Jokainen kauppias tietää, että kanta-asiakkaisiin kannattaa panostaa. Palstoilla pitkään keskustelleena ihmettelen tämän operaattorin toimivan muiden kanssa perin merkillisesti.
Pyritään "liikkuvien" asiakkaiden pyydystämiseen
vaikka tutkimukset osoittavat sen mielettömyyden.
Keskustelupalstoilla asiakkaiden palveleminen,
palveluiden parantaminen ja ennenmuuta henkilökunnan palvelualttiuden lisääminen ovat
ainoa oikea tie parempaan tulevaisuuteen.
Miksi Eniro on lyönyt täysin laimin keskustelupalstojen valvojien ammatillisen pätevyyden ja kouluttamisen tehtäviinsä ?
KANTA-ASIAKKAISIIN KANNATTAA PANOSTAA
36
2047
Vastaukset
- JOS
saisivat edes nimellistä palkkaa,nythän he ovat harrastelija-capoja
- aateluus velvoittaa
Minusta tuntuu, että tehtäviin on kovin halullisia
tulijoita. Eniro, kuten muutkin operaattorit toimivat liikeperiaatteella, joten on täysin
käsittämätöntä ottaa "sadan markan seppiä tekemään tuhannen markan vahinkoja." - Ajomies
aateluus velvoittaa kirjoitti:
Minusta tuntuu, että tehtäviin on kovin halullisia
tulijoita. Eniro, kuten muutkin operaattorit toimivat liikeperiaatteella, joten on täysin
käsittämätöntä ottaa "sadan markan seppiä tekemään tuhannen markan vahinkoja."Jo pari vuosituhatta sitten eräs Suuri Opettaja kertoi hyvän vertauksen Hyvästä Paimenesta.
Olisi opiksi otettavaa tänäkin aikana.
- Ajoomies
Muistan nuoruurestani erään rautakauppiaan sanat:
- Ei oo, ei tuu.
Kellaris olis, muttei haeta...
Kummasti vain näytti jo tuolloin asiakkaiden osaavan äänestää jaloillaan. Luulen näin olevan enenevässä määrin tänä päivänä.
Operaattorien vaikeudet on aistittu. Kuinka kaunan kanta-asiakkaat sietävät tuota mainosrumbaa,
jolla pyritään hankkimaan asiakkaita, jotka juoksevat vain tarjousten perässä maksattaen
shown uskollisilla kanta-asiakkailla. - jasu
sheriffiksi palstallemme.
Sellaiset joilla on kauhea tarve päteä ja määräillä tai sensuroida ja ohjailla.
He ajattelevat olevansa niin paljon fiksumpia kuin me, ja katsovat siksi oikeudekseen voida päättää mistä meidän on parasta keskustella.
He ovat näitä "vanhainkotien" pikku-hitlereitä, jotka luulevat tietävänsä mikä on meille parasta.
Heidän laisiaan löytyy joka paikasta, jopa maan tämänhetkisistä ministereistäkin.
He sairastavat narsismia, ja itsekkäästi haluavat kaiken pyörivän ympärillään kuten se heille on turvallisinta.
Heistä ei pääse eroon, koska he itse eivät näe omaa "huonouttaan". - Maalaismies*
Seurattuani nyt toista vuotta näitä palstoja, niiden ilmapiiri on viime aikoina selkeästi parantunut. Esim. BilmaNin ilmestyminen rauhoitti kummasti sietämätöntä nälvintää, ilkeilyä ja panettelua, joka hänen palstoillaan oli jokapäiväistä. Mitään kuolemattomia viisauksia en ole havainnut ylläpidon tai sheriffien toimesta palstoilta hävinneen.
Sitten tuo keskinäisen kehumisen kerho? Minut varmaan lasketaan siihen, koska kernaasti kiittelen hyviä kirjoittajia. Eihän se vaikuta fiksulta, mutta - joo, ylläpito sheriffeineen ansaitsee täyden tunnustuksen.- Ajomies
Maalaismies saa olla asiassa aivan omaa mieltään.
Ilmaisunvapauteen kuulunee, että minäkin saan olla omaa mieltäni keneltäkään mielipiteeseeni ennakolta lupaa kysymättä.
