Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Anonyymi-ap

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.

77

4532

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole puhunut kenellekkään.

• Anonyymi

Minä kerron vasta kun on edetty selvästi kaverilinjalta muuhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta, itse ajattelen aina, että julkituloista hyvä sopia yhdessä? Milloin olisi sellaisen aika jne. Alussa voi olla monia esteitä, myös heitä, jotka eivät halua niitä onnistumisia? Sekin voi olla mahdollista, siksi hyvä olla enemmän varovainen kuin rohkea julki tuloissa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrottu kaikki pahat tunteet ja teot kaikille.

• Anonyymi

en ole. en koe tarvetta kertoa asiasta mikä ei ole edennyt vielä ja on ehkä muutenkin vain minun pääni sisällä.

• Anonyymi

Joo järkevää. Kertoo sitten kun on ekat treffit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo järkevää. Kertoo sitten kun on ekat treffit.

En kertoisi vielä ekojen treffienkään jälkeen, vaan vasta sitten kun on varmemmalla pohjalla. En välitä aiheuttaa puheita, ihmiset juoruaa ihan riittävästi muutenkin.
        - sivusta

• Anonyymi

Meidän jutusta? ? ? ?

• Anonyymi

Ei kirjaimellisesti, hyvänen aika....
        Aloituksessa kutsuttaan kertomaan mikä tilanne on sinun ja kaivattusi kohdalla sinun osaltasi.

• Anonyymi

En ole kertonut kenellekään. En muutenkaan ole sellainen tyyppi, joka tykkää puhua omista asioistaan muille.

• Anonyymi

Olen kertonut parille kaverille, että mulla on gymcrush 😆

• Anonyymi

En tietenkään ole, koska minä sain kuulla että olet idiootti vaikka eivät edes tunteneet sinua.
      Kyllä olen sentään sen huomannut, että kuka vaan haluaa sinut ja tuo on yksi niistä syistä miksi minä olen opetellut elämään toisenlaista elämää niin eivät voi väittää, että minä olen tyrkyllä.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarviiko sitä varten muka tuntea voidakseen sanoa onko toinen idiootti vaiko eikö

https://youtube.com/shorts/E9Ia_uRbhHQ?si=n8rFhpj864UMq8Hx

Eikö siihen riitä ihan tietäminen

Tuossa tapauksessa hän oli idiootti itse joka sanoi, mutta ehkä pitää ajatella hänet hyvänä apuna uuteen elämään.

• Anonyymi

Lääkäreille

• Anonyymi

En mä kerro tunteistani kenellekkään yleensä en edes naiselle jonka kanssa olen tottunu jo että luulevat usein jotenkin voivansa kiristää sen avulla

https://youtube.com/shorts/3RqYlkVtYb0?si=LSXixkscmzriDhqU

Ni ei maksa vaivaa ja oppinu muutenkin että mies harvoin puhuu tunteistaan syyttä ainakaan ja yleisin syy tunteistaan puhumiselle on pillun saanti keskenään miehet puhuu si taas jostain muusta mielummin kuin tunteistaan

• Anonyymi

joku hzauxka pelijugtgukin tyttöjernkin kanssa prjokekti.... itse pelannut juotain pienä niin bewled-jutua......

• Anonyymi

Sydänystävä tietää stoorin, ja kuuntelee sydänsurujani. Parille kaverille joskus maininnut ihastuksesta, he eivät tiedä nykytilannetta. En halua enää puhua hänestä, kuten ennen. Niin on parempi.

• Anonyymi

Olen kertonut yhdelle hänelle vieraalle ystävälle tunteistani mutten ole kertonut kohdetta ja käsitellyt vaan omia, ehkä yksipuolisia tunteita.

• Anonyymi

Olen puhunut hänestä muille kuin kaverina tyyppiä "menen x:n kanssa retkelle viikonloppuna", " käydään välillä kävelyllä x:n kanssa". Sitten kun astutaan kaveruuden rajan yli, niin kerron tilanteen muuttuneen.

