Nukkunut vain 2 tuntia viime yönä ja katselin kun taivas salamoi... Hyvää huomenta kaikesta huolimatta. 🌧️
Hyvää viikonalkua
32
630
Vastaukset
- Anonyymi
En herännyt vaan nukuin paremmin ,yleensä ukkonen herättää kesken unien
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minulla oli unen saanti ongelmia... Nyt kyllä väsyttää. 😵
Mul on saanti ongelmia kans
Anonyymi kirjoitti:
Mul on saanti ongelmia kans
Niin kyllä niitä saantiongelmia on aika monella.
- Anonyymi
Maa, kalliot, ikkunat ja koko talo tärisi. Vieläkin löi jossain loitompaa joka sai ikkunat särähtämään. Ukkossaderintama vyöryi päälle ennen klo viittä aamulla ja siitä alkoi kunnon tykitys. Vaikuttavia oli purkaukset. Lapsuudessa tottui koviin ukkosiin ja salamointiin... Oli pakko, kun niitä oli aina joka kesä jokunen. Aina se sellaisen terveen kunioituksen herättää kun on nähnyt ja kuullut mihin se pystyy. Nyt koetin vain jatkaa unia... No eihän siitä pitkään hetkeen mitään tullut. Luonto ja taivaan isä taas näytti meille kurjille syntisille paikkamme.
Ei ollut ihan niin vakuuttavaa jylinää kotipitäjässäni. Jostain vähän kauempaa se meni ohi. Hyvin leiskui salamat pimeässä yössä kuitenkin. Aamulla satoi kuin saavista kaatamalla, kun ajoin kaupungin halki töihin...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ollut ihan niin vakuuttavaa jylinää kotipitäjässäni. Jostain vähän kauempaa se meni ohi. Hyvin leiskui salamat pimeässä yössä kuitenkin. Aamulla satoi kuin saavista kaatamalla, kun ajoin kaupungin halki töihin...
Jasso. Kyllä täälläkin tuli vettä jonkun aikaa kuin Esterin sieltä.
Anonyymi kirjoitti:
Jasso. Kyllä täälläkin tuli vettä jonkun aikaa kuin Esterin sieltä.
On sekin sanonta 😅
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olisi ollut paljon kovempi jos ei olisi alkanut niin varhain aamulla ja tullut eri ilmansuunnasta eikä Suomenlahden poikki. Mutta kyllä tuokin oli jo sellainen tavallista ukkossadekuuroa huomattavasti voimakkaampi ukkossadekeli. Rintama oli pitkä ja laaja, seurasin illalla myöhään kun taivas alkoi pilvistyä ja tummeta, jo siitä näki että tulossa on nyt jokin suurempi. Nyt trombeilta ja syöksyvirtsuksilta vältyttiin kokonaan.
Anonyymi kirjoitti:
Olisi ollut paljon kovempi jos ei olisi alkanut niin varhain aamulla ja tullut eri ilmansuunnasta eikä Suomenlahden poikki. Mutta kyllä tuokin oli jo sellainen tavallista ukkossadekuuroa huomattavasti voimakkaampi ukkossadekeli. Rintama oli pitkä ja laaja, seurasin illalla myöhään kun taivas alkoi pilvistyä ja tummeta, jo siitä näki että tulossa on nyt jokin suurempi. Nyt trombeilta ja syöksyvirtsuksilta vältyttiin kokonaan.
Katselin sääkarttoja illalla. Näytti, että pahimmat myräkät oli Ruotsin puolella jossa sijaitsi se matalapaineen keskus... Nyt on niin hautovaa keliä, että se voi kehittyä uudelleen...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On sekin sanonta 😅
No älä! 😄
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Katselin sääkarttoja illalla. Näytti, että pahimmat myräkät oli Ruotsin puolella jossa sijaitsi se matalapaineen keskus... Nyt on niin hautovaa keliä, että se voi kehittyä uudelleen...
Näin on.
- Anonyymi
Huomenta👩☕ miten nenee
- Anonyymi
Mikäs suoa valvotutti.
Join vähän liian myöhään sellaista Flow kahvia illalla... Se piristi vähän liian kanssa ja pää oli ajatuksia täynnä. En osannut rauhoittua.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Join vähän liian myöhään sellaista Flow kahvia illalla... Se piristi vähän liian kanssa ja pää oli ajatuksia täynnä. En osannut rauhoittua.
Itse en yleensä klo. 14 jälkeen juo kahvia jos seuraavana aamuna aikainen nousu ja en halua myöhään valvoa. Muutoinkin raja iltapäivässä. Iltamassa raja, jos ei yössä mene, silloinkin harvemmin. Klo. 16-18 välillä juodut kupit haittaa jo uneen pääsyä, ellei rättiväsy. Vessassa joutuu ainakin ravaamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Itse en yleensä klo. 14 jälkeen juo kahvia jos seuraavana aamuna aikainen nousu ja en halua myöhään valvoa. Muutoinkin raja iltapäivässä. Iltamassa raja, jos ei yössä mene, silloinkin harvemmin. Klo. 16-18 välillä juodut kupit haittaa jo uneen pääsyä, ellei rättiväsy. Vessassa joutuu ainakin ravaamaan.
Joo, ei se kannattaisi illalla, jos ei halua valvoa myöhään...
Hyvää huomenta aamupäivään. En osaa sanoa, onko täällä edes ukkostanut tai satanut yöllä, mä en ole nimittäin kuullut yhtään mitään🤔 toisaalta, jos nukun hyvin sikeää unta, niin en kuulekaan sellaista vaikka kuinka myrskyäisi😁
Hei! En osaa nyt sanoa, oliko myrskyä siellä päin yöllä, saattoi olla vähän niin kuin täälläkin. 😃
Minua väsyttää ihan sairaasti nyt. 🥱mustasusi kirjoitti:
Hei! En osaa nyt sanoa, oliko myrskyä siellä päin yöllä, saattoi olla vähän niin kuin täälläkin. 😃
Minua väsyttää ihan sairaasti nyt. 🥱Pian pääset päikkäreille kotiin. Täällä on paahtava helle. Suomen ilmasto temppuilee 😧⚡️🌧☀️🔥
Prinsessasi kirjoitti:
Pian pääset päikkäreille kotiin. Täällä on paahtava helle. Suomen ilmasto temppuilee 😧⚡️🌧☀️🔥
Nyt pääsen lähtemään kotiin. Ja paahtava helle on täälläkin nyt. 🌞🚗
Prinsessasi kirjoitti:
Pian pääset päikkäreille kotiin. Täällä on paahtava helle. Suomen ilmasto temppuilee 😧⚡️🌧☀️🔥
Huhhui, nyt olen vähän päikkäreitä nukkunut. Toivottavasti ensi yönä saan unenpäästä kiinni nopeasti. Ei olisi sitten niin töttöröö töissä kuin tänään olin. Ihme kyllä työpäivä sujui ihan moitteetta ja sain asioita aikaiseksi jopa. Mutta kotimatka oli taas aika vaarallinen. 😃
- Anonyymi
forecan sivuilta voi katsoa paikkakuntakohtaiset sääennustukset niin ei tulis teille yllätyksenä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä katson ja teen sääennustukset ihan itse... Paljon hauskempaa...
vittuako sitten valitatte säästä.
Anonyymi kirjoitti:
vittuako sitten valitatte säästä.
Tässä kukaan mitään valittanut. Itse voisit marssia lataamoon siitä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tässä kukaan mitään valittanut. Itse voisit marssia lataamoon siitä.
Prinsessa sanoi että ilmato temppuilee. Hänelle tuli helle yllätyksenä. Helppoahan sateesta ja tuulesta on tykätä jos ei tartte ulos mennä esim kaupassa käydä kävellen tai mennä hoitaa asioita.
Anonyymi kirjoitti:
Prinsessa sanoi että ilmato temppuilee. Hänelle tuli helle yllätyksenä. Helppoahan sateesta ja tuulesta on tykätä jos ei tartte ulos mennä esim kaupassa käydä kävellen tai mennä hoitaa asioita.
Ei se mitään valittamista sekään ollut. Tottahan se on että ilmasto temppuilee.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei se mitään valittamista sekään ollut. Tottahan se on että ilmasto temppuilee.
ohan se nyt kamalaa että on yhden päivän 30 astetta hellettä. miten tämän vuorokauden kestää.
Anonyymi kirjoitti:
ohan se nyt kamalaa että on yhden päivän 30 astetta hellettä. miten tämän vuorokauden kestää.
Kyllä sä sen kestät😜
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212368Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2152008Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611513Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1751314- 551248
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751046Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa64970Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36907- 52894
- 31865