Puhelimella ei enää pääse mihinkään!

Anonyymi-ap

Nyt on nettiaika. Kaikki pitäisi varata netin kautta. Kun haluaisi varata puhelimella ja vähän kysellä? Ei tule mitään. Kokeilin isoon terveykonserniin. Keskukseen pääsee,mutta siihen jää. Kukaan ei vastaa keskuksen yhteysyritykseen. Saman koin ison autoliikkeen kanssa. Jätin pari soittopyyntyäkin,mutta ilman tulosta.

46

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yleensä numerot vielä maksullisia,missä jonotat!

    • Anonyymi

      Esim. terveydenhoito, eli terveyskeskusasiat hoituvat netissä Maisa-palveluiden kautta (ainakin pääkaupunkiseudulla, en tiedä, josko on koko maan kattava palvelu.

      Sinne vaan viestiä ja vastaus tulee jonkin ajan kuluttua.

      On toivotonta soitella terv. asemalle ja odotella milloin joku "takaisinsoittaa" vastauksen. Maisassa on myös kaikki tulevat hoitoasiat muistutuksena, esim. tuleva rokotusaika tmv. Lääkeasiat voi hoitaa tätä kautta lääkärin kanssa. Hän vastaa sitten, kun kerkiää.

      Samoin terv.asema / lääkäri lähettää viestejä Maisaan, puhelimeen tulee txt-viesti, että kirjaudu Maisaan katsomaan uutta viestiä.

      Netti on nykyään tärkeä. On hyvä vanhempienkin ihmisten opetella perusasiat.

      Verkkokaupoista voi tilata "kaiken" mitä tarvitsee ja suoraan kotiinkuljetuksena (kotiintuonti maksaa yleensä n. 10-15€). Itse tilaan ruuat kotiin (jos vain varaa on), n. kerran viikossa, K-verkkokaupasta. Kaikki painavat tuotteet kannetaan suoraan eteiseen!

      (Joskus tiukempina aikoina raahaudun paikanpäälle kauempana sijaitsevaan "lähikauppaan". Jaloille raskasta.)

      • Anonyymi

        Tilaa Prismasta. Se on edullisempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaa Prismasta. Se on edullisempi.

        K-verkkokaupassa, itsellä Hgin Itäkeskuksen Cittari, on omat, edulliset Pirkka- ja K-menu -tuotteet. Käytän niitä paljon. Ostan kyllä muitakin. On aina olleet laadukkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K-verkkokaupassa, itsellä Hgin Itäkeskuksen Cittari, on omat, edulliset Pirkka- ja K-menu -tuotteet. Käytän niitä paljon. Ostan kyllä muitakin. On aina olleet laadukkaita.

        K supermarket on parempi ja tuo kotiin ostokset . Miten pärjäisin ilman koti kuljetus palvelua.
        Asun pienessä kunnassa keskustassa. Ei ole autoa ja taksi ainoa keino millä voin mennä ostoksille. 1 -2 km matkaa ruokakauppaan .Taksit vähentyneet aamupäivisin ja päivällä toimii. Kaaduin pyörällä joku vuosi sitten enkä pysty ajamaan kuten ennen ja on ikävä juttu en saa tehtyä asioista kuten ennen esim mattojen vienti pesulaan, kampaaja, hautusmaa,lääkärit. Kävelysauvat lyhyen matkaa menee mutta kun nivel ongelmat. Verkkokaupasta saan tavaraa hyvin Kärkkäinen ja sitten mieleisiä kotimaisa vaate yrityksiä. Olen uusinut liinavaatteiden,mattoja,kodin tavaraa. Kodinkone liike on hyvä.


      • Anonyymi

        Perusasiat ei riitä. Maisa on niin monimutkainen järjestelmä, pahempi kuin kelan sivut. Myös muutoksia koko ajan tulee ja pitäisi pysyä perässä, terveisin nuori, joka käyttää nettiä päivittäin.


    • Anonyymi

      Siihen on tultu, eikä ole sekään kivaa kun pitää puhu puhelimella automaatin kanssa .
      Ja aina vaan tulee lisää nettiinkin uusia juttuja, joita pitää opetella, että saas nähdä koska tulee toppi ettei enää jaksa pysyä mukana kehityksessä.
      Oli se ennen mukavaa kun sai soittaa suoraan , ja kysyä elävältä ihmiseltä asioita .

      • Anonyymi

        Anneta automaatti aikoinaan voiko kamalampaa olla kuin se mies ääni! Paska firma kuten Telia.


    • Anonyymi

      Miten se voi / saa olla edes laillista? Joka paikkaan täytyy kuunnella ensin ohjeet, tiedotteet, yms. ja sitten vielä musiikkia minuutteja ellei kymmeniä. Eikä takaisinsoittopalvelusta tietoakaan. Ketä tällainen systeemi palvelee?

      • Anonyymi

        Yrityksille tulee halvemmaksi, kun ei tarvitse palkata ihmisiä vastaamaan.
        Automaatti vastaa ja hoitelee.


      • Saisi edes jollain näppäimillä itse valita sen musiikin, ettei joudu korva pakkokuuntelemaan musiikkia, jota inhoaa.


      • Anonyymi

        Netissä on firmaan kuin firmaan chat-asiakaspalvelu.

        Kun etsit firman sivuston ja siellä on kohta "chat", se tarkoittaa keskustelulinjaa asiakaspalvelun kanssa. Klikkaa sitä. Sielläkin voi olla jonoa. "Olet jonossa nro 5... 3..." Se kun avautuu kohdallasi, tulee kohtelias kysely: "Hei. Kuinka voin auttaa?" Siihen kirjoitat lyhyesti ja selkeästi asiasi ja paina Lähetä-nappia, tai tietokoneen näppäimistössä kirjainten yläpuolella, oikealla ylhäällä se iso, alaspäin ja vasemmalle näyttävä nuolinäppäin (jolla esim. vaihdetaan myös riviä). Se lähettää viestin.

        Kun asiakaspalvelija vastaa, näkyy ehkä ensin vain vilkkuvia pisteitä, sitten tulee hänen vastauksensa näkyviin. Jne. Kirjoitat taas uuden vastauksesi ja lähetät.

        Näin voi käydä keskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netissä on firmaan kuin firmaan chat-asiakaspalvelu.

        Kun etsit firman sivuston ja siellä on kohta "chat", se tarkoittaa keskustelulinjaa asiakaspalvelun kanssa. Klikkaa sitä. Sielläkin voi olla jonoa. "Olet jonossa nro 5... 3..." Se kun avautuu kohdallasi, tulee kohtelias kysely: "Hei. Kuinka voin auttaa?" Siihen kirjoitat lyhyesti ja selkeästi asiasi ja paina Lähetä-nappia, tai tietokoneen näppäimistössä kirjainten yläpuolella, oikealla ylhäällä se iso, alaspäin ja vasemmalle näyttävä nuolinäppäin (jolla esim. vaihdetaan myös riviä). Se lähettää viestin.

        Kun asiakaspalvelija vastaa, näkyy ehkä ensin vain vilkkuvia pisteitä, sitten tulee hänen vastauksensa näkyviin. Jne. Kirjoitat taas uuden vastauksesi ja lähetät.

        Näin voi käydä keskustelua.

        "Iso nuolinäppäin" = nappi jossa lukee "Enter".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netissä on firmaan kuin firmaan chat-asiakaspalvelu.

        Kun etsit firman sivuston ja siellä on kohta "chat", se tarkoittaa keskustelulinjaa asiakaspalvelun kanssa. Klikkaa sitä. Sielläkin voi olla jonoa. "Olet jonossa nro 5... 3..." Se kun avautuu kohdallasi, tulee kohtelias kysely: "Hei. Kuinka voin auttaa?" Siihen kirjoitat lyhyesti ja selkeästi asiasi ja paina Lähetä-nappia, tai tietokoneen näppäimistössä kirjainten yläpuolella, oikealla ylhäällä se iso, alaspäin ja vasemmalle näyttävä nuolinäppäin (jolla esim. vaihdetaan myös riviä). Se lähettää viestin.

        Kun asiakaspalvelija vastaa, näkyy ehkä ensin vain vilkkuvia pisteitä, sitten tulee hänen vastauksensa näkyviin. Jne. Kirjoitat taas uuden vastauksesi ja lähetät.

        Näin voi käydä keskustelua.

        Vastaaja ei kuitenkaan ole ihminen vaan robotti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaaja ei kuitenkaan ole ihminen vaan robotti.

        Joo, tuosta pitikin kirjoittaa, että monesti se on robotti joka ensin tarjoutuu vastaamaan, muttei aina.

        Kun esittää sille tarpeeksi vaikean kysymyksen, robotti itsekin jo kohta päättelee, että "ohjaan sinut asiakaspalvelijalle"...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tuosta pitikin kirjoittaa, että monesti se on robotti joka ensin tarjoutuu vastaamaan, muttei aina.

        Kun esittää sille tarpeeksi vaikean kysymyksen, robotti itsekin jo kohta päättelee, että "ohjaan sinut asiakaspalvelijalle"...

        Chat/robotti on perin juurin yksinkertainen.
        Liian monessa yrityksessä tarjotaan tuota höpötintä.
        Viimeistään kolmannen virkkeen kohdalla se on pudonnut kärryiltä.
        Beng
        Nykyisin joissain palveluissa on senioripuhelinnumero.
        Se on fiksua. Puhelimessa puhuessa voi tarkistaa, onko itse ymmärtänyt ja voi tehdä tarkistuskysymyksiä.
        Surkein palvelu on terveydenhoidossa, missä takaisinsoitto luvataan tehdä mahdollisimman pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netissä on firmaan kuin firmaan chat-asiakaspalvelu.

        Kun etsit firman sivuston ja siellä on kohta "chat", se tarkoittaa keskustelulinjaa asiakaspalvelun kanssa. Klikkaa sitä. Sielläkin voi olla jonoa. "Olet jonossa nro 5... 3..." Se kun avautuu kohdallasi, tulee kohtelias kysely: "Hei. Kuinka voin auttaa?" Siihen kirjoitat lyhyesti ja selkeästi asiasi ja paina Lähetä-nappia, tai tietokoneen näppäimistössä kirjainten yläpuolella, oikealla ylhäällä se iso, alaspäin ja vasemmalle näyttävä nuolinäppäin (jolla esim. vaihdetaan myös riviä). Se lähettää viestin.

        Kun asiakaspalvelija vastaa, näkyy ehkä ensin vain vilkkuvia pisteitä, sitten tulee hänen vastauksensa näkyviin. Jne. Kirjoitat taas uuden vastauksesi ja lähetät.

        Näin voi käydä keskustelua.

        Yeap, se on tosi hyvä palvelu niiin kauan kun chattiin vastaa oikea ihminen. Se robottikone ei ymmärrä ainuttakaan kysymystä, niiin miten asia tulee autetuksi.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Saisi edes jollain näppäimillä itse valita sen musiikin, ettei joudu korva pakkokuuntelemaan musiikkia, jota inhoaa.

        Samaa mieltä, että musiikki pitäisi ottaa pois linjoita. Linjalle ei pitäisi laittaa odottamaan ketään vaan soittaa ihmisille takaisin, missä paljon enemmän järkeä tai sitten oikeasti olla puhelinsoiton päässä 10min sisällä. On myös hyvin vaikeaa tehdä puhelimesta mitään valintoja ja näitä pitää yleensä tehdä vielä monesti. Ei nuoretkaan näitä aina osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, että musiikki pitäisi ottaa pois linjoita. Linjalle ei pitäisi laittaa odottamaan ketään vaan soittaa ihmisille takaisin, missä paljon enemmän järkeä tai sitten oikeasti olla puhelinsoiton päässä 10min sisällä. On myös hyvin vaikeaa tehdä puhelimesta mitään valintoja ja näitä pitää yleensä tehdä vielä monesti. Ei nuoretkaan näitä aina osaa.

        Ehei. Puhelimeen vastaaminen on palvelua. Operaattorit kehräävät tyytyväisinä.
        Mahdollisimman pian ei ole =heti.
        Se voi olla > 3 viikkoa.

        Suorat puhelinpalvelut takaisin!

        Beng


    • ..niin no…tää maailma nyt vaan on menossa vituix kiihtyvällä vauhdilla.. ..internet on pilattu täysin viimeisen vuosikymmenen aikana.. ..Windows on tuhottu ja niit prkleen typeriä päivityksiä kaiken aikaa ja kohtuuttoman kokoisiakin…

    • Anonyymi

      Jos haluaa tiedustella,vaikka auton huoltoa ja hintoja. Täytyy olla työnvastaanottajaan yhteys ja puhelimella!

    • Anonyymi

      Palveluiden tulisi olla tasapuolisia kaikille kansalaisille vaikkei omistaisikaan tekoälylaitteita ja visakortteja. Busseihin ja juniin ym pitää kelvata voimassa oleva valuutta.
      Miten on muualla EU maissa?

      • Anonyymi

        Harvassa maassa käteisellä busslippu kielletty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvassa maassa käteisellä busslippu kielletty!

        Berliinissä (Saksa) jouduin tilanteeseen, ettei raha bussissa kelvannut.
        Matkasin ilmaiseksi muutaman pysäkinvälin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Berliinissä (Saksa) jouduin tilanteeseen, ettei raha bussissa kelvannut.
        Matkasin ilmaiseksi muutaman pysäkinvälin.

        Ei kelpaa Tukholmassakaan käteinen bussiin ja junaan. Ei ole kelvannut vuosikausiin enää.
        Miten muualla Ruotsissa, niin sitä en tiedä.
        Liian moni bussikuski alkoi tulla pahoinpidellyksi ja ryöstetyksi.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Ei kelpaa Tukholmassakaan käteinen bussiin ja junaan. Ei ole kelvannut vuosikausiin enää.
        Miten muualla Ruotsissa, niin sitä en tiedä.
        Liian moni bussikuski alkoi tulla pahoinpidellyksi ja ryöstetyksi.

        Minä en ole varmaan istunut bussissa sen jälkeen kun sain ajokortin joten en tiedä miten se toimi edes se maksaminen . Mutta esim kaupoissa ei mielellään oteta rahaa enää vastaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Berliinissä (Saksa) jouduin tilanteeseen, ettei raha bussissa kelvannut.
        Matkasin ilmaiseksi muutaman pysäkinvälin.

        Niin on Tampereen joukkoliikenteessä, vain lippu kelpaa tai pankkikortti tai mobilimaksu. Raha ei kelpaa.


    • Anonyymi

      Käytän aina sähköpostia, jos vaan mahdollista.

      Siitä jää minulle dokumentti.

      Esim. pankit ja vakutuslaitokset nauhoittaa kakki puhelut, johon he sitten myöhemmin pystyy vetoamaan. En halua heidän nauhoituksiin ääntäni antaa. :)

    • Anonyymi

      Ennen oli paremmin ja presidentit Kekkosia!

      • Anonyymi

        Ja kokit parempia - Kolmosia.


    • Anonyymi

      Voiton ahnehtiminen dikitaalin avulla huipussaan.

    • Anonyymi

      Jos pankkiohjelma pitää sulkea, sen saa tehdyksi vain soittamalla. Myös jonotus on maksullista. Näin kävi minulle, seuraavassa puhelinlaskussa oli 15 euron maksu palvelunumeroon soitosta.
      Ja pankkiohjelman aukaisuu pitääkin sitten lähteä pankkiin. Se oli 40 km päässä.
      Nyt on kaikki hyvin.

    • Anonyymi

      Puhelimella tehdään TÖRKEÄÄ RAHASTUSTA

      hetken soittoki maksaa jopa 20 euroa, palvelunumeroon, eikä edes yhteyttä saa,
      sen voiki luokilla jo RIKOKSEKSI,

      politikkojen PITÄÄ puuttua ihmisä VÄRYYDELLÄ RAHASTAMISEEN

      ihmisten pitää voida hoitaa asiat kohtuudella, ilman älyttöntä
      puhelimen käyttäjän rahastamista


      eduskunnan pitää tehdä
      LAKIMUUTOS EUSKUNASSA ,,, tuliko selväksi,,

      • Anonyymi

        Kuluttajasuojalaki ja kukuttaja-asiamies turha julkinen investointi.
        Vai onko nykyisin jokin kilpailuvirasto tms. Turhaa.
        Beng


    • Anonyymi

      Maksunumeroihin pitäisi vastata heti. Nyt rahastavat vielä jonotuksellakin!

      • Anonyymi

        10:47
        Operaattorit ovat hyvillään. Raha kirstuun kilahtaa, megat pilviin vilahtaa. Joskus.
        Beng


      • Anonyymi

        Laki tähänkin,että jonotus ei saa maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laki tähänkin,että jonotus ei saa maksaa.

        Komppaan satasella.


    • Anonyymi

      Olen tilannut verkkokaupoista tavaraa ja valinnut postin kuljetuksen
      ja olen ollut aina tyytyväinen postin palveluhin,
      mutta kerran jouduin antamaan palautetta.
      Totesin, että jos valittaa postin palvelusta jonotus maksaa.
      Reklamaationumeroitten kuuluisi olla ilmaisia.

      • Anonyymi

        Joo, Posti on nopea toimittaja.

        Schenker ei saa pakettia useinkaan edes viikossa perille. Joskus paketti katoaa heidän hyllyihinsä, tai ihan ilman syytä vain palauttavat paketin lähettäjälle. Verkko-apteekki-ostoksissa tällainen on ihmisten terveydellä leikkimistä. Maahanmuuttajienkin olisi jo aika opetella lukemaan, eikä epäpäteviä henkilöitä saisi ottaa näin vaativiin tehtäviin, kun on ihmisten omaisuudesta kysymys.


    • Anonyymi

      Itse en tilaa yhtään mitään netistä.Meni otta paasikuvat,ne lähetti liike polisiin ne.Polisin menin jonotaa 1h. Sain laitettua hakemus,passi ja henkilökortti paikan pällä.Hain sitten ne alle viikossa tuli kioskiin henkilökotti ja seuraavaviikko passi.Terveyskeskus menen aamu jonotta aikaa lapulla.Kotivakutus rali aikaan ,soitin ei yhteyttä aina jonossa. Kirjoitin aihe paperi ja kun ne postin kautta sai,soittivat minulle ihan itse.Oneksi Helsinki omaa autoa ei tarvii.Tosin siksi ei autoa,ei ajokorttia.Tarvii kaikeen luovutta ja viimesänä se kynä ja paperi..Toimii,

    • Anonyymi

      Vanhat homeapinat kun polkaistaan turpeen alle, niin kaikki asiat sujuvat kätevästi internetissä.

      • Anonyymi

        Mitä märkäkorva tarkoitat?


      • Anonyymi

        Näin hourii varmaan peruskoulun armosta läpäissyt luku- ja kirjoitustaidoton vetelys.


      • Anonyymi

        utku ihmiseloa ei eletä netissä. Tarkoittaa sitä, että laisillesi käy kalpaten heti alkumetreillä, koska tärkeimpiäsi nettitoosa ei hoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        utku ihmiseloa ei eletä netissä. Tarkoittaa sitä, että laisillesi käy kalpaten heti alkumetreillä, koska tärkeimpiäsi nettitoosa ei hoida.

        Mutku ...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1415
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      967
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      867
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      830
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe