Mustansuden musaketju

Tänne tietenkin vain synkkää ja melankolista musaa kiitos. Koska elämä ei aina ole kivaa ja hauskaa. Musiikki on hyvä kaikenlaisten tunteiden kanavointiin. 🐺🎼⛓️

SYLVAINE - 'Nowhere, Still Somewhere'
https://www.youtube.com/watch?v=QAj5IS_wrtU

112

879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Hyvin se istui tänne. Kiitos linkistä. :)

• Hyvä. Hyvin lähti käyntiin tämä ketju...

• mustasusi kirjoitti:

Hyvä. Hyvin lähti käyntiin tämä ketju...

Laitetaan vähän lisää, videosovituksena australialainen ja moderni versio Myrskyluodon Maijasta:

https://www.youtube.com/watch?v=TqhOVY58zIo (weeping song)

• scrg kirjoitti:

Laitetaan vähän lisää, videosovituksena australialainen ja moderni versio Myrskyluodon Maijasta:

https://www.youtube.com/watch?v=TqhOVY58zIo (weeping song)

Janne ratkesi ryyppäämään, sauna paloi, lapset hukkui, mökki paloi ja lehmä meni umpeen...

• Mustanmusiikin susiketju, musiikkisuden mustaketju. 🤔😀👏🏻
      Mä en kuuntele synkkää musiikkia juurikaan. Muutama kappale on mikä saa Prinsessan kyyneliin. Ne ovat niin surullisia, että tuovat mieleeni aina jotain ikävää. Nyt en kuitenkaan tahdo surkutella🥲

• 😀 Hei taas Pirteälle Prinsessalle... Minä kuuntelen monenlaista musiikkia, ja ihan mielialan mukaan menee milloin mikäkin. Nyt teki mieli synkistellä, joten keksin kyhätä tällaisen suden mustanketjun. 🙃

• mustasusi kirjoitti:

😀 Hei taas Pirteälle Prinsessalle... Minä kuuntelen monenlaista musiikkia, ja ihan mielialan mukaan menee milloin mikäkin. Nyt teki mieli synkistellä, joten keksin kyhätä tällaisen suden mustanketjun. 🙃

Minun täytyy ottaa nyt päikkärit... 🥱

• mustasusi kirjoitti:

Minunkin tulisi nukkua lisää. En oikein saanut unta kovin hyvin yövuoron jälkeen😒

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

ilmota toki myös kun menet vessaan että kaikki tietää kun käyt pissalla tai kakalla. sei on tärkeä tieto palstalaisille.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Minunkin tulisi nukkua lisää. En oikein saanut unta kovin hyvin yövuoron jälkeen😒

sun pitää mennä nukkuu koska teidän pitää olla samiksia.

• Anonyymi kirjoitti:

sun pitää mennä nukkuu koska teidän pitää olla samiksia.

Kun ei se mene niin että sitä vaan mennään nukkumaan ja päätetään että nyt nukutaan. Uni tulee jos on tullakseen.😴

• Anonyymi

Sinulla on ollut tapana upota synkkyyteen. Onkohan sulle ollenkaan hyvä linkittää melankolisia 🤔

• Kärsimys on oikotie valaistumiseen 👍

• Minä kyllä löydän melankolisia itsekin joka tapauksessa...

• E-Lukka kirjoitti:

Kärsimys on oikotie valaistumiseen 👍

Kyllä.

• Se on myös mielenkiintoista, mitä kappaleita tänne ilmestyy.

• Hieno kappale. 👌

• Tuttu tarina itsellenikin... Vaikka sainkin nukkuttua jopa 4,5 tuntia viime yönä... Töissä oli onneksi säpinää, niin pysyi hereillä.

• Loistavaa musiikkia yksinäisyyteen, tällainen Sovietwave. :)

• Anonyymi

Laitoin aiemmin Rob Zombie - Dragula, mutta ilmeisesti oli sääntöjen vastainen kevennys...

• Tiedän kappaleen ja tykkään kovasti... Ei pitäisi olla mitään sääntöjen vastaista siinä...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tiedän kappaleen ja tykkään kovasti... Ei pitäisi olla mitään sääntöjen vastaista siinä...

Ehkä se oli se kevennys teksti sitten...

• Anonyymi
      • Anonyymi

Näkökulma kysymys, kovaa settii...

• Toimii...

• Surullista, herkkää, melankolista, synkkääkin.
      I'll Never Love Again (from A Star Is Born)
      https://youtu.be/52nfjRzIaj8

mutta erittäin kaunista =) kaipausta!

• 🥹😢😭

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

🥹😢😭

oikeesti susi. kyllä vollotat helposti.

• Anonyymi kirjoitti:

oikeesti susi. kyllä vollotat helposti.

