Olisi kyllä hyvä

jos tänne olisi pakko rekkautua. Mielellään vielä omalla nimellä ja sotutunnuksella. Montakohan kirjoittajaa jäisi heti pois?

48

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä varmasti ensimmäisenä 😅

      • MInä seison sanojeni takana. Miten on itsesi laita? Pelkästään tuo ilkkuva sävy kertoo kyllä tarpeeksi siitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        MInä seison sanojeni takana. Miten on itsesi laita? Pelkästään tuo ilkkuva sävy kertoo kyllä tarpeeksi siitä.

        Sanojesi takana saatat seisoa mu miestä sussa ei olis kirjautua tänne oman nimesi kanssa edes mä olen oman nimenk tänne kirjottanu eilen viimeksi jos oikein muistan kuinkas sun laita on onko sulla pokka


    • Anonyymi

      Voi olla, että juttujen taso ainakin nousisi.

      • Ehkä, taikka sitten hiljenisi koko paikka kokonaan...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ehkä, taikka sitten hiljenisi koko paikka kokonaan...

        No paljon mahdollista kyllä sekin. Kenties hiljenisi osittain, ja loppu olisi asiapitoisempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No paljon mahdollista kyllä sekin. Kenties hiljenisi osittain, ja loppu olisi asiapitoisempaa.

        Toisaalta osaa ne somessakin riehua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No paljon mahdollista kyllä sekin. Kenties hiljenisi osittain, ja loppu olisi asiapitoisempaa.

        Ainakin jäisi kaikki mystiset "kaipaan sinua" aloitukset pois, joista ei tiedä onko aloittaja mies vai nainen, alkukirjain aasta ööhön.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No paljon mahdollista kyllä sekin. Kenties hiljenisi osittain, ja loppu olisi asiapitoisempaa.

        Mutta ennen kaikkea kaikenlainen törky ja muiden haukkuminen ja syyttely saisi loppua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta osaa ne somessakin riehua.

        Siellä tekevät itsestään julkisesti pellen sitten. Ja onhan feikkiprofiilin tekeminen aina mahdollista... Aina kaiken voi kiertää halutessaan ja käyttää pahaan hyvän sijasta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ainakin jäisi kaikki mystiset "kaipaan sinua" aloitukset pois, joista ei tiedä onko aloittaja mies vai nainen, alkukirjain aasta ööhön.

        Luulen, että kukaan ei kirjoittelisi täällä, jos pitäisi laittaa soturi, koska sitä voisi jotkut hyödyntää vääriin tarkoituksiin. T. Eräs mmies vain


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että kukaan ei kirjoittelisi täällä, jos pitäisi laittaa soturi, koska sitä voisi jotkut hyödyntää vääriin tarkoituksiin. T. Eräs mmies vain

        No sitä sotua ei tarvitsisi jokaisen nähdä, eikä se olisi varmasti laillistakaan. Tarkoitin, että saitille ei pääsisi ilman kunnon tunnistautumista. Vaikka pankkitunnuksin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mutta ennen kaikkea kaikenlainen törky ja muiden haukkuminen ja syyttely saisi loppua.

        Miksi teethän sinä itsekin tuota suollat törky sisältöä haukut muita ja syyttelet muita kenties jopa omista tekosistasi joten miksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi teethän sinä itsekin tuota suollat törky sisältöä haukut muita ja syyttelet muita kenties jopa omista tekosistasi joten miksi

        Missä kohtaa olen haukkunut muita? Unohdat, että se olet sinä ensin joka tulet sitä verta kerjäämään nenästäsi. Sitten syytät siitä muita kun saat mitä tilaat.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Missä kohtaa olen haukkunut muita? Unohdat, että se olet sinä ensin joka tulet sitä verta kerjäämään nenästäsi. Sitten syytät siitä muita kun saat mitä tilaat.

