Miksi haluaisen naisen

Anonyymi-ap

Jota melkein koko kylä on polkenut? Ei kiitos. Säästyy monelta ikävältä asialta...

193

3628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      AP minkä ikäinen olet? Ihan uteliaisuudesta, että juoruilevatko aikuiset miehet keskenään siitä kuka kenenkin kanssa on ollut?

      • Anonyymi

        En juoruile kun tiedän ja tietää moni muukin. Totesin vain että säästyy ikäviltä asioilta kuten taudeilta yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En juoruile kun tiedän ja tietää moni muukin. Totesin vain että säästyy ikäviltä asioilta kuten taudeilta yms.

        Okei, vähän erikoista… Tai sitten on liikaa muuta ajateltavaa mutta en mä tiedä yhdestäkään oman kylän naisesta että kenen kanssa he ovat olleet. No ehkä lähimmät ystävät, mutta en mä niidenkään polkemisia kauaa muista. Missä yhteydessä ne toisten yhdynnät sitten tulevat ns. yleiseen tietoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, vähän erikoista… Tai sitten on liikaa muuta ajateltavaa mutta en mä tiedä yhdestäkään oman kylän naisesta että kenen kanssa he ovat olleet. No ehkä lähimmät ystävät, mutta en mä niidenkään polkemisia kauaa muista. Missä yhteydessä ne toisten yhdynnät sitten tulevat ns. yleiseen tietoon?

        Sivusta kommentoin
        AP:n kaltaisia on joka kylällä
        Notkuvat jossain kuppiloissa ja luulevat tietävänsä kaiken. Paskamaisia luonteita joita kukaan ei halua kotiinsa mutta kaikki tuntevat.
        Yrittävät muita mustamaalaamalla saada itseään pois pohjalta. Joskus se on joku nainen ja joskus tuttu jonka kanssa on riitaa. Eivätkä tajua että se muiden haukkuminen tekee heistä entistäkin ikävämpiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En juoruile kun tiedän ja tietää moni muukin. Totesin vain että säästyy ikäviltä asioilta kuten taudeilta yms.

        Älä koskaan mene riesaksi kenellekkään naiselle . Paras kun olet yksin, kukahan sinutkin muuten on kasvattanut tuollaisia mielipiteitä levittelemään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kommentoin
        AP:n kaltaisia on joka kylällä
        Notkuvat jossain kuppiloissa ja luulevat tietävänsä kaiken. Paskamaisia luonteita joita kukaan ei halua kotiinsa mutta kaikki tuntevat.
        Yrittävät muita mustamaalaamalla saada itseään pois pohjalta. Joskus se on joku nainen ja joskus tuttu jonka kanssa on riitaa. Eivätkä tajua että se muiden haukkuminen tekee heistä entistäkin ikävämpiä.

        Totuus on että se tyyppi mikä ap on tulee olemaan aina yksin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on että se tyyppi mikä ap on tulee olemaan aina yksin

        Se on nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, vähän erikoista… Tai sitten on liikaa muuta ajateltavaa mutta en mä tiedä yhdestäkään oman kylän naisesta että kenen kanssa he ovat olleet. No ehkä lähimmät ystävät, mutta en mä niidenkään polkemisia kauaa muista. Missä yhteydessä ne toisten yhdynnät sitten tulevat ns. yleiseen tietoon?

        Kyllä se vaan leviää tieto. Usko pois!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on nainen

        Tai sit se o mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kommentoin
        AP:n kaltaisia on joka kylällä
        Notkuvat jossain kuppiloissa ja luulevat tietävänsä kaiken. Paskamaisia luonteita joita kukaan ei halua kotiinsa mutta kaikki tuntevat.
        Yrittävät muita mustamaalaamalla saada itseään pois pohjalta. Joskus se on joku nainen ja joskus tuttu jonka kanssa on riitaa. Eivätkä tajua että se muiden haukkuminen tekee heistä entistäkin ikävämpiä.

        No mutta, aloittajan jutut jostain naisesta jota tuskin tuntee tai kenen asioista tietää liittyy johonkin perintöprinssien peijaisiin tai emmää tiiä, ei laulun tai päänvaivan arvoinen asia na


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä koskaan mene riesaksi kenellekkään naiselle . Paras kun olet yksin, kukahan sinutkin muuten on kasvattanut tuollaisia mielipiteitä levittelemään

        Äidit on varmasti suunnattoman ylpeitä pojista, jotka loruilee muista ihmistä netissä täytyä tuubaa päivät pitkät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on nainen

        Taasko sinä olet mennyt ajassa taaksepäin ja palannut manipuloimaan tuntemattomia, sillä lähi-ihmisillä tai ihmisillä irl ei lie riitä paukut tukemaan yhden tättähääräilyä vailla mitään logiikkaa ja mieltä, vai onko joku jonka kanssa keskustella tästä palstasta? Kertoisi seuran tasosta aivan kaiken, mikäli näin olisi homman nimi arvoyhteisössä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, vähän erikoista… Tai sitten on liikaa muuta ajateltavaa mutta en mä tiedä yhdestäkään oman kylän naisesta että kenen kanssa he ovat olleet. No ehkä lähimmät ystävät, mutta en mä niidenkään polkemisia kauaa muista. Missä yhteydessä ne toisten yhdynnät sitten tulevat ns. yleiseen tietoon?

        Ap on nainen


      • Anonyymi

        Kyllä ne usei jot tietävät keneltä on helppo saaja ettekö ny ole oppinu vie et meillä on kertakäyttö kulttuuri kerran on saanu ni useimmat vaihtaa jos ette ole sitä huomannu et onko mitä järkeä elää toivossa uskossa mahdollisuudesta onnelliseen perheelämään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä koskaan mene riesaksi kenellekkään naiselle . Paras kun olet yksin, kukahan sinutkin muuten on kasvattanut tuollaisia mielipiteitä levittelemään

        Äitin kanssa se elelee, nirsot äidit kun tuntuvat olevan monesti naisasioiden kokemusasiantuntijoita.


    • Anonyymi

      Ei varmaan kukaan siihen pakotakaan? Joku vähemmän katkera joka kiinnostuu ihmisestä, ei hänen aiemmasta seksielämästä, saattaa päätyä toiseen tulokseen, vaikka ehkä se vaatii itsetuntoa tms.

    • Anonyymi

      Tuollaista miestä toivottavasti kukaan ei kohtaa,joka puhuu naisista noin rumasti

      • Anonyymi

        No eihän ne naiselle noin puhu ennen kun vasta sitten kun ovat saaneet olek sä purkissa kasvanu ettet tuon verta tajua


    • Anonyymi

      Oletko mielestäsi kaunis ihminen?
      Miten naisia "poljetaan"?

      • Anonyymi

        Huonosti käyttäytyviä naisia kutsutaan joskus polkupyöriksi 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonosti käyttäytyviä naisia kutsutaan joskus polkupyöriksi 😊

        Ja vielä jatkoksi miespuolinen vastaava vois olla kilpapyöräilijä 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonosti käyttäytyviä naisia kutsutaan joskus polkupyöriksi 😊

        Mites niitä huonosti käyttäytyviä mauttomia miehiä kutsutaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites niitä huonosti käyttäytyviä mauttomia miehiä kutsutaan?

        Turvenuijiksi, jotka makaa miten petaa, eli ei tule yhtään mitään siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites niitä huonosti käyttäytyviä mauttomia miehiä kutsutaan?

        Naisiksi😊😂


      • Anonyymi

        Kui tulpatonta mopoa jos et tiedä ota tulppa pois ja yritä polkea käyntiin mitä luulet onnistuuko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonosti käyttäytyviä naisia kutsutaan joskus polkupyöriksi 😊

        Kylänpyöriksi yhteishyväksi yleisemmin jakorasiaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonosti käyttäytyviä naisia kutsutaan joskus polkupyöriksi 😊

        Eikö ne polkevat miehet käyttäydy huonosti sitten?????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites niitä huonosti käyttäytyviä mauttomia miehiä kutsutaan?

        Pukki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ne polkevat miehet käyttäydy huonosti sitten?????????

        No kyllä. Heikkoja kun ovat 😊😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites niitä huonosti käyttäytyviä mauttomia miehiä kutsutaan?

        Hmm.Tietenkin alahallin vahtimestareiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mites niitä huonosti käyttäytyviä mauttomia miehiä kutsutaan?

        arhinmäkisiksi.


    • Anonyymi

      Miksi vingut sitä ikävä palstalla?

    • Anonyymi

      Siellä joku katkera pakit saanut äijä, joka on huolissaan että pakkien antajalla on kysyntää.
      Jaxuhalit.

      • Anonyymi

        No marinin kaltaselta jakorasialta mieluiten pakit huolinkin kun edes koskisin pitkällä tikullakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No marinin kaltaselta jakorasialta mieluiten pakit huolinkin kun edes koskisin pitkällä tikullakaan

        Ahaa tämä onkin kateellinen selvästi kun Larin on suosittu mutta hän ei saa.


