Luulen etten edes kelpais sulle mies jos vaikka olisikin mahdollisuus

Anonyymi-ap

Sulla kun on niitä muitakin ihailijota..

(Tiedän kyllä että käyt täällä.)

100

2242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla ei ole ihailijoita. Yhden kanssa avioituisin jos se olisi hänen toiveissa, ja pysyisin hänen kanssaan loppuelämäni.

      • Anonyymi

        Oikeasti?!
        Avioituisitko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti?!
        Avioituisitko?

        Joo. Muiden kanssa en ala mihinkän.


      • Anonyymi

        Kai tajuat, että avioitumiseen tarvitaan se toinen? Tee nyt asialle jotain.


      • Anonyymi

        Kyllä sinulla on ihailijoita, et vaan ehkä ole tietoinen heistä. Noin komealla ja mukavalla miehellä on aina ihailijoita. Minäkin olen ihaillut sinua vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinulla on ihailijoita, et vaan ehkä ole tietoinen heistä. Noin komealla ja mukavalla miehellä on aina ihailijoita. Minäkin olen ihaillut sinua vuosia.

        Oletteko tunteneet montakin vuotta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko tunteneet montakin vuotta?

        Olemme tunteneet 7 vuotta.


    • Anonyymi

      Ei se oo ihailijoiden määrästä kiinni. Haluan kenet haluan ja muut eivät pysty hänen kanssaan kilpailemaan. Sama on varmasti monella muullakin miehellä.

      • Anonyymi

        Toivottavasti hän mies ajattelisi noin minusta vielä kun kohdattiin. /sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti hän mies ajattelisi noin minusta vielä kun kohdattiin. /sivusta.

        Toivottavasti. Minä pidän hänestä varmaan vielä vuosienkin päästä.


    • Anonyymi

      Mitä merkitystä on sillä on jos ei tunne mitään kehenkään ihailijaan??

      • Anonyymi

        Eipä sillä silloin ole mitään merkitystä.
        Ikävältä tuntuu lähinnä itsestäni kun luulee että hänkin olisi kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sillä silloin ole mitään merkitystä.
        Ikävältä tuntuu lähinnä itsestäni kun luulee että hänkin olisi kiinnostunut.

        Tarkoitin siis, että vaikka olisi jotain ihailijoita niin ei tunne mitään heitä kohtaan mitään ainoastaan yhteen:)


    • Luulo ei ole tiedon väärti. Se on vain olettamus joka perustuu omaan mielikuvitukseen ja on siten erittäin todennäköisesti enemmän tai vähemmä virheellinen, vääristynyt oman kokemusmaailman kautta ja usein varsin kaukana objektiivisesta todellisuudesta.

      • Anonyymi

        Sähän se luulottelet täällä eniten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sähän se luulottelet täällä eniten.

        Siinä olet eniten väärässä. Mutta jos olet asiastasi varma, niin kaivat kipikapi pari linkkiä kommenteistani, niin liputan oman virheeni puolesta heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän se luulottelet täällä eniten.

        Tuo ylempi kommentti ei ole aloittajalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ylempi kommentti ei ole aloittajalta.

        Se on niitä anonymiteetin riesoja, ei voi kuin vastata sanoihin, ei ole käsitystä henkilöstä jolle vastaa, ei tietoa mahdollisista syvemmistä merkityksistä kuten vaikkapa piilopiruilusta ystävien kesken.


    • Anonyymi

      Ja irl olen yksin ja olen ollut jo monia vuosia.

    • Se on jo jotain, jos oikein tietää... Eikö suora yhteys olisi silloin parempi?

    • Anonyymi

      Luulet vaan.

    • Anonyymi

      Ei se ole aina niin helppoa, jos on ihailijoita. Joutuu torjumaan ihmisiä ja jotkut ottaa pakit raskaasti. Ja jos on vaan siitä yhdestä kiinnostunut, niin ei niitä muita siinä katsele. Luulisin, että kummallakin sukupuolella sama homma. On niitä tietysti ihmisiä, jotka nauttivat kaikesta itseensä kohdistetusta ihailusta. Tuntevat itsensä halutuiksi toisten ihmisten ihailun kautta. Onhan meitä täällä ihan kaikenlaisia, erilaisia.