        Muistatko päivän kun kaupankassa ei tetvehtinyt sua. Niin sinä haukuit tämän kassatytön koska ei sanonut sulle moi. Onko sudella oikeesti dementia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistatko päivän kun kaupankassa ei tetvehtinyt sua. Niin sinä haukuit tämän kassatytön koska ei sanonut sulle moi. Onko sudella oikeesti dementia?

        En ole haukkunut. Sinä tulkitset haukkumiseksi kaiken mitä tänne laitan. Jos arvostelen ihmistä siitä, että on minua kohtaan töykeä ja kylmä, ei ole haukkumista, vaan kerroin miten asia on ja miltä se minusta tuntui.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole haukkunut. Sinä tulkitset haukkumiseksi kaiken mitä tänne laitan. Jos arvostelen ihmistä siitä, että on minua kohtaan töykeä ja kylmä, ei ole haukkumista, vaan kerroin miten asia on ja miltä se minusta tuntui.

        Ahaa tämä nuori kassatyttö ei siis tervehdi asiakkaita. mikä stalkkaaja sä oot?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa tämä nuori kassatyttö ei siis tervehdi asiakkaita. mikä stalkkaaja sä oot?

        Ja siinä taas toinen olettaja, joka luulee tietävänsä minusta nyt kaiken...
        Tarkoitin että hän ei tervehtinyt minua... Kyllä kaikkia muita aina. Ja minä nyt vaan satun huomaamaan asioita. Sellaisiakin mitä muut eivät näe ja huomaa.


      • Se riippuu ihmisestä onko se sitä. Törkeämpää täällä on mustamaalata ihmistä, jota ei edes tunne oikeasti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja siinä taas toinen olettaja, joka luulee tietävänsä minusta nyt kaiken...
        Tarkoitin että hän ei tervehtinyt minua... Kyllä kaikkia muita aina. Ja minä nyt vaan satun huomaamaan asioita. Sellaisiakin mitä muut eivät näe ja huomaa.

        wau oletpa taitava . näet ympärillesi samaan aikaan kun näpyttelet työaikana tänne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        wau oletpa taitava . näet ympärillesi samaan aikaan kun näpyttelet työaikana tänne.

        Minä en ole tällä hetkellä edes töissä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en ole tällä hetkellä edes töissä.

        Niin et ole nyt mutta sä olet ollut työaikana myös näillä palstoilla. Jos et tiedä niin sun viestit löytyy nopeasti kun klikkaa nimimerkkiä.ja sieltä löytyy myös kellonajat koska viesti on kirjoitettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin et ole nyt mutta sä olet ollut työaikana myös näillä palstoilla. Jos et tiedä niin sun viestit löytyy nopeasti kun klikkaa nimimerkkiä.ja sieltä löytyy myös kellonajat koska viesti on kirjoitettu.

        Minua ei enää kiinnosta teidän kanssanne väitellä. Puhun vain prinsessalle.


    • Anonyymi

      Sinä ainakin mä lopettasin tänne kirjottelun jo pelkästään jos tulis rekkautumis pakko siihen toki pääsyynä on sunnkaltaset idiootit nk voit yrittää vasikoida vieläkö puhelimesi kameraan mahtuu näyttö kuvia oletko osannu poistaa vanhoja vai pidätkö kaiken varalta todisteena jos niissä kuitenkin olisi jotain raskauttavaa kun tarpeeksi monta kertaa luet monestiko olet niistä kuvista jo omat tekstisi lukenu

    • Anonyymi

      Sudelle tiedoksi ettei tänne saa ilmoittaa henkilötietoja. Lue säännöt.

      • Oletko tyhmä, vai esitätkö sellaista? En missään kohtaa sanonut että niitä pitäisi nyt ilmoitella. Lue aloitus uudelleen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oletko tyhmä, vai esitätkö sellaista? En missään kohtaa sanonut että niitä pitäisi nyt ilmoitella. Lue aloitus uudelleen.

        jos tänne olisi pakko rekkautua. Mielellään vielä omalla nimellä ja sotutunnuksella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        jos tänne olisi pakko rekkautua. Mielellään vielä omalla nimellä ja sotutunnuksella.