    • Anonyymi

      Kyllähän tuo asia käy mielessä, jos ihastuu. Että onkohan mies sellainen, joka tykkää naisista ja seksistä ja on paljon ollut rakkaussuhteita.

      Mutta ei se silti omaan ihastuksen vaikuta millään lailla. Tai tekisi hänestä huonompaa silmissäni.

      Ei tosin kokemattomuuskaan.

      • Anonyymi

        Rakkaudella ei ole mitään tekemistä seksin kanssa


    • Anonyymi

      Haloo AP! Nyt eletään vuotta 2023. Miehet kulkevat rinta rottingilla, jos saavat monia naisia iskettyä. On ääliömäistä ja rumaa syyllistää naisia, joilla on normaali sukupuolielämä. Ihminen oppii seksuaalisuudestaan vain käytännössä. Se ei tarkoita leväperäisyyttä eikä yhden yön suhteita. Seurustelusuhteita kertyy tavallisesti ihmiselle elämänsä aikana monia ja niissä kasvetaan.

      • Anonyymi

        Mikä niistä yhden yön suhteista tekee niin kauheita?
        Olen itse aikuinen nainen jota aloittajan tyyliin nimitellään (erityisesti yksi henkilö sitä harrastaa mm. viestein ja puheluissa). Yli 10v parisuhde päättyi 3 vuotta sitten, lapset ovat alakouluikäisiä.
        En halua uutta miestä, olemme lasten kanssa tottuneet uudenlaiseen arkeemme enkä halua siihen lapsille vierasta ihmistä mukaan.
        Olen kuitenkin alle 40v nainen, myös siis nainen, en vain äiti tai eronnut, kaipaan seksiä ja miehen viereen edes välillä. Ensimmäisenä eron jälkeisenä vuonna en ollut yhdenkään miehen kanssa, en kyennyt, sen jälkeen viimeiset 2v aikana olen ollut suunnilleen kymmenen miehen kanssa. Heille olen alusta asti kertonut että en halua parisuhdetta, asia on ollut kaikille ok, tosin joillekin sitten jälkeenpäin ei olekaan ollut.
        Mutta saan kuulla olevani huora ja polkupyörä. Asia nyt ei kauheasti minua vaivaa, mutta olisi kyllä mielenkiintoista tietää mikä eettisesti tässä on niin erityisen väärin? Pitääkö vielä 2023 jätetyn naisen kasvattaa hämähäkinseitti ympärilleen ja lopettaa elämä? Vai raahata lapsille näytille isäpuoliehdokkaita jotta kyse on seurustelusta?


      • Anonyymi

        Kuka kävelee, kuka ei. Itsevarmuutta se tuo miehelle, joka auttaa (mmiehen naisvientiin saakka. Naistenkaato/siihen pyrkiminen on miehelle luontaista käytöstä. Se vaati mieheltä iskemisen, pelisilmää, taitoa ja kykyä, niin luontaisia kuin kokemuksen kautta opittuakin. Jopa opeteltuakin, jos oikein perusteellisesti perehtynyt yksilö.

        Syytä mieluiten kaikki edm. nykypäivänä suominaisten kanssa olla. Ennen oli monin tavoin ja -verran helpompaa kuin nyt.

        Naista pidetään perinteisesti siveämpänä, niin ettei tämä päästä kaikkia pöksyihinsä ja lähde joka baari-ilta jonkun uuden miesseuran matkaan. Tai perustele esim. 6 kk välein uusia seksisuhteita vaikkapa netin tai työn kautta.

        "useita seurustelusuhteita." taida monellakaan kevytkenkäisemmällä naisella enää nykyisin olla vakavien suhteiden välillä seurustelu mielessä. Seksisuhteet eivät ole "seurustelusuhteita", vaikka joissain tapauksissa joillain siellä ihastuminenkin olisi tapahtunut. Varsinkaan silloin kun niitä on naisella useita kerrallaan.

        -sivusta huomio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kävelee, kuka ei. Itsevarmuutta se tuo miehelle, joka auttaa (mmiehen naisvientiin saakka. Naistenkaato/siihen pyrkiminen on miehelle luontaista käytöstä. Se vaati mieheltä iskemisen, pelisilmää, taitoa ja kykyä, niin luontaisia kuin kokemuksen kautta opittuakin. Jopa opeteltuakin, jos oikein perusteellisesti perehtynyt yksilö.

        Syytä mieluiten kaikki edm. nykypäivänä suominaisten kanssa olla. Ennen oli monin tavoin ja -verran helpompaa kuin nyt.

        Naista pidetään perinteisesti siveämpänä, niin ettei tämä päästä kaikkia pöksyihinsä ja lähde joka baari-ilta jonkun uuden miesseuran matkaan. Tai perustele esim. 6 kk välein uusia seksisuhteita vaikkapa netin tai työn kautta.

        "useita seurustelusuhteita." taida monellakaan kevytkenkäisemmällä naisella enää nykyisin olla vakavien suhteiden välillä seurustelu mielessä. Seksisuhteet eivät ole "seurustelusuhteita", vaikka joissain tapauksissa joillain siellä ihastuminenkin olisi tapahtunut. Varsinkaan silloin kun niitä on naisella useita kerrallaan.

        -sivusta huomio

        Lisään, itsevarmuutta ja tyytyväisyyttä (jolloin vakuuttava ja vaikuttavakin naisten silmissä, ole mitn. paineita, ei minkäänlaisia, tiedän mitä teen, miten tää/nää homma(t) käy). Näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kävelee, kuka ei. Itsevarmuutta se tuo miehelle, joka auttaa (mmiehen naisvientiin saakka. Naistenkaato/siihen pyrkiminen on miehelle luontaista käytöstä. Se vaati mieheltä iskemisen, pelisilmää, taitoa ja kykyä, niin luontaisia kuin kokemuksen kautta opittuakin. Jopa opeteltuakin, jos oikein perusteellisesti perehtynyt yksilö.

        Syytä mieluiten kaikki edm. nykypäivänä suominaisten kanssa olla. Ennen oli monin tavoin ja -verran helpompaa kuin nyt.

        Naista pidetään perinteisesti siveämpänä, niin ettei tämä päästä kaikkia pöksyihinsä ja lähde joka baari-ilta jonkun uuden miesseuran matkaan. Tai perustele esim. 6 kk välein uusia seksisuhteita vaikkapa netin tai työn kautta.

        "useita seurustelusuhteita." taida monellakaan kevytkenkäisemmällä naisella enää nykyisin olla vakavien suhteiden välillä seurustelu mielessä. Seksisuhteet eivät ole "seurustelusuhteita", vaikka joissain tapauksissa joillain siellä ihastuminenkin olisi tapahtunut. Varsinkaan silloin kun niitä on naisella useita kerrallaan.

        -sivusta huomio

        ” Tai perustele esim. 6 kk välein uusia seksisuhteita vaikkapa netin tai työn kautta. ”
        Kummempikin skeida varmasti mennyt läpi perusteluna historiassa joskus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Tai perustele esim. 6 kk välein uusia seksisuhteita vaikkapa netin tai työn kautta. ”
        Kummempikin skeida varmasti mennyt läpi perusteluna historiassa joskus

        Menee varmasti, vaan kenelle menee. Kaikille ei uuppoa moiset selitykset.

        Vielä jokunen sananen ravintolaseuranhausta.

        Miehen on mieluiten ja useimmiten ennen lähestymistään/suoraa iskuyritystään, osattava lukea tilanteet ja nainen oikein. Jos mies saa pakit pienessä ravintolassa, niin hän ei välttämättä saa enää samalle iltaa uuttaa tilaisuutta, koska muut, ehkä samasta miehestä kiinnostuneet naiset ovat halunneet olla myös se ensisijainen kohde. Ei aina näin mutta hyvin usein ottavat nokkiinsa. Jotkut naiset taas ole välttämättä moksiskaan "varallaolosta"/toissijaisena olevana kohteena, jos he vain ovat tarpeeksi ko. miehestä kiinnostuneita, oli kiinnostus sitten minkä asteista tahansa.

