On mahdollista löytää skandaalinpoikasia, joka asiasta, jos halutaan. Nyt Iltalehti on löytänyt Kaisa nimisen papin, joka avoimesti kertoo kuinka häntä on seksuaalisesti ahdisteltu. Tuo kevyt hömppälehti, joka on päättänyt tyydyttää uteliaisuutemme seksuaalisen kanssakäymisen saralla, joka auliisti jakaa tietojaan seksuaalisesta tyydytyksestä, jossa muinoin oli iloisesti aina alaston kolmoissivun tyttö. Pirustako iltalehti löytää näitä ihmisiä, joilla on jotain hampaankolossa kristillistä kirkkoa vastaan.
Toisaalta täällä ei kunnioiteta toisia ihmisiä lainkaan, jos joku pariton haluaa löytää elämänkumppanin, niin naispuolinen henkilö voisi sanoa suoraan ei kiinnosta, niin siihen se seksuaalinen ahdistelu loppuisi. Maallikokin tietää, että miehet ovat sinnikkäitä naisten suhteen, jos luulevat löytäneensä elämänkumppanin, jonka kanssa perustaa perheen. Jos seksuuaalinen suuntautuminen samaan sukupuoleen on nykyisin sallittua, niin on se ihme, jos miehet eivät löydä normaalia naisihmistä rinnalleen, joka olisi valmis sitoutumaan mieheen ja perustaisi perheen, johon kuuluisi lapsia.
Onko järkevää puida normaaliin seksuaaliseen kanssakäymiseen liittyviä ongelmia julkisuudessa maksullisilla sivuilla iltalehdessä vai saako tämä kyseinen henkilö iltalehdeltä palkanlisää, jotta pysyisi leivänsyrjässä kiinni, kun ei pysty pappina toimimaan, eikä tätä julkaista edes normaalina uutisena vaan salamyhkäisenä Suomen papistoa koskevana uutisena, jotta iltalehti saisi mehevän maksullisen juorun. Tämä Kaisa ei kuulu Pyhälle Hengelle, jos ylipäätään kuuluu Jeesuksen seuraajiin. Mitähän iltalehti seuraavaksi keksii, jotta saa maksullisille sivuilleen seuraajia.
Papistosta tehty mehevä juoru.
Anonyymi-ap
1
200
Vastaukset
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17908297K
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569