Ulkonäkö on kemia

Anonyymi-ap

Niin naiset ajattelee joten kaikki te miehet ootte sinkkuja koska ei kelpaa naamanne naisille.

28

292

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä puhu pa**aa. Kemia on juuri kaikkea muuta kuin ulkonäköä.

- Sheena

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­­m­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17924469E

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Ei ehkä voi täysin yleistää, mutta jonkin tutkimuksen mukaan nainen on taipuvainen ihastumaan isäänsä muistuttaviin miehiin.
      Kyse on siis kasvonpiirteistä.
      - Olen itse huomannut saman. - Isäni on ollut tumma, pitkä, hoikka/urheilullinen ja melko komea mies nuorena.

• Minulle miehenä suurin kemia syntyy tuoksusta. Sen vaan haistaa naisesta, jos jokin vetää puoleensa. Joskus joku on ollut äkkiseltään kaunis, mutta tuoksu ei vaan ole ollut oikea.

• Taidan olla sitten hottentotti.

• Itse veikkaan useimman sinkkumiehen kohdalla haasteellista luonnetta, enkä niinkään lärviä, mitä oon juttuja lukenut.

• Huitale kirjoitti:

Itse veikkaan useimman sinkkumiehen kohdalla haasteellista luonnetta, enkä niinkään lärviä, mitä oon juttuja lukenut.

Täällä on aika miten sen nyt nätisti sanoisi, paljon asenteellisia miehiä, vanhanaikaisia ja jurojakin, joillain on ihan ihme käsityksiä naisistakin ja melkein mistä vaan.

En ihmettele sinkkuutta, pikemminkin ihmettelisin kuka jaksaa. Anteeksi.

• Anonyymi

Helpompi syyttää ulkonäköään (ja sitä kautta toista osapuolta) kuin pohtia missä ne oikeat ongelmat ovat.

• Anonyymi

Miehelle kemia on se jos joskus pääsee juttelemaan naiselle.

• Anonyymi

Se on evoluution tulos että miehelle naisen ulkonäkö on kemia. Siksi miehet ovat sinkkuja kun huolivat nelostasoisena vain kymppitason naisen.

• Anonyymi

Se on kemia. Ei seiso muna ruman naisen kanssa.

• Ei ulkonäkö ole henkilökemiaa. Mutta on ulkonäkö kuitenkin merkitsevää. Juu, ei minuakaan kukaan lähesty. Siitä päättelen olevani luotaantyöntävän näköinen. Sille ei tässä iässä paljon voi.

• Aika yksioikoinen ajatus. Ensinnäkin ulkonäkö on muutakin kuin pelkkä naama ja henkilökemia muutakin kuin ulkonäkö. Henkilökemia romanttisessa mielessä on samoilla aaltopituuksilla lainehtimista, sanatonta ymmärtämistä, soljuvaa keskustelua, syviä katseita ja sykähdyttäviä sähköimpulsseja kahden ihmisen välillä. Siihen ei pelkkä hyvä naamataulu riitä.

• Anonyymi

Ulkonäöllisesti vaatimattomia tylsiä kilttejä ja kunnollisia miehiä tarvitaan luomaan kontrastia: komean alfan tai jännämiehen ähkittävänä oleva nainen voi huokaista onnesta, "onneksi se en ole minä joka tuohon nössykkärassukkaan joutuu tyytymään".

• Anonyymi

Aloittaja on oikeassa. Ulkonäkö on kemia. Aika monesti olen huomannut kun mies on tasoa malli, niin naiset alkavat mielistelemään komean mallimiehen edessä ja sitä kemiaa yht`äkkiä löytyykin. Seksiä tarjotaan surutta kun mies on malli ja jollekin tavismiehelle ollaan hemmetin töykeitä.

• Anonyymi

Itsehän harrastat seksiä ilomielin jos jonkinmoisen suohirviön kanssa?

• Anonyymi

Useinhan naiset haluavat lastensa isäkseen jännämiehen. Sitten kun se jännämies on lähtenyt lätkimään, niin jännämiehen kaipuu on edelleen suuri ja siitä haaveillaan päivin ja öin, mutta jännämiehet ei ala isäksi toisen jännämiehen lapsille, joten naisten on tyytyminen kiltteihin ja ressukoihin eli siis miehiin joita nainen ei lapsettomana olisi missään nimessä kelpuuttanut.

• Anonyymi

kukaasn ei tiedä sinun ajatuksiasi heh
      j< joooh, hyvä kun tyttöset ovz<t parantaneet itseäni tupakan kirouksesdtza heh

• Voihan sitä syyttää peilikuvaansa, mittanauhaa, pankkitilin määriä tai vaikka olematonta leukaansa siitä, ettei osaa olla tekemisissä ihmisten kanssa.

Muissa on aina vika, kun ei ymmärretä...

Mutta varmaan ap;kin huomannee, ettei mikään maailman marina auta.

• Lisään...

Tosin ei se mariseminen 1500;n kerran jälkeen estä marisemasta samasta aina uudelleen...näköjään. 😄

• Anonyymi

dissen ulkonäkö ei ole kemiaa se on luuseriutta.

• Itseasiassa se ulkonäkö on aika monelle hyvinkin merkityksetön asia ja yhteisen "kemian" kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.🙂.

• Anonyymi

Jos ei kelpaa naamani niin ei kelpaa en voi sille mitään. Elämässä on iloja muutakin kuin joku nirso suomalainen kurppa.

• Anonyymi

Ulkonäkö vaikuttaa, mutta pelkkä hyvä ulkonäkökään ei takaa mitään.

• Anonyymi

ulkonäkö on kumia eli durexia.

• Anonyymi

hyvä sanonta joo että jos tytöille sanot: et varmasti halua kuulla niin kiinnostaa entistä enemmän asia hahahah

• Anonyymi

Ulkonäkö on molekyylisi.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      276
      3163
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      242
      2039
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      67
      1956
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1654
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1406
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1264
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1028
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      986
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      986
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      927
    Aihe