Kulttuuri Marxismilla aivopesty kansalainen ei aina tiedosta olevansa kommari

Anonyymi-ap

Nykyaikainen viihde ja mainokset ovat täynnä Kulttuuri Marxismia. Vähä älyinen rupusakki yleensä suurkuluttaa tällaista turhaa hömppä viihdettä joka pikkuhiljaa aivopesee heistä kommunisteja. Ei välttämättä Stalinisteja vaan enemmän Leninistejä, siis kansainvälisiä kommunisteja joiden mielestä sosiaalinen hyvinvointi pitää jakaa koko maailmalla ja kenen mielestä seksuaaliset perversiot ovat jopa jokin hyve. Vihaavat täysjärkisiä ihmisiä ja häiriköivät ja nimittelevät heitä äärioikeistolaisiksi.

30

241

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomessa asuu tyhmä kansa

• Anonyymi

Kansa vain hölmistyy, jatkuvasti.

• Anonyymi

Kapitaalikommari ja agraarisosialisti taas tajuaa olevansa kelmi veronmaksajan ja työläisen taskuilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kansa vain hölmistyy, jatkuvasti.

Niin oikeistolaistuu ja monikulttuuristuu. 1995 ÄO oli korkeimmillaan ja suomalainen Euroopan viisain kansa, oikeistohallitusten ikeessä 2000-luvulla tyhmennetty sekä kansainsekotettu materialistisiksi ahneiksi idiooteiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin oikeistolaistuu ja monikulttuuristuu. 1995 ÄO oli korkeimmillaan ja suomalainen Euroopan viisain kansa, oikeistohallitusten ikeessä 2000-luvulla tyhmennetty sekä kansainsekotettu materialistisiksi ahneiksi idiooteiksi.

Haha. Kommari täällä yrittää syyttää oikeistoa siitäkin että kansalaiset kuluttavat älylaitteillaan viihdettä ja hölmistyvät. Kyllä sä oot sekä tyhmä että alhainen piru. Lue tollo raamattua ja muita kirjoja.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😋 ­­N­­y­­­m­­f­­o­­m­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17904828S

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Hei kulttuurimarxismi on yhdyssana. Opettele se ensin, ennen kuin alat pilkkaamaan kansalaisia tyhmiksi!

• Anonyymi

No oothan sä tyhmä ja täysin turha ihminen

• Anonyymi

Suomi on vapaa maa ja mä saan kirjottaa Kulttuuri Marxismi ihan miten mä itse haluan enkä sillä tavalla ku sä käsket. Sä oot täys nolla.

• Anonyymi

Apua, mulla on Disney + ja tykkään Pixarin ja Marvelin leffoista. Mää taidan siis olla kommunisti, jonka käsi hamuaa koko ajan porvarin lompakkoa. Jos katson pelkkää Yle areenaa, niin varmaankin parannun tästä kommunismistani.

• Anonyymi

Jep. Disney on pahimpia vasuriks aivopesijöitä. Se on käytännössä vasemmistolaisten uskonto.

• Anonyymi

Kulttuurimarxismi on yksi sekopääoikeiston viljelemistä salaliittoteorioista

• Kommunismi on yhteisomistusta, yhdenvertaisuutta, tasajakoa, luokattomuutta jne.

Ko. termin käyttäminen on epämääräistä ja epärealistista, sillä jopa äärikapitalistista ainesta, joka harjoittaa oman valtansa vahvistamista korruptiolla, rikkauksila haalimalla jne. on ajoittain kutsuttu kommunistiseksi. Heidän kanssaan samaa mieltä olevia, tai heitä tukevia, on myös kutsuttu kommunisteiksi. Mariniakin on kutsuttu kommunistiksi. Tämä kaikki aines on kuitenkin yhtä vähän kommunistista kuin Venäjäkin. Eli ei pätkääkään. Kaikki em. ovat valtaan ja omistukseen, sekä muista hyötymiseen keskittyvää ainesta.

He ovat Globaali Parasiitti. Kommunismin vastakohta.

• No eihän ole. Sä et vaan tajua että niiden kaikkien muotojen lopullinen päämäärä on sama eli kommunismi ja ne keksii kaikkia uusia suuntauksia kokoajan että ne vois väittää että päämäärä ei ole sama. Tein tuossa aloituksessa eron myös Stallinismin ja Leninismin välillä mitä sinä et selkeesti myöskään ymmärrä.