      • Anonyymi

        Eihän se aina olekkaan niin helppoa.
        Minulle riittäisi vain sen yhden miehen ihailu mutta en väkisin ala tyrkyttämään seuraani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se aina olekkaan niin helppoa.
        Minulle riittäisi vain sen yhden miehen ihailu mutta en väkisin ala tyrkyttämään seuraani.

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se aina olekkaan niin helppoa.
        Minulle riittäisi vain sen yhden miehen ihailu mutta en väkisin ala tyrkyttämään seuraani.

        Älä lähdekään tyrkyttämään, vaan tutustu kaikessa rauhassa. Juttele tilaisuuden tullen ihan normaalisti ja luonnollisesti. Muista hymyillä paljon, hymyllä murretaan vaikka mikä jää. Katso suoraan silmiin. Jos mies kiinnostuu, tyrkyttää hän sinulle seuraansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lähdekään tyrkyttämään, vaan tutustu kaikessa rauhassa. Juttele tilaisuuden tullen ihan normaalisti ja luonnollisesti. Muista hymyillä paljon, hymyllä murretaan vaikka mikä jää. Katso suoraan silmiin. Jos mies kiinnostuu, tyrkyttää hän sinulle seuraansa.

        Minusta tuntuu että olen aina yhtä hymyä kun näen hänet :) Ollaanhan me paljon toisiamme silmiin katsottu.
        T:Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lähdekään tyrkyttämään, vaan tutustu kaikessa rauhassa. Juttele tilaisuuden tullen ihan normaalisti ja luonnollisesti. Muista hymyillä paljon, hymyllä murretaan vaikka mikä jää. Katso suoraan silmiin. Jos mies kiinnostuu, tyrkyttää hän sinulle seuraansa.

        Ihme rakkauden ammattilainen. Millainen ihminen ja millä taustalla tuollaisia ohjeita annetaan. Täyttä pskaa. Jokainen toimii luonteensa mukaisesti ja parasta onkin niin. Joku taas syttyy enemmän kun toinen on aktiivinen, joka haluaa tuollaista kuin sinä. Älä siis lässytä ohjeistasi täällä.


    • Anonyymi

      Itse olen miehenä niin ronkeli, etten kelpuuttaisi edes itseäni itselleni kumppaniksi. Ettei kannata olla huolissaan, jollei ajatukset kohtaa edes aistien tasolla riittävästi. Rakastaa, ei rakasta, edes itseä ja sit joku vaatimalla vaatii rakkautta? Ei se aina onnistu?

      • Anonyymi

        En mä mitään rakkautta vaatimalla vaadi. Tai mitään muutakaan.
        Ei sellainen osaa toista ihmistä rakastaa jos ei ensin rakasta itseään.
        T:Ap.


    • Anonyymi

      en mä niitä muita mieti.. ei ne saa mun ajatuksia sekasin niinku sä 😘🥰

    • Anonyymi

      Mikset muka kelpais? Se millä mulle on oikeasti ainoastaan väliä kumppania etsiessä, on sillä mitä pään sisällä liikkuu. Eli äly ja persoona ainakin.

      • Anonyymi

        Minä en tainnut olla tarpeeksi älykäs verrattuna sinuun. Siksi ei tutustuttu. Sivusta n.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tainnut olla tarpeeksi älykäs verrattuna sinuun. Siksi ei tutustuttu. Sivusta n.

        Ei voi tietää jos ei edes yritä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi tietää jos ei edes yritä.

        Minä yritin tavallani. Et tullut vastaan siinä minun asiassa. Se oli ainut mihin kykenin.


      • Anonyymi

        Samoin minullekin nuo ovat tärkeimpiä asioita.
        T:Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä yritin tavallani. Et tullut vastaan siinä minun asiassa. Se oli ainut mihin kykenin.

        Itsehän olen antanut yhteystiedot naiselle joka kiinnostaa.

        T tämä alkuperäinen vastaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tainnut olla tarpeeksi älykäs verrattuna sinuun. Siksi ei tutustuttu. Sivusta n.

