Tuli mieleen, että olis kiva olla heila, mutta ohi meni tilaisuus.
Ei silti, ei oo ollut moneen vuoteen.
Enkäpä tiedä tulisko mitään kuitenkaan, kun on tottunut olemaan yksin niin pitkään.
Jotkut ne löytää heilan vielä vanhainkodissakin.
Helppoa onkin siellä, kun ei tartte keitellä ruokia ja pyykkiä pestä.
No, odottelenpa kunhan pääsen vanhainkotiin,
Rupeen sitten siellä kattelemaan vähän sillä silmällä.
Kyllä tässä vielä kymmenisen vuotta menee, kun kunto on vielä hyvä ja terveyttä.
Ei ollut heilaa helluntaina, ja ei enää koko kesänä
21
306
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tällä iällä enää.
- Anonyymi
Minun terve ystävä kuoli yllättäen. 56 v.
- Anonyymi
Osan otot sinun ystävän kuolemasta 56 vuotiaana.Yhdellä sun toisella todella kuolee ystäviä sukulaisiakin enne eläke ikää. Miesytäväni kuoli 2021 ,66 vuotiaana. Mutta 2 viimeisen vuoden aikana syöpään,sydis.vanhuus,nuorempaakin polvea on kuollut elämästänni 25 kpl ihmisiä,Vain 2 heistä koronaan.Toinen oli 52v ja toinen 74v.Joten aivosumua. Ei käsitä,Ei pysty asiaa käsitellä. Ihmiset vaan katoaa.Uusia ihmis suhteita en saa.Koska en tupakoi,en kytä alkoholia ja en jaksa kyllä naisia/ miehiä jotka eläkkellä ja känissä , Silti nautisin tansimisesta ymm.Kaikea kun voi tehdä ihan sevin päin.Ei tarkoita on kuiva korppu,uskovainen jos ei tykkää kaljasta ja paareissa ilta päivää istuaa Eläkepäivinä. Helsinki 7.6.23.Aikuinen Nainen plus 70v.
- Anonyymi
Tällä iällä on vaikea löytää kelvollista heilaa. Heti ottaisin kun sellainen ilmaantuisi,
Tuttavapiiriini kuuluu mies joka meni kihloihin ja avoliittoon 92-vuotiaana.
- Anonyymi
Kaveri ei ilmaannu. Siihen pitää nähdä vaivaa. Ensin pitää tietää mitä tahtoo ensisijaisesti, kaveria matkailuun, liikuntaan, koti-iltoihin, mökikaveriksi .... (Muu tulee siinä sivussa, kun suhde lähtee käyntiin.)
Laittaa haku päälle, tansseissa, netissä tai ihan kylillä.
Moneen asiaan pitää kiinnittää huomiota, kun sitten ehdottaa tai toinen ehdottaa tapailua.
Miettiä itse, millaisia reissuja, tapahtumia, ruokia, viihdykettä koti-iltaan. Netin selausta ja suunnittelua. Kotonakin pitää järjestellä että molemmille on oma paikka, valaistus lukemista varten kun käydään toisen kodissa.
Ulkoisen olemuksen katsastus, osallahan se on jo riittävä, useat ikäisemme pukeutuvat kivasti,
Kun suhteeseen päästään, tulee väistämättä yhteinen peti, kipsissä molemmat, yhtä tunarointia. On pitänyt ostaa hienot alusvaatteet, joita ei voi pitää missään liikunnassa, hiertävät ja kangas on outo, tarkoitettu vain riisuttavaksi. Nätti yöpaitakin pitää hommata, kääriytyä heti kun liikkeelle lähtee, kun niitä löperyyksiä siellä täällä.
Ihmeen äkkiä totutaan toiseen, eikä enää katsota ulkonäköä, hienoudet jää kaapin hyllylle ja kuvioon tulee tärkeämpää hömpän tilalle, yhdessä suunnittelua, mukavaa yhdessäoloa ja ylipäätään se että on joku jonka kanssa sopia menoja ja jutella arjesta. Seksikin alkaa sujua, kun pääsee paineista, vaikka ei kovin suurta osaa näyttelekään kun tulee muuta yhteistä puuhaa.
Oma kokemus ja vilpittömästi sanon, kannatti satsata, kaksi kertaa, välissä menetykset ja surut, mitä niistä kertomaan. Suurin osa molemmissa iloa.
Vain 20 vuotiaana suhde pyörähtää liikkeelle luonnostaan, sattumalta, satsaamatta, aristelematta, rohkeasti uuteen, perheenperustamisvieti päälimmäisenä.
Keski-ikäisenä ja myöhemmin on ihan eri juttu.- Anonyymi
Jopa hyvin kuvailit tilanteen!
Täydet 10 pistettä!
Hyviä vinkkejä, otanpa opiksi ja etukäteistiedoksi, jos sitä jonkun heilan vaikka löytäisikin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa hyvin kuvailit tilanteen!
Täydet 10 pistettä!
Hyviä vinkkejä, otanpa opiksi ja etukäteistiedoksi, jos sitä jonkun heilan vaikka löytäisikin.Ystävättärilläni on melkein kaikilla miehet, ja ovat olleet naimisissa jotain 50 vuotta jo.
Itse olen ollut kaksi kertaa, molemmat meni pieleen.
Sitten oli fiksu sulho, mutta kuoli. En ole ollut haku-mielellä sen jälkeen.
Arveluttaa, että uskaltaisiko enää.
Jos Kohtalo on, niin sitten.
Mutta olen ruvennut funtsimaan.
Joku povasi, että vanhana tulisi joku. Katsotaan.
Vanha olen jo, ehkä vielä vanhempana?
- Anonyymi
common nyt eläkeläiset inspiroikaa vähän nuoria!!
elämässä jotenkin ei pointtia ja te kerrotte, että ette löydä ketään
on pakko löytää, muuten vanhuus näyttää ei kovin hyvältä - Anonyymi
voi, että!!
nuori alkaa sääliä niin paljo, että tarjoaa jotakin jotakin - Anonyymi
miehen kannalta on epäreilua, että tarjotaan naisille koko ajan ja miehelle ei
- Anonyymi
miehen on lakattava käyttämästä päihteitä nuorena
- Anonyymi
mistä eläkeiässä on kyse?
onko seksistä kyse? - Anonyymi
kyllä mä lähtisin vanhemman, anteeksi sanoa, rouvan matkaan, ihan kaveriksi elää, kumppaniksi....tosissaan....
ihmiset vain hirveän ylpeitä ja alkavat vaatia liikaa
onko kyse kunnioittamisesta lopulta?- Anonyymi
tutustua uuteen ihmiseen, jakaa vähän arjen, oppia uutta, vaihtaa elämässä rutiineja ja yllättyä vähän elämässä tavalla kuin ei yllättyisi
- Anonyymi
itselläni on pelkoa häiritä muita
en omaksu toisten elitiloja ja tarjoamia asioita
koska OLEN OPPINUT, että
elämässä mitään saa ilmaiseksi
ei ole luonnon lakia, että annetaan ilmaiseksi
hyväksikäyttöä on olemassa, mutta ei hyvää voimaa
syvä juttu, että annetaan vain kun on tarvetta antaa
joka pohjimmiltaan voi tuntua vaihdolta pikemmin
"kissa säkissä"
etsin ajoittain puhdasta antamista, en sävytteistä
en löydä sinänsä
hierarkiassa on joku potentiaali
että ihmiset kenellä on liikaa asioita elämässä
he voivat jakaa sellaisten kanssa kenellä ei ole
mutta jakaa voisivat kenellä on runsaasti ylijäämää
teoriassa nuori ja vanha suhde olisi OK- Anonyymi
En yhdy edelliseen tällä kertaa.
Sitä antamista on.
Itse antelen paljon.
Ja minulle annetaan paljon.
Asiasta toiseen.
Olen nyt tullut siihen tulokseen, että rupeen ihan oikeesti katselemaan heilaa itelleni. Tähän asti en ole viitsinyt vain.
Oikeastaan onhan se mukava kun olisi joku, jonka kylkeen kääriytyä ja jutella.
Tää minun asenne on nyt tärkeintä tässä.
Että rupeen funtsimaan sitä mahdollisuutta.
Tuleehan sitä silloin sipisteltyä ja hoidettua itseäänkin, kun ei voi niin hompsuisena vaellella.
Tukka tarttee laittaa kuntoon ja tarkastaa vaatekomero.
Siinä samalla tulee tehtyä kuolinsiivouskin.
Kaikki hyvät puolet asiassa. - Anonyymi
Minusta nuori/vanha-suhde hyvä. Itse 50+ mies ja tykkään vanhemmasta naisesta eroottisessa mielessä ja muutenkin. Pariskunnallekin apumieheksi/ystäväksi.
- Anonyymi
Mistä sen vielä voit tietää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744286
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans934003Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582497Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672367Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412054- 1282004
- 491939
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541698- 561682
- 661592