        Naisellehan jää poikkeuksia lukuun ottamatta, vain lähestymisten/iskuyritysten torjuminen tai hyväksyminen. Hänellä ei ole vastaavaa edm. riskiä miehiin verraten. Ja siksikin miehen onnistumisia katsotaan yleensä huomattavasti suopeammin, jopa kunnioittavasti, ehkä osa jopa kadehtienkin. Jätkät saattaa tuumata; 'tolla käy flaksi!' Kun taas naisten lähtöä usein vähän yhden jos toisen miehen matkaan päinvastaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä niistä yhden yön suhteista tekee niin kauheita?
        Olen itse aikuinen nainen jota aloittajan tyyliin nimitellään (erityisesti yksi henkilö sitä harrastaa mm. viestein ja puheluissa). Yli 10v parisuhde päättyi 3 vuotta sitten, lapset ovat alakouluikäisiä.
        En halua uutta miestä, olemme lasten kanssa tottuneet uudenlaiseen arkeemme enkä halua siihen lapsille vierasta ihmistä mukaan.
        Olen kuitenkin alle 40v nainen, myös siis nainen, en vain äiti tai eronnut, kaipaan seksiä ja miehen viereen edes välillä. Ensimmäisenä eron jälkeisenä vuonna en ollut yhdenkään miehen kanssa, en kyennyt, sen jälkeen viimeiset 2v aikana olen ollut suunnilleen kymmenen miehen kanssa. Heille olen alusta asti kertonut että en halua parisuhdetta, asia on ollut kaikille ok, tosin joillekin sitten jälkeenpäin ei olekaan ollut.
        Mutta saan kuulla olevani huora ja polkupyörä. Asia nyt ei kauheasti minua vaivaa, mutta olisi kyllä mielenkiintoista tietää mikä eettisesti tässä on niin erityisen väärin? Pitääkö vielä 2023 jätetyn naisen kasvattaa hämähäkinseitti ympärilleen ja lopettaa elämä? Vai raahata lapsille näytille isäpuoliehdokkaita jotta kyse on seurustelusta?

        Ei lapsille kannata viedä ketään näytille jonka kanssa ei oikeasti halua seurustella si on vai helpompaa olla yksin ja sopia vaikka seksisuhde enemmin ni ei lapseen lapsiin ainakaan satu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä niistä yhden yön suhteista tekee niin kauheita?
        Olen itse aikuinen nainen jota aloittajan tyyliin nimitellään (erityisesti yksi henkilö sitä harrastaa mm. viestein ja puheluissa). Yli 10v parisuhde päättyi 3 vuotta sitten, lapset ovat alakouluikäisiä.
        En halua uutta miestä, olemme lasten kanssa tottuneet uudenlaiseen arkeemme enkä halua siihen lapsille vierasta ihmistä mukaan.
        Olen kuitenkin alle 40v nainen, myös siis nainen, en vain äiti tai eronnut, kaipaan seksiä ja miehen viereen edes välillä. Ensimmäisenä eron jälkeisenä vuonna en ollut yhdenkään miehen kanssa, en kyennyt, sen jälkeen viimeiset 2v aikana olen ollut suunnilleen kymmenen miehen kanssa. Heille olen alusta asti kertonut että en halua parisuhdetta, asia on ollut kaikille ok, tosin joillekin sitten jälkeenpäin ei olekaan ollut.
        Mutta saan kuulla olevani huora ja polkupyörä. Asia nyt ei kauheasti minua vaivaa, mutta olisi kyllä mielenkiintoista tietää mikä eettisesti tässä on niin erityisen väärin? Pitääkö vielä 2023 jätetyn naisen kasvattaa hämähäkinseitti ympärilleen ja lopettaa elämä? Vai raahata lapsille näytille isäpuoliehdokkaita jotta kyse on seurustelusta?

        Miehen penis voi olla vaikka kuinka monessa reiässä liotettu! Kannattaa tehdä tautitesti miehille.


    • Anonyymi

      Asun maakunnassa, jossa ei asu ketään kenen kanssa olisin ollut noin.

      • Anonyymi

        No sehän se varsinainen riski vasta onkin esim tämmöisten tietoisuuden tasojen nousemisen merkeissä. Siinä saa venkslata jo huolella, että kenen kanssa joku olisi voinut jutella esim yli minuutin, ettei ihan tyhjiöstä tarvitse lähteä


    • Anonyymi

      Miksi se sut haluasi ? Jos kaikki muut läpi käynyt paitsi sinut.

      • Anonyymi

        Oon käynyt aikoja sitten.... revi siitä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon käynyt aikoja sitten.... revi siitä ;)

        Miksi sä siis edelleen hänen pyöräilykään pohdit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon käynyt aikoja sitten.... revi siitä ;)

        Niin eli ootte samanlaisia huorapukki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon käynyt aikoja sitten.... revi siitä ;)

        Ahaa siis jos olet polkenut jotain naista seksuaalisesti hänestä tuli polkupyörä sitten jotka kaikki eli sinä on käyttänyt.Sait siis pakit olit huono seksissä tai kävit väkisin käsiksi mikä aiheuttaa vihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä siis edelleen hänen pyöräilykään pohdit?

        Taisi tämä nyt jäädä lehdellä soittelemaan ei nainen tykännytkään hänestä. Nyt pitää sitten kostaa mustamaalaamalla.


    • Anonyymi

      Vähempikin on jo pahasta naiselle, lojaalius, luottamus, sitoutuminen vaikeutuu. Kun useita kumppaneita ollut kierrossa. Naiset on minusta jyrkempiä, ehdottomampia tilanteissa, joissa riidan mahdollisuus olemassa (peliä), sopiminen onnistuu lahjonnalla naisille, ei miehille. Kuvastaa jo jotain logiikkaa ihmisessä.

      • Anonyymi

        Tää on totta: "Vähempikin on jo pahasta naiselle, lojaalius, luottamus, sitoutuminen vaikeutuu. Kun useita kumppaneita ollut kierrossa. Naiset on minusta jyrkempiä, ehdottomampia tilanteissa, joissa riidan mahdollisuus olemassa".

        Ja on nähtävissä myös palstalla, palstan naisissa!


      • Anonyymi

        ” Naiset on minusta jyrkempiä, ehdottomampia tilanteissa, joissa riidan mahdollisuus olemassa (peliä), sopiminen onnistuu lahjonnalla naisille, ei miehille” Että miehet ei olisi persoja pikavoitoille ym? Laajasti ajatellen, taitaa ol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on totta: "Vähempikin on jo pahasta naiselle, lojaalius, luottamus, sitoutuminen vaikeutuu. Kun useita kumppaneita ollut kierrossa. Naiset on minusta jyrkempiä, ehdottomampia tilanteissa, joissa riidan mahdollisuus olemassa".

        Ja on nähtävissä myös palstalla, palstan naisissa!

        Ja siis tuo ehdottomuus tulee usein tuliluontoisille naisille noista vuosikausia jatkuneista sekoiluista.


    • Anonyymi

      Väljäksi ajettu ja on myös vuotoja

      • Anonyymi

        Onpa rumasti sanottu.

        Pelkästään synnytykset muuttaa emätintä, vaikka kumppaneita olisi ollut 1.

        Eri tavalla kaikkia, joillakin synnytykset ei näy mahanahassa, joillakin näkyy. Sama sisäisten elimien kanssa.


      • Anonyymi

        Näin on. Paikat saa jumpattua synnytyksen jälkeen tiukaksi😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa rumasti sanottu.

        Pelkästään synnytykset muuttaa emätintä, vaikka kumppaneita olisi ollut 1.

        Eri tavalla kaikkia, joillakin synnytykset ei näy mahanahassa, joillakin näkyy. Sama sisäisten elimien kanssa.

        3-6 lasta synnyttänyt on tietysti jo vähän väljäksi ajeltu 😂😂🤣🤣😭😭😭😭😭


    • Pitäisikö tuolla logiikalla, naisenkaan haluta mies, joka on hässinyt kaikkien kylän akkojen kanssa?

      • Anonyymi

        Eihän ne haluakaan. Hässiköön miehet ja naiset, en moralisoi. Mutta itse olen suhteessa yksiavioinen ja toiselta edellytän samaa. Ei ole huono asia että on oppinut seksissä muutakin kuin yhdyntäkeskeistä suorittamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ne haluakaan. Hässiköön miehet ja naiset, en moralisoi. Mutta itse olen suhteessa yksiavioinen ja toiselta edellytän samaa. Ei ole huono asia että on oppinut seksissä muutakin kuin yhdyntäkeskeistä suorittamista.

        Kyllä iso osa naisista niitä miehiä vain haluaa. Ja sama toisinpäin. Tokihan se voi ällöttää jos alkaa ihastuksen aiempaa seksielämää päässään kelaamaan, ei ehkä kannattaisi, ja lopulta se on ihan sama onko se rakastellut 20 vuotta yhtä ihmistä vai useampaa, uusi saa sitä vatvomalla kurjan olon itselleen.

        Mutta ne haluavat polkupyöriä ja häntäheikkejä, koska usein näillä ihmisillä on jotain pilkettä silmäkulmassa ja sellainen vetovoima. Siksi niitä kumppaneita on riittänyt ja tulee riittämään. Sitten joku katkera rannalle jäänyt alkaa huorittelemaan, yleensä miehet lähinnä, mutta eipä siitä kannata sen kummemmin välittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä iso osa naisista niitä miehiä vain haluaa. Ja sama toisinpäin. Tokihan se voi ällöttää jos alkaa ihastuksen aiempaa seksielämää päässään kelaamaan, ei ehkä kannattaisi, ja lopulta se on ihan sama onko se rakastellut 20 vuotta yhtä ihmistä vai useampaa, uusi saa sitä vatvomalla kurjan olon itselleen.