• Anonyymi

Ilmoitan porukalle sitten kun on suudeltu.

• Anonyymi

Minulla taas menisi kertominen varmaan siihen pisteeseen kun on ehditty seurustella jo muutama kuukausi 😅

• Anonyymi

Olen joutunut kertomaan parhaalle ystävälleni, koska olen ollut niin hukassa tunteiden, elämäni ja pääni kanssa...
      Minun tapauksessa olemme varattuja ja myös mieheni aisti asian jonkin aikaa sitten.
      Meillä pelaa rehellisyys ja luottamus joten emme draamaile. Suhde on pitkä ja siihen on mahtunut pahempaakin.. Osaamme suhtautua asiaan fiksusti, vaikka se pahalta molemmista tuntuukin että joku toinen on päässyt sydämeen asumaan. Rakkautta on monenlaista ja tasoja on monia.. Ihminen ja ihmisen mieli ovat erikoisia ja meidän tulee selviytyä ja ymmärtää toinen toistamme.

/naiselta eräälle miehelle

• Anonyymi

Seuraavaksi mutta, iso mutta.. Emme ole aina toimineet rehellisesti ja lojaalisti toisiamme kohtaan omassa suhteessani ja tietty kunnioitus ja luottamus on kyllä saanut säröjä. Olemme silti aina olleet lopussa rehellisiä ja saaneet kaiken selvitettyä. Rakkautemme on melko vahvaa, koska kaikesta me olemme vielä me..
        Enempää en omista ongelmistamme jaa tänne, mutta kuten kaikilla, niitä riittää.

Rakkauteni kohde, jos näin vahvasti voi sanoa tietää tämän ja aika paljon... Hän tietää minusta aika paljon ja haluaisin tuntea häntäkin enemmän. Pitäisi kysyä häneltä suoraan vaikka ja mitä, mutta minua ohjaa pelko joka on ihan aiheellista tässä kohtaa. Tai jos ei aiheellista niin ainakin ihan inhimillistä.
        Hän ei taida haluta välttämättä tutustua enempää ja se on okei. Ei hänen resurssinsa elämässään taida riittää, vaikka olisi halukin ystävystyä tms. Tai jopa enemmän..
        Siksi puran tänne tuntojani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraavaksi mutta, iso mutta.. Emme ole aina toimineet rehellisesti ja lojaalisti toisiamme kohtaan omassa suhteessani ja tietty kunnioitus ja luottamus on kyllä saanut säröjä. Olemme silti aina olleet lopussa rehellisiä ja saaneet kaiken selvitettyä. Rakkautemme on melko vahvaa, koska kaikesta me olemme vielä me..
        Enempää en omista ongelmistamme jaa tänne, mutta kuten kaikilla, niitä riittää.

Rakkauteni kohde, jos näin vahvasti voi sanoa tietää tämän ja aika paljon... Hän tietää minusta aika paljon ja haluaisin tuntea häntäkin enemmän. Pitäisi kysyä häneltä suoraan vaikka ja mitä, mutta minua ohjaa pelko joka on ihan aiheellista tässä kohtaa. Tai jos ei aiheellista niin ainakin ihan inhimillistä.
        Hän ei taida haluta välttämättä tutustua enempää ja se on okei. Ei hänen resurssinsa elämässään taida riittää, vaikka olisi halukin ystävystyä tms. Tai jopa enemmän..
        Siksi puran tänne tuntojani.

*kaikesta huolimatta

Veikkaan että vanhanaikainen instituutio kuten avioliitto on tullut tiensä päähän, koska kukaan ei oikeasti haluan enää esittää ja olla väkisin yhdessä jos kokee se vahingoittavaksi. Joskus on parempikin erota ja joskus ero vie vuosia.. Ei se ole aina läpihuutojuttu, vaikka molemmat löytäisivät jonkun toisen elämäänsä.