        Liian älykäs? Ensimmäiseksi tulee mieleen, että olet ihastunut lääkäriin ja podet siksi alemmuuskompleksia. Mutta lääkäreistäkin on se hauska tarina, miten heidän parisuhteensa vuosien aikana etenevät. Ensin mennään naimisiin samaan aikaan lääkäriksi opiskelleen kanssa. Seuraavaksi kaivataan lämpöisempää luonnetta ja toinen puoliso on sairaanhoitaja. Kolmas puoliso tarjoilija… 😉 Joo, vähän loukkaava tarina, mutta en keksinyt itse, vaan ihan alan ihmiseltä kuulin. Älä siis ole huolissasi. Lääkärit ovat ihan tavallisia ihmisiä, vaikka aika moni hiukan omituinen töiden ulkopuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tainnut olla tarpeeksi älykäs verrattuna sinuun. Siksi ei tutustuttu. Sivusta n.

        Ätmi sinä niin riität etkä yhtään vaikuta sellaiselta omaan näppäryyteen kompastuvalta lapsen tasolle jääneeltä rikolliselta true crime sarjoissa yms. Esim tapaus mustakolmio ja sikaniska siinä kaksi taukkia löysi toisensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian älykäs? Ensimmäiseksi tulee mieleen, että olet ihastunut lääkäriin ja podet siksi alemmuuskompleksia. Mutta lääkäreistäkin on se hauska tarina, miten heidän parisuhteensa vuosien aikana etenevät. Ensin mennään naimisiin samaan aikaan lääkäriksi opiskelleen kanssa. Seuraavaksi kaivataan lämpöisempää luonnetta ja toinen puoliso on sairaanhoitaja. Kolmas puoliso tarjoilija… 😉 Joo, vähän loukkaava tarina, mutta en keksinyt itse, vaan ihan alan ihmiseltä kuulin. Älä siis ole huolissasi. Lääkärit ovat ihan tavallisia ihmisiä, vaikka aika moni hiukan omituinen töiden ulkopuolella.

        Tuskinpa noin tapahtuu. Ihan vain mietin asiaa eiköhän naimisiin mennessä päädy olemaan toisen kanssa sen loppuelämän. Perheenkin tekee siinä vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa noin tapahtuu. Ihan vain mietin asiaa eiköhän naimisiin mennessä päädy olemaan toisen kanssa sen loppuelämän. Perheenkin tekee siinä vaiheessa.

        Aikaharva on loppuelämän saman henkilön kanssa. Erotilastot tämän kertoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikaharva on loppuelämän saman henkilön kanssa. Erotilastot tämän kertoo.

        Ei se yhden henkilön kokemus kerro tuhansien muiden eikä varsinkaan oman kaivatun. Voihan se olla että kaikki muut ovat sen yhden ja ainoan kanssa yhdessä jonka joskus tavanneet ja menneet naimisiin sen kanssa helppoa elämää. Jos eroavat menevät sitten sellaisen kanssa yhteen jota näkevät usein tai tuntevat sitten eikä sellaisen jota ei tunne ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian älykäs? Ensimmäiseksi tulee mieleen, että olet ihastunut lääkäriin ja podet siksi alemmuuskompleksia. Mutta lääkäreistäkin on se hauska tarina, miten heidän parisuhteensa vuosien aikana etenevät. Ensin mennään naimisiin samaan aikaan lääkäriksi opiskelleen kanssa. Seuraavaksi kaivataan lämpöisempää luonnetta ja toinen puoliso on sairaanhoitaja. Kolmas puoliso tarjoilija… 😉 Joo, vähän loukkaava tarina, mutta en keksinyt itse, vaan ihan alan ihmiseltä kuulin. Älä siis ole huolissasi. Lääkärit ovat ihan tavallisia ihmisiä, vaikka aika moni hiukan omituinen töiden ulkopuolella.

        Sallaisesti vois todeta, että herkku oli. Ei mahdollisuuksia tämmöisellä epelillä lääkäriin. Eikä oikeastaan tefibrilaattorin käyttäjäänkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se yhden henkilön kokemus kerro tuhansien muiden eikä varsinkaan oman kaivatun. Voihan se olla että kaikki muut ovat sen yhden ja ainoan kanssa yhdessä jonka joskus tavanneet ja menneet naimisiin sen kanssa helppoa elämää. Jos eroavat menevät sitten sellaisen kanssa yhteen jota näkevät usein tai tuntevat sitten eikä sellaisen jota ei tunne ollenkaan.

        Mistä hitosta sinä tiedät , ihan hyvin voi vielä eron jälkeen tutustua täysin uuteen ihmiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä hitosta sinä tiedät , ihan hyvin voi vielä eron jälkeen tutustua täysin uuteen ihmiseen.