        JOS! Siis JOS olisi pakko. Niin kuinka sitten suu pantaisiin? Jäisikö sivusto avaamatta kokonaan? Kun ei voisikaan anona huudella ja yrittää lytätä toinen alimpaan maanrakoon.


    • Anonyymi

      Ideana ihan hyvä, mut tuo kuihduttas lopulta nämä palstat kokonasn, ja ne lakkais kokonaan olemasta tai jäis ihan marginaaliin vrt s24 chatit kuoli samasta syystä ja niitä käyttää enää harva. 2000-l alussa niitä käytti tosi moni.
      S24 tietää tuon ja siks se ei tod näk muuta asiaa. Halutaan pitää kiinni että ihmisiä riittää.
      Toisaalta ymmärrän pointin. Puolensa ja puolensa

      • Niin tiedostan tämän. Kunhan vaan heitin ajatuksen ilmaan ja odotin mitä siihen vastataan. Sohaisin murkkupesää.
        Ihmiset siis haluavat anonyymisti heittää paskaa toisilleen. Kestäköön sitten seuraukset.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin tiedostan tämän. Kunhan vaan heitin ajatuksen ilmaan ja odotin mitä siihen vastataan. Sohaisin murkkupesää.
        Ihmiset siis haluavat anonyymisti heittää paskaa toisilleen. Kestäköön sitten seuraukset.

        No joo. Näinhän se on. Toisaalta, omhan niitä, jotka rekattunakin sanoo mitä sattuu.
        Se on se räikeä ero ehken siinä, kun osa täällä haluaa jutustaa ihan niitä näitä asiiallisesti, osa taas pelkästään tröllää. Mutta näinhän se netin maailmassa, näillä juttelukanavilla, muuallakin kun s24, on aina ollu.
        Löytyy laidasta laitaan populaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin tiedostan tämän. Kunhan vaan heitin ajatuksen ilmaan ja odotin mitä siihen vastataan. Sohaisin murkkupesää.
        Ihmiset siis haluavat anonyymisti heittää paskaa toisilleen. Kestäköön sitten seuraukset.

        ite et kestä. Jos joku kritisoi niin heti uhkaillaan itsemurhalla ja kuolemisella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo. Näinhän se on. Toisaalta, omhan niitä, jotka rekattunakin sanoo mitä sattuu.
        Se on se räikeä ero ehken siinä, kun osa täällä haluaa jutustaa ihan niitä näitä asiiallisesti, osa taas pelkästään tröllää. Mutta näinhän se netin maailmassa, näillä juttelukanavilla, muuallakin kun s24, on aina ollu.
        Löytyy laidasta laitaan populaa

        On on. Mutta kyse onkin siitä, millä tallaisia suitsetaan? Onko se mahdollista ikinä millään. Nostetaan vaan kädet pystyyn ja ihmetellään lehdissä, kun netissä on seksuaalirikollisia ja pedareita, eikä niille mitään voida. Samaten kaikenlainen nettikiusaaminen vaan jatkuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ite et kestä. Jos joku kritisoi niin heti uhkaillaan itsemurhalla ja kuolemisella.

        Minun kanssa täytyykin olla psykologi, että ymmärtää mitä päässäni liikku ja miksi olen mikä olen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On on. Mutta kyse onkin siitä, millä tallaisia suitsetaan? Onko se mahdollista ikinä millään. Nostetaan vaan kädet pystyyn ja ihmetellään lehdissä, kun netissä on seksuaalirikollisia ja pedareita, eikä niille mitään voida. Samaten kaikenlainen nettikiusaaminen vaan jatkuu.