En pysty katsomaan mitään rakkauselokuvia ollenkaan...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

🥹😢😭

nettako tuli mieleen

• Linkitin tuon yks päivä, aika koskettava kappale. 👍

• Anonyymi kirjoitti:

nettako tuli mieleen

Oletko kysynyt häneltä onko ok, että kirjoittelet tänne hänestä?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

miksi pitäisi. En usko että ex vaimoa ikävöit tai sitä stripparia

• Anonyymi kirjoitti:

No ihan siksi, että minulta kiellettiin hänestä kirjoittelu, ja sinä vaan jatkat sitä...
        En halua ongelmia itselleni siitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Noista on niin paljon aikaa jo, ettei noita tarvitse ikävöidä enää yhtään... Voinhan ikävöidä vaikka viikinkityttöä. Se on sallittua tässä tilanteessa. Samahan se, pääsen tuohon olotilaan helposti jo sillä, kun ajattelen, ettei minulle ole ketään missään, enää koskaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kysyitkö itse kun kaksi vuotta täällä joka päivä kirjoitit ja julistit rakkautta nettaa kohtaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No ihan siksi, että minulta kiellettiin hänestä kirjoittelu, ja sinä vaan jatkat sitä...
        En halua ongelmia itselleni siitä.

niin sua kiellettiin mutta ei mua. Aina kun puhut ikävästä ja kaipauksesta niin tarkoitat nettaa. En usko että ikävöit exää tai stripparia joka halusi sulta rahaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kysyitkö itse kun kaksi vuotta täällä joka päivä kirjoitit ja julistit rakkautta nettaa kohtaan.

Tilanne oli silloin aika eri kuin nyt... En minä häntä koskaan nimeltä maininnut silloin ja kerroin vain yleisesti mitä minulle tapahtui sillon. Koska olin aika järkyttynyt siitä. Mutta se on nyt ollutta ja mennyttä. Sitä ei tarvitse enää vatvoa yhtään. Kyllä täällä näkyy moni muukin julistelevan, tietämättään oikeasti, kaipaako heitä kukaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Noista on niin paljon aikaa jo, ettei noita tarvitse ikävöidä enää yhtään... Voinhan ikävöidä vaikka viikinkityttöä. Se on sallittua tässä tilanteessa. Samahan se, pääsen tuohon olotilaan helposti jo sillä, kun ajattelen, ettei minulle ole ketään missään, enää koskaan.

Kyllä sä nettaa ikävöit. Viikinkitytöllä on mies . Miksi ikävöisit tyttöä jolla on mies?Toivot että eroaisivat niin pääsisit panee viikinkityttöä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tilanne oli silloin aika eri kuin nyt... En minä häntä koskaan nimeltä maininnut silloin ja kerroin vain yleisesti mitä minulle tapahtui sillon. Koska olin aika järkyttynyt siitä. Mutta se on nyt ollutta ja mennyttä. Sitä ei tarvitse enää vatvoa yhtään. Kyllä täällä näkyy moni muukin julistelevan, tietämättään oikeasti, kaipaako heitä kukaan.

Ai et kertonut netan nimeä. Luuletko että täällä voidasan kaikista maailman nimistä juuri netta nimi mainita?

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sä nettaa ikävöit. Viikinkitytöllä on mies . Miksi ikävöisit tyttöä jolla on mies?Toivot että eroaisivat niin pääsisit panee viikinkityttöä.

Niin ja taitaa olla tällä toisellakin mies... Eikä ole ikinä välittänyt minusta, niin miksi sitten ikävöisin? Ikinä ei missään edes nähdä.
        Saan piehtaroida suruissani silti. Vaikka siitä syystä että kaikilla muilla on nainen tai mies ja minä olen aina yksin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin ja taitaa olla tällä toisellakin mies... Eikä ole ikinä välittänyt minusta, niin miksi sitten ikävöisin? Ikinä ei missään edes nähdä.
        Saan piehtaroida suruissani silti. Vaikka siitä syystä että kaikilla muilla on nainen tai mies ja minä olen aina yksin.

ai nytkö prinsessalla on mies. mitä tapahtu sille naiselle joka laittoi sulle sähköpostia. Eikö miellyttänyt silmää kun oli keski-ikäinen eikä persikkaperse.

• Anonyymi kirjoitti:

ai nytkö prinsessalla on mies. mitä tapahtu sille naiselle joka laittoi sulle sähköpostia. Eikö miellyttänyt silmää kun oli keski-ikäinen eikä persikkaperse.

?! En minä siitä tiedä. Minä olen hitaasti lämpenevää sorttia, eikä yksi kuva ja viesti vielä saa sellaista tunnetta aikaan, niin kuin kohdatessa oikeasti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

?! En minä siitä tiedä. Minä olen hitaasti lämpenevää sorttia, eikä yksi kuva ja viesti vielä saa sellaista tunnetta aikaan, niin kuin kohdatessa oikeasti.

Eli koska netta oli työkaveri niin et unohda häntä koska oli samassa työpaikassa.Mitä näille sun työpaikan hottiksille tapahtui . eivät innostuneet susta.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli koska netta oli työkaveri niin et unohda häntä koska oli samassa työpaikassa.Mitä näille sun työpaikan hottiksille tapahtui . eivät innostuneet susta.

Ei sen takia, vaan sen takia, millaisen tunteen sai aikaan minussa...
        Etäisiä ovat olleet kyllä kaikki. Eivät pidä minusta niin kuin yhtään, olen sen saanut huomata...
        Ei sillä tavalla ole kukaan tullut lähelle vielä, kuin tuli viikinkityttö...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei sen takia, vaan sen takia, millaisen tunteen sai aikaan minussa...
        Etäisiä ovat olleet kyllä kaikki. Eivät pidä minusta niin kuin yhtään, olen sen saanut huomata...
        Ei sillä tavalla ole kukaan tullut lähelle vielä, kuin tuli viikinkityttö...

jahas. nyt vaan odottelet että eroavat miehen kanssa ettei sun tartte seuraavaa kahta vuotta unelmoida.

• Anonyymi kirjoitti:

jahas. nyt vaan odottelet että eroavat miehen kanssa ettei sun tartte seuraavaa kahta vuotta unelmoida.

En laske mitään sen varaan. Ei ole ollut mistään erosta puhettakaan. Menevät vielä naimisiin ja saavat lapsia...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En laske mitään sen varaan. Ei ole ollut mistään erosta puhettakaan. Menevät vielä naimisiin ja saavat lapsia...

onko se sulta pois jos menevät naimisiin ja saavat lapsia?

• Anonyymi kirjoitti:

onko se sulta pois jos menevät naimisiin ja saavat lapsia?

Enhän minä niin sanonut että olisi...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Enhän minä niin sanonut että olisi...

no hyvä. siinä on vaan se ettet pääse panee tyttöä. tuskin haluaa pettää ja erottaa lapset vanhemmistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no hyvä. siinä on vaan se ettet pääse panee tyttöä. tuskin haluaa pettää ja erottaa lapset vanhemmistaan.

Niin ei tule tapahtumaan.Ole ihan rauhassa.

• Nyt ainakin nimi laittoi lähinnä naurattamaan. 😆

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Nyt ainakin nimi laittoi lähinnä naurattamaan. 😆

apua mä kuolen nauruun. vatsaan sattuu tää nauraminen. oli tosi hauska

• mustasusi kirjoitti:

Justiinsa... Ei ehkä niin melankolista. 😆
        Vitutusbiiseille oma ketju.

Onhan se vitutus sellainen synkkä olotila🥲

• mustasusi kirjoitti:

Justiinsa... Ei ehkä niin melankolista. 😆
        Vitutusbiiseille oma ketju.

No kelpuutetaanko tää?🥺.NMB: Pikkusisko https://youtu.be/n0L4wsJGMAc

• Prinsessasi kirjoitti:

Onhan se vitutus sellainen synkkä olotila🥲

Onhan sekin tietysti... Toivottavasti sua ei nyt vituta? 🙁

• mustasusi kirjoitti:

Onhan sekin tietysti... Toivottavasti sua ei nyt vituta? 🙁

Ei, melko neutraali fiilis ✌🏻😌

• Prinsessasi kirjoitti:

Ei, melko neutraali fiilis ✌🏻😌

Se on kiva kuulla. :)

• mustasusi kirjoitti:

Kelpuutetaan.

No hyvä. Kaunis mutta niin kovin surullinen biisi.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

No hyvä. Kaunis mutta niin kovin surullinen biisi.🙂.

Surullisten laulujen ketjuhan tämä on.

• Siinä kaunis video, ja jokainen jättää minulle hyvästit...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Siinä kaunis video, ja jokainen jättää minulle hyvästit...

No, sitä odotellessa...

• mustasusi kirjoitti:

Siinä kaunis video, ja jokainen jättää minulle hyvästit...

Noo, elämä voi joskus vielä yllättää.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Noo, elämä voi joskus vielä yllättää.

Mene jo...

• Anonyymi kirjoitti:

Mene jo...

Mihinkä pitäis ennä?

• Anonyymi

Itse taidan tietää kuka tämä mustasusi on,en halua kertoa muille,mutta ihan hyvä ihminen hän on

• Anonyymi

Niin on sun mielestä mutta netta ei ollut samaa mieltä sun kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin on sun mielestä mutta netta ei ollut samaa mieltä sun kanssa.

En ole hänelle mitään pahaa tehnyt, enkä edes aikonut tehdä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En ole hänelle mitään pahaa tehnyt, enkä edes aikonut tehdä.

no jostain syystä ne some-estot on edelleen päällä.

• Anonyymi kirjoitti:

no jostain syystä ne some-estot on edelleen päällä.

Niin? En minä silti ole mitään pahaa halunnut. Kyllä minä ymmärrän, jos ei pidä minusta eikä halua olla missään tekemisissä. Eipä halua moni muukaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin? En minä silti ole mitään pahaa halunnut. Kyllä minä ymmärrän, jos ei pidä minusta eikä halua olla missään tekemisissä. Eipä halua moni muukaan.

Niin miksi alle 20 vuotiaan pitäis olla 50 vuotiaan miehen elämässä? Eiköhän netta halua olla ikäistensä kanssa. Hänellä on jo isä ja ei tartte susta isä hahmoa itselleen.

• Anonyymi
      • Hyvä valinta, mutta ei nyt kuitata mihinkään vielä...

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Tuttu kappale tämäkin vuosien takaa...

• Huomenta. Hyvä valinta tähän ketjuun tämäkin.

• https://www.youtube.com/watch?v=yQkdMh4GW4M

Tätä tässä kuunnellu viime aikoina paljonkin.. kääk!!! Jotain teinip****a tällänen vanhus kuuntelee..

Mietin tota alotusta, että mikä on synkkää kellekin.. Esim Tähkän Polte tavallaan saa synkistymään mielen..

• Vai melankoolista... no voihan sitä välillä...

https://youtu.be/IlpF39_tTno

Minusta maustetytöt on hyvää vastapainoa jollekin miesten "elä jätä mua"- lurituksille. Melankolialle on oma paikkansa täällä ja se on joskus fine...mutta vain joskus, siinä eläminen on huolestuttavaa...

https://youtu.be/kvLxVjWN19E

Ehkä maustetytöt peilaa jotain omaa juttuaan, mutta eipä kiinnostaisi tuollaiset tapaukset live-elämässä. 😁

• Anonyymi
      • Kiitos. Hyvä. Tykkään Ozzystä.

• Anonyymi

Aha. Muistaaksesi, aha.

John Michael ”Ozzy” Osbourne (s. 3. joulukuuta 1948).

Artistit ja fanit yhtä vanhoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aha. Muistaaksesi, aha.

John Michael ”Ozzy” Osbourne (s. 3. joulukuuta 1948).

Artistit ja fanit yhtä vanhoja.

Ozzy taitelijanimenä, vuonna 1948 syntynyt muusikko ozzy...

Ihmemaa Oz (The Wizard of Oz) on vuonna 1939 ensi-iltansa saanut Victor Flemingin ohjaama elokuvamusikaali. Sen pääosassa on Judy Garland. Elokuva perustuu L. Frank Baumin vuonna 1900 ilmestyneeseen lastenkirjaan Ihmemaa Oz.

John Michael on keksinyt nimensä satukirjan filmatisoinnista, oon Ozzy, ihmeellinen, höhöö!

• Anonyymi

Oikeastaan tuolta samalta The Ultimate Sin, levyltä Ozzyltä musiikki elokuvasta milloin samanikäiset Chevrolet Corvette ja Ford Muzstang ajavat, kilpaa, siis elokuvan nimi: The Wraith... tähän elokuvaan tuli Dodgekin peliin mukaan kuvauksiin omalla autollaan hah.

Siis Secret Loser, kappaleen nimi ja elokuvan nimi The Wraith.

https://www.youtube.com/watch?v=yFgH_v4IBy0

• Anonyymi

Minä tykkään tästä:
      I WILL FIND YOU by CLANNAD(YouTube)

• Se oli nätti...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Se oli nätti...

Niin ihanasti rauhoittaa ennen yöunia.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ihanasti rauhoittaa ennen yöunia.

Niinpä. Kiitos siitä.

• Vanhan gootin sydäntä lämmitti. Kiitos.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Vanhan gootin sydäntä lämmitti. Kiitos.

Goottikulttuuri levisi Suomeen asti jo 1980-luvun alkupuolella, jolloin perustettiin ensimmäiset suomalaiset goottirockyhtyeet.

Aha. Vanha gootti onkin vanha gootti eli musta. Hyistn.

• Anonyymi

Yritin ottsas tuots relokuvss middä joku fordin mustangin juttu häviää komestu yrgeukyaytikke jyub Cirvette,'

linkin sain jonkin, mutta pitää aina muistaa Tuo; Ford Mustang on aina henkilöauto, mutta joku Chevrelitin Corvetto on urheiluauto, selkeä ero.

• Anonyymi

Mitä hourailet vanhusten peltilehmähorinoita.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      121
      2348
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      214
      2000
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1503
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      175
      1314
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1238
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1036
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      63
      962
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      907
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      894
    10. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      31
      855
    Aihe