Minun on pakko

Anonyymi-ap

rauhoittaa itseni jotenkin ennen kuin teen mitään.
Meinaa lähteä kontrolli koko ajan ja se ei välttämättä ole hyvä juttu.

21

355

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ota viinaa tai polta kemori !

      • Anonyymi

        Päihteet eivät ole oikea ratkaisu enkä sitä edes harkitse. Mietin ihan muuta.


      • Anonyymi

        Eräät itsekeskeiset kusipäät varmaan toivoisivat tuota. Heillä ei ole hajuakaan.


    • Sama juttu itselläni välillä, koko elämän suhteen. Mitä ajattelit tehdä?

      • Anonyymi

        Kattella mielenkiinnolla kuinka vaikeaa se elämän hallinnan opettelu aikuisiällä muille on mulla kun on äiti joka pakotti opetteleen elämän hallinnan jo nuorena ja isä jonka takia jouduin vihan hallinnan opetteleen jo nuorena et tartti kun keksiä enään tällä ikää kuinka onnistuu kohtaamaan rehellisen naisen mu huonomminkin kai vois asiat olla


    • Anonyymi

      Suosittelen kestävyysurheilua jos noin energinen olet.

      Monet ongelmat voi korjata lisäämällä liikuntaa.

      Itellä alkaa useinkin liikaa pyörimään asiat päässä, mutta tunnin rankan treenin jälkeen ei pyöri yhtään mikään.

      Ylikunto on sitten eri asia, mutta epäilen, että siihen voisi rentouttajana toimia parhaiten seksi. Itellä jo aikaa ylikuntopiikeistä, nyt en ole tikissä.

      • Anonyymi

        Kuntoilu kyllä toimii tiedän sen. Ei tarvitse enempää kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuntoilu kyllä toimii tiedän sen. Ei tarvitse enempää kertoa.

        Ai että kun jaksaisi taas trimmata kuntonsa. Sitä fiilistä ei voita mikään. Runners high on parempaa kun seksi. Vaikkei mul ole ollut kovin hyviä partnereita, ehkä seksi olis semmosen kans parempaa.

        Parin vuoden aikana oon lihonut ja kunto tippunut kun lehmän häntä. Mut nyt taas hissukseen aloitellut, viime kuussa treenikertoja tuli 11. Eihän se paljoa ole, mutta parempi kun ei yhtään. Mut mullahan on ikää jo lähemmäs 50.

        Oon kans energinen ja todella hyvä urheilija. Säkin voisit olla, se on siunaus jota ei jokaisella ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että kun jaksaisi taas trimmata kuntonsa. Sitä fiilistä ei voita mikään. Runners high on parempaa kun seksi. Vaikkei mul ole ollut kovin hyviä partnereita, ehkä seksi olis semmosen kans parempaa.

        Parin vuoden aikana oon lihonut ja kunto tippunut kun lehmän häntä. Mut nyt taas hissukseen aloitellut, viime kuussa treenikertoja tuli 11. Eihän se paljoa ole, mutta parempi kun ei yhtään. Mut mullahan on ikää jo lähemmäs 50.

        Oon kans energinen ja todella hyvä urheilija. Säkin voisit olla, se on siunaus jota ei jokaisella ole!

        Se on kummallista että vaikka oltaisiin missä maassa tahansa, ja puhuttaisiin samaa kieltä, silti ei ymmärrettäisi toisiamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kummallista että vaikka oltaisiin missä maassa tahansa, ja puhuttaisiin samaa kieltä, silti ei ymmärrettäisi toisiamme.

        No et määrää kommentoinko vai en😊

        Jos olisit vähemmän itsekeskeinen niin tajuaisit, ettei täälä eikä muualla ihmiset ole vaan sinua miellyttääkseen ja palvellakseen.

        Olin yhtenä päivänä poistumassa bussista, siinä keskiovella, niin takaosan portaista tuli alas joku alle 20 tyttö ja sanoi vaan kovalla äänellä minulle "Väisty!", niinkun jollekkin hevoselle..vähän vielä epävarmalla, tärisevällä äänellä. En tietenkään reagoinut mitenkään.

        Mutta kyllä ihmettelin miten voi vuonna 2023 nuori ihminen olla noin täysin DORKA.

        Niin että ihan on sinusta se ymmärrys kiinni, laajenna vähän maailmankatsomustasi ja paranna käytöstapojasi, kiitooos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et määrää kommentoinko vai en😊

        Jos olisit vähemmän itsekeskeinen niin tajuaisit, ettei täälä eikä muualla ihmiset ole vaan sinua miellyttääkseen ja palvellakseen.

        Olin yhtenä päivänä poistumassa bussista, siinä keskiovella, niin takaosan portaista tuli alas joku alle 20 tyttö ja sanoi vaan kovalla äänellä minulle "Väisty!", niinkun jollekkin hevoselle..vähän vielä epävarmalla, tärisevällä äänellä. En tietenkään reagoinut mitenkään.

        Mutta kyllä ihmettelin miten voi vuonna 2023 nuori ihminen olla noin täysin DORKA.

        Niin että ihan on sinusta se ymmärrys kiinni, laajenna vähän maailmankatsomustasi ja paranna käytöstapojasi, kiitooos.

        Ja oletat että aloittaja käyttäytyy samoin? Ja tämä on sitä ymmärrystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja oletat että aloittaja käyttäytyy samoin? Ja tämä on sitä ymmärrystä?

        No et kovin kohteliaasti minun ystävälliseen kommenttiini vastannut ja seuraavassa kohtelit kun idioottia, kun jatkoin juttua.

        Eli kyllä. Osoitin sinua kohtaan ymmärrystä. Ikävää sinulle, ettei se ollut kovin lohdullista, mutta minähän en toki ole äitisi.

        😃


      • Anonyymi

        Ylikuntoon seksi taitaa olla huonoin lääke todennäköisempää että pumppu tilttaa kun se että siitä vähääkään nauttis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylikuntoon seksi taitaa olla huonoin lääke todennäköisempää että pumppu tilttaa kun se että siitä vähääkään nauttis

        Voihan seksi olla rentoa ja hidasta, rauhoittavaa, hellää rakastelua.

        Minulla ylikuntopiikki vie yöunet, käyn kierroksilla vielä pitkään puolen yön jälkeen ja pyörin kämpässäni ja kuuntelen teknoa.. joskus 5-6 asti.

        Todellakin raskasta sydämelle on tuo valvominen ainakin minulla. Toisen ihmisen lämmin, rakastava keho js hellä juttelu kyllä rauhoittaisi.


    • Anonyymi

      Asiat kannattaa pohtia aina loppuun. Ihan vaan muistutuksena kaikille.

      • Anonyymi

        Mikä on kommenttisi tarkoitus. Ihan turha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on kommenttisi tarkoitus. Ihan turha

        Perustele millä tavalla turha?


    • Anonyymi

      Se kyllä uskotaan sinusta Äm mies.

    • Anonyymi

      Voi olla hankalaa alkaan opettelee itsehillintää aikuisiällä mu onnea yritykselle vankilassa ne on muutkin oppineet kaiketi siellä on pakko hillitä ittensä ettei köpsösti käy

      • Anonyymi

        Kannattaisi opetella ajattelemaan useammasta näkökulmasta asioita.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1805
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1405
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1242
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1227
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      86
      1072
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      1007
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      943
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      849
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      818
    10. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      192
      802
    Aihe