        En tiedäkään. Mutta sen tiedän jos ei tunne tai näe missään niin harvemmin sitä tutustuu sitten ollenkaan.


    • Anonyymi

      Miksi mies kehut itseäsi?

      • Anonyymi

        Läpinäkyvää ulinaa verhottuna omakehuun.


      • Anonyymi

        Miksi tulet kyselemään typeriä kun aloitus ei ollut sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tulet kyselemään typeriä kun aloitus ei ollut sinulle.

        Tietenkään ei ole. Miten voisi olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läpinäkyvää ulinaa verhottuna omakehuun.

        Todellakin on, läpinäkyvää miehen omakehua yhyy olen liian hyvä kaikille ja kaikkeen. Selitys se tuokin kun suksi ei luista


    • Anonyymi

      Olet ehkä oikeassa hänen kanssaan.

    • Anonyymi

      Joo mulla on niitä jotka tykkääm mun kanssa höpistä juu, mutta kait se kertoo jo aika paljon että käyn täällä ... jotain siis puuttuu!
      Oikeastaan olenkin hieman pelokas sen takia kun ajattelen että 'hän' pahastuu kun meillä ei oikein ole tällähetkellä kaikki kunnossa välillämme ja muita ihmisiä joiden kanssa kuitenkin tulen hyvin toimeen. Mutta se nyt vaan on miten asiat on menneet, niiden tunteiden kanssa kun helposti saa asiat solmuun.
      -yksi nalle, muttei se runoversio-

      • Anonyymi

        Ne jotka tykkää sinun kanssa höpistä ei välttämättä ole ihailijoita. Ihmiset höpisee vaikka ei olisi ihastuneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne jotka tykkää sinun kanssa höpistä ei välttämättä ole ihailijoita. Ihmiset höpisee vaikka ei olisi ihastuneita.

        onneksi näin, olisi nimittäin aika helkutin raskasta jos kaikki jotka vähänkään suutaan avaa ja pari sanaa vaihtaa olisi ihailijoita 🤣


      • Anonyymi

        Nallet on sellaisia, että saa sydämen raiteiltaan. Tuskaa tuottaa se yksipuolisuus...


    • Anonyymi

      Kyllä mulle kelpaisi se mies. Muista ihailijoista huolimatta.

      • Anonyymi

        Ei nyt hänen kelpaamisesta ollut kysymys.
        En ketää muuta halua kuin hänet.


    • Anonyymi

      Ei mulla ole ihailijoita. Töissä juttelen ihmisten kanssa jos tulevat juttelemaan. Yksinäistå on elämä. Siihen sopisi hyvin ainoastaan yksi nainen mukaan. J mies sinisissä.

      • Anonyymi

        Kuka nainen sopisi siihen? Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nainen sopisi siihen? Sivusta.

        Se on semmoinen kivalta ja mukavalta vaikuttava nainen. Vähän outo. Sillai hyvällä tavalla. 😊 Ei me kyllä enää nähdä kovinkaan suurella todennäköisyydellä. On loma nyt, ja sitten vaihtuu alue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on semmoinen kivalta ja mukavalta vaikuttava nainen. Vähän outo. Sillai hyvällä tavalla. 😊 Ei me kyllä enää nähdä kovinkaan suurella todennäköisyydellä. On loma nyt, ja sitten vaihtuu alue.

        Te olette nähneet ihan tässä lähiaikoina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te olette nähneet ihan tässä lähiaikoina?

        Hyvää huomenta. Reilu viikko sitten viimeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on semmoinen kivalta ja mukavalta vaikuttava nainen. Vähän outo. Sillai hyvällä tavalla. 😊 Ei me kyllä enää nähdä kovinkaan suurella todennäköisyydellä. On loma nyt, ja sitten vaihtuu alue.

        Millä tavalla outo? Eikö näytä olevan kiinnostunut🤔


    • Anonyymi

      Todellakin kelpaisit kai nyt sen tiedät

    • Anonyymi

      En mä oikeastikaan käy täällä.

    • Anonyymi

      Käyn täällä ja kelpaat muuta samalle paikka kunnalle takas ja ole normaalisti ettet saa ihne kohtsuksia niin kaikki menee hyvin

      • Anonyymi

        Ei osu minuun tämä juttu.
        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osu minuun tämä juttu.
        Ap.