Näillä palstoilla en tiettävästi ole tullut keskusteluihinne häiriköivässä mielessä kuten sinä ja Ruuneperi olette alun alkaen tehneet.
Kun jätät vain nikkini mainitsematta ja siihen viittamatta niin rauha on teille puolestani ollut taattu aina.
Hyviä keskustelijoita kannattaa pyydystää vaikka ei saisikaan.
Jos palstalla toimitaan toinen toisiaan kunnioittaen ja viihdyttäen, tasa-arvo periaattein, on paljon saavutettu.
Mitä oman ammattitaito-nimikkeen alle laittaisitkaan? Kaiken salliminen, loukkaukset, asiattomuudet, narsistisuuden j.n.e.?
Kun olen "keskustelujasi" vuosia seurannut, olen tullut seuraavaan tulokseen:
Sinun pitäisi saada oma palsta, jossa monilukuisine ystävinesi kirjoittelisit ilman meitä.
Minulla olisi palstalle nimiehdotuskin mutta se on niin ilkeämielinen, että jätän seuraavaan kertaan.- Ajomies
En muista ainoatakaan kertaa tulleeni häiritsemään asiattomasti sinun keskustelujasi.
Tämän toivokuksen olen esittänyt myös sinun huomioivan saadaksesi ystävinesi keskustelurauhan.
- Kenkää vaan
joita ei tulla kaipaamaan, jos palstalta älyäisivät poistua. :D
- Kyrmy
Puskajussit ;DDDDDDDDDDDDDD
- kyrmytön
Kyrmy kirjoitti:
Puskajussit ;DDDDDDDDDDDDDD
Taidat olla itse niitä käpykaartilaisia ja puskajusseja.
Missähän luuraa sinun hyvät keskustelujen aloitukset ja puheenvuorosi? - Ajomies
kyrmytön kirjoitti:
Taidat olla itse niitä käpykaartilaisia ja puskajusseja.
Missähän luuraa sinun hyvät keskustelujen aloitukset ja puheenvuorosi?Ainakin itse toivon ja kaipaan palstoille hyviä keskusteluja. Mallia voisi ottaa vaikkapa siitä miten itse oikeassa elämässä keskustelette läheistenne kanssa.
Juuri äsken soittelin erään läheisen ystäväni kanssa ja vuosien tuntemus sai minut lausumaan ensimmäisen kerran, että minä oikeastaan saatan hieman tykätä Sinusta. Aiheen siihen antoi hänen
lukuisat huolestuneet soittonsa, viestinsä ja meilinsä tämänkin päivän kuluessa koskien terveydentilaani, josta hän kantaa kovasti huolta.
En oikein ymmärrä tätä keskustelunaihetta, mutta kertoisitko millaisia parannusehdotuksia sinulla on.
Ainoa kerta, kun olen seriffin toimintaan kiinnittänyt huomiota oli todella kuvottavan rasistisen viesti poistaminen. Luettuani sen ehdin jo hetken pohtia, pitäisikö siitä ilmoittaa. Ennen kuin ehdin ajatustani loppuun saattaa, sain ilokseni huomata viestin poistuneen.- omoituisuus
Eräs omituisuus on sinun ja näitten muittenkin parjaajien kohdalla. Puhut(te) vakaumuksen syvällä rointaäänellä ystävällisuyydestänne ja ystävistänne. Palstakeskusteluissa ei ole näkynyt mitään merkkejä siitä, että olisitte jotenkin ystävällisempiä kuuin tuo parjaamanne palstanikkari.
Katsoin profiilisivustoja, jotka kertovat aina jotain. Sinä et kerro juuri mitään harrastuksistasi ja muusta. Näin näitten toistenkin laita.
Pilmari kertoo hyvin paljon ja monipuolisesti.
Hänen profiilisivuillaan on ollut kävijöitä
>8000 kun sinun < 2000 ja kymmentä viimeksi kirjoittamaasi viestiä on käynyt "lukemassa"
vain runsas sata kun Pilmarin on vastaavasti > 12.000 ja hän tunnustaa esiintyvänsä lukuisilla muillakin nikeillä, joita ei ole edes rekattu niin luulen lukijamäärän olevan melkoinen ja hänen kanssaan halutaan keskustella.