        Mutta ne haluavat polkupyöriä ja häntäheikkejä, koska usein näillä ihmisillä on jotain pilkettä silmäkulmassa ja sellainen vetovoima. Siksi niitä kumppaneita on riittänyt ja tulee riittämään. Sitten joku katkera rannalle jäänyt alkaa huorittelemaan, yleensä miehet lähinnä, mutta eipä siitä kannata sen kummemmin välittää.

        Eipä muuten olekkaan sama onko harrastanu kakskyt vuotta yhdenillansuhteita vai onko ollu kakskyt vuotta yhden ja saman kanssa kyllä mä ainakin viidentoista vuoden suhteessa sain noin kerran viikossa pillua vaikka suhde ei muutoin juurikaan toiminu erinäisistä syistä


    • Anonyymi

      Täähän se mietityttää, kun on merkkejä siitä, että eräs harjoittaa osa-aikaisesti prostituutiota parina päivänä viikossa. Vaikka puhuis sugar daddeista, niin samaa huoraustahan se on. Jokainen haluaa tuntea itsensä erityiseksi. Sadan homeisen parrun jälkeen sitä ei ole kovin erityinen vaan vain yksi jonon jatkona.

      • Anonyymi

        Sää olet kuules muutakin kuin parru.
        Mulla ikää, haluja ja sinkkuvuosia sen verran etten uskalla edes arvailla parrujen määrää… Ei silti IRL koskaan ole tullut esteeksi asia, ei sellaista miehet joista itse kiinnostun ole tippaakaan kiinnostuneita mun kumppaneiden määrästä, kai niillä on itseluottamus sillä tasolla. Ja sitäpaitsi, silloin harvoin kun tulee vastaan parrun omistaja jossa on jotain niin erityistä että sen kanssa haluaa muutakin, niin taatusti hän saa myös kokea olevansa erityinen❤️


      • Anonyymi

        "osa-aikaisesti prostituutiota parina päivänä viikossa. Vaikka puhuis sugar daddeista, niin samaa huoraustahan se on."

        No sitä se sekin on. Huoraamista. Ja sen harjoittaja on huora.

        Sama myös jos esim. vaikkapa nyt joku opiskelija rahoittaa vuokrat, vuokravakuudet, opintonsa/opintomateriaalit, vaatteet, ravintolalounaat/-illalliset, matkustelunsa, tai yksityisajoneuvolla kyyditsimisensä seksiä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "osa-aikaisesti prostituutiota parina päivänä viikossa. Vaikka puhuis sugar daddeista, niin samaa huoraustahan se on."

        No sitä se sekin on. Huoraamista. Ja sen harjoittaja on huora.

        Sama myös jos esim. vaikkapa nyt joku opiskelija rahoittaa vuokrat, vuokravakuudet, opintonsa/opintomateriaalit, vaatteet, ravintolalounaat/-illalliset, matkustelunsa, tai yksityisajoneuvolla kyyditsimisensä seksiä vastaan.

        Remonttitaidot ja kaikki sen sellaiset saattaisi parantaa teidän ätmien asemaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "osa-aikaisesti prostituutiota parina päivänä viikossa. Vaikka puhuis sugar daddeista, niin samaa huoraustahan se on."

        No sitä se sekin on. Huoraamista. Ja sen harjoittaja on huora.

        Sama myös jos esim. vaikkapa nyt joku opiskelija rahoittaa vuokrat, vuokravakuudet, opintonsa/opintomateriaalit, vaatteet, ravintolalounaat/-illalliset, matkustelunsa, tai yksityisajoneuvolla kyyditsimisensä seksiä vastaan.

        Millä.mallilla mahtaa kyseisen kaltaisilla naisilla tuo itsetunto olla eipä se noilla miehilläkään jotka useita naisia ovat panneet ni lopulta saavat tyytyä niihin huoriin jakorasioihin tai yksinoloon ei heitä kukaan enään miellä mahdollisena seurustelukumppanina ainakaan kun saavat tietää jossain vaiheessa millaista elämää ovat viettäneet sellaiseen mieheen kun on vaikea luottaa naisilla se on helpompaa ymmärtää kun niin moni mies on hyväksikäyttänyt naisia oman helpotuksensa saamiseksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "osa-aikaisesti prostituutiota parina päivänä viikossa. Vaikka puhuis sugar daddeista, niin samaa huoraustahan se on."

        No sitä se sekin on. Huoraamista. Ja sen harjoittaja on huora.

        Sama myös jos esim. vaikkapa nyt joku opiskelija rahoittaa vuokrat, vuokravakuudet, opintonsa/opintomateriaalit, vaatteet, ravintolalounaat/-illalliset, matkustelunsa, tai yksityisajoneuvolla kyyditsimisensä seksiä vastaan.

        "Sama myös jos esim. vaikkapa nyt joku opiskelija rahoittaa vuokrat, vuokravakuudet, opintonsa/opintomateriaalit, vaatteet, ravintolalounaat/-illalliset, matkustelunsa, tai yksityisajoneuvolla kyyditsimisensä seksiä vastaan." Sellaiset fantasiat sitten sieltä.


    • Anonyymi

      Hahhaa siinäpä oli kommenttia kerrakseen . Jos naisetkin vihdoin elävät kuten miehet ovat aina eläneet niin miksi kirjoitat tuollaisia. Monta naista on hairahtanut mieheen joka on pannut työkseen muita, miten sellaisen miehen sinun laisesi ihmisen mielessä sitten pitäisi olla, ja vielä tulla isäksi jollekkin.
      Ajat ovat muuttuneet ja naisillakin usein on ollut aikaisempia mies suhteita , ei siinä mitään kummaa pitäisi olla.
      Vai luuletko että jostain vielä löydät jonkun joka ei ole koskaan ollut kenenkään kanssa ennen sinua.
      Tuollaisen miehen tuleekin olla yksin, kuka haluaisi edes olla sellaisen kanssa jolla on tuollaisia mielipiteitä

    • Anonyymi

      Mieluummin yksin kuin huoran kanssa, ihan totta.

      • Anonyymi

        Niinpä. Säästyy monelta mielipahalta.


      • Anonyymi

        Kristallipallosta näen että toiveesi toteutuu🔮


      • Anonyymi

        Nii sä et varmaan vanhaltakaan tai entiseltä huoraltakaan sais kun maksua vastaan


      • Anonyymi

        Parempi yksin kuin huoripukin kanssa


    • Anonyymi

      Kenestähän naisesta mahtaa olla kyse?

      • Anonyymi

        Tiktok tollosta 😅😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiktok tollosta 😅😅

        Eli joku eukko on sinut ätmi blokannut sieltä hönkimästä ja kirjoittelemasta latteuksia joiden pitäisi avata ovet


    • Anonyymi

      Joillakin naisilla on sellainen kutka haarovälissä, ettei se asetu vaikka olisivat satojen miesten kanssa. Ja sellainen nainen ei muutu. Vaikka seurustelisi, silti hän etsii tilaisuuksia olla muiden miesten kanssa. Pienikin eripura ja hän on jo autossa matkalla jonkun varamiehen tai "sponsorin" luo. Mihinkäs se koira karvoistaan pääsisi? Tällaisia naisia pitää joko välttää kokonaan tai sitten suhtautua heihin palveluntarjoajana parturikampaajan tapaan. Panna voi, jos halvalla saa, mutta siihenpä se sitten jää.

      • Anonyymi

        On se luonto keksiny aika monimutkaisen olennon kuin NAINEN 😂


      • Anonyymi

        Sama pätee hyppyheikkeihin. Hyppiköön vaan ei tänne.


      • Anonyymi

        Hyvin sinä asian esitit, mutta miehistä ihan sama. Se huorraaminen ei tee miehestä sen hienompaa kuin naisestakaan. Samanlaisia Iumppuja ne on molemmat sukupuoleen katsomatta. Jokuhan niillä on jäänyt kehittymättä jossain elämänvaiheessa tuolla pääkopassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama pätee hyppyheikkeihin. Hyppiköön vaan ei tänne.

        Sukkahousut jalassa ukko luulee laivansa neitsyttä kuukautisten aikaan. 🌴🌴🌴😭


    • Anonyymi

      Miksi kukaan haluaisi juttujensa perusteella yläasteikäisen koulukiusaajan tasolle jääneen ihmisen. Todennäköisesti narsistisia piirteitä jos pitää ikäväpalstalle muista törkeyksiä kirjoitella.

      • Anonyymi

        Kyllä ne on ne sugar daddyille persettään myyvät niitä, joiden sielunelämä on jämähtänyt yläastelaisen tasolle. Siinä iässä tyhmimmät tytöt jo huoraavat: näyttävät tissit tupakkiaskia vastaan, ottavat poskeen autokyydin vastineeksi. Tasokkaimmat tytöt eivät tee noin yläkouluiässä eivätkä myöhemminkään. Mutta aina jotkut reppanat jämähtävät teinipissistasolle. Ilmeisesti heikko itsetunto ajaa hakemaan hyväksyntää ja kehuja itseään vanhemmilta miehiltä, kun muut pitävät tyhmänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne on ne sugar daddyille persettään myyvät niitä, joiden sielunelämä on jämähtänyt yläastelaisen tasolle. Siinä iässä tyhmimmät tytöt jo huoraavat: näyttävät tissit tupakkiaskia vastaan, ottavat poskeen autokyydin vastineeksi. Tasokkaimmat tytöt eivät tee noin yläkouluiässä eivätkä myöhemminkään. Mutta aina jotkut reppanat jämähtävät teinipissistasolle. Ilmeisesti heikko itsetunto ajaa hakemaan hyväksyntää ja kehuja itseään vanhemmilta miehiltä, kun muut pitävät tyhmänä.

        Älykäs ihminen ei asetu muiden yläpuolelle haukkumaan muita tyhmiksi. Sosiaalisesti älykäs ihminen tietää ettei tiedä muiden elämästä eikä näe kenenkään pään sisään. Koulukiusaajat ne on niitä jotka muista levittelee juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykäs ihminen ei asetu muiden yläpuolelle haukkumaan muita tyhmiksi. Sosiaalisesti älykäs ihminen tietää ettei tiedä muiden elämästä eikä näe kenenkään pään sisään. Koulukiusaajat ne on niitä jotka muista levittelee juttuja.

        Tosiasioiden kertominen ei ole mitään juttujen levitystä vaan tiedonvälitystä. On tärkeää, että jokainen voi muodostaa mielipiteensä koko totuuden pohjalta, ei vain siltä osin mitä salaileva ja moraaliton ihminen itse haluaisi itsestään paljastaa.

        Moraalikin on taito. Siinäkin voi olla edistynyt tai vasta-alkaja. Jos korkean moraalin omaava sanoo toisen olevan huono ihminen ja tarvitsevan katumusta ja parannuksentekoa, se ei ole sen kummempaa kuin jos Kimi Räikkönen toteaa taviskuskille olevansa tätä parempi ajamaan autoa ja tämän tarvitsevan ajoharjoittelua radalla. Vain paatunut kuvittelee olevansa muiden arvostelujen yläpuolella ja omien valintojensa olevan aina oikeutettuja ja hyviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiasioiden kertominen ei ole mitään juttujen levitystä vaan tiedonvälitystä. On tärkeää, että jokainen voi muodostaa mielipiteensä koko totuuden pohjalta, ei vain siltä osin mitä salaileva ja moraaliton ihminen itse haluaisi itsestään paljastaa.

        Moraalikin on taito. Siinäkin voi olla edistynyt tai vasta-alkaja. Jos korkean moraalin omaava sanoo toisen olevan huono ihminen ja tarvitsevan katumusta ja parannuksentekoa, se ei ole sen kummempaa kuin jos Kimi Räikkönen toteaa taviskuskille olevansa tätä parempi ajamaan autoa ja tämän tarvitsevan ajoharjoittelua radalla. Vain paatunut kuvittelee olevansa muiden arvostelujen yläpuolella ja omien valintojensa olevan aina oikeutettuja ja hyviä.

        Kiusaajilla on tapana kertoa näitä "tietämiään" ns "tosiasioita" muista. Muiden yläpuolelle asettuva ihminen ei ole moraalinen, vaan moralisti. Jolla on liikaa aikaa keskittyä muiden elämään sen sijaan että keskittyisi omaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaajilla on tapana kertoa näitä "tietämiään" ns "tosiasioita" muista. Muiden yläpuolelle asettuva ihminen ei ole moraalinen, vaan moralisti. Jolla on liikaa aikaa keskittyä muiden elämään sen sijaan että keskittyisi omaansa.

        Joo-o nämä ns käännetyt kivet kuluu läpysköiksi lopulta, että hei mulla on juttu saanko kertoa jutun rapsuta hyväksy silitä. Koiramaiset piirteet ihmisillä ei ole hyvä, kun ei ikinä oikein sitten kehitytä nextille levelille


    • Anonyymi

      Kyllä oot ämmä tosi katkera kun täytyy täällä taas mustamaalata. Menisit töihin välillä niin olisi muuta ajateltavaa kuin minä minä minä, kun sitä miestä ei saa. Olet luuseri.

      • Anonyymi

        Mitä ihmeen miestä ja mikä minä minä minä? Sinä se taas tiedät aloittajasta ihan kaiken ja olet palannut juurille jankuttamaan jostain absoluuttisesta miehestä, jota ei saa. Tässä se todellisuutes on taas kiinni ja jutut ihan juustoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen miestä ja mikä minä minä minä? Sinä se taas tiedät aloittajasta ihan kaiken ja olet palannut juurille jankuttamaan jostain absoluuttisesta miehestä, jota ei saa. Tässä se todellisuutes on taas kiinni ja jutut ihan juustoa

        Kerrankos sitä valtakunnan feministi taantuu jostain abstaktista äijästä jaakauksen tasolle siinä on missiosta loppuelämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrankos sitä valtakunnan feministi taantuu jostain abstaktista äijästä jaakauksen tasolle siinä on missiosta loppuelämään

        Sitäpaitsi aloituksen punainen lanka oli jossain ihan muualla että enemmän vaikutti katkeran rukkaset saaneen miehen aarialta, mutta miksei joku katkera jostain suunnalta rukkaset saanut emäntäkin voisi purkaa turhautumiaan kirjoittelemalla sekopäistä puutaheinää


      • Anonyymi

        Siis aloittaja on sun mielestä nainen, joka mustamaalaa jotain toista naista saadakseen jonkun miehen? Kunnon kauniit ja rohkeat juonen olet keksinyt, korkealentoisia juttuja, no mutta ehkä joku haluaa myötäelää kanssasi tällaista rapaa, jossa toisten fokus on netin trollipalstalla ilman orientaatiota aikaan tai paikkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis aloittaja on sun mielestä nainen, joka mustamaalaa jotain toista naista saadakseen jonkun miehen? Kunnon kauniit ja rohkeat juonen olet keksinyt, korkealentoisia juttuja, no mutta ehkä joku haluaa myötäelää kanssasi tällaista rapaa, jossa toisten fokus on netin trollipalstalla ilman orientaatiota aikaan tai paikkaan

        Se on mahdollista että aloittaja on nainen. Voi olla nainen tai mies, joka yrittää mustamaalata syystä tai toisesta.


    • Anonyymi

      Sähköllä säästäisikin paremmin, ehkä kaiken aikaa veivattava 🤫

    • Anonyymi

      Näitä on maaseudulla joka kylässä, miesten polkemia.

      • Anonyymi

        Kaupungeissahan niitä vasta onkin, kun uskaltaa huolettomammin touhuilla, kun ei tuttuja/ei niin tuttuja silmiä näkemässä. Pienemmissä asuintaajamissa (Kylät/pikkukaupungit) moraalia ehkä vielä enempi jäljellä. Kiinni jää myös helpommin, jutut saattaa kiiriä, kuka lähtenyt kuppilasta kenenkin matkaan, keillä on nyt sutinaa, ketkä on nyt pari, kuka sarjadeittaa tinderistä, tai kulkee aina uuden kanssa jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupungeissahan niitä vasta onkin, kun uskaltaa huolettomammin touhuilla, kun ei tuttuja/ei niin tuttuja silmiä näkemässä. Pienemmissä asuintaajamissa (Kylät/pikkukaupungit) moraalia ehkä vielä enempi jäljellä. Kiinni jää myös helpommin, jutut saattaa kiiriä, kuka lähtenyt kuppilasta kenenkin matkaan, keillä on nyt sutinaa, ketkä on nyt pari, kuka sarjadeittaa tinderistä, tai kulkee aina uuden kanssa jne.