        Kyllä me ätmi tiedetään, että keskustelet itsesi kanssa ja luot keinotekoisen moniäänistä keskustelua👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me ätmi tiedetään, että keskustelet itsesi kanssa ja luot keinotekoisen moniäänistä keskustelua👎

        Siinähän kuvittelet omiasi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän kuvittelet omiasi :D

        Niin, näiden sinun tuherteluiden sekä hyvässä et pahassa suhteen voisi satumaakari jo luovuttaa niin sitä luulis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, näiden sinun tuherteluiden sekä hyvässä et pahassa suhteen voisi satumaakari jo luovuttaa niin sitä luulis

        Fantasymonger🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, näiden sinun tuherteluiden sekä hyvässä et pahassa suhteen voisi satumaakari jo luovuttaa niin sitä luulis

        Ei saisi provosoida, tulihan se tänäkin aamuna nähtyä, että niin yritys oli kova ryömiä salakavalasti eteenpäin rintamalla


    • Anonyymi

      Ihailijat on tosi hieno juttu, ja jos niitä on useampia.. No helpossa maailmassa voi tavata useampia ihmisiä, ja katsoa kenen kanssa klikkaa yhteen parhaiten. Vai onnistuuko kenenkään kanssa. Eikä siinä ulkonäkö ole tärkeintä, vaan yhteen sopivuus, ja rakkaus toista kohtaan. Ei yhden, vaan molempien.

      • Anonyymi

        No ei kyllä aina ole. Monta ihailijaa imartelee, mutta myös hämmentää omia tuntemuksia.


    • Anonyymi

      Voisinko itse saada päättää kelpaatko vai et? Terveisin: J**i

      • Anonyymi

        Toivottavasti myös näyttäisit sen selkeästi kelpaako vai ei. Sivusta.


      • Anonyymi

        Ketä kaipaat? Kerro etukirjain ja sitten joku tunniste, tai mielellään useampi, minkä vaan kohdehenkilö voi tunnistaa, koska en usko täällä palstalla enää mihinkään muuten. -sivusta


      • Anonyymi

        Tottakai.
        Aloitus ei ollut J-miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kaipaat? Kerro etukirjain ja sitten joku tunniste, tai mielellään useampi, minkä vaan kohdehenkilö voi tunnistaa, koska en usko täällä palstalla enää mihinkään muuten. -sivusta

        Jos kerron pienen kirjainnumeroyhdistelmän: TC3. Meidän alaa siellä on vain kaksi kappaletta yleensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerron pienen kirjainnumeroyhdistelmän: TC3. Meidän alaa siellä on vain kaksi kappaletta yleensä.

        Joo no ei ole se juttu.


    • Anonyymi

      No näin.

      Ei täst mittää tuu. Tapetaan ittemme ja seuraavas elämäs sitte puhtaalta pöyvältä?

      • Anonyymi

        Miks siitä pitää tehdä niin vaikeaa?
        Tosin meillä näkyy olevan eri murteet.
        Että ehkä me emme ole toistemme kaivatut.
        Kyllä tämä silti pahalta tuntuu.


    • On se muuten hyvä, kun edes joku tietää, että kuka täällä käy. Oletteko kenties yksinäisiä? Kaipaavia? Olkaa rohkeita omassa irl elämässä.

    • Anonyymi

      Etkö tunne sitten olevasi minua varten paremmin kuin kukaan noista muista.

      • Anonyymi

        Erikoista kyllä mutta tunnut jo ihan omalta mikäli olisit hän.
        T:Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista kyllä mutta tunnut jo ihan omalta mikäli olisit hän.
        T:Ap.

        Pidätkö mies lopulta eniten itsellesi illuusiota yllä siitä, että joku nainen poraa siitä kuinka paljon parempi ihminen olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidätkö mies lopulta eniten itsellesi illuusiota yllä siitä, että joku nainen poraa siitä kuinka paljon parempi ihminen olet?

        Ei kun ai niin, ihailijoita on liuta ja se on niin kivuliasta että naiset blokkaa koska sattuu😅


    • Anonyymi

      Annatko sinä mahdollisuutta hänelle? Muulla ei ole merkitystä?

      • Anonyymi

        Tietysti , jos hän niin haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti , jos hän niin haluaa.