Kertoiko hän saavansa palstalaisiltakin parhaillaan toistasataa meiliä?
Miten lie sinun ja noitten toisten suosion laita? - Huom!
omoituisuus kirjoitti:
Eräs omituisuus on sinun ja näitten muittenkin parjaajien kohdalla. Puhut(te) vakaumuksen syvällä rointaäänellä ystävällisuyydestänne ja ystävistänne. Palstakeskusteluissa ei ole näkynyt mitään merkkejä siitä, että olisitte jotenkin ystävällisempiä kuuin tuo parjaamanne palstanikkari.
Katsoin profiilisivustoja, jotka kertovat aina jotain. Sinä et kerro juuri mitään harrastuksistasi ja muusta. Näin näitten toistenkin laita.
Pilmari kertoo hyvin paljon ja monipuolisesti.
Hänen profiilisivuillaan on ollut kävijöitä
>8000 kun sinun < 2000 ja kymmentä viimeksi kirjoittamaasi viestiä on käynyt "lukemassa"
vain runsas sata kun Pilmarin on vastaavasti > 12.000 ja hän tunnustaa esiintyvänsä lukuisilla muillakin nikeillä, joita ei ole edes rekattu niin luulen lukijamäärän olevan melkoinen ja hänen kanssaan halutaan keskustella.
Kertoiko hän saavansa palstalaisiltakin parhaillaan toistasataa meiliä?
Miten lie sinun ja noitten toisten suosion laita?jos ei kissa itse! Mahdanko olla vallan väärässä vai ihan oikeassa väittäessäni että nuo kehut on Pilimari/Ajomies itse rustannut? :DDD
- Faktojahan
omoituisuus kirjoitti:
Eräs omituisuus on sinun ja näitten muittenkin parjaajien kohdalla. Puhut(te) vakaumuksen syvällä rointaäänellä ystävällisuyydestänne ja ystävistänne. Palstakeskusteluissa ei ole näkynyt mitään merkkejä siitä, että olisitte jotenkin ystävällisempiä kuuin tuo parjaamanne palstanikkari.
Katsoin profiilisivustoja, jotka kertovat aina jotain. Sinä et kerro juuri mitään harrastuksistasi ja muusta. Näin näitten toistenkin laita.
Pilmari kertoo hyvin paljon ja monipuolisesti.
Hänen profiilisivuillaan on ollut kävijöitä
>8000 kun sinun < 2000 ja kymmentä viimeksi kirjoittamaasi viestiä on käynyt "lukemassa"
vain runsas sata kun Pilmarin on vastaavasti > 12.000 ja hän tunnustaa esiintyvänsä lukuisilla muillakin nikeillä, joita ei ole edes rekattu niin luulen lukijamäärän olevan melkoinen ja hänen kanssaan halutaan keskustella.
Kertoiko hän saavansa palstalaisiltakin parhaillaan toistasataa meiliä?
Miten lie sinun ja noitten toisten suosion laita?Faktojahan näyttävät olevan.
Voinette itse tutkiskella asioita mielihalujennne mukaan. Ruuneperi on useasti kyllästynyt kun ei saa keskustelua syntymään.
Kun veditte tuon nikin apunikkeineen esiin niin asiahan muuttuu entistä kummallisemmaksi.
Voitte itse käydä omin silmin toteamassa.
Historiaa saatte esiin operaattorin erinomaisista palveluista.
Tuntuu kuin Optimisti-Onerva, Ruuneperi, maalaismies ja monet muut ovat vain kateellisia
ymmärrettävistä syistä.
Palstoilla on tiettävästi kaikilla vapaus keskustella kenen kanssa haluaa tai olla keskustelematta. Oikeus on myös availla uusia keskusteluja mieleisistään aiheista.
Niihin tulevat mukaan ne, joilla on asiaa ja joita aihe kiinnostaa.
Lukijatkin saavat aivan vapaasti availla ja lukea mitä haluavat. - Ei jaksa
Faktojahan kirjoitti:
Faktojahan näyttävät olevan.
