Kumman kanssa haluaisit naimisiin? Tai yleensäkin
Final Fantasy hahmoista, kenet naisit?
Esim. Squall: ei puhuisi paljoa ja olisi suojelevainen. Tekisi varmaan kaikki kotityötkin
puolestasi.
Tai Ultros: tiedän, on mustekala, mutta monta kättä voi helliä paremmin kuin yksi.
Laittakaa viestiä ja mieluiten jonkinlainen selitys miksi naisit hänet.
Pojatkin saavat vastata, onhan se Paine niin kuuma domina...
Sephiroth...vai Kefka...Kumman kaa x)
15
920
Vastaukset
- oreqano_qirl
Kyl mää varmaan Sephirotin kanssa. Tai jos sitä ei vois ottaa niin ottasin ilo mielin tän tän.. Seiferin. (Se kun on niin ihQu. Samanlainen melkein kuin Squall.. Squall ei ole aina ihan niin tuppi suu sitten). xD
- BubbleGirl
Ehdottomasti Squall tai Tidus. Molemmat on semmosia pullanassuja, jotka tekee kaiken, mitä käskee. Siinä välissä kävisin aina salaa pistämässä Sephirothia ja/tai Ansemia. x) Hohoo!
Ronskit ja viileät miehet on ne, jotka viehättää seksuaalisessa mielessä.- minä
Kyllä se olis RUFUS
- Paragon
Hän on niin viaton ja söpö. ja mukavaa seuraa.
- Skuaali
Kyllä ehkäpä Yunan vaikka se onkin hieman ärsyttävän neitimäinen joskus,mutta on kelpo täti muuten... ;)
- Kotilo- ja gekkofani
Varmaankin Tiduksen...Lainaan tässä nyt yhen aikaisemmin tänne keskusteluun kirjoittaneen sanoja, mutta Tidus on todellakin semmonen jokapaikansöheltäjäsählääjäsankari..x).. niin kuin mäkin x)
Kuningatar Brahne, koska hänellä on niin mehukkaat muodot slurps! nam! XD bwahahaa!
Tai oikeastaan Lulu, koska hän on kunnon nahka-asuinen riispatäti. Oww whip me! whip me!- thunderstorm
Jos nahka-asusta riispatätiä kaipaa, niin kannattas miettiä Painee (siis warrior-Paine).
Mutta ite pidän kuitenkin eniten Rikkusta. Se on niin pirtee ja ilonen. Semmoset on mun mieleeni. Ja Thunderplainsilla se oli niin ihastuttava, että se iski suoraan sydämeen xD
- diabolos
Olen nainut kaikkia kylän naisia niin vitusti, ettei naimisiin tee enää yhtään mieli. Fantasioissani olen kyllä....Jaaha ketään ei taida kiinnostaa...
- Mikoteus
Tifa .Piste.
Ja Hiltuset olivat onnellisia, sekä Tervot hylkäsivät Jumalan saatuaan maistaa nautintoa...
- ANNA
JOO...Kaipa sitä nais Squallin tai Cloudin...Ne molemmat ovat herkkiä,hyvin komeita ja vahvoja.
=)- diabolos
Siitä kannattaa kaikkien naisten unelmoida.
- persläpi^^
luulin ihan että macrodeath on poika... ensin aattelin ko luin juttua että mikä homo tää on... xD
- Vincent Valentine
Vincentin, siksi koska se ei häiritsisi ja se olisi rauhallinen ja ymmärtäväinen..KAWAII..tikku
Sephirothin, koska se tappaisi kaikki maailman tyypit joita inhoisin(eli suurin osa pissiksistä)
Cloudin, koska se olisi niin rohkea ja muutenkin sellainen pussi...KAWAII...en osaa selittää...
Kadajin, olisi pikkutyyppi joka yrittäisi leikkiä kaikkivaltiasta..ja muutenkin niin kissa..KAWAII!
Yazoon, koska hän tekisi puolestani kaikki kotityöt, esim. tiskaisi puolestani..no mutta ja muutenkin Yazoo olisi mukavaa seuraa ja se on niin nätti..
Renon, koska sen kaa olisi hauskaa, esim. ryypätä jossain kapakassa..ja tietenkinhän Renon ryyppykaveri Rudekin olisi mukana^^ Ja sitäpaitsi Reno on Turkseissa ja sinne silloin varmaan minäkin pääsisin^^
Niin siinä oli ne mitkä minä naisin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483