Paraikaa National geographicilla ufoista juttua ja äänessä Elizondot ja muut
Paraikaa National Geellä
6
261
Vastaukset
- Anonyymi
Erinomainen ohjelma. Toimittaja sanoi että on naurettavaa kuinka skeptikot väittävät ettei paranormaalilla tavalla lentävissä ufoissa ole mitään paranormaalia siksi koska niitä ei ole tunnistettu.
Eihän se tuntemattomuus poista paranormaalin aluksen paranormaalia lentotapaa herran jestas...- Anonyymi
Että oikein paranormaalia :) No huh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että oikein paranormaalia :) No huh.
Raamattupiiriläisillä on mielenkiintoinen logiikka. "Jos objekti kiihtyy tuhannen G:n voimalla vahvistettujen mittaustulosten perusteella, niin se ei kiihdy tuhannen G:n voimalla ennenkuin on tunnistettu kenen aluksesta on kyse"
Siis että todistetusti olemassa oleva objekti ei ole olemassa, ennenkuin se on tunnistettu.
Erittäin mielenkiintoinen logiikka. Tuota "skeptikoiden" toimintamallia kutsutaan toisella nimellä älylliseksi epärehellisyydeksi, debunkkaamiseksi ja kieltämiseksi, eikä niillä millään ole tekemistä totuuden eikä tieteen kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattupiiriläisillä on mielenkiintoinen logiikka. "Jos objekti kiihtyy tuhannen G:n voimalla vahvistettujen mittaustulosten perusteella, niin se ei kiihdy tuhannen G:n voimalla ennenkuin on tunnistettu kenen aluksesta on kyse"
Siis että todistetusti olemassa oleva objekti ei ole olemassa, ennenkuin se on tunnistettu.
Erittäin mielenkiintoinen logiikka. Tuota "skeptikoiden" toimintamallia kutsutaan toisella nimellä älylliseksi epärehellisyydeksi, debunkkaamiseksi ja kieltämiseksi, eikä niillä millään ole tekemistä totuuden eikä tieteen kanssa.Koukkuko se taas täällä ährää tuhannen keen voimillaan? Et ole pystynyt todistamaan yhtäkään omista valheistasikaan.
Anonyymi kirjoitti:
Koukkuko se taas täällä ährää tuhannen keen voimillaan? Et ole pystynyt todistamaan yhtäkään omista valheistasikaan.
En ole todistanut mitään eikä minun tarvitse todistaa mitään, kun tuolla on maailman parhaat tiedemiehet, tutkijat ja asiantuntijat todistaneet ilmiöt todellisiksi ja että suurin osa eli yli puolet tutkinnassa olevista tapauksista ovat fyysisiä objekteja.
Osa näistä havaituista laitteista on tehnyt ihmisen laitteille mahdottomia temppuja ja ovat selkeästi älyllisessä ohjauksessa.
Nämä asiat on tähän mennessä tieteellisesti todistettu ja viranomaistenkin vahvistamia.
Se on vielä tietämättä / vahvistamatta, että mistä nämä laitteet on kotoisin. Sen verran voin vinkata sinulle että tapaukset eivät ole minun keksimiä, eikä havainnot eikä videot ole minun tekemiä, kuin ei myöskään tutkaraportit.
Ne on näitä tapauksia koskien Pentagonin perustamien ufotutkimusorganoisaatioiden tutkimuksia ja raportteja, ei minun. He todistaa, en minä. Minä vaan kerron mitä he ovat todistaneet.
On varsin ylimielistä (jopa uskovaiselta) lähteä kyseenalaistamaan Harvardin yliopiston professorien sun muiden tutkimuksia ja kutsua heitä valehtelijoiksi ja esim Elizondoa huijariksi ja autokauppiaaksi.
Uskovaisuus ei tee kenestäkään Jumalaa, tiedemiestä eikä asiantuntijaa, se tekee vain uskovaisen. Uskovaisuus on olettamus vailla todellista tietoa. Usko ei ole todellista, mutta ufoilmiö todistetusti on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2161808Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse521117Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi13920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74900Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 45780
- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752