        Ja jututhan ne aina niin luotettavia onkin. Ja niiden perusteella aina tietenkin tietää koko totuuden ihmisistä. Pitää ihmisen olla vähän tyhmä jos tällaisten asioiden perusteella mielipiteensä muodostaa. Tai tekee jotain moraalisia arvioita juorujen perusteella. Juttujen levitys on kiusaamiskeino ja kaiken sellaisenaan uskovat ihmiset ovat kiusaajien pikku työrukkasia, helposti manipuloitavissa olevia hölmöjä. Turha sitä on moraalisuuden kaapuun verhota että on itse se joka toimii moraalittomasti osallistumalla kiusaamiseen tai poliittisiin ajojahteihin. Juttujen levityksellä voi olla poliittisia motiiveja. Se että joku lähtee kuppilasta jonkun matkaan ei kerro mitään syistä eikä siitä mitä muuten on tapahtunut. Henkilö voi pelätä liikkua yksin yöllä syystä tai toisesta. Joku seurassa liikkuva voi olla sukua. Jotkut tulevat toimeen paremmin vastakkaisen sukupuolen kanssa kuin omansa. Sosiaalisesti älykäs ja empaattinen ihminen tajuaa tämän kyllä ilman että asia pitää hänelle erikseen kertoa. Ja muutenkin jäädä kiinni mistä? Se että esimerkiksi deittailee monia ihmisiä, ei ole rikos. Vai pitäisikö heti syöksyä parisuhteeseen ensimmäisen tinderissä tavatun ihmisen kanssa vaikka hän ei olisikaan kumppaniksi sopiva. Voihan sitä deittailla ihan viattomastikin, kuten käydä kahvilla tai kylässä. Et ole moraalinen ihminen, vaan moralisti, jolta puuttuu sosiaalista älyä ja tunneälyä. Manipulaattorien ideaalinen työrukkanen joka kuvittelee tekevänsä suurenkin palveluksen ihmiskunnalle tyhjänpäiväisine moralisointeineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jututhan ne aina niin luotettavia onkin. Ja niiden perusteella aina tietenkin tietää koko totuuden ihmisistä. Pitää ihmisen olla vähän tyhmä jos tällaisten asioiden perusteella mielipiteensä muodostaa. Tai tekee jotain moraalisia arvioita juorujen perusteella. Juttujen levitys on kiusaamiskeino ja kaiken sellaisenaan uskovat ihmiset ovat kiusaajien pikku työrukkasia, helposti manipuloitavissa olevia hölmöjä. Turha sitä on moraalisuuden kaapuun verhota että on itse se joka toimii moraalittomasti osallistumalla kiusaamiseen tai poliittisiin ajojahteihin. Juttujen levityksellä voi olla poliittisia motiiveja. Se että joku lähtee kuppilasta jonkun matkaan ei kerro mitään syistä eikä siitä mitä muuten on tapahtunut. Henkilö voi pelätä liikkua yksin yöllä syystä tai toisesta. Joku seurassa liikkuva voi olla sukua. Jotkut tulevat toimeen paremmin vastakkaisen sukupuolen kanssa kuin omansa. Sosiaalisesti älykäs ja empaattinen ihminen tajuaa tämän kyllä ilman että asia pitää hänelle erikseen kertoa. Ja muutenkin jäädä kiinni mistä? Se että esimerkiksi deittailee monia ihmisiä, ei ole rikos. Vai pitäisikö heti syöksyä parisuhteeseen ensimmäisen tinderissä tavatun ihmisen kanssa vaikka hän ei olisikaan kumppaniksi sopiva. Voihan sitä deittailla ihan viattomastikin, kuten käydä kahvilla tai kylässä. Et ole moraalinen ihminen, vaan moralisti, jolta puuttuu sosiaalista älyä ja tunneälyä. Manipulaattorien ideaalinen työrukkanen joka kuvittelee tekevänsä suurenkin palveluksen ihmiskunnalle tyhjänpäiväisine moralisointeineen.

        Olet äkkiväärä höhlä. Luuletko ettei tianteita itselleni koskaan jos jonkinlaista tullut niin pikkukaupungeissa kuin isommissakin kaupungeissa! Sanoin miten asia on ja menee. Get over it.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet äkkiväärä höhlä. Luuletko ettei tianteita itselleni koskaan jos jonkinlaista tullut niin pikkukaupungeissa kuin isommissakin kaupungeissa! Sanoin miten asia on ja menee. Get over it.

        Harmittaako että sanoin kuten asia on?


    • Anonyymi

      Voisit ainakin kokea yhteisöllisyyttä, jos ymmärrät mitä se tarkoittaa!
      Yhteisöllisyys muodostuu vuorovaikutuksesta, yhdessä olemisesta ja tekemisestä, henkilökohtaisesti merkittävistä suhteista, luottamuksesta ja yhteenkuuluvuudesta.
      Ajatuskantasi on sen verran jäykkä, saattaa olla parempi tosiaankin, säästyisi nainenkin ikävältä asialta...

      • Anonyymi

        Pieni yhteisöllisyys sopisi hyvin. Asioiden jakaminen saa ne tuntumaan entistä paremmilta.


      • Anonyymi

        Sinä löydät yhteisöllisyyttä nainen kun hakeudut hoitoon jonne kuulut. Olethan jo vuosia ollut avohoidossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä löydät yhteisöllisyyttä nainen kun hakeudut hoitoon jonne kuulut. Olethan jo vuosia ollut avohoidossa.

        Eli sinä naisia niinku ohjaat ihmisiä kelle sattuu vastailemalla intensiivisemmin avun pariin? Vähän voisit sote-sektoria kyykyttää ja valjastaa niin tämä sinun primääri tavoite voisi täyttyä aiemmin. Vuosia avohoidon piirissä kuulostaa aika raflaavalta. Se on varmasti täysin eri asia kuin esimerkiksi jonkun keskiluokkaisen statustikapuiden kiipijän julkinen esteettishenkinen eheytymismatka somessa hästtäg terapiaan ja brunssille👍


    • Anonyymi

      Toi vaikuttaa hyvälle? Ei tarvis potee ikuista pihtaamista,mitä miehet suhteissa muuten kärsii!

      • Anonyymi

        No no, eipä yleistetä pihtaamisesta. Tilanne voi olla aivan hyvin myös toisinpäin ja nainen kärsii.


    • Anonyymi

      Jumaliste ei kukaan haluaisi ja vaikka olen nainen niin tota mieltä, mutta ehkä vähän eroa, koska polkenut ja kuka. Anyway onhan nuo meriittejä tavallaan myös. Joku perus jamppa vaan nyreissään.

      • Anonyymi

        Naiselle varsinkaan se ei ole mikään meriitti, vaan päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle varsinkaan se ei ole mikään meriitti, vaan päinvastoin.

        Onhan. Naisella varaa valita. Näin elänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle varsinkaan se ei ole mikään meriitti, vaan päinvastoin.

        No eipä se miehellekään mikään meriitti ole paitsi jos yksin elämänsä haluaa viettää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan. Naisella varaa valita. Näin elänyt.

        Vaan haluaako sinuun kukaan sellainen sitoutua josta juuri itsekin olisit kiinnostunut kun menneisyytesi tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä se miehellekään mikään meriitti ole paitsi jos yksin elämänsä haluaa viettää

        No ei ole ei, eikä fiksut miehet niitä kailottele eikä niillä rehentele. Pointti kumminkin oli, että paljastuessaan tuommoinen on naiselle kaikelleen pahempi. Se on vaan niin.


    • Anonyymi

      No ei ole nirso saati pihtari, kun on jakanut auliisti kylän kerjäläisille omastaan. Voi olla liian hyvä ihmiseksi, jopa pyyteetön. Noita on harvoin tarjolla. Ja ei varmaan ole puutteessa joten et olet hänelle mikään viimeinen toivonsa.

      • Anonyymi

        Mikä tuppukylä?
        Mieluumminkin maailma ja pääkaupungit. Suomessa pari-kolme kaupungiksi luokiteltavaa on.


      • Anonyymi

        Aika moni naimisissa oleva lasten äiti on saanut tippurin omalta mieheltään miettimään tätä sankkeritautiset


    • Anonyymi

      Mitä sinä jatkuvasti täällä ruikutat? Olet selvästi rakastunut siihen horoon kun tuota päivittäin iniset. Harmi että rakastuit horoon. Mitä pitäisi sanoa muuta?

    • Anonyymi

      Eli sää vaan niinku jatkat elämääsi kuten ennenkin jos tuntuu ettei tämä tuuleen huutelu auta. Mitään kovin henkilökohtaista tässä ns tiedoksi- pläjäyksessä ei kyllä pitäisi olla, mutta tutkimattomia on mielikuvitusrikkaiden tiet

    • Anonyymi

      Siinä ei tule mitään fiilistä.Nainen joka jakaa itseään festareilla on aika nolla.

      • Anonyymi

        Ketään ne mahtaa olla joille joku nainen jakaa festareilla mitä ne on joille jaetaan !


    • Anonyymi

      Inceliys on on one. "HUORUUS" joka kattaa kaiken toiminnan varsinkin jos ei itse ole saanut.

    • Anonyymi

      Tänne on pesiytynyt ikävöintinsä kohteille katkeroituneita. Niiden kannattaisi katsoa peiliin, yleensä se katkeruus johtuu ikävistä luonteenpiirteistä ja on alkujaan syy miksi jäävät yksin.

    • Anonyymi

      Naisia huorittelevat on niitä mustasukkaisia pikku yksilöitä. Ovat joskus päässeet tilanteeseen ja sotkeneet reidet. Sitten pelätään, että nainen kertoo miten siinä kävi.

      Osaava nainen vetää miehen uusintaan, ei siinä tarvitse pyydellä. Sitten on näitä kehityksessä vaurioituneita jotka etsivät ja kuvittelevat löytävänsä jotain uutta ja ihmeellistä. Mulla oli aikoinaan tarve aivan mahdoton ja kiitän niitä joista löysin vastapuolen.

    • Anonyymi

      Naisen aloitus.

    • Anonyymi

      Lopeta jo mustamaalaaja.

    • Anonyymi

      Minä ainakin kaipaan naista, 🤗🤗

    • Anonyymi

      Suosio ei synny tyhjästä, vaan enemmänkin halusta polkea. Se minusta hyvä tiedostaa itselle. Eikä ryhtyä halveksumaan muita. Myönteinen suhtautuminen asioihin synnyttää paremmin uusia mahdollisuuksia myös polkemiseen suhteen. Asenne...

      • Anonyymi

        Laatutietoiset karttavat kiertopalkintonaisia, vaikka tämä olisi tiettyjen muitasaamattomien keskuudessa kuinka "suosittu" tahansa. Itse tuntenut koskaan mitään vetoa ko. tapauksiin. Päinvastoin, aina torjunut, vältellyt ja nyrpistellyt sitä vastoin kylläkin. Mutta joillekin se on sama minkä koppaa mukaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laatutietoiset karttavat kiertopalkintonaisia, vaikka tämä olisi tiettyjen muitasaamattomien keskuudessa kuinka "suosittu" tahansa. Itse tuntenut koskaan mitään vetoa ko. tapauksiin. Päinvastoin, aina torjunut, vältellyt ja nyrpistellyt sitä vastoin kylläkin. Mutta joillekin se on sama minkä koppaa mukaansa.

        Laatutietoiset välttelevät myös ihmisiä, jotka nimittelevät muita kiertopalkinnoiksi, huoriksi yms vastaavilla nimityksillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laatutietoiset välttelevät myös ihmisiä, jotka nimittelevät muita kiertopalkinnoiksi, huoriksi yms vastaavilla nimityksillä.

        Prostituoituja käyttävät miehet huorittelee kaikenlaisia naisia sen ihmiskuvan mukaan mikä heillä näistä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prostituoituja käyttävät miehet huorittelee kaikenlaisia naisia sen ihmiskuvan mukaan mikä heillä näistä on.

        Voi hyvinkin olla asia näin. Hupsua kyllä, peiliin ei tule vilkaistuksi koskaan. Eri säännöt muille ja itselle, huolestuttavaa.


    • Anonyymi

      Miksi haluaisit?

    • Anonyymi

      Mä oon polkenut vain tulpatonta mopoa. Mennään melko samoilla linjoilla.... Plöti plöti plöti....

      • Anonyymi

        Pitää laittaa tamponi niin tuntuu kuin olisi tulppa 😂😂😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Milläs kylällä? Sodankylä.

    • Anonyymi

      No.on siinä ainakin se etu että ainakin olet niistä jotakuta parempi jos et niin paljon osaa että olisit kaikkia parempi mu huonompi homma jos ensimmäistä parempi haluisit olla etkä siihen pysty

    • No mua ei ainakaan oo polkenut.. Ja ei kai sen pitäis vaikuttaa yleensäkään mihinkään, eiköhän kaikilla oo menneisyytensä, ja suhteensa.
      Välil mä oikeesti ihmettelen et kuvitteleeko miehet ihan tosissaan esim sitä että se pimpero jotenkin kuluu käytössä??

    • Anonyymi

      No ei mua ainakaan ole polkenut koko kylä mutta aloittajan kommentti loukkaa koko naissukupuolta. Miksei miestään morkkaa, sehän se hyppii joka kukasta kukkaan. Kandee jättää sellainen mies. Tai jos ap on mies niin on kyllä impotentti.

      • Anonyymi

        Kiimasii on NAISET ja MIHET ihan tasan
        50-50
        Turhaa on kumpiikaa syyttää.
        Molemmat ottaa heti kun on tajoilla tavaraa!
        Onpaha pessää tai oksaa nii ei tänä päivänä ole mittää välii kellää.
        Housut pois ja hommii näin ne naiset ja miehet toimii välittämästä yhtään mistään mittää.


      • Anonyymi

        Vaikka yöpyy jonkun luona ei se aina tarkoita naimista usein höpötellään juodaan ollaan kavereita ! Ei kaikki aina nai vaikka nukkuisi samassa sängyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka yöpyy jonkun luona ei se aina tarkoita naimista usein höpötellään juodaan ollaan kavereita ! Ei kaikki aina nai vaikka nukkuisi samassa sängyssä.

        Yksinkertaisten juoruakkojen ja ukkojen maailmassa jo liikkuminen julkisella paikalla on suhdepaljastus, vaikka olisi samaa sukupuoltakin. Todellakin jonkun luokse voi mennä yöksi naimatta. Syyt voi olla mitkä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka yöpyy jonkun luona ei se aina tarkoita naimista usein höpötellään juodaan ollaan kavereita ! Ei kaikki aina nai vaikka nukkuisi samassa sängyssä.

        Et usko itekkää tota 🤣🤣🤣🤣 juttuas!
        Onko miehes uskonut🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Nyt Ritu lopetat sen mun mustamaalaamisen.

      • Anonyymi

        Kuka ja mitä täällä kirjoittaa ja kirjoitetaan?


    • Anonyymi

      Kusti polkee ja posti kulkoo,🚴‍♂️📬
      mut ku muut polkoo nii tauvit kulkoo.🔬🩺
      🤣🤣🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Olet varas ja tirkistelijä, ilkivallantekijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varas ja tirkistelijä, ilkivallantekijä.

        Mitä ihmettä täällä kirjoitellaan?


    • Anonyymi

      Kävin minäkin erään naisen luona jossain pohjanmaalla. Oli se melkomoinen poljettava ja ulisija. Sitten ilmeni että sillä on lapsia viidelle ukolle ja silloin lopetin siihen. Siihen päälle vielä kaikki poikikset ja irtopainokset niin että on niitä kokokylän poljettavia. Siihen jatkumoon en halunnut.

      • Anonyymi

        Semmoinen se Anna on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmoinen se Anna on.

        Eli Anna ei ainakaan ole semmoinen. Joku haluaa mustamaalata Annaa kun nimeltä pitää mainita.


    • Anonyymi

      Sillä ei väliä miten ihmiset arvottavat toisiaan.

      Itse jos muodostaisin parisuhdetta, en kaipaisi aloittajan kaltaista ihmistä. Kahden ihmisen elämä on aivan jotain muuta kuin polkimien miettimistä.
      Tällaisen arvomaailman omaava kumppani mitä ilmeisimmin olisi koko kylän juorukunkku jolle tiedot kulkevat kumpaankin suuntaan ( jos ymmärrät mitä rivien välistä voi lukea) sekä muiden ihmisten myötä elävä arvo - ja kasvatuspohjaton yksilö.

      • Anonyymi

        Miksi ottaa naista jota kaikki nainu jos ei halua?
        Toisaalta taas että se ei pane joka valkkaa,jos pelkästää nauttia tahtoo,vaimoainekset sitten eriasia kokonaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ottaa naista jota kaikki nainu jos ei halua?
        Toisaalta taas että se ei pane joka valkkaa,jos pelkästää nauttia tahtoo,vaimoainekset sitten eriasia kokonaan!

        Tätä tarkoitin vastaamassasi kommentissani. Kunkku indeed.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ottaa naista jota kaikki nainu jos ei halua?
        Toisaalta taas että se ei pane joka valkkaa,jos pelkästää nauttia tahtoo,vaimoainekset sitten eriasia kokonaan!

        Tuollaisella arvomaailmalla varustettua ihmistä ei moni halua. Itselle ja muille eri säännöt, Red flag


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisella arvomaailmalla varustettua ihmistä ei moni halua. Itselle ja muille eri säännöt, Red flag

        Kun se on jo valmiiksi poljettu voi aloittaa täysin puhtaalta pöydältä, eikä ole pelkoa, että joku sen sinulta vie, mikä on varma asia jos valkkaat täysin polkemattoman. On täysin eri asia nussiiko joku tyttöystääväsi/vaimoasi ennen yhteiseloa, vai sen aikana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ottaa naista jota kaikki nainu jos ei halua?
        Toisaalta taas että se ei pane joka valkkaa,jos pelkästää nauttia tahtoo,vaimoainekset sitten eriasia kokonaan!

