Olin selvittämässä dementoituneen äitini jatkopaikkaa kelalla , kun pidätyskyvyn menettänyt sontaseppo ruikutti rahaa edelliset ryypättyään
Virkailijat tilasivat vartijat, jotka kuljettivat retkun maijaan. Virkailija sanoi, että nykyhallitus ei puutu enää oletettavasti rahanjakoperusteisiin kuten edellinen. Se tarkoittaa juopottelevalle ketkulle passitusta päihdekuntoutujain asuntolaan, vuokrakorsun tavarat heivataan roskalavalle ja vapaa elämä loppuu iäksi.
Tämä hallitus tulee laittamaan kaikki töihin tai asuntolaan. Sosiaali-ja terveysministeriössä oikeistolaiset virkamiehet ovat laskeneet, että juoppojen ja työstäkieltäytyjien asuntolat hylätyissä kouluissa ja vastaanottokeskuksissa
soppakanuunalla syrjäseudulla tulevat edullisemmaksi kuin oma sontoluukku betonikorsussa. Asumistuki myös toimeentulotuki juopoilta ja yhdyskuntapalvelusta kieltäytyjiltä lopetetaan kokonaan vaihtoehtona asuntola.Katkojen lääkkehoito rajoitetaan propral ja panadol kipuihin.Katkaisuhoitopaikkoja leikataan suuresti. Tehokkain hoito on itsensä ottaminen niskasta kiinni vaikka sitten köydellä. Aikuisten miesten leikkiminen etanolilla veronmaksajien rahoilla lopetetaan.
Nämä loiset syyttävät maahanmuuttajia vaikka itse ovat alinta kastia ja siipelijöitä.
Ketku kiinni
Anonyymi-ap
1
140
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423