Voinette itse tutkiskella asioita mielihalujennne mukaan. Ruuneperi on useasti kyllästynyt kun ei saa keskustelua syntymään.
Kun veditte tuon nikin apunikkeineen esiin niin asiahan muuttuu entistä kummallisemmaksi.
Voitte itse käydä omin silmin toteamassa.
Historiaa saatte esiin operaattorin erinomaisista palveluista.
Tuntuu kuin Optimisti-Onerva, Ruuneperi, maalaismies ja monet muut ovat vain kateellisia
ymmärrettävistä syistä.
Palstoilla on tiettävästi kaikilla vapaus keskustella kenen kanssa haluaa tai olla keskustelematta. Oikeus on myös availla uusia keskusteluja mieleisistään aiheista.
Niihin tulevat mukaan ne, joilla on asiaa ja joita aihe kiinnostaa.
Lukijatkin saavat aivan vapaasti availla ja lukea mitä haluavat.Kylläpäs on pilMARILLE hameineen tullu paljon uusia nikkejä jo tässäkin ketjussa.. Toi Omoituisuus on hauska nikki!! muuta hauskaa en sitte näekkään. Kauheeta toisten nikkien moittimista. Niinkös se hyvä kauppiaski toimii?? Että myy samaa tuotetta eri ihmisille eri nimisinä ja eri laatusina vielä jokaiselle??
- Ajomies
Ei jaksa kirjoitti:
Kylläpäs on pilMARILLE hameineen tullu paljon uusia nikkejä jo tässäkin ketjussa.. Toi Omoituisuus on hauska nikki!! muuta hauskaa en sitte näekkään. Kauheeta toisten nikkien moittimista. Niinkös se hyvä kauppiaski toimii?? Että myy samaa tuotetta eri ihmisille eri nimisinä ja eri laatusina vielä jokaiselle??
Narrinasuissa näyttävät asiakkaatkin vaeltelevan ilman rahatta ja hinnatta ostaisivat "puhaltaen" putiikin hyllyt tyhjiksi.
Jollain on edelleen usko, että kun yksi hyvä kauppias saadaan pois markkinat avautuvat.
Keskusteluissakin huomataan, että n vain yksi ilkeilevä, jonka syytä on asiakkaiden katooaminen.
Markkinat avautuvat teidän "epäkurantille" höpinällenne - niin sinäkin tunnut uskoovan.
- Kateus on jo vienyt isot kalat vedestä, huomaatkhan itsekin ?
- Ajomies
Palstan keskustelusäännöstöön olisi syytä myö palstojen valvojien syytä tutustua ja olla myös lakien ja asetusten tuntemus. ournalistiliitto antaa usein hyviä neuvoja kuten JSN, joiden tiedostoihin on kaikilla vapaa pääsy.
Mielivalta ei kuulu nykyaikaisen sivistysvaltion
toimintoihin. Näillä palstoillakin harrastetaan ennakkosensuuria täysin mielivaltaisesti ja perustelemattomasti.
Eräs asia on, että ylläpitoa ja sheriffejä "herkkähipiäisten" lisäksi ei saa arvostella asiastakaan. Sekään ei ole demokraattiseen yhteiskuntaan kuuluvaa.
Kaikkien ja päätöksistä kuuluisi olla myös oikeus valittaa kun on kokenut vääryyttä.
Näin toimivat firmat. jotka haluavat palvella
asiakkaitaan. Liikeyrityksen eräänä merkittävänä asiana on palvelualtis henkilökunta.
Huomannette eräitä merkittäviä yrityksiä, joiden toiminta on supistunut ja loppunutkin
juuri tästä syystä.
Huomautan vielä, että Eniron kohdallaen kuin näiden kahden keskustelupalstan sheriffien ja ylläpidon osalta.
Chateissa ei ole milloinkaan ollut mitään häiriöitä. Ei myöskään koskaan minkään muun operaattorin tai muun median kanssa yli puolen vuosisadan aikana.- kopsanteri.
Sinäkö se olet oikea henkilö arvostelemaan mitään. Olet toiminut tuolla 60 70 80 palstoilla ihan säännöllisesti täysin ala-arvoisesti. Olet siellä kirjoituskiellossa. Viestisi poistetaan alta aika yksikön.
Pilmari / hajupoika /Häjypoika /Kaide.Puu/kopsari /Ajomies /Reetta / ym. Sinut tunnetaan.
Mene lääkäriltä pyytämään oikeat pillerit, tai pyydä lapsiltasi apua. Sano vaikka, että sinua huippoo nii julmetusti. Sano että haluat maata vaikka viikon iha itteksees.
Lapioikoot sitten kun aika täyttyy paskan poies. - huolestunut...
kopsanteri. kirjoitti:
Sinäkö se olet oikea henkilö arvostelemaan mitään. Olet toiminut tuolla 60 70 80 palstoilla ihan säännöllisesti täysin ala-arvoisesti. Olet siellä kirjoituskiellossa. Viestisi poistetaan alta aika yksikön.
Pilmari / hajupoika /Häjypoika /Kaide.Puu/kopsari /Ajomies /Reetta / ym. Sinut tunnetaan.
Mene lääkäriltä pyytämään oikeat pillerit, tai pyydä lapsiltasi apua. Sano vaikka, että sinua huippoo nii julmetusti. Sano että haluat maata vaikka viikon iha itteksees.
Lapioikoot sitten kun aika täyttyy paskan poies.Yö kausien valvominen koneen ääressä nostaa verenpainettasi. Istuminen ei ole hyväksi vuotaville peräpukamillesi. Ota hyvä mies/nainen rollaattorisi ja kuskaa peräpukamasi raittiiseen ilmaan.
Hah hah hah hah .............
Ysvällisesti kirjoitellaan hah hah h...... - Järkyttynyt
kopsanteri. kirjoitti:
Sinäkö se olet oikea henkilö arvostelemaan mitään. Olet toiminut tuolla 60 70 80 palstoilla ihan säännöllisesti täysin ala-arvoisesti. Olet siellä kirjoituskiellossa. Viestisi poistetaan alta aika yksikön.
Pilmari / hajupoika /Häjypoika /Kaide.Puu/kopsari /Ajomies /Reetta / ym. Sinut tunnetaan.
Mene lääkäriltä pyytämään oikeat pillerit, tai pyydä lapsiltasi apua. Sano vaikka, että sinua huippoo nii julmetusti. Sano että haluat maata vaikka viikon iha itteksees.
Lapioikoot sitten kun aika täyttyy paskan poies.ainaisista alapään vaivoistaan puhuva henkilö on avun tarpeessa.
Hänen paikkansa ei ole täällä palstakirjoittajien joukossa, vaan valvotussa hoidossa.
Eräs huolestuttava esimerkki mihin sairaanhoitokustannuksissa säästäminen voi johtaa.
Mieleltään terve ei kirjoittele tuollaisia ja mukamas nauraa hahattele.
Tämä koko ketju olisi aiheellista poistaa liian monien rienaavien epäasiallisten kirjoitusten takia.
Kyllä hän itsekin tietää, ettei todella naurata. - josko sinäkin
Järkyttynyt kirjoitti:
ainaisista alapään vaivoistaan puhuva henkilö on avun tarpeessa.
Hänen paikkansa ei ole täällä palstakirjoittajien joukossa, vaan valvotussa hoidossa.
Eräs huolestuttava esimerkki mihin sairaanhoitokustannuksissa säästäminen voi johtaa.
Mieleltään terve ei kirjoittele tuollaisia ja mukamas nauraa hahattele.
Tämä koko ketju olisi aiheellista poistaa liian monien rienaavien epäasiallisten kirjoitusten takia.
Kyllä hän itsekin tietää, ettei todella naurata.Pitäisit vaan huolen omasta terveydesträsi. Varmasti siinäkin on tekemistä.
- sellaista
Järkyttynyt kirjoitti:
ainaisista alapään vaivoistaan puhuva henkilö on avun tarpeessa.
Hänen paikkansa ei ole täällä palstakirjoittajien joukossa, vaan valvotussa hoidossa.
Eräs huolestuttava esimerkki mihin sairaanhoitokustannuksissa säästäminen voi johtaa.
Mieleltään terve ei kirjoittele tuollaisia ja mukamas nauraa hahattele.