Siksi sanotaan, että on harvinaista enää tänä päivänä olla eliniän yhdessä. Joskus sekin toimii, edelleen, mutta älkää haaskatko elämäänne ja hyvinvointianne toisen tähden, jos kärsitte lopulta.

Minulle kaivattuni on laukaissut kehitysprosessin. Myös traumani ovat olleet käsittelyssä nyt.
        Mikään elämässä ei muutu, jos mitään ei muuta. Hän on minulle siksi tärkeä, koska hän todella on tehnyt olemassaolollaan ja panoksellaan muhun erittäin suuren vaikutuksen ja muutoksen mitä en osannut edes kuvitella. Tämän ihmisen vuoksi mikään ei ole enää ennallaan eikä se meinaa huonoa asiaa lopulta ollenkaan. Maailmankuvani on muuttunut..
        Sanat eivät riitä kiittämään. Siksi parempi että en sanoisikaan kaikkea aina.
        Hän näkee itse konkreettisesti mussa ne muutokset.

• Anonyymi

Ne sinun tunteet sairaalloisen mustasukkanen nainen tiedetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*kaikesta huolimatta

Veikkaan että vanhanaikainen instituutio kuten avioliitto on tullut tiensä päähän, koska kukaan ei oikeasti haluan enää esittää ja olla väkisin yhdessä jos kokee se vahingoittavaksi. Joskus on parempikin erota ja joskus ero vie vuosia.. Ei se ole aina läpihuutojuttu, vaikka molemmat löytäisivät jonkun toisen elämäänsä.

Siksi sanotaan, että on harvinaista enää tänä päivänä olla eliniän yhdessä. Joskus sekin toimii, edelleen, mutta älkää haaskatko elämäänne ja hyvinvointianne toisen tähden, jos kärsitte lopulta.

Minulle kaivattuni on laukaissut kehitysprosessin. Myös traumani ovat olleet käsittelyssä nyt.
        Mikään elämässä ei muutu, jos mitään ei muuta. Hän on minulle siksi tärkeä, koska hän todella on tehnyt olemassaolollaan ja panoksellaan muhun erittäin suuren vaikutuksen ja muutoksen mitä en osannut edes kuvitella. Tämän ihmisen vuoksi mikään ei ole enää ennallaan eikä se meinaa huonoa asiaa lopulta ollenkaan. Maailmankuvani on muuttunut..
        Sanat eivät riitä kiittämään. Siksi parempi että en sanoisikaan kaikkea aina.
        Hän näkee itse konkreettisesti mussa ne muutokset.

Kyllä eroon menee tasan 2 vuotta.Kun sen jälkeen on kaveri sitä ei enään lasketa eroksi.
        Kaverina on pakkokin olla kun on yhteiset lapset.

• Anonyymi

En vielä, mutta kerron heti kaikille, kun on sovittu että seurustellaan.

• Anonyymi

Sama. Eihän sitä ennen ole mitään kertomistakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Eihän sitä ennen ole mitään kertomistakaan.

Voi kuule. Voi olla paljonkin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuule. Voi olla paljonkin..

Mitä muka? Mä kerron kun ylitetään joku rajapyykki, seurustelu, kihlat, yhteenmuutto, naimisiin. Siinä olennaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä muka? Mä kerron kun ylitetään joku rajapyykki, seurustelu, kihlat, yhteenmuutto, naimisiin. Siinä olennaiset.

Teen samoin, mutta kerron jo ekoista treffreistä. Mielestäni sekin on rajapyykki ja tapahtuma. Eka tapahtuma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisiä on moneen junaan. Mun sydänystävä on syystäkin sydänystävä.
        En mä mene tonne muualle huutelemaan asiasta joka kuuluu kahden välille. Omassa tapauksessa mun oli mielenterveydenkin vuoksi purettava tuntojani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisiä on moneen junaan. Mun sydänystävä on syystäkin sydänystävä.
        En mä mene tonne muualle huutelemaan asiasta joka kuuluu kahden välille. Omassa tapauksessa mun oli mielenterveydenkin vuoksi purettava tuntojani.

Kaikki tilanteet ei oo helppoja. Toiset tuntee syvemmin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki tilanteet ei oo helppoja. Toiset tuntee syvemmin..

Usein ne tosi syvästi tuntevat ovat just niitä, jotka pysyvät hiljaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usein ne tosi syvästi tuntevat ovat just niitä, jotka pysyvät hiljaa.

Tämä siis sivusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä siis sivusta.

Pitää paikkansa.

• Anonyymi

Pari kaveria tietää, pari hänen kaveria tietää, pari sukulaista tietää... Kaikki tietää 🤭

• Anonyymi
        UUSI

Tietääkö hän? Oletko unohtanut kertoa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö hän? Oletko unohtanut kertoa?

No nyt tiedän.

• Anonyymi

Fintlant don't care

• Anonyymi

Sykolokille kerroin sinusta kyllä

• Anonyymi

Fintlänt mänille kerrottu

• Anonyymi

Eläville ja kuolleille

• Anonyymi

En ole kertonut kenellekään. Tämä "juttu" kuuluu vain meille.

• Anonyymi

Terapeutille juttelin jossain vaiheessa. Nyt en ole pitkään aikaan ottanut häntä esille keskusteluissa. Eikä hänkään ole kysellyt. Yksi ystäväni tietää, mutta viimeksi kun hän soitti, en enää puhunut mitään hänestä. Annoin jo edelliskerralla kun soiteltiin hänen ymmärtää että kaivatun tunteet minua kohtaan ovat pelkkää omaa mielikuvitustani. Nyt olen alkanut itsekin pikkuhiljaa uskoa siihen. Kaikki perustuu vain tähän palstaan, jossa olen kuvitellut hänen olevan. Edelleen juttelen täällä kuin hänelle, mutta en enää oikeasti usko että hän vastaa.

• Anonyymi

Salarakkaiden säädön tietää monikin muttei heidän muualla asuvat vanhemmat mitään.
      Pakko pitää salassa,ovat uskovaisia ja perinnöt jää saamatta.Ovat kulissi liitossa.

• Anonyymi

Hänelke kertonut on normaalia.

• Anonyymi

Kerronko seinille loput?

• Anonyymi

Yleensä kerrotaan suoraan jos muumit laaksossa?

• Anonyymi

Onko meillä muka joku juttu?

• Anonyymi
        UUSI

No eksä muka tiä mä olen harrastanu sunkaa seksiä jo monesti niinku mielessäni ,eksä ole tuntenu mitään.

• Anonyymi

Jos ei kerro kellekään, niin ei silloin ole kiinnostunut tarpeeksi.

• Anonyymi

Päinvastoin. Kun ei kerro ulkopuolisille heti, pitää asiaa pyhänä ja kahden välisenä, kunnes toisin yhdessä sovitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päinvastoin. Kun ei kerro ulkopuolisille heti, pitää asiaa pyhänä ja kahden välisenä, kunnes toisin yhdessä sovitaan.

Paitsi että kyllähän se tiedetään

• Anonyymi

Luulen, että koko maailma tietää.

• Anonyymi

Tarkoitat varmaan universumi

• Anonyymi

En ole kertonut kenellekkään, koska meidän välillä ei ole vielä paljoa tapahtunut.

• Anonyymi

En mä voi puhua kenellekkään. Me ollaan molemmat varattuja, niin ei tästä voi kenellekkään puhua. Olisi varmaan hyvä puhua jonkun kanssa. Oon harkinnut psykiatria.

• Anonyymi

Eikö olisikin vähän väärä järjestys. Ensin varmaan kannattaa ilmoittaa ihastukselle ja jos juttu toimii, sitten vasta muille, jos on tarpeen. Yleensä siinä vaiheessa jo läheiset huomaavat asian muutenkin melko nopeasti.

• Anonyymi

En ole kertonut kenellekään, että minä varattu, perheellinen ja hyvämaineinen ihminen olen toivottoman rakastunut kunnan poliittisen eliitin kärkinimeen, varattuun, perheelliseen ja hyvämaineiseen ihmiseen. Moiset ulostulot olisivat pähkähulluja ja aiheuttaisivat vain harmeja. Kieltämättä haluaisin kyllä nähdä kaikkien ilmeet jos asia joskus tulisi julki vaikkapa lehden otsikossa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kerrotko mulle joskus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko mulle joskus?

Joo. En tiedä miten tai missä, mut kertomatta en jätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. En tiedä miten tai missä, mut kertomatta en jätä.

Toivottavasti pian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti pian.

Siis mähän kertoisin sen nyt ja heti, jos se olisi mahdollista. Tietyt asiat saa mut vaan nöyräksi ihan liikaa.

• Anonyymi

enn.

• Anonyymi

Jotakin sellaista mistä ei voinut olla arvaamatta, ja uskaltauduin myös ns "tulemaan kaapista" sen jälkeen kun kohdattiin 😘🌈 😌sitä ennen olin vain jossitellut asialla 🤭 ja ne sano että oli kyllä tiennyt sen jo ennen ku itse tiesin, hehheh 😅

• Anonyymi

Kiva kun kerroit kuitenkin...

• Anonyymi
      UUSI

Se on ihan sama mitä sanon ei ne usko kuitenkaan.

• Anonyymi
      UUSI

Kel onni on,, en kerro yleensä omista asioista kenellekään. Monesta syystä on viisasta pitää matalaa profiilia, ei vahingossa pahoita mieliä eikä loukkaa ketään vahingossa. Jos on rakkautta ilmassa, saa se yleensä yksinäiset sydämet vuotamaan verta eikä ole mukavaa kuunnella jollakin olevan toiveikasta ja onnellista. Rakkaus voi muutenkin paremmin kun se on kahdenkeskistä, ollaan yhdessä onnemme kanssa ja kirjoitetaan siitä iholle tai huurteiselle lasille, mutta sinne mistä ei jää jälkiä,
      https://www.youtube.com/watch?v=d7PW6lZP8S0

• Anonyymi
        UUSI

totta

• Anonyymi
      UUSI

joo en kerro kenellekään mun jutuista
      parisuhde varsinkin
      kahden ihmisen välinen juttu
      ei kuulu kenellekään
      ja ihmiset puhuu aina ja näkee muutenkin
      sen takia ei edes kuljeta julkisesti yhdessä
      ollaan niinko ei tunnettaisi toisiaan
      välillä soitetaan huvikseen poliisille että saadaan jotain tekemistä niillekin paskalakeille
      että sellasta tällä kertaa
      ja Kuopiosta kajahtaa ja lujaa tulee...

• Anonyymi
      UUSI

Olen maininnut kahdelle parhaalle ystävälleni, että kaipaan häntä. Kaipaan hänestä aikaa, kun hän ei ollut paljon esillä. Ei minua haittaa, että nykyään hänen elämässään niin on, mutta haluan kuitenkin itse elää mahdollisimman tavallista elämää.

• Anonyymi
      UUSI

Kahdelle tyypille olen avautunut, koska tiesin heidän ymmärtävän.
      Yksi sanoi, että älä tee mitään, ja toinen sanoi, että ei ole mitään ohjeistusta meidän tilanteeseen.

• Anonyymi
      UUSI

Ehkä ei kannata puhua muille mitään, ennen kuin se on varmaa että molemmat haluaa olla suhteessa.

• Anonyymi
      UUSI

pahat tunteet ja totuus kerrottu julki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4532
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2523
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      173
      1699
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      258
      1577
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1440
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1347
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1259
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1251
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1242
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35