        Rikoksetonta yhteiskuntaahan ei koskaan missään ole. Se on paperilla ideaali, mutta ei koskaan toteudu. Rikollisiahan saadaan aina kiinni valtaosa, mutta ei niitä koskaan saada kaikkia kiinni.
        Sitten on myös priorisointi, se että jos jossain vaikka on joukkotappelu väkivaltainen rikos, huumelasti kiinni saaminen jne, menee pikku rötösten edelle. Resurssit on sen mukaan.
        Eihän me edes rarvittasi lakia, virkavaltaa tai yhtään mitään, ellei meilöä olisi rikollisia.
        Me vain elettäs vähän kuin kommuunissa ja kaikilla olisi hyvä olla. Tosin niinhän ei ikinä käy missään päin maailmaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minun kanssa täytyykin olla psykologi, että ymmärtää mitä päässäni liikku ja miksi olen mikä olen.

        No ketään ei kiinnosta Sinä.
        Oot itsekeskeinen tyyppi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rikoksetonta yhteiskuntaahan ei koskaan missään ole. Se on paperilla ideaali, mutta ei koskaan toteudu. Rikollisiahan saadaan aina kiinni valtaosa, mutta ei niitä koskaan saada kaikkia kiinni.
        Sitten on myös priorisointi, se että jos jossain vaikka on joukkotappelu väkivaltainen rikos, huumelasti kiinni saaminen jne, menee pikku rötösten edelle. Resurssit on sen mukaan.
        Eihän me edes rarvittasi lakia, virkavaltaa tai yhtään mitään, ellei meilöä olisi rikollisia.
        Me vain elettäs vähän kuin kommuunissa ja kaikilla olisi hyvä olla. Tosin niinhän ei ikinä käy missään päin maailmaa.

        Se on kyllä valitettava tosi-asia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minun kanssa täytyykin olla psykologi, että ymmärtää mitä päässäni liikku ja miksi olen mikä olen.

        Koska sut on hylätty niin monta kertaa. Ja olet ollut sen takia vain kolmen naisen kanssa.eli ensirakkauden ,exän ja stripparin.


    • Täällä meinaa taas nousta ihmisviha päälle. Parasta lähteä kauppaan.

      • Anonyymi

        Puukko mukaan 😗. Enkö olekin hauska :)? Tämä on ensimmäinen kommenttini tähän aloitukseen. Jotkut voivat kokea aloituksen provokaationa ja ovat sitten lähteneet sotajalalla kommentoimaan juttujasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puukko mukaan 😗. Enkö olekin hauska :)? Tämä on ensimmäinen kommenttini tähän aloitukseen. Jotkut voivat kokea aloituksen provokaationa ja ovat sitten lähteneet sotajalalla kommentoimaan juttujasi.

        Upposi kyllä minuun tuo musta huumorisi. :D
        Joo, kaikki ovat sotajalalla aina, kun tänne jotain laitan. Vaikka kirjoittaisin vaan kukkasista ja perhosista.


    • Anonyymi

      Jäljelle jäisivät sinä, randombypasser ja Karoliina (päivän ”piristykseksi”). 😂

      • Mitäpä minä täällä sitten enää tekisin, jos ei muita enää olisi...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitäpä minä täällä sitten enää tekisin, jos ei muita enää olisi...

        No totta.


    • Anonyymi

      En nyt udko että hirveää vaikutusta olid. Jos nyt lukee vaikkapa iltapäivä lehtien kommentteja samaa sontaa ihmiset siellä suoltaa ihan omalla nimellä ja pärställä. Se on netin haittapuolia kun joudut lukemaan ihmisten mielipiteitä joita et edes haluasi tietää.

      • Olisi se helpompi antaa bannit joillekin törkyturville ja häiriköille.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olisi se helpompi antaa bannit joillekin törkyturville ja häiriköille.

        Siitä nyt voi olla montaa mieltä onko sinunkaan jutut aina sääntöjen mukaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä nyt voi olla montaa mieltä onko sinunkaan jutut aina sääntöjen mukaisia.

        Ei ole ainakaan hyvän maun mukaisia ja turha sitten ihmetellä jos ihmiset oikeassa elämässä karttelee kun tunnistettavissa hölmöyksiä kirjoittelee


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe