Sephiroth...vai Kefka...Kumman kaa x)

Kumman kanssa haluaisit naimisiin? Tai yleensäkin
Final Fantasy hahmoista, kenet naisit?

Esim. Squall: ei puhuisi paljoa ja olisi suojelevainen. Tekisi varmaan kaikki kotityötkin
puolestasi.

Tai Ultros: tiedän, on mustekala, mutta monta kättä voi helliä paremmin kuin yksi.

Laittakaa viestiä ja mieluiten jonkinlainen selitys miksi naisit hänet.
Pojatkin saavat vastata, onhan se Paine niin kuuma domina...

15

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oreqano_qirl

      Kyl mää varmaan Sephirotin kanssa. Tai jos sitä ei vois ottaa niin ottasin ilo mielin tän tän.. Seiferin. (Se kun on niin ihQu. Samanlainen melkein kuin Squall.. Squall ei ole aina ihan niin tuppi suu sitten). xD

    • BubbleGirl

      Ehdottomasti Squall tai Tidus. Molemmat on semmosia pullanassuja, jotka tekee kaiken, mitä käskee. Siinä välissä kävisin aina salaa pistämässä Sephirothia ja/tai Ansemia. x) Hohoo!

      Ronskit ja viileät miehet on ne, jotka viehättää seksuaalisessa mielessä.

      • minä

        Kyllä se olis RUFUS


    • Paragon

      Hän on niin viaton ja söpö. ja mukavaa seuraa.

      • Skuaali

        Kyllä ehkäpä Yunan vaikka se onkin hieman ärsyttävän neitimäinen joskus,mutta on kelpo täti muuten... ;)


    • Kotilo- ja gekkofani

      Varmaankin Tiduksen...Lainaan tässä nyt yhen aikaisemmin tänne keskusteluun kirjoittaneen sanoja, mutta Tidus on todellakin semmonen jokapaikansöheltäjäsählääjäsankari..x).. niin kuin mäkin x)

    • Kuningatar Brahne, koska hänellä on niin mehukkaat muodot slurps! nam! XD bwahahaa!

      Tai oikeastaan Lulu, koska hän on kunnon nahka-asuinen riispatäti. Oww whip me! whip me!

      • thunderstorm

        Jos nahka-asusta riispatätiä kaipaa, niin kannattas miettiä Painee (siis warrior-Paine).
        Mutta ite pidän kuitenkin eniten Rikkusta. Se on niin pirtee ja ilonen. Semmoset on mun mieleeni. Ja Thunderplainsilla se oli niin ihastuttava, että se iski suoraan sydämeen xD


    • diabolos

      Olen nainut kaikkia kylän naisia niin vitusti, ettei naimisiin tee enää yhtään mieli. Fantasioissani olen kyllä....Jaaha ketään ei taida kiinnostaa...

      • Mikoteus

        Tifa .Piste.


      • Ja Hiltuset olivat onnellisia, sekä Tervot hylkäsivät Jumalan saatuaan maistaa nautintoa...


    • ANNA

      JOO...Kaipa sitä nais Squallin tai Cloudin...Ne molemmat ovat herkkiä,hyvin komeita ja vahvoja.

      =)

      • diabolos

        Siitä kannattaa kaikkien naisten unelmoida.


    • persläpi^^

      luulin ihan että macrodeath on poika... ensin aattelin ko luin juttua että mikä homo tää on... xD

    • Vincent Valentine

      Vincentin, siksi koska se ei häiritsisi ja se olisi rauhallinen ja ymmärtäväinen..KAWAII..tikku
      Sephirothin, koska se tappaisi kaikki maailman tyypit joita inhoisin(eli suurin osa pissiksistä)
      Cloudin, koska se olisi niin rohkea ja muutenkin sellainen pussi...KAWAII...en osaa selittää...
      Kadajin, olisi pikkutyyppi joka yrittäisi leikkiä kaikkivaltiasta..ja muutenkin niin kissa..KAWAII!
      Yazoon, koska hän tekisi puolestani kaikki kotityöt, esim. tiskaisi puolestani..no mutta ja muutenkin Yazoo olisi mukavaa seuraa ja se on niin nätti..
      Renon, koska sen kaa olisi hauskaa, esim. ryypätä jossain kapakassa..ja tietenkinhän Renon ryyppykaveri Rudekin olisi mukana^^ Ja sitäpaitsi Reno on Turkseissa ja sinne silloin varmaan minäkin pääsisin^^

      Niin siinä oli ne mitkä minä naisin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe