Siitä on nyt suunilleen 5 vuotta, ku meijän Maxi- koira lopetettiin. Syynä lopettamiselle oli sairaus.
Eräänä päivänä mä vaan heräsin helvetin moiseen pamaukseen. Se oli meijän faijan haulikko, jolla faija Maxin lopetti. Muutama kuukaus myöhemmin mun faija heräs yöllä mennäkseen kuselle. Sitten se astu johonki. Oli pimeetä, joten se ei nähny mitään. Se laitto valon päälle ja se mitä se sen jalan alla näki oli mahtava kasa koiran paskaa. Se ei voinu usko silmiään. Kiroten se lähti hakemaan paperia, jolla se keräis paskat lattialta. Ku se tuli pökäleen luo uudelleen se ei enää ollu siinä.
Me mietittiin asiaa aamulla, mutta ei keksitty mitään selitystä. Näin kävi monta kertaa uudestaan isälle. Ihme kyllä se ei koskaan oo tapahtunu mulle ati mutsille. Tuntuu, et katkera maxi- koiran haamu paskoo lattialle vaan isän kiusaks.
Eikä siinä vielä kaikki. Lopulta isä tuli hulluks ja se ampu ittensä samalla haulikolla, jolla se ampu maxin. Nyt max kiusaa meitä muita. Mä en enää kestä. Yhtenä aamuna mä huomasin ku joku oli tuonu mun sängylle isän haulikon. Haulikon varressa oli kuolaa. Koiran kuolaa. Max haluaa meijät sinne missä seki on. Ja se tekee kaikkensa, jotta se onnistuis. Se ajaa meitä hulluuteen. Ei se oo mikään paha koira, se haluu vaan seuraa.
Mitä sanotte? Kannattaisko mun alkaa kirjottaa kirjaa ton synopsiksen pohjalta? Kirjan Alussa koiran kummitelu on hauskaa (Paskominen ja muu) Lopulta koiran kummittelu muuttuu painajaiseksi.
Sanokaa ihan rehellisesti. Ei ollu läppä.
Kuollut koiramme
6
1295
Vastaukset
- nimierkkinen
Käytä sitä haulikkoa.
- jotain tiedän sentään
Mun serkulla on talo jossa kummitteli.Rappusista kuului askelia,keinu hevonen kiikkui itsestään ja sen sommoista...Serkun mies kaivoi lampea ja löysin kengän ja lapsen sääriluun.Sitten soitettii papille ja hän siunasi talon...se loppui siihen.
Siunatkaa koiranne hauta niin tilanne voisi rauhoittua!- jotain tiedän sentään
olis jotenki hieno tietää että onnistuisko toi...jos toimisi tulisin varmaan uskoon.itse en sitä kummittelua talossa kokenut mutta silti!
- Cesare Pacchioni
Kaikki riippuu kertojankyvyistäsi. Tämä oli hyvä, mutta pystytkö pitämään jännitteen yllä novellin tai romaanin ajan? Kokeilemalla se selviää.
Läppä tai ei. Eipä ainakaan uutisissa ole ollut "Perheen isä teki itsemurhan", mutta jos kaikki murhat ilmoitettaisiin lehdessä... niitä voisi olla paljon enemmän kuin luullaan. Ja voihan tosta olla niin paljon aikaa, etten muista sitä.
Tuosta saisi loistavan kauhukirjan.
Yksi asia on alkanut häiritsemään. Kaikkien tarinat ja selitykset on jotain sellaisia... ei tiedä mitä uskoa ja mitä ei. Eihän tässä tarvitse mitään uskoa. Jos taas uskon ja ajattelen asiaa pidemmälle, pidän itseäni mielisairaana :D
Olisi hyvä jos keksisitte jostain todisteita juttunne perään.- ...
kirjota ihmeessä kirja! Xþ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 252523
- 951566
- 1211344
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa361101Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo24922- 52912
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa261893MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil213874- 34815