Teen kohta itsemurhan

Anonyymi-ap

Kun en kelpaa naisille ja osakesalkun arvokin on pudonnut kymmenillä tuhansilla euroilla alkuvuodesta.

KilttiMies89

60

569

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaan kannattaa tutkia niitä nykyisen osakesalkun poimintoihin liittyviä syitä ja perusteita, ottaa opikseen ja justeerata salkkuaan uusiksi. Naisia sillä ei ehkä edelleenkään saa, mutta onpahan yksi harmi vähemmän.

• Anonyymi

Luultavasti siinä hetkessä uskoin kyseisissä yhtiöissä olevan nousupotentiaalia mutta eipä noissa varmaan ole vielä aikoihin.

Kilttimies89

• Anonyymi kirjoitti:

Luultavasti siinä hetkessä uskoin kyseisissä yhtiöissä olevan nousupotentiaalia mutta eipä noissa varmaan ole vielä aikoihin.

Kilttimies89

Niinhän se usein menee, mutta jos muistaa niitä valintaperusteita, voi itselleen rehellisenä ollessa ymmärtää niitä syvällisemmin ja tehdä tarvittaessa toisenlaisia valintoja nyt, viisaampana. Tai sitten jäädä siihen mitä nyt on.

• Anonyymi

Juo viinaa baareissa nii saat naisen.

• Anonyymi

Tai maksakirroosin. Kannattaa tarkoin harkita kummasta on enemmän iloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai maksakirroosin. Kannattaa tarkoin harkita kummasta on enemmän iloa.

Isä kuoli maksakirroosiin.

Kilttimies89

• Anonyymi kirjoitti:

Kilttimies89

Olen pahoillani.🤕

• Anonyymi kirjoitti:

Kilttimies89

Mutta minä olen täällä sinun kanssa et ole yksin. 🙃

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Olen pahoillani.🤕

Joo, ei nyt varsinaisesti mikään juoppokaan ollut, itse olen varmasti juopompi kuin mitä mun ikäisenä oli.

Kilttimies89

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, ei nyt varsinaisesti mikään juoppokaan ollut, itse olen varmasti juopompi kuin mitä mun ikäisenä oli.

Kilttimies89

Suosittelen suojeleen vähentää ja luomaan itselle taitoja esim harrastuksia.
        Seinäkiipeily, retkeily, pyöräily myös lentokilpailua
        https://www.instagram.com/reel/CuO7OxRLIQC/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==

• Anonyymi kirjoitti:

Kilttimies89

Suojele itseäsi. Sinulla on vielä paljon näkemättä.

• Anonyymi

Kannattaa ensin verrata indeksiin että kuinka huonosti menee suhteessa muihin.

• Anonyymi

Puhutko naisista vai osakkeista?

Kilttimies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutko naisista vai osakkeista?

Kilttimies89

Molemmista.

• Anonyymi

Harmi, että Hern3sniemi poismeni. Olisi voinut leikata pääsiaivosi.

• Anonyymi

Mihin hän meni?

Kilttimies89

• Ette ole vielä noin lähtenyt pukeutuu😅

• Anonyymi

Voi että on hassu.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi että on hassu.

Toivottavasti piristi🧸

• Anonyymi

Minullakin hieman samoja ajatuksia. Kun näet maailman pahuuden niin että se viiltää sieluasi samalla kun yksityiselämäsi on vatuillaan, niin kyllä siinä alkaa miettimään että "hei, seriously? Tätäkö tää elämä on?" Ja sitten vain miettii mitä tarkoitusta omalla elämällään on. En vain millään näe sitä, en tajua, vaikka koen olevani aika älykäs.

• Anonyymi

Juu, en oikein ymmärrä kuinka muut ihmiset jaksaa tarpoa tässä elämän oravanpyörässä. Heillä varmaan on joku asia josta saavat iloa tai syyn elää. Mulla ei ole ollut oikein mitään syytä enää aikoihin.

KilttiMies89

• Kun huomaatte maailman etäältä näette ihmiset on vielä kehittymättä ja taantuma menossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, en oikein ymmärrä kuinka muut ihmiset jaksaa tarpoa tässä elämän oravanpyörässä. Heillä varmaan on joku asia josta saavat iloa tai syyn elää. Mulla ei ole ollut oikein mitään syytä enää aikoihin.