Tämä koko ketju olisi aiheellista poistaa liian monien rienaavien epäasiallisten kirjoitusten takia.
Kyllä hän itsekin tietää, ettei todella naurata.joka on lapsiltakin kiellettyä.Vai käsitelläänkö tässä ketjussa juuri sinun asiaasi ?
- onkin
huolestunut... kirjoitti:
Yö kausien valvominen koneen ääressä nostaa verenpainettasi. Istuminen ei ole hyväksi vuotaville peräpukamillesi. Ota hyvä mies/nainen rollaattorisi ja kuskaa peräpukamasi raittiiseen ilmaan.
Hah hah hah hah .............
Ysvällisesti kirjoitellaan hah hah h......Kaikkihan eivät ymmärrä omaa parastaan. Silloinhan hyvät neuvot ovat paikallaan.
- onkin
sellaista kirjoitti:
joka on lapsiltakin kiellettyä.Vai käsitelläänkö tässä ketjussa juuri sinun asiaasi ?
tuntea huolta kanssa ihmisitä.
- Ajomies
kopsanteri. kirjoitti:
Sinäkö se olet oikea henkilö arvostelemaan mitään. Olet toiminut tuolla 60 70 80 palstoilla ihan säännöllisesti täysin ala-arvoisesti. Olet siellä kirjoituskiellossa. Viestisi poistetaan alta aika yksikön.
Pilmari / hajupoika /Häjypoika /Kaide.Puu/kopsari /Ajomies /Reetta / ym. Sinut tunnetaan.
Mene lääkäriltä pyytämään oikeat pillerit, tai pyydä lapsiltasi apua. Sano vaikka, että sinua huippoo nii julmetusti. Sano että haluat maata vaikka viikon iha itteksees.
Lapioikoot sitten kun aika täyttyy paskan poies.- Kateus vie kalat vedestä.
Totesin jo tuolla aiemin ja ennenkin usein, että kateus teettää kaikenlaista. Uusi sefukin katseli hetken yrittäen näyttää oman ketjunsa erinomaisuuden. Kun ei kyennyt normaalikeinoin niin alkoi muutaman mummon ja huru-ukon kanssa raivaamaan pois tieltään kuvitellen näin saavansa itselleen "hyviä asiakkaita".
Karhatun kmukaan lähti ja ovat aina ennenkin lähteneet. Meiliposti vain joskus tahtooo ruuhkautua kun annnoin yhteystiedot - satamäärin päivittäin lähestytään usein. - Ajoomies
huolestunut... kirjoitti:
Yö kausien valvominen koneen ääressä nostaa verenpainettasi. Istuminen ei ole hyväksi vuotaville peräpukamillesi. Ota hyvä mies/nainen rollaattorisi ja kuskaa peräpukamasi raittiiseen ilmaan.
Hah hah hah hah .............
Ysvällisesti kirjoitellaan hah hah h......Ruusun paikka olisi,; päähän, jalkaan vai peräti vyöruusunko tarjoaisin tällä kertaa.
Vyöruususta olisi "iloa" pitkäksi aikaa
eikä hyöriskely näillä palstoilla maittaisi. - Ajomies
Järkyttynyt kirjoitti:
ainaisista alapään vaivoistaan puhuva henkilö on avun tarpeessa.
Hänen paikkansa ei ole täällä palstakirjoittajien joukossa, vaan valvotussa hoidossa.
Eräs huolestuttava esimerkki mihin sairaanhoitokustannuksissa säästäminen voi johtaa.
Mieleltään terve ei kirjoittele tuollaisia ja mukamas nauraa hahattele.
Tämä koko ketju olisi aiheellista poistaa liian monien rienaavien epäasiallisten kirjoitusten takia.
Kyllä hän itsekin tietää, ettei todella naurata.- Ken vaivojansa vaikertaa
on vaivojensa vanki !
Joskus vaivoihin vaikuttaa parantavasti vain keksimällä itselleen uusia mieluisia harrasteita ja vaihtaminen positiivisuuteen.
- Kokeillanpan naapurin kiusaksi ? - Ajomies
josko sinäkin kirjoitti:
Pitäisit vaan huolen omasta terveydesträsi. Varmasti siinäkin on tekemistä.