• Vapahtaja4326 kirjoitti:

No eihän ole. Sä et vaan tajua että niiden kaikkien muotojen lopullinen päämäärä on sama eli kommunismi ja ne keksii kaikkia uusia suuntauksia kokoajan että ne vois väittää että päämäärä ei ole sama. Tein tuossa aloituksessa eron myös Stallinismin ja Leninismin välillä mitä sinä et selkeesti myöskään ymmärrä.

Kaikki siis tähtää yhteisomistukseen ja tasajakoon? Olet sulkeutunut liian syvälle yksipuolistavan somen syövereihin. Mielipiteiden ja näkemysten kopiointi voi johtaa kömmähdyksiin.

• Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

Kaikki siis tähtää yhteisomistukseen ja tasajakoon? Olet sulkeutunut liian syvälle yksipuolistavan somen syövereihin. Mielipiteiden ja näkemysten kopiointi voi johtaa kömmähdyksiin.

Ei vaan kaikki tähtäävät kommunistiseen diktatuuriin jossa valtio hallinnoi tavalla tai toisella kaikkea tuotantoa ja yksityisomaisuutta.

• OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

Ei vaan sinä olet liian keskellä, liberaali ja maltillinen etkä uskalla olla täysin konservatiivinen ja oikeistolainen koska pelkäät vasureiden natsittelua koska se satuttaa sun tunteita ja tekee sut surulliseks.

• Vapahtaja4367 kirjoitti:

Ei vaan sinä olet liian keskellä, liberaali ja maltillinen etkä uskalla olla täysin konservatiivinen ja oikeistolainen koska pelkäät vasureiden natsittelua koska se satuttaa sun tunteita ja tekee sut surulliseks.

Haluat siis, että liikun kuvittelemastasi kohdasta poliittisella nelikentällä sinun haluamaasi kohtaan, jotta olisin mielestäsi ns. oikeamielinen. Perusteletko, miksi olen mielestäsi "liian keskellä, liberaali ja maltillinen", ja miksi kuvittelet, että vasemmistolaisten natsittelu vaikuttaisi tunteisiini.

• Anonyymi

Haluat siis, että liikun kuvittelemastasi kohdasta poliittisella nelikentällä sinun haluamaasi kohtaan, jotta olisin mielestäsi ns. oikeamielinen. Perusteletko, miksi olen mielestäsi "liian keskellä, liberaali ja maltillinen", ja miksi kuvittelet, että vasemmistolaisten natsittelu vaikuttaisi tunteisiini.

Tottakai haluan, mikä sun pointti sitten on? Miksi sinä yrität manipuloida minun mielipidettä suvaitsevaiseksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan kaikki tähtäävät kommunistiseen diktatuuriin jossa valtio hallinnoi tavalla tai toisella kaikkea tuotantoa ja yksityisomaisuutta.

Se ei ole kommunismia, jos valtio hallinnoi kaikkea. Siihen sopii mm. suunnitelmatalous, komentotalous , sosialistinen markkinatalous tai valtiososialismi, riippuen valtion roolista ja toiminnasta. "Kommunismista" on tullut aika yksipuolistettu virheellinen käsite tarkoittamaan diktatuuria, hyväksikäyttöä, riistoa, vainoa jne.

Maailmalla on kehittynyt asteittain rahan, bisneksen ja valtiovallan fuusioitumista itseään hyödyttäviksi verkostoiksi, jossa korruptio ja vallanhimo rehottaa. En tiedä, onko tälle virallista nimitystä, mutta kommunismia se ainakaan ole. Itse kutsun sitä Globaaliksi Parasiitiksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Tottakai haluan, mikä sun pointti sitten on? Miksi sinä yrität manipuloida minun mielipidettä suvaitsevaiseksi?

Et ole ihan selväjärkinen tapaus. Ryhdyt mielivaltaisesti lokeroimaan minua johonkin "liian keskellä, liberaali ja maltillinen" -lokeroon ja vielä myönnät sen, mutta uliset, että minä manipuloin sinua . Eihän tähän voi kuin todeta "wtf?!"