KilttiMies89

Elämä on lahjaksi annettu ja ei voi tietää, mitä kivoja asioita tulee tapahtumaan.

Yksi elämän tarkoitus on, että ihminen kasvaa ja kehittyy ja huomaa mitä hyvää on omassa elämässä.

• Anonyymi kirjoitti:

Elämä on lahjaksi annettu ja ei voi tietää, mitä kivoja asioita tulee tapahtumaan.

Yksi elämän tarkoitus on, että ihminen kasvaa ja kehittyy ja huomaa mitä hyvää on omassa elämässä.

Niin täällä on vain yksi elämä ja sitä pitää arvostaa voit menettää koska tahansa. Hänkin vain tietoonsa syöpä ja muutama viikko kuukauteen elämää
        https://twitter.com/maja_tapio/status/1678900508818325505?s=46&t=ykak2Kbld45vfvhKCXEKkQ

Teillä on tilaisuus edes elää

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Jos haluatte auttaa häntä tukekaa sydämin ja levittäkää twiittiä.

tää on kyllä sitä yhteisöllisyyttä

• valtakunta kirjoitti:

Niin täällä on vain yksi elämä ja sitä pitää arvostaa voit menettää koska tahansa. Hänkin vain tietoonsa syöpä ja muutama viikko kuukauteen elämää
        https://twitter.com/maja_tapio/status/1678900508818325505?s=46&t=ykak2Kbld45vfvhKCXEKkQ

Teillä on tilaisuus edes elää

Minusta olisi tärkeätä tieto levitä laajalle, jolloin ehkä voisi saada apua, tukea🙏🏻 ehkä tietoa, sekä toivoa💞

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ainakin kolme elämää. Ihmeellistä.

Varmaan mullakin, olen ollut ainakin pari kertaa lähellä kuolla.

KilttiMies89

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ainakin kolme elämää. Ihmeellistä.

Tilaisuuksia voi olla enemmän ja suojelua.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Joo yks sukulainen kuoli myös parantumattomaan syöpään.

Kilttimies89

Onneksi sinä olet vielä täällä, onneksi sinulla on vielä mahdollisuus.

• Osakesijoituksissa tappiota tulee vasta jos myy tappiolla.

• Anonyymi

Joo, uskon kyllä itsekkin että nuo osakkeet palauttaa arvonsa kunhan taantuma menee ohi mutta olenko enää silloin hengissä jos en saa tätä henkistä pahaa oloa pois.

Kilttimies89

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, uskon kyllä itsekkin että nuo osakkeet palauttaa arvonsa kunhan taantuma menee ohi mutta olenko enää silloin hengissä jos en saa tätä henkistä pahaa oloa pois.

Kilttimies89

Lenkille siitä ja syöt kalaöljykapseleita tai lohta.
        Kyllä se ohi noilla menee.

• Anonyymi kirjoitti:

Kilttimies89

D-vitamiinia nyt säännöllisesti

• buddy-love kirjoitti:

Lenkille siitä ja syöt kalaöljykapseleita tai lohta.
        Kyllä se ohi noilla menee.

Onneksi olet täällä. 💞

• Anonyymi

Mullon pari tonnia rahaa, mut en oo tollanen aska.

• Anonyymi

Musta on ihana, että valtakunta tietää kaiken ja kannattelee.
      Suomi on Suomi.

• Sijoita kryptoihin.

• Anonyymi

Tai Kultaan kun ei menetä kuulemma arvoaan.

Kilttimies89

• Anonyymi kirjoitti:

Tai Kultaan kun ei menetä kuulemma arvoaan.

Kilttimies89

Se on myös hyvä... Kryptoilla saattaa rikastua nopeastikin, jos tietää mihin rahansa laittaa. Kannattaa vaan ottaa ensin hyvin selvää siitä.

• Kuulostaa masennukselta. Sille kannattaa tehdä jotakin.

• Anonyymi

Kunnon sijoittaja ei osakelaskua pelkää

• Anonyymi

Joo täytyy ilmeisesti vielä jatkaa harjoittelua, itsellä muutaman vuoden kokemus sijoittamisesta.