Minun terveydentilastani on palstalla lukemattomat tuntemattomat potilasta näkemättömät lausuneet kovin varmalla rintaäänellä diagnoosejaan. Lausumat täyttävät netiketinkin vastaisina jopa kunnianloukkauksen ja muitten rikkomusten tunnusmerkit.
Eniten huolettaa se, että omassa terveydentilassa salataan vakavimmat oireet tai/ja niitä "hoidetaan" päivittäisellä "tipottelulla" ja pahan olon purkamisella näille palstoille. - Huoleton hevoseton
onkin kirjoitti:
tuntea huolta kanssa ihmisitä.
Minusta tuntuu koomilliselta kun ihmiset "kantavat huolta" jostain asiasta tai ihmisestä.
Tännekin on ilmestynyt näitä "huolenkantajia", jotka saavat aikaan pitkiäkin "keskusteluketjuja"
hokemalla kuin mantraa, "Me ei riidellä, eihän ?"
Joka meitä mollaa niin annamme joukolla sille turpiin.
- Annetaan hevosen surra,
sillä on isompi pää ! - Vaihtoehto
Ajomies kirjoitti:
- Kateus vie kalat vedestä.
Totesin jo tuolla aiemin ja ennenkin usein, että kateus teettää kaikenlaista. Uusi sefukin katseli hetken yrittäen näyttää oman ketjunsa erinomaisuuden. Kun ei kyennyt normaalikeinoin niin alkoi muutaman mummon ja huru-ukon kanssa raivaamaan pois tieltään kuvitellen näin saavansa itselleen "hyviä asiakkaita".
Karhatun kmukaan lähti ja ovat aina ennenkin lähteneet. Meiliposti vain joskus tahtooo ruuhkautua kun annnoin yhteystiedot - satamäärin päivittäin lähestytään usein.Pistänpä muutaman sanan tähän väliin, ettei tule yksitoikkoiseksi tuo yksinpuhelu! Tsemppiä jakselullesi!
- Huvittunut11
Järkyttynyt kirjoitti:
ainaisista alapään vaivoistaan puhuva henkilö on avun tarpeessa.
Hänen paikkansa ei ole täällä palstakirjoittajien joukossa, vaan valvotussa hoidossa.
Eräs huolestuttava esimerkki mihin sairaanhoitokustannuksissa säästäminen voi johtaa.
Mieleltään terve ei kirjoittele tuollaisia ja mukamas nauraa hahattele.
Tämä koko ketju olisi aiheellista poistaa liian monien rienaavien epäasiallisten kirjoitusten takia.
Kyllä hän itsekin tietää, ettei todella naurata.nyt muka, jos alapään vaivoistaan puhuu,
kun yläpään vaivat ovat niin ilmeiset!
Sitäpaitsi vakavat. - Ajomies
Vaihtoehto kirjoitti:
Pistänpä muutaman sanan tähän väliin, ettei tule yksitoikkoiseksi tuo yksinpuhelu! Tsemppiä jakselullesi!
Odotin jo, että jollakin olisi asiaa, mutta
"tuuli tuntuu huulia heiluttelevan"
- kuten tavallista ! - Ajomies
Huvittunut11 kirjoitti:
nyt muka, jos alapään vaivoistaan puhuu,
kun yläpään vaivat ovat niin ilmeiset!
Sitäpaitsi vakavat.Minua ei huvita lainkaan sinun ja monien muiden palstalaisten yläpään vaivat:
- ne ovat sellaisia vaivoja, joihin on syytä suhtautua vakavasti, ymmärtävästi ja apua tarjoten.
Suomessa on mielenterveydellisistä syistä ennenaikaisella eläkkeellä satoja tuhansia ihmisiä ja minust siihen on suhtauduttava vakavasti. Monet kärsivät hiljaa kun eivät uskalla hakea apua peläten leimautumista.
Toivon, ettet itse ole "sairas" kuten viestisi äkkiseltään näyttäisi antavan mahdollisia viitteitä siihen, mutta en ole lääkäri eikä tarkoitukseni ole leimata.
Alapään vaivatkaan eivät ole leikin asia
eikä varsinkaan pilkan aihe !
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52664
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24485Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466