        Varokaa muuten joka kylässä on joku yksittäinen panettelua joka puhuu muista tahallaan väärää tietoa levittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varokaa muuten joka kylässä on joku yksittäinen panettelua joka puhuu muista tahallaan väärää tietoa levittää

        Joo ja voi olla useampikin. Esim kertovat ketkä on nähty yhdessä missäkin ja antavat muiden sitten tehdä johtopäätökset, yleensä likaiset. Riittää että on nähty esim yhdessä samaan aikaan juttelemassa kylällä niin siitä sitten kylän juoruakat ja ukot muodostaa varman tarinan siitä että kyllä suhde on ollut. Ei joskus auta vaikka olisi samaa sukupuolta, sitten on tietysti homo tai lesbosuhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun se on jo valmiiksi poljettu voi aloittaa täysin puhtaalta pöydältä, eikä ole pelkoa, että joku sen sinulta vie, mikä on varma asia jos valkkaat täysin polkemattoman. On täysin eri asia nussiiko joku tyttöystääväsi/vaimoasi ennen yhteiseloa, vai sen aikana

        Tämä kommenttini "Tuollaisella arvomaailmalla varustettua ihmistä ei moni halua. Itselle ja muille eri säännöt, Red flag" oli sille joka kirjoitti "Miksi ottaa naista jota kaikki nainu jos ei halua?
        Toisaalta taas että se ei pane joka valkkaa,jos pelkästää nauttia tahtoo,vaimoainekset sitten eriasia kokonaan!" Hänen arvomaailmassaan on ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ottaa naista jota kaikki nainu jos ei halua?
        Toisaalta taas että se ei pane joka valkkaa,jos pelkästää nauttia tahtoo,vaimoainekset sitten eriasia kokonaan!

        Naiset, jotkut naiset, saa parhaat päältä.
        Ei tarvitse tehdä mitään. Ne ui sun liiveihis.. kun olet halunnut. Pelkkä katse riittää.
        Se on kateuden aihe.


    • Anonyymi

      Ostakee kuntooyör ja polkekkaa sitä nii perke^^^i nii ei tarvihe tiäl kinat poljettavist ja polkijoist!
      Tai sit ku voimat vähenööt nii polkekkaa sähköpyäree.
      🤣🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Jaaha no mulkkuhan ei ohene käytössä eikä kulu eikä niin niin miten ihmeessä se oma ukko jynssää sitä reikää joka päivä eikä jynssäämällä väljene mutta jos joku muu jynssää siitä väljenee sitten.Justiin niin poikaset.Miehillä on eri kokoiset mulkut myös naisilla on eri kokoiset ja synnytykset löystyttää luonnollisesti lihakset vauvat painaa siinä 3-4 kiloa sentään eikä miehen mulkku niin iso ole sentään vai mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha no mulkkuhan ei ohene käytössä eikä kulu eikä niin niin miten ihmeessä se oma ukko jynssää sitä reikää joka päivä eikä jynssäämällä väljene mutta jos joku muu jynssää siitä väljenee sitten.Justiin niin poikaset.Miehillä on eri kokoiset mulkut myös naisilla on eri kokoiset ja synnytykset löystyttää luonnollisesti lihakset vauvat painaa siinä 3-4 kiloa sentään eikä miehen mulkku niin iso ole sentään vai mitä.

        Ei synnytystä. Ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha no mulkkuhan ei ohene käytössä eikä kulu eikä niin niin miten ihmeessä se oma ukko jynssää sitä reikää joka päivä eikä jynssäämällä väljene mutta jos joku muu jynssää siitä väljenee sitten.Justiin niin poikaset.Miehillä on eri kokoiset mulkut myös naisilla on eri kokoiset ja synnytykset löystyttää luonnollisesti lihakset vauvat painaa siinä 3-4 kiloa sentään eikä miehen mulkku niin iso ole sentään vai mitä.

        Hardcoreru kulla on liuru ja myös miespersepanon jälkeen. Ohut lirpsu. Ja ne haisevat pierut ja äkkipaskat.


    • Anonyymi

      Vit:tu mikä idea. Lähden pyörä ostoksil heti huome aamulla.
      👏👏👏🤙

      • Anonyymi

        Mä voin myydä pyörän. Melkein käyttämätön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voin myydä pyörän. Melkein käyttämätön.

        Etkö oo päässyt polkee?


    • Anonyymi

      KUNNIANLOUKAUS ON RIKOS!: Kunnianloukkaus on Rikos Suomen rikoslaissa!!

      Joten tästä voi Hän tehdä Rikosilmoituksen POLIISILLE!

      TÖRKEÄSTÄ SAA: Ehdotonta Vankeutta!

      • Anonyymi

        Olen tehnyt jo.


      • Anonyymi

        KUNNIANLOUKKAUKSIA !!!
        Haista sinä kuule pitkä 💩
        Näillä avauksilla niitä on tuhansia tai kymmeniätuhansia


    • Anonyymi

      Aika likellä olis etten vetäs turpaan, jos joku minulle tällaista sanoisi. Ja viimeksi olen lyönyt poikaa ala-asteella.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä


    • Anonyymi

      Koko ajan mustamaalaat ja valehtelet minusta täällä. Olet epäluotettavin ihminen jonka tiedän, ääliö. Mene töihin välillä luuseri.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä


    • Anonyymi

      Kaikenaikaa mustamaalaat ja valehtelet minusta täällä. Olet epäluotettavin ämmä minkä tiedän. Mene sinne töihin mustamaalaamaan jotain muuta välillä.

    • Anonyymi

      Koska palautat ne varastamasi vaatteet, joukossa aivan uusia vaatteita?

    • Anonyymi

      Älä koskaan mene riesaksi kelleen naiselle, samaa olen mieltä kuin toinenkin kirjoittaja tässä ketjussa. Jatka toki pilkkaasi humalassahan sä olet.
      Ei sillä ole väliä, et mitä sä luulet luulot eivät ole koskaan tiedon väärti!
      Olen nainen jota sinunlaisesi tollon on turha tavoitella...

      • Anonyymi

        HELLARI nainen musliminainen kumpikin ollut monien kanssa lapsia eri miehille aina uusi mies kierroksessa aina saa uuden!Miten väljää sitten onkin.


    • Anonyymi

      Onko raukalla pokkaa sitten kertoa mikä kylä ,josta keksit tarinoitasi?

    • Anonyymi

      Eikö teillä ole muuta tekemistä??
      Onnettomat!!!!!

      • Anonyymi

        HahahaaHÖÖÖÖÖÖ juueinäytä olevan.....hhööö pimeitä rolleja paskahousuja


    • Anonyymi

      Ei sillä ole niin väliä kuinka monen kanssa toinen on ollut minua ennen. Olennaista on se, tuleeko niitä minun jälkeeni lisää vai ei.

    • Anonyymi

      Mitäs siitä että yksi kylä, entäs jos koko kaupunki tai lääni. Sellaisiskin löytyy plus "lasketteluviikot" lapissa, etelänmatkat ja risteilyt, voidaan puhua jo maanosasta. Ukot saa mennä ja lietsuta...mutta joka näillä sivuilla valittaa sitä ei huoli kukaan.

    • Anonyymi

      Suhde kenttä on aina pelikenttä. Tilaisuus tekee varkaan. Sopivan kohdatessa, kiusaukset kasvavat ja suhde voi alkaa. Kesto voi olla yhdestä kerrasta useampaan. Halut eivät aina riitä jatkoon, siinä on oltava paljon muutakin?

    • Anonyymi

      Nainen on nainen, oli se poljettu tai ei. Herkkä, pahoinvoiva, paljon tunteva, joka monesti elää hetkessä vailla vastuuta ja tuntee monesti häpeää kokemastaan, jonka haluaa myös nopeasti unohtaa. Vastuuton on huoleton, silloin järjelle ei ole sijaa.

      Siksi mielummin tunteella etenee. Nainen harvemmin ajattelee tulevaa, ainakaan sinkkuna ollessaan. Nainen haluaa sitoutua, kun löytää mieleisen, siksi on haku päällä lähes aina. Koston halu syntyy monesti siitä, kun oma mieli on pahoittunut toisesta.

      • Anonyymi

        Eli naiset on horoja


    • Anonyymi

      Jota melkein koko kylä on polkenut?

      Onko ketjut rikki vai?
      Eihän vesi soudessa kulu....

    • Jotenki mun mielestä kysymys on väärin aseteltu, jos koko kylän kovin reppana, se ainut joka ei ole sitä sannaa vielä polkenut, niin miksi tuo nainen vetäisi vielä sen pahnanpohjimmaisen kanssa, säälistä vai?
      Vaikuttaa hiukan siltä että jos oikeasti saat tilaisuuden edes sormella koittaa niin älä ihmeessä epäröi, voi olla ettei toista kertaa tule mahdollisuutta.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoista. Mainitsit ylläolevassa viestissä naisen nimeksi Sannan. Taidat tietää kenelle naiselle viestiketju on tarkoitettu?

    • Anonyymi

      Mikä kylä.. kyllä se alue kattaa Etelä-Euroopan.

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1517
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      876
    3. 38
      874
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      58
      809
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      809
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      782
    7. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      735
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      719
    9. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      44
      688
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      672
    Aihe