Olet uskossasi vahva, mutta silti mielivaltainen arvailusi meni ihan perseelleen. En ole vasemmistolainen, en oikeistolainen, en konservatiivi, enkä liberaali, vaan objektiivinen. Syytät minua manipuloinnista, vaikka teet sitä itse, tosin surkein eväin. Tarkoituksellinen asettuminen johonkin tiettyyn kohtaan nelikentässä johtaa herkästi puolueellisuuteen, jäykkyyteen, näkemysten yksipuolistumiseen ja rajoittuneisuuteen, vastakkainasetteluun, ideologiseen eristäytyneisyyteen, itsesensuuriin jne. Eikä ketään voi edes lähteä vaatimaan asettumaan johonkin kohtaan. Älä edes kuvittele, että lähden sellaiseen alkukantaiseen heimoajatteluun, jota itse näytät kiimaisena itse kannattavan ja ihailevan.

Ja kysyt mikä oli pointtini, vaikka se oli suoraan silmiesi edessä alkuperäisessä kommentissani. Kyse oli siis 'kommunismista' ja termin sisällöstä, josta lähdit kimpoilemaan pitkin seiniä, koska pahoitit mielesi. Herää kysymys, oletko selväjärkinen vai tahallasi sekoileva trolli.

• Anonyymi

Se ei ole kommunismia, jos valtio hallinnoi kaikkea. Siihen sopii mm. suunnitelmatalous, komentotalous , sosialistinen markkinatalous tai valtiososialismi, riippuen valtion roolista ja toiminnasta. "Kommunismista" on tullut aika yksipuolistettu virheellinen käsite tarkoittamaan diktatuuria, hyväksikäyttöä, riistoa, vainoa jne.

Maailmalla on kehittynyt asteittain rahan, bisneksen ja valtiovallan fuusioitumista itseään hyödyttäviksi verkostoiksi, jossa korruptio ja vallanhimo rehottaa. En tiedä, onko tälle virallista nimitystä, mutta kommunismia se ainakaan ole. Itse kutsun sitä Globaaliksi Parasiitiksi.

Tällainen saivartelu on nimenomaan kommunismia. Kommari haluaa sabotoida ajankäyttöä koska aika on rahaa. Porvari on tuottava kansalainen ja hänen aikaa pitää sabotoida loputtomalla väittelyllä ja saivartelulla. Se on kommunismia. Sanon kommunisti koska minulle kaikki kommarit ovat kommareita, enkä porvarina nää teissä mitään varsinaisia merkittäviä eroja. Kaikki ihan samanlaisia lässyttäjä saivertelijoita.

• Anonyymi kirjoitti:

Tällainen saivartelu on nimenomaan kommunismia. Kommari haluaa sabotoida ajankäyttöä koska aika on rahaa. Porvari on tuottava kansalainen ja hänen aikaa pitää sabotoida loputtomalla väittelyllä ja saivartelulla. Se on kommunismia. Sanon kommunisti koska minulle kaikki kommarit ovat kommareita, enkä porvarina nää teissä mitään varsinaisia merkittäviä eroja. Kaikki ihan samanlaisia lässyttäjä saivertelijoita.

Höpö hlöpö. Yhtä epärealistista on väittää mustaa valkoiseksi.

• Anonyymi

Höpö hlöpö. Yhtä epärealistista on väittää mustaa valkoiseksi.

No siis tuommonen poliittisen toisinajattelijan leimaaminen jotenkin mielenvikaiseksi kun ei keksi mitään älyllistä ja aitoa vasta-argumenttia on täysin kommunististista. Ne tekee noin juurikin Kiinassa. Sä et mua huijaa kommari. Mä haistan kommarin kilometrien päästä. Sä oot 100% pelkkää ajan ja rahan haaskausta.

• Anonyymi

Suomihan ei ole kommunistinen vaan päinvastoin. Kommunismia harrastetaan Kiinassa ja venäjällä.

• Anonyymi

Suomi kuuluu Eurostoliittoon.

• Olihan tuo vitsi? Olihan?

• Anonyymi

Ei se ole vitsi. Kansalaisten tyhmistyminen on vakava yhteiskunnallinen ongelma. Huomaahan sinunkin sivistystasosta että olet vain katsonut Disneytä etkä koskaan edes avannut raamattua tai mitään muutakaan filosoofista teosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole vitsi. Kansalaisten tyhmistyminen on vakava yhteiskunnallinen ongelma. Huomaahan sinunkin sivistystasosta että olet vain katsonut Disneytä etkä koskaan edes avannut raamattua tai mitään muutakaan filosoofista teosta.

Oli siis vitsi. Selvä.

• Anonyymi

näin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7179
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3801
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3390
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2542
    5. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2312
    6. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2296
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      122
      2202
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2129
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1868
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1779
    Aihe