Kilttimies89

• Anonyymi

Unohappa raha ja naiset hetkeksi. Mene käymään pohjoisessa. Tai vaikka idässä, mikä vaan nyt on poispäin sieltä missä nyt olet.

• Anonyymi

Viimeiset 6 kk (OmHex- yrityksistä) nousijoita 53 kpl ja laskijoita 142 kpl. Et suurin osa sijoittajista on todennäköisesti ottanut selkään pörssissä viimeaikoina. Se opettaa sitä nöyryyttä ja jokaisen sijoittajan kannattaa miettiä sitä riskikerrointa, mitä oma mieli jaksaa kantaa. Liika riskinotto saa voimaan pahoin ja sen vaikutuksesta voi myös menettää yöunensa. Kokemusta on.

• Anonyymi

Itsellä taas niin päin että en ole koskaan omistanut mitään eikä ole naistakaan ollut koskaan ja päivä päivältä kuolema kiehtoo enemmän vaihtoehtona.
      Terveisin mies 49 vuotias

• Anonyymi

Kuolema on itseä kiehtonut jo ainakin 12 vuotta enemmän tai vähemmän nykyään enemmän. Eipä tuo ole varallisuuden määrästä kiinni.

Kilttimies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuolema on itseä kiehtonut jo ainakin 12 vuotta enemmän tai vähemmän nykyään enemmän. Eipä tuo ole varallisuuden määrästä kiinni.

Kilttimies89

Olen siis 34-vuotias jonka voi päätellä nimimerkistäkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kilttimies89

Si kerkee kun vanhaksi elänyt.

• Etkös sinä ole jo useamman vuoden ajan kirjoittanut osakesalkkusi menettäneen arvonsa. Kannattaisiko kokeilla jotain muuta harrastusta sijoittamisen sijaan, joka ei tulisi niin kalliiksi?

• Anonyymi

Välillä on menettänyt ja välillä on arvo palautunut.

Kilttimies89

• Ei et saa tehdä. Olet tärkeä

• Mitä muuten tapahtui aloittajalle, kun ei ole palstalla ollut. Toivottavasti ei vaan toteuttanut itsemurhaa.

• Anonyymi

Pudonnut alkuvuodesta kymmenillä tuhansilla🤯 sehän tarkoittaa että siellä on siis ollut ainakin kymmeniä tuhansia 🤯 siis euroja vai ? Olet siis ökyrikas poikamies vailla maailman huolia!

• Anonyymi

Ukrainan sota on myrkyttänyt uskon parempaan tulevaan monella ja siksi lähes kaikki pörssikurssit obat on laskenut viimeisen kahden vuoden aikana. Se on kova paikka, kun varallisuus laskee ja se jos on alkujaan ollut reilusti plussalla, eikä halua uskoa näin pitkiin laskuihin mitä nyt on ollut, tappiot lopulta syö mieltä eniten, kun odottaa sitä korjausta parempaan, jota ei tule, kun usko hyvään katoaa syntyy epäuskoa?

Tappiot voivat olla lopulta suuria, jos Suomen nykyinen hallitus vielä kurjistaa tilannetta niin, että yrityksiä kaatuu ja epäonninen menettää jopa työnsä, joka on ollut se viimeinen turva, jolla turvaa omaa tulevaa? Kuinka pää kestää tällaista turbulenssia? Elämä kurjistuu ja mikään ei tunnu enää hyvältä? Katastrofia bukkaa toinen toisensa perään?

Asioita on hyvä laittaa tärkeysjärjestykseen, raha ei saa olla sellainen väline, joka voi pahimmillaan pilata oman elämän. Rahaa on hyvä olla pahan päivän varalle. Liika ahneus voi olla haitta tekijä, jolla voi olla myös ikäviä seurauksia, jos riskikerroin kasvaa ja siten kadottaa sen varaan, jolla oli tarkoitus turvata selustaa. Putin on paha ihminen, jolla on todellisuus kateissa ja siten suuri uhka tulevaa parempaa aikaa ajatellen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      132
      3029
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      271
      2688
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1708
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      209
      1675
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      59
      1572
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      83
      1239
    7. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      45
      1228
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1202
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      305
      1063
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1022
    Aihe