        Ja sinä myös.


    • Anonyymi

      Hieno monologi..puhuu itelleen ja vastaa ittenä,,,,

      • Anonyymi

        Perustele miksi kuvittelet että tämä koko viesti ketju on monologi , puhuu ja vastaa itselleen?


      • Anonyymi

        Ätimin yksin puhelu , niinkös se oli , miten koet asiasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätimin yksin puhelu , niinkös se oli , miten koet asiasi?

        Kyllähän sen näkee, että ätmi kehua retostelee omaa sukseetaan naisena itseään kehuen. Sivusta tämä. Olet oikeassa, ettei tuo pistepistepiste- kommentoija varmaankaan suostu ymmärtämään tätä jostain syystä. Eli jonkun naisen parjaamisesta on tullut elämäntehtävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele miksi kuvittelet että tämä koko viesti ketju on monologi , puhuu ja vastaa itselleen?

        Hän on sikäli oikeassa, että kyseinen mies josta toiset yrittää puhua naisena myös hyvin spesifillä tavalla todellakin kirjoittaa itsestään aloituksia joihin vastailee itse. Onhan tämä mongerrus nyt aivan päivänselvästi näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on sikäli oikeassa, että kyseinen mies josta toiset yrittää puhua naisena myös hyvin spesifillä tavalla todellakin kirjoittaa itsestään aloituksia joihin vastailee itse. Onhan tämä mongerrus nyt aivan päivänselvästi näin

        Tämä on täysin ätmittelijän mielikuvitusta että koko ketju on miehen yksin puhelua.
        Tässä ketjussa on myös rekisteröityneitä kirjoittajia joten sekin jo todistaa ettei ole yksinpuhelua.
        Ätmittelijällä itsellään on sairaalloinen pakkomielle tulla sotkemaan toisten kirjoittajien väliin.
        Edelleen olen nainen vaikka tuo yksi sairas ihminen muuta väittää.
        Jatkossa saat kuvitella keskenäs mitä haluat. Ei kiinnosta.
        T:Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on täysin ätmittelijän mielikuvitusta että koko ketju on miehen yksin puhelua.
        Tässä ketjussa on myös rekisteröityneitä kirjoittajia joten sekin jo todistaa ettei ole yksinpuhelua.
        Ätmittelijällä itsellään on sairaalloinen pakkomielle tulla sotkemaan toisten kirjoittajien väliin.
        Edelleen olen nainen vaikka tuo yksi sairas ihminen muuta väittää.
        Jatkossa saat kuvitella keskenäs mitä haluat. Ei kiinnosta.
        T:Ap.

        Niin, ei tietenkään näytä yhtään siltä, että ätmi eli sinä olisit itse rekisteröityjen nimimerkkien takana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on täysin ätmittelijän mielikuvitusta että koko ketju on miehen yksin puhelua.
        Tässä ketjussa on myös rekisteröityneitä kirjoittajia joten sekin jo todistaa ettei ole yksinpuhelua.
        Ätmittelijällä itsellään on sairaalloinen pakkomielle tulla sotkemaan toisten kirjoittajien väliin.
        Edelleen olen nainen vaikka tuo yksi sairas ihminen muuta väittää.
        Jatkossa saat kuvitella keskenäs mitä haluat. Ei kiinnosta.
        T:Ap.

        Älä ap reagoi tuohon mitenkään. Kaikki tätä palstaa lukevat tietää sen jutut. Kukaan ei ota vakavasti, en usko että niitä kukaan edes lukee. Ohi vaan kun huomaat että jaa toi taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ap reagoi tuohon mitenkään. Kaikki tätä palstaa lukevat tietää sen jutut. Kukaan ei ota vakavasti, en usko että niitä kukaan edes lukee. Ohi vaan kun huomaat että jaa toi taas.

        Miksi kenenkään pitäisi ottaa joku nettihourehdinta vakavasti ns toisinpäin- että joku nainen ylistäisi jotain miestä päivät pitkät kymmenissä eri aloituksissa? Tai jonkun muun kertojaäänen jutut, joka muka tietäisi aiheesta jotain.


    • Anonyymi

      😊😊

    • Anonyymi

      Mulla ei ole mitään tietoa miehen ihailijoista tai onko niitä, joten aloitus ei ole ainakaan mun kaivatulle miehelle.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe