Kuinka tärkeää

Anonyymi-ap

Naiselle on millaisessa kunnossa miehen kroppa on?

T. Löllötissimies

33

389

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mitään väliä kunhan miehellä on rahaa ja tuloja ja lyö pöytään seteleitä ja valkoistajauhetta peilin ja partakoneen terän ja sanoo beibe nyt biletetään

• Anonyymi

Sanoo korkeastikoulutettu 41v maisteritar

• Anonyymi

Ainahan voit ottaa silikonit?

• Jos pää ja sydän on kunnossa, ei tissit ole este.

• Anonyymi

😬 Hieman idealistiselta kuulostaa, jos haet jotakin miestä, niin minä kyllä vähän veikkaan että jotain parempaa kuitenkin 😄

Ylipainoisuus on ainakin itselleni vähän niin kuin siivoton kämppä, kyllä sitä sietää ehkä jonkin aikaa, mutta ei kyllä loputtomiin.

T. Lidl-mies

• Anonyymi kirjoitti:

😬 Hieman idealistiselta kuulostaa, jos haet jotakin miestä, niin minä kyllä vähän veikkaan että jotain parempaa kuitenkin 😄

Ylipainoisuus on ainakin itselleni vähän niin kuin siivoton kämppä, kyllä sitä sietää ehkä jonkin aikaa, mutta ei kyllä loputtomiin.

T. Lidl-mies

Ihmisiä on erilaisia. Toiset tykkää eniten yläpäästä, toiset alapäästä ja kolmansille on tissit, vatsa, reidet, peppu tai reidet on tärkeimmät (oli sitten nainen tai mies).

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

Ihmisiä on erilaisia. Toiset tykkää eniten yläpäästä, toiset alapäästä ja kolmansille on tissit, vatsa, reidet, peppu tai reidet on tärkeimmät (oli sitten nainen tai mies).

Ja korkeastikoulutetuille raha on tärkein eli raha on rakkaus ja citrinellan rakkaus on ostettavissa mut onko se aitoa rakkautta ja kuuntele hectorin ei mulla ole rahaa laulu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja korkeastikoulutetuille raha on tärkein eli raha on rakkaus ja citrinellan rakkaus on ostettavissa mut onko se aitoa rakkautta ja kuuntele hectorin ei mulla ole rahaa laulu

Ostettu rakkaus voi voi sentään niin korkeastikoulutettua niin korkeastikoulutettua että ostettua rakkautta eli raha rakkaus

• Anonyymi kirjoitti:

Luetun ymmärtäminen Välis! Lu-e-tun ym-mär-tä-mi-nen! Eikä sinun tarvitse olla huolissani minun miesasioista, ne on tällä hetkellä suhteellisen hyvin, paremmin kuin edellisenä 10 vuotena keskimäärin.

• Anonyymi

Jaa, taitaa ihmiset miettiä tuota ulkonäkö asiaa jo aivan liikaa. Toki kullakin on omat mieltymykset kumppanin valinnassa.
      Eilen kävin parilla 🍻 isolla kirkolla kun nyt keran lomakin alkoi ja kyllä tuli nähtyä vähän joka sortin pariskuntia. Pitkää, pätkää, kaposia ja leveitä, yhteinen tekijä oli että kaikilla näytti oleva mukavaa ja hauskaa.

• Anonyymi

Naisia kiinnostaa 3 asiaa; isot tulot, isot lihakset, iso työkalu. Taviksena keskimittasen työkalun omaavana ei mitään mahista päästä lakanoille pyörimään saatika saada suhdetta missä nainen on onnellinen, jos nainen sitoutuu suhun se on sun rahojen perässä mutta sit kun painat duunia rahan eteen niin sekin on huono kun ”et oo koskaan kotona”

• Anonyymi

Kommentoi varsinainen asiantuntija. Heh, heh..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoi varsinainen asiantuntija. Heh, heh..

Ihan kokemuksesta puhun kun ei löytyny enää aikaa omiin harrastuksiin ja rupsahdin niin kumppanin kiinnostus loppu siihen. Se valehtelee että hän ei välitä ulkonäöstä mutta ei oo seura kelvannu mihinkään yhteiseen (sänkyhommat mukaan lukien) vuosikausiin kun aina on tekosyitä liuta valmiina. Tiedän kyllä että minä de tyhmä oon kun oon jääny paskaan roikkumaan mutta se onkin se että aina lupaillaan että asiat muuttuu vaikka niin ei tuu tapahtumaan

• Sopusuhtaisuus on mulle tärkeämpä, kun on atleetti vai kotleetti. Mittasuhteet pistää silmääni enemmän, kun lihasmassan määrä. Toki oikein lihaksikas kroppa on vastenmielinen. Mielummin kuikelokin kun lihaksikas ääripää.

• Miehelle ihan täydellinen kroppa on kuin Mortenilla nuorena. Siitä kun katsotte, niin hahmottuu millaista kroppaa kuolaan täällä kotonakin. 😛

Miestäni siis.

• Huitale kirjoitti:

Miehelle ihan täydellinen kroppa on kuin Mortenilla nuorena. Siitä kun katsotte, niin hahmottuu millaista kroppaa kuolaan täällä kotonakin. 😛

Miestäni siis.

