antama aiempi vastaus toisesta ketjusta, jonka poistatit:
"Minulle on aivan sama mitä sinä vajakkipoika pöpötät ja on aivan sama mihin sinä uskot tai et usko.
Minulla on VHS videolla se 336kmh veto kuvattuna. Kun saan siirrettyä sen digitaaliseen muotoon, postitan sen tänne.
Tee nyt sitten tästäkin vielä uusi aloitus, mopopoika"- Anonyymi
HeIIäkoukku kirjoitti:
Tämä on siis Kympin sinulle antama aiempi vastaus toisesta ketjusta, jonka poistatit:
"Minulle on aivan sama mitä sinä vajakkipoika pöpötät ja on aivan sama mihin sinä uskot tai et usko.
Tee nyt sitten tästäkin vielä uusi aloitus, mopopoika"Joo niinhän se on kyllä kyllä, kaikki uskoo ja kumartaa, siis Tyttö 2010 ei ole Hellä, vaan Hellä vain kirjoittelee Kymppinä kuten lukea saattaa.
- Anonyymi
HeIIäkoukku kirjoitti:
Tämä on siis Kympin sinulle antama aiempi vastaus toisesta ketjusta, jonka poistatit:
Tee nyt sitten tästäkin vielä uusi aloitus, mopopoika"Niin mistä ketjusta viitaten aloitukseen ...
"Älä tee näitä asiayhteydestään irroitettuja ALOITUKSIA toisten kirjoituksista." - Anonyymi
HeIIäkoukku kirjoitti:
Tee nyt sitten tästäkin vielä uusi aloitus, mopopoika"Taisi käydä peukaloiselle paha virhe, hellakoukku alias peukaloinen... huuhaa ukko.
- Anonyymi
Se on sitten Tyttö Neitinen Pellenaama 2010 Helläkoukku ja Herra Hallakoukku ihan itse esitellyt itsensä kaikelle kansalle ja taas jatkuu seliselit ...
Hulluhan toi on eikä mitään muuta.- Anonyymi
Onneksi sinä olet ihan täysipäinen. Hehehheeeheheeeeheee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi sinä olet ihan täysipäinen. Hehehheeeheheeeeheee
Ken mitäkin mutta lueppa aloitus ja ensimmäinen kommentti, fundeeraa sen jälkeen täytyisikö pirauttaa kaverille TT-Totuustarkkailijalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ken mitäkin mutta lueppa aloitus ja ensimmäinen kommentti, fundeeraa sen jälkeen täytyisikö pirauttaa kaverille TT-Totuustarkkailijalle.
Naurattaa thaimaassa tavattu peukaloinen alias sata muutakin nikiä... itsensä kanssa.... muttta luulempa tapaaminen tapahtuu oikeastaan suomessa pattayan savossa, kuten parhaankin alansa ammattilaisen. savo rulez
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurattaa thaimaassa tavattu peukaloinen alias sata muutakin nikiä... itsensä kanssa.... muttta luulempa tapaaminen tapahtuu oikeastaan suomessa pattayan savossa, kuten parhaankin alansa ammattilaisen. savo rulez
Eedenin "Korttitalo" kauniine perheineen kuin tuhka tuuleen.
- Anonyymi
Mukava taputella tatamiin Tyttö Neitinen 2010 mutta itsepähän on kerjännyt.
Tällaista löytyy Kirkkonummelaisen bablaa ufopuolelta ja kas kummaa kun sama pellenaama Helläkoukulla.
Kun oikeen tarkkaan katsot, näet että meissä on pieniä eroja https://aijaa.com/gIRvls
Kun muutin Kirkkonummelle vuonna 2008 vuonna, kuulin olevani Ruotsissa vankilassa ja että olen vaihtanut nimeni. Joku oli laittanut huhun liikkeelle.
Kun hommasin talon Thaimaasta, kuulin että perässäni on verottaja ja Interpol, ja että minut aiotaan palauttaa Suomeen. Joku oli keksinyt senkin että minulla on Thaimaassa liuta lapsia.
Täytyy tuottaa pettymys, mutta en ole koskaan ollut vankilassa missään maassa, minua ei ole tuomittu koskaan mistään, perässäni ei ole verottaja eikä Interpol koskaan ollut ja kaikki lapseni ovat Suomessa ja heillä kaikilla on sama äiti.
Kiitän toki mielenkiinnosta vaatimatonta persoonaani kohtaan, mutta elelen ihan tavallista elämää. En ole erityisen varakas enkä kuuluisa missään asiassa enkä piireissä. Varhaisia eläkepäiviä tässä suunnittelen.
Minusta ei olisi ufoyhdistyksen nokkamieheksi. Vierailla voisin vaan tuskin siitä kukaan sen viisaammaksi tulisi. Minulla ei ole minkäänlaisia tutkintoja eikä akateemista taustaa.
Tämä ufostelu on minulle vain yksi monista kiinnostuksen kohteista ja se tapahtuu 100% netissä. En ole koskaan kuulunut mihinkään ufoyhdistykseen, en ole käynyt yhdelläkään liveluoennolla tai konferenssissa. Minulla ei ikinä ole ollut yhtäkään ufokirjaa paitsi kirjastosta joskus kauan kauan sitten.
Kuuluin nuorempana URSAaan ja tiirailin tähtiä. Sekin harrastus on jäänyt. Uutisia, tiedeuutisia ja dokkareita katselen joka päivä. Siinä se on minun osalta tämä ufostelu.
Yritän kuitenkin elää siten että otan asioista selvää, ennenkuin avaan suuni.
Aina ei voi onnistua eikä tämä mikään kisa olekaan, jossa voittajat kukitetaan.
Ps. Kuva tallennettu, turha poistaa.- Anonyymi
Laittakaa hyvät ihmiset tuohon sivun ylälaidassa keskellä olevaan hakuun Helläkoukku ja Herra Hellakoukku ja lukekaa tämän Tyttö Kymppinne babloja, niin tajuatte mitä sen pään sisällä pyörii ..... "Olen usein miettinyt että jos omistaisin aikakoneen jolla pääsee menneisyyteen, niin mitä sillä tekisin ja olisiko minulla moraalista oikeutta tehdä niin ja vaikuttaa tulevaan?"
Sekä paljon muuta .... Kirkkonummelta kajahtaa .... Ufoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittakaa hyvät ihmiset tuohon sivun ylälaidassa keskellä olevaan hakuun Helläkoukku ja Herra Hellakoukku ja lukekaa tämän Tyttö Kymppinne babloja, niin tajuatte mitä sen pään sisällä pyörii ..... "Olen usein miettinyt että jos omistaisin aikakoneen jolla pääsee menneisyyteen, niin mitä sillä tekisin ja olisiko minulla moraalista oikeutta tehdä niin ja vaikuttaa tulevaan?"
Sekä paljon muuta .... Kirkkonummelta kajahtaa .... Ufoja.Hauskaa ... ei ole erityisen varakas, eikä edes tuomittu kertaakaan ... se oli sitten laakista siinä tämän trollifeikin tarina.
- Anonyymi
No aina ei voi onnistua peukaloinen seuraavalla kerralla parempi tuuri, mutta hio hieman tarinaasi, eihän tosiaan raamattu kiellä köyhää haaveilemasta, ja useasti köyhän ainoa huvitus on vilkas mielikuvitus, se siivet selkää saa... se siivet selkään saa...
By NumBall HHN 62v.
- Anonyymi
Vähän taitaa olla pattiksen lisää näissä vauhdissa, kyllä noi motogp ammattilaiset ajelee jopa 350 km/t mutta siinä on vähän erilaiset pyörät ja eri kuskit . Siinä on henki herkässä jos tavallinen tie. Turuntie on tosi mutkainen kun vajaa 200 km/t vauhtia .
- Anonyymi
Tuo heppu on sairas trolli joka kertoi vahingossa hoksanneen miten moottoripyörää ohjataan sen jälkeen kun oli ensin ajanut 200.000 km ja euroopan pariin kertaan.
Kun vauhti alkaa lähenemään 300 niin näkökentäntästä katoaa kaikki muu paitsi se mikä on pienellä sektorilla edessä ja silloin ei ajeta liikenteen seassa millään motarilla ensikokeiluna 5 minuuttia, eikä ylipäätään missään 5 minuuttia.
Busat ei kulje 340 km/h eikä kukaan edes yritä 300 kun tarakalla on reissuvermeet ja reppu selässä.
Mutta tämä ufohörhö tietysti kyllä joo ja jep, onhan sillä eri profiilit eri palstoille itsestään, mutta nyt teki internetitsarin.
- Anonyymi
PS. Numba sitten kun lennät tänne Chiang Maihin niin tervetuloa salaisen laatupyörä kerhomme kunnia jäseneksi.
'*'- Anonyymi
Kiitos tulen kyllä joskus kunhan tuo lentoyhtiö alkaa sahaamaan tuota väliä, kiitos kutsusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tulen kyllä joskus kunhan tuo lentoyhtiö alkaa sahaamaan tuota väliä, kiitos kutsusta.
Kysyisin vielä... onko tuolla teidän salaisella, laatu pyörä kerhollanne, nimeä ja, onko pakko ajaa HD:llä jos pelottaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulempa että luulet nimen ollen MC HairBalls... mutta eipäs olekaan, vaan sanonko ... jääköön sanomatta.
'*' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä https://aijaa.com/6nCqtS kuva ollen salaisista kerhotiloistamme.
Kuvassa mm... bresidenttimme .
Kellohameiden lisäksi meidät voi tunnistaa, sanonko mistä ... jääköön sanomatta.
- Anonyymi
Video 2010 Euroopan matkalta. 300+ no problem :-) Normi vauhti.
https://www.youtube.com/watch?v=KS4mpcQUxSg- Anonyymi
Tässä vielä video kotikulmilta Kirkkonummelta, 200+ sorun değil ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=UY_8xaoiyDI - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä vielä video kotikulmilta Kirkkonummelta, 200 sorun değil ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=UY_8xaoiyDIBablo Istanbul siinä Kirkkonummella .... ?
- Anonyymi
Yougur 2010 siinä euroopan matkallaan.
- Anonyymi
Wuuffelis.. UUH.. kikkeliskokkelis.. Puppe tässä bablaa Pippestä vaan ja kaksi ghaanalaista naista hymyilee yläosattomissa ja Puppe sytyttää laatu hofnarin WUUFFELIS UUH AAH kokkelis..
By Senssu 64v female Chiang Mai
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2221925Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541206Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801035Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17988TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46845
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89834- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42774