Kanssa haluaisit mennä katsomaan uutta Barbi-elokuvaa barbi/ken-asussa?
-flowersreally-
Kenen palstalaisen
24
337
Vastaukset
- Anonyymi
Mieluiten Palstakamun ja Mikkojuhanin kanssa.
T. Pullea Kaveripoika - Anonyymi
Jazuli tyllihameessa <3
T. Topi - Anonyymi
Elokuva-asiantuntija Norppa vois olla hyvä.
No vittu sinun. Usko jo.
- Anonyymi
koitan säästää rahaa, mutta, muuten kiinnostaisi,
=) Nyt on todettava, ettei elokuva kiinnosta yhtään minua. Aika harvoin on katsottavia elokuvia. Joku psykologinen trilleri saattaisi nyt mennä, ehdotuksia? Ei vanhoja, ne on luultavasti jo katsottu.
- Anonyymi
Vanha mutta ehdotan, raising cain-kahdet kasvot. Jäänyt mieleen myös Iho, jossa elän. Vielä, Hanekenin ohjaama Kätketty. Jos satut katsomaan, niin kerro minullekin, mitä sen loppu tarkoitti. Nyt nukkumaan. Hyvää yötä, jostakin, joltakin.
- Anonyymi
Voisit kuitenkin mennä Nossen kanssa, pukeudutte Barbiksi ja Keniksi.
Anonyymi kirjoitti:
Vanha mutta ehdotan, raising cain-kahdet kasvot. Jäänyt mieleen myös Iho, jossa elän. Vielä, Hanekenin ohjaama Kätketty. Jos satut katsomaan, niin kerro minullekin, mitä sen loppu tarkoitti. Nyt nukkumaan. Hyvää yötä, jostakin, joltakin.
Täytyy laittaa nimi muistiin, kiitos. 👍
Anonyymi kirjoitti:
Voisit kuitenkin mennä Nossen kanssa, pukeudutte Barbiksi ja Keniksi.
Ei kiinnosta Barbie leikit enää tässä iässä. Lapsena olis voinut olla ihan innoissaan.
Huitale kirjoitti:
Ei kiinnosta Barbie leikit enää tässä iässä. Lapsena olis voinut olla ihan innoissaan.
Isosiskolla oli Barbie ja minulle pienenä ostettiin Ken nukke. Muistaakseni laitoin sille jotain vaatetta päälle, mutta monesti revin raajat irti ja laitoin ne takaisin. En juuri leikkinyt Kenillä, sillä Playmobil-hahmot kiinnostivat enemmän. Minäkin olen päässyt eroon lapsuudenleikeistä jo hyvissä ajoin. Ehkä jos olisin ollut tyttö niin olisin leikkinyt Barbeilla ja mennyt isona katsomaan Barbie-elokuvaa?
Hyvät sunnuntait! :)Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Isosiskolla oli Barbie ja minulle pienenä ostettiin Ken nukke. Muistaakseni laitoin sille jotain vaatetta päälle, mutta monesti revin raajat irti ja laitoin ne takaisin. En juuri leikkinyt Kenillä, sillä Playmobil-hahmot kiinnostivat enemmän. Minäkin olen päässyt eroon lapsuudenleikeistä jo hyvissä ajoin. Ehkä jos olisin ollut tyttö niin olisin leikkinyt Barbeilla ja mennyt isona katsomaan Barbie-elokuvaa?
Hyvät sunnuntait! :)Mä leikin yhtälailla sukupuolettomasti sekä että. Mulle ne leikit oli psykologisia siinä määrin, että käsittelin elämää ja ihmisyyttä leikeissäni.
Nyt puhun asioista joita ennen läpi kävin leikkien barbeilla ja keneillä.
Kiitos samoin! 🤗- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Sipilätukkainen Ken olisi tyylikäs näky.
Anonyymi kirjoitti:
Sipilätukkainen Ken olisi tyylikäs näky.
Ei ole vielä niin ohutta, mitä Sipilällä. Mutta saman muotoinen pläntti tulee vielä ikämiehenä olemaan.
Ilmoitan, että olisin asustettuna huvittava näky, joten minun kuuluisi mennä.
En tiiä. Jonkuv vaa.
- Anonyymi
Melkein kenen tahansa jos se toinen on barbiasussa jam minä saan olla Ken.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Hähää. Menet AV:n kanssa. Ei saa ottaa korvatulppia mukaan.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hähää. Menet AV:n kanssa. Ei saa ottaa korvatulppia mukaan.
xLinerKuinkahan uskottavasti kykenisimme keskustelemaan Suomen puolustustaktiikasta tulevassa suursodassa jos AV joutuisi vaalenapunaisissa trikoissa perustelemaan kantojaan. Eihän se välttämättä niitä ajatuksia huonostaisi mutta pokka saattaisi jossain kohtaa pettää :D
-harmiseikirj-
- Anonyymi
Kyseinen elokuva on puhdasta miesvihaa, joka vain tehdään barbien varjolla. Jos naisista tehtäisiin vastaavaa, niin olisi esityskiellossa samoin tein.
En menisi. Sehän on lasten ja murkkuikäisten elokuva.
Kaipaako joku täällä lapsenvahtia? 😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1222593Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2262242Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611593Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1791435- 561320
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751086Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa671076- 361011
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39962- 52914