Tai oli se jo päälle 30 silloin, upeimmillaan liki 40:kin jopa.

https://youtu.be/POdIM6VZt6U

Katsoo kuka uskaltaa.

• Huitale kirjoitti:

Tai oli se jo päälle 30 silloin, upeimmillaan liki 40:kin jopa.

https://youtu.be/POdIM6VZt6U

Katsoo kuka uskaltaa.

Ja onhan se komia vielä vanhempanakin, kelpaisi kyllä mulle ulkonäöltään.

https://youtu.be/m5RMz0GRYSM

Täähän miehiä aina kiinnostaa.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Ja onhan se komia vielä vanhempanakin, kelpaisi kyllä mulle ulkonäöltään.

https://youtu.be/m5RMz0GRYSM

Täähän miehiä aina kiinnostaa.

Noh kyllähän se ulkonäköä vaatii että pääsee idoliksi idolin paikalle :)

• Anonyymi kirjoitti:

Noh kyllähän se ulkonäköä vaatii että pääsee idoliksi idolin paikalle :)

Nojaa, tuollasia hyvärunkoisia miehiä on minun mielestä aika paljon. Eri pituisiakin. Eri ikäisissäkin.

Se on se sopusuhtaisuus. 😛

Ja mulla on mun idoli tuolla soffalla. Häntä onkin vaikea kenenkään päihittää. Olen niin tottunut häneen ja juurtunut, ettei siihen ulkonäkö riitä kellään syrjäyttämiseen.

Toki minä kuitenkin näen yhä kivannäköiset ihmiset, kuten ennenkin. Onhan niitä maailma pullollaan.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Miehelle ihan täydellinen kroppa on kuin Mortenilla nuorena. Siitä kun katsotte, niin hahmottuu millaista kroppaa kuolaan täällä kotonakin. 😛

Miestäni siis.

Mikä tai kuka Morten?
        Joku homo.
        Ns mies siellä ns miestä kaipaa taas.
        Tämä on Homolandia.

• Mies itse on tärkeämpi kuin lihaksensa. Henkinen yhteys, samanlainen arvomaailma ja miehen persoonallisuus ovat keskeisiä tekijöitä siinä, kenet koen viehättäväksi. Pitäisin kuitenkin siitä, että kumppanin kanssa voisi tehdä kaikenlaista, urheilla, rakastella, tehdä kaupunkimatkoja jne ja kaikki tuollainen olisi haastavaa, jos miehen kunto on kovin heikko.

• Anonyymi

joku niin xena sanoi että pelkää paljon hämähäkkejä, jotain juttua että kar vaiset piikkiset jalat niillä

Minun mielestäni ei ehkä kannattaisi pelätä, vaan kannattaisi pelätä vakuutusyhtyöiden valerahaa

• Anonyymi

jos katsot vaikka mikroskoopilla jotain ötökkää niin näyttä saiksa pelottsvsllr

• Anonyymi

sitten jos katsoo mikroskoopilla jotain ötököidfen jalkoja, niin niitä tulee uneenkin hahsah

• Anonyymi

Ihan sama minkä näköinen kroppa on, mutta liikkua kanssani pitää jaksaa, hiihtää tunti pari, kävellä, ehkä pyöräillä, Omia harrastuksia voi olla, sellaisia, joista minä en piittaa, vaikka sitten tietokoneella pelaaminen. Ylipainoakin saa olla jonkin verran kunhan vaan liikkuu. Se on tärkeimpiä vapaa-ajanviettotapoja, joita minulla on. On luonnollista että haluan samasta kiinnostuneen kaverin. Viis veisaan mistään sixpäkistä.

• Jos tissit kovasti kiusaavat, kannattaa mennä kirurgin pakeille. Varmaan maksaa jonkin verran, mutta eipähän tarvitse sitten sillä vaivata päätä.

• Anonyymi

Jos ne on lihasta, mites tässä tapausessa kannais menetellä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ne on lihasta, mites tässä tapausessa kannais menetellä ?

Musta tuntuu että raja menee tuossa a-kuppikoossa, jos huikkii koossa b niin tarvitsee kai jonkinlaista kompressiopaitaa ettei muskelit tursua silmille :D

• Anonyymi
    • Lihava ei saa olla, noin muutoin ei ole mitään väliä onko hintelä/laiha vaiko atleettinen/ lihaksikas.

• Anonyymi

Tärkeintä on että pitää huolta itsestään. Ja tottakai, viehätyn itse tietyntyyppisestä kropasta, mutta ei mulla silti ehdottomia kriteereitä ole. Se, että pitää huolta hyvinvoinnistaan on suora panostus suhteeseen. Jos ei näe itseään niin arvokkaana että haluaisi pitää kunnostaan huolta, niin miksi toisenkaan pitäisi?

• Anonyymi

Kaikki on suhteellista. Pidän hoikista miehistä, mutta mitään atleettia ja lihaskimppua en halua. Pieni ylipaino on parempi, kuin liiallinen lihaksikkuus.

• Anonyymi

Ei voi muuttaa rumaa luonnetta timmi perä, eikä poista kaunista luontoa keho. Sitä mieltä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      276
      3163
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      242
      2039
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      67
      1956
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1654
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1406
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1264
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1028
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      986
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      986
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      927
    Aihe