Ei vaan yksinkertaisesti pysty
Ei sua pysty unohtamaan
137
2238
Vastaukset
- Anonyymi
😊joo sori mä vaan oon tällanen. Omanlainen. En muutu koskaan.
- Anonyymi
En mä haluiskaa, et muuttuisit. Oot just hyvä tuollaisenaan kulta ❤️🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä haluiskaa, et muuttuisit. Oot just hyvä tuollaisenaan kulta ❤️🥰
Olen nainen
- Anonyymi
Kiitos yksäri😁meen pois ettet häiriinny😉 koitas nyt jos saat jonku koukkuus👍tsemppiä. Ps. Luulis nuoren ja kauniin saavan. Minä en sun ikäsenä täällä päivystäny.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos yksäri😁meen pois ettet häiriinny😉 koitas nyt jos saat jonku koukkuus👍tsemppiä. Ps. Luulis nuoren ja kauniin saavan. Minä en sun ikäsenä täällä päivystäny.
Että siis hyvää yötä❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että siis hyvää yötä❤️
Öitä❤️
- Anonyymi
Mä olen itsestäni kellosepän tarkkuudella hienosti viimeistelemällä tehny just sen mikä olen se mikä olen ni se on jonkun muun tulkinta si mä olen joka nimen kantanu ylpeästi koska olen itse niiden eteen työnkin tehny mutta kuinka onnistu pikkutarkalta alkoholistin äpärältä josta ei koskaan pitäny mitään tulla en tavotellu titteliä maailman paras vaan maailman suurin ihme pienessä taskuun sopivassa koossa niiltä osin meni vituiksi koon puolesta naiset taas joiltain osin saattas olla tuossakin kanssani erimieltä en tie kun en ole kyselly en ole tarttinu itsetunnon kohotusta
https://youtube.com/shorts/ZC2vHYryjX0?si=7jkr9zNcPnTA2_Y-
Olikohan osuva tähän väliin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen
Älkää menkö näihin provoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta wammanaama jo sehän sano jo sulle että on nainen kiusaajaporukka olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen
Sinusta ei kyllä kuu-ukko saa naista tekemälläkään, mutta jatkakaa visiointeja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen itsestäni kellosepän tarkkuudella hienosti viimeistelemällä tehny just sen mikä olen se mikä olen ni se on jonkun muun tulkinta si mä olen joka nimen kantanu ylpeästi koska olen itse niiden eteen työnkin tehny mutta kuinka onnistu pikkutarkalta alkoholistin äpärältä josta ei koskaan pitäny mitään tulla en tavotellu titteliä maailman paras vaan maailman suurin ihme pienessä taskuun sopivassa koossa niiltä osin meni vituiksi koon puolesta naiset taas joiltain osin saattas olla tuossakin kanssani erimieltä en tie kun en ole kyselly en ole tarttinu itsetunnon kohotusta
Olikohan osuva tähän väliinVähän liian strukturoidulta vaikuttaa, ei tietenkään muuta vikaa vikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli toisin kysyen älkää menkö henkilöimään tätä miestrollia? No ota itekki koppia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikohan osuva tähän väliinEi me tunneta,kuka olet,.mutta kiusaaja olet ja maksettu sellainen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikohan osuva tähän väliinVielä kun oppisit kirotaan nii hyvä tulis.
- Anonyymi
Oon mä sen luokan säveltäjä että en kuule ihmettele
- Anonyymi
Taitaa olla molemminpuolista sävellystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla molemminpuolista sävellystä
Näin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on.
Vuosituhannen sekoilu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosituhannen sekoilu
Sanos muuta❤️rakkauden kieli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanos muuta❤️rakkauden kieli
Suomi ja englanti sekotettuna ilman pisteitä ja pilkkuja kirjoitettuna jättää sopivasti liikaa tulkinnan varaa et aina kun lukee uudestaan löytää eri tarinan tai ymmärtää eri tavalla
- Anonyymi
No nii oot höpö 🤗🥰🤭🤩😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nii oot höpö 🤗🥰🤭🤩😘
Wamma naama taas vauhdissa. Ammu ittes ...voin lainaa sulle 🚀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumman voit lainaa itelles aloittajaäijä- raketin vai pommin? Kelatkaa vaikka tätä emojitutkijat. Hih hii calma senjoriitta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumman voit lainaa itelles aloittajaäijä- raketin vai pommin? Kelatkaa vaikka tätä emojitutkijat. Hih hii calma senjoriitta
Aika syviin sfääreihin menny vuosien varrella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on J ❤️S mitä riehut siinä wamma naama 🐓
- Anonyymi
Jatketaan hölötystä.. Eiköhän jompikumpi(sä) rakastu tässä kesän mittaan. Lähet sitte palstalt etkä takasin tuu..=)
- Anonyymi
Ei sitä niin vaan rakastuta
- Anonyymi
Oon jo rakastunut 🥰❤️😍😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei sitä koskaan tiedä. Voihan se iskeä kun salama,joku suhun tuolla.. Upeita naisia kun porhaltaa menemään pikkupikku pukeissansa. Nyt pikkusen toiveikkuutta peliin proidi.🦋🦋🐝🐝🐝
Meitsi jauhaa tätä samaa vielä vuosia varmaan suolella, et tän varaan ei kannata laskea - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon jo rakastunut 🥰❤️😍😘
jestas.. ;) tuskin muhun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jestas.. ;) tuskin muhun
Just suhun kaksoisliekkini❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei sitä koskaan tiedä. Voihan se iskeä kun salama,joku suhun tuolla.. Upeita naisia kun porhaltaa menemään pikkupikku pukeissansa. Nyt pikkusen toiveikkuutta peliin proidi.🦋🦋🐝🐝🐝
Meitsi jauhaa tätä samaa vielä vuosia varmaan suolella, et tän varaan ei kannata laskeaAP on nainen
- Anonyymi
Hah ja sinäkös sen määräät ?
- Anonyymi
Jossai kohti mä täältä poistun joka tapauksessa sitä tartti edes miettiä mu kahtoo sitä si kun on sen aika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varsinkaan jos ei toista tunne sana rakkaus tyhjä sana ilman minkäänlaista merkitystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossai kohti mä täältä poistun joka tapauksessa sitä tartti edes miettiä mu kahtoo sitä si kun on sen aika
Kuin myös poistun jossain vaiheessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitsi jauhaa tätä samaa vielä vuosia varmaan suolella, et tän varaan ei kannata laskeaOnhan niittä ehkä kiva kahtua mu siinäpä se yli puolelta puuttuu elämänkokemus kun jompikumpi vanhemmista kotona passaa ja paapoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AP on nainen
Tiedotatko tätä todella ulkopuolelta näihin palstaäijän eri ketjuihin ja jos, niin miksi?
- Anonyymi
Kumman päätit ajaa pois palstalta, kuningas
- Anonyymi
Tee sitten asialle jotain jos noin tunnet.
- Anonyymi
No on vähän ongelmallinen tilanne!
- Anonyymi
Kaikki aikanaan ,tää on sellainen laji että väkisin ei onnistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuviokelluntaa päällä seisten shakkinappuloita siirrellen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se tiedetään kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kun sul on joku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kun sul on joku.
Ei ole edelleenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kun sul on joku.
Toki on..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varattu vai kenties molemmat varattuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varattu vai kenties molemmat varattuja?
Kumpikaan ei ole varattu, tietääkseni
- Anonyymi
Ei tää tyyppi taas palstaäijän emojihurmoksen perässä. Haloja onko valoja? Tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekö ei ole poistumassa ihan lähitulevaisuudessa se ongelmas?
- Anonyymi
En minäkään, koskaan.
- Anonyymi
Ei tarvitsekaan
- Anonyymi
Ei tarvitse eikä pysty, ja tämä on siis tällaista näkemättä edes toista. Auta armias jos ja kun kohdataan. Lähtee ratas kokonaan sijoiltaan ja pyörii suoraan hänen syliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse eikä pysty, ja tämä on siis tällaista näkemättä edes toista. Auta armias jos ja kun kohdataan. Lähtee ratas kokonaan sijoiltaan ja pyörii suoraan hänen syliin
❤️
❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää oot gubbe kyl kauan tän esittämäs naisen, joka on joku fuusio btw tontut näkemistä stretsaillu ja treenannu.
- Anonyymi
Ketä sä et nyt taas pysty unohtamaan?
- Anonyymi
En jaksa enää J-miestä.
- Anonyymi
Sepähän sua harmittaa kun et sä tiedä ketä se oikeasti kaipaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa enää J-miestä.
Mä taas jaksan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaa Lastaan ikävä saattaa jotain jotakuta olla mu eipä se ole taas kenenkään muun asia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä taas jaksan
Mäkin jaksan… jo kohta 2 vuotta
- Anonyymi
Kelle sä lapsekas eli lapsellinen tass kuvittelet urputtavas? Se et vissii koskaa oi niinku sä? Oonko ymmärtänyt jupinaa oikein babyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa enää J-miestä.
Sinä aloittajasetä sait kylläksesi vai et lainkaan? Menkäähän kohti satamaa jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovistelkaa kimpassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain avaruus oliota!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa enää J-miestä.
Suomi vai Irak ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J ❤️ S
- Anonyymi
Miksi pitäisikään unohtaa jos on tunteita?
- Anonyymi
Ei pidä. Älä usko instgramii ym pälä pälä juttuja. Se manipuloi sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä vinkki...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko
- Anonyymi
Ne kuvat on kuvitelmaa ja harhaa. Netissä made by
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se haluaa sellaisen elämän mitä ne kuvat on mutta kuka ne maksaa?
- Anonyymi
Unohtamaan ei pysty, mutta en nyt tiedä onko tämä kummankaan mielenterveydelle kovin hyvää tekevää. Tätähän on kestänyt jo! Ties kuinka kauan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohtamaan ei pysty, mutta en nyt tiedä onko tämä kummankaan mielenterveydelle kovin hyvää tekevää. Tätähän on kestänyt jo! Ties kuinka kauan
No sanos muuta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se haluaa sellaisen elämän mitä ne kuvat on mutta kuka ne maksaa?
Tai sitten ne kuvat on totuus hänestä, vaikka ovatkin tekoälyllä luotuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se taitaakin kyllä olla just nii mä meen maate. En vaan jaksa katsella ton kuvotuksen teennäistä esiintymistä. Jos se on se muija niin ei todellakaan ole kuin tuulen vire kuusen latvassa sen aikaan saamiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se taitaakin kyllä olla just nii mä meen maate. En vaan jaksa katsella ton kuvotuksen teennäistä esiintymistä. Jos se on se muija niin ei todellakaan ole kuin tuulen vire kuusen latvassa sen aikaan saamiset.
Se saattaa olla kidutuksen uhri, joka elää paskaa elämää ja hänestä näkyy muille joku feikkiprofiili.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasedällä taas korkki auki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ees juo❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se saattaa olla kidutuksen uhri, joka elää paskaa elämää ja hänestä näkyy muille joku feikkiprofiili.
Joo niin varmaan on. Seli seli taas usko tekee autuaaks ja antaa anteeksi kunnes tajuat että sua on vedätetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa että jaxat toistaa tätä yksäri- juuri niin one size fits for all by guppe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä debattihan se vasta hämärän rajamailla menee. No jos on viitseliäisyyttä vaiks animeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuh ollu levoton ilta hälläkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo niin varmaan on. Seli seli taas usko tekee autuaaks ja antaa anteeksi kunnes tajuat että sua on vedätetty.
Yes dudes you been bamboozled but by who?
- Anonyymi
Kyl maar mää sen tiedän mu mil tappaa tuo mun onkelma on ymmärtääkseni olen siitä aina etukäteen varottanu et välttis ei ol hyväksi haluta tutustua ainakaan ja kilpailu ei ole minun luomani siksi olen sitä itse naisten välillä pitäny turhana kun enemmistö yrittää ol jotain muuta kuin omia itsejään mä osaan käydä teatterissakin jos mua teatteri esitykset kiinnostaa et sinänsä mu näi varmistin et ne jotka tietää edes mut tuntee ehkä vähän paremmin lopputuloksena miehille eritoten oisko kannattan olla puuttumatta mun elämään ni mun ei ois tarvinnu puuttua teidän mu sitä se kateus kai voi teettää joskus on olemattomista näyttelijän lahjoistakin hyötyä silläkin alalla olisin ruvennu joko käsikirjoittajaksi tai ohjaajaksi aliaksella ni ei oman naaman kanssa olis tarvinnu olla julkisuudessa ja kasvot olis tarvinnu ni maksannu siitäkin jollein korvauksen joka pyörityksen ois ottanu kontolleen isi opetti tyhmä saa ol mu ei tykkimies
- Anonyymi
Kukaa jaksa edes lukea tätä laadidaadidaata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa harmi, kun se kuuluu vakiona tämä aloittaja_miehen repertuaariin. T arvaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan näin pitkiä diipa daapaa
- Anonyymi
Ei tääläkään pystytä❣️ Tunnut vain niin tarkoitetulta ja mun ihmiseltä 😍☺️
- Anonyymi
Miehellekö?
- Anonyymi
Naiselle kirjoitin
- Anonyymi
Siis kuka tuntuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kuka tuntuu?
T-nainen. Ja meni siis n-n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehellekö?
You gotta do somethin with your head, man
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T-nainen. Ja meni siis n-n
No kirjoitteleppa palstasetä tätä auki hieman
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kirjoitteleppa palstasetä tätä auki hieman
Palstasetä kiskoo sukkahousut jalkaan ja kirjoittelee näitä lesbofantasioitaan
- Anonyymi
Kerro naisesta jotain? Joku tytön hupakko
- Anonyymi
AP on nainen omanlainen
- Anonyymi
Miten sä voisitkaan mua unohtaa. Oon niin ihana 🤭 ja tykkään susta...
- Anonyymi
Helposti kun miettii viimeisintä kanssakäymistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helposti kun miettii viimeisintä kanssakäymistä.
Olinko ilkeä 🙁 anteeks,vähän omat jutut mielessä mut ei tietysti pitäis suhun purkaa🙄 ethän loukkaantunut 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olinko ilkeä 🙁 anteeks,vähän omat jutut mielessä mut ei tietysti pitäis suhun purkaa🙄 ethän loukkaantunut 🥰
"Vaikee sanoo".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen Jumalan tahdon ja siihen se mua opettaa edelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vaikee sanoo".
Mikä on vaikee sanoa?
- Anonyymi
helppoahan se on, unohdin jo kaiken yhdessä illassa.
- Anonyymi
Unohdettu!! Kokonaan.
- Anonyymi
No voi h'tto onko pakko edes yrittää. Antaa olla. Kun ei unohda niin ei unohda. Niin yksinkertaista. Jos joku jossain tuolla ylhäällä on järjestänyt meidät kohtaamaan toinen toisemme niin annetaan hänen tehdä kaikkensa meidän jutun eteen. Miracles please! 🪽🔥
- Anonyymi
Uskotko Jumalaan?
- Anonyymi
En. Entä sä?
- Anonyymi
Mitä toisten hengelliset traditiot sulle kuuluu? Tacky one. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä toisten hengelliset traditiot sulle kuuluu? Tacky one. Sivusta
Though soon gotta pray for not speaking godly
- Anonyymi
Ei pysty ei. E
- Anonyymi
Ehkä jätimme toisiimme niin pysyvän jäljen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä jätimme toisiimme niin pysyvän jäljen.
No niin jätimme ❤️
- Anonyymi
Mutta sehä on jo vanha juttu? Näitä vaan tulee spontaanisti, mutta ei impulsiivisesti
- Anonyymi
Jaa niin millai ei pysty unohtamaan- koko ajan pitää rakentaa jotai aihioo vai
- Anonyymi
Rakennan huvilan
- Anonyymi
Jonkun homesieni mökin.
- Anonyymi
Kannattaa unohtaa!
- Anonyymi
Se on sun ongelma🫵
- Anonyymi
Haluaisitko unohtaa?
- Anonyymi
En. Haluan hänestä mieheni
- Anonyymi
Tiedän sen rakas❤️. En minäkään voi enkä haluakaan unohtaa sinua ja meitä. Tämä yhteys on ainutlaatuinen. Tule rakas pian. Odotan sinua..."still waiting" ❤️🙏.
On aika "lentää kotkien kanssa", kohdata onni ja yhteinen elämä...rakkaus.
~Minä~ - Anonyymi
Sit oli helppo unohtaa,Pa dam pam tshii!
- Anonyymi
Sut oli helppo unohtaa👍
- Anonyymi
Ei koskaan ole helppo unohtaa ihmistä joka on koskettanut sisintä, eikä ole tarve ikäviä tai mukavia asioita tekemällä unohtaa. Ne kuuluvat elämään, rikastuttavat ja tuntuvat aina mukavan ainutlaatuisilta.
- Anonyymi
Ei kaikkia voi niin vain unohtaa helposti.
- Anonyymi
Tänäänkin hyvä päivä aloittaa
- Anonyymi
Ei ole minkäänlaista aietta unohtaa häntä.
- Anonyymi
Sama. Ei tod. ole.
- Anonyymi
Vähä niin kui näin vai
https://youtu.be/k2qgadSvNyU?si=Pml1O-mFzhJZLhxF
Tuli tuotakin joskus mietittyä olisiko edes mahdollista olla naiselle noi unohtumaton kokemus olis meinaan gigolona miljoona tulot helposti taattu - AnonyymiUUSI
https://youtu.be/TInV0jHWoGM?si=IBHQl3DWxgIfAiJ3 Tätä uskoo enemmän kuin kiusaajien tönijliden ja ratioiden puhetta
- AnonyymiUUSI
Koulukiusatuille tsemppiä ja kiusaajat helvettiin sais mennä. Tuntuu, että kiusattujen määrä kouluissa kasvaa, hijaisena äänenä. Heille pitäisi olla oma koulu jossa rauha opiskella tai kiusaajiin valtuudet opettajille ja järjestelmässä kovempiin otteisiin.
- AnonyymiUUSI
Kukaan normaali ei kiusaa toista, ei ole tarvetta painaa toista alas ellei jotain ole pielessä.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794944- 794829
- 1324238
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83018- 522669
- 402561
- 482209
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830