Miltä tuntuu

Anonyymi-ap

Oletko tehnyt mitä piti? Eli oikaissut valheesi?
Miltä tuntuu kun olet suurimmanosan elämästäsi antanut muiden uskoa sinun tekemään valheeseen?

17

271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huudat tuuleen?

• Anonyymi

En se on täällä.

• Anonyymi

Mihin ihmeen valheeseen?

• Anonyymi

Tiedän kuka rande on ja hän teki mulle pahaa monia vuosia sitten valheellaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedän kuka rande on ja hän teki mulle pahaa monia vuosia sitten valheellaan.

Kovinpa on taas kryptistä.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

PALSTADRAAMAA!

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Hän tietää itse virheensä se että minä haukuin ja löin häntä ei oikeuttanut valehtemaan minusta asioita. Miltä uskot tuntuneen kun yhden miehen kokeneesta tytöstä sanotaan niin.Te nolasitte minut oliko hauskaa nuortenillassa?

• Anonyymi kirjoitti:

Hän tietää itse virheensä se että minä haukuin ja löin häntä ei oikeuttanut valehtemaan minusta asioita. Miltä uskot tuntuneen kun yhden miehen kokeneesta tytöstä sanotaan niin.Te nolasitte minut oliko hauskaa nuortenillassa?

Minä en ole nolannut ketään, sillä en ole koskaan kirjoittanut miehen logiikassa. Te olette minulle ihan uusia tuttavuuksia.

Mutta siis toinen löi ja toinen haukkui toista. Kuulostaa tasapeliltä. Ainakin jossain määrin. Tosin suhteen ruotiminen palstalla on todella mautonta, joten olen kai jossain määrin enemmän sinun puolellasi tässä asiassa. Tietämättä asiasta sen enempää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletan, että olet lähelle 50-kymppistä ja muistelet jotain nuorten illassa tapahtunutta sanomista? Katkeruus pilaa oman elämäsi?

Lyöminen ja haukkuminen ei ole koskaan ole oikein. Kummallakin olisi anteeksipyydettävää?

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Minä en ole nolannut ketään, sillä en ole koskaan kirjoittanut miehen logiikassa. Te olette minulle ihan uusia tuttavuuksia.

Mutta siis toinen löi ja toinen haukkui toista. Kuulostaa tasapeliltä. Ainakin jossain määrin. Tosin suhteen ruotiminen palstalla on todella mautonta, joten olen kai jossain määrin enemmän sinun puolellasi tässä asiassa. Tietämättä asiasta sen enempää...

Ovatko pulleat kaveripojat kuuluisia oikeudenmukaisuudestaan?

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Ei mutta rande on aloitus on randelle. Ei ole tasapeli hän valehteli minusta asioita yhteisille ystävillemme ja varmaan tänä päivänäkin vielä uskovat hänen valheisiinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletan, että olet lähelle 50-kymppistä ja muistelet jotain nuorten illassa tapahtunutta sanomista? Katkeruus pilaa oman elämäsi?

Lyöminen ja haukkuminen ei ole koskaan ole oikein. Kummallakin olisi anteeksipyydettävää?

Katkeruus ei ole pilannut mutta hän pilasi nuoruuden elämästäni asioita. Pyysin häneltä silloin jo anteeksi. En tarvitse hänen anteeksipyyntöään oikaiskoot valheensa
        kaikille niille jotka muortenillassa olivat.

• Anonyymi kirjoitti:

Katkeruus ei ole pilannut mutta hän pilasi nuoruuden elämästäni asioita. Pyysin häneltä silloin jo anteeksi. En tarvitse hänen anteeksipyyntöään oikaiskoot valheensa
        kaikille niille jotka muortenillassa olivat.

Mikä ihmeen nuortenilta :D

• Anonyymi kirjoitti:

Ovatko pulleat kaveripojat kuuluisia oikeudenmukaisuudestaan?

Totta helvetissä. Aina pitää olla oikeudenmukainen. Vaikka kyseessä olisikin joku sekopäämuija.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Totta helvetissä. Aina pitää olla oikeudenmukainen. Vaikka kyseessä olisikin joku sekopäämuija.

On minulla oikeus olla hieman katkerakin koska pilasi minun ja A miehen R naisen ystävyyden. Olisimme hyviä ystäviä vielä tänäkin päivänä ilman hänen valheitaan.

• Anonyymi

Pyllykuvat?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      129
      2829
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      247
      2487
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1668
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      191
      1555
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      59
      1512
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      78
      1178
    7. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1148
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      40
      1137
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1002
    10. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      288
      970
    Aihe