Tulla väärin ymmärretyksi. Mutta aina voi kysyä, että mitä tarkoitat?
Hyvää huomenta. 😊☕
On liian helppoa
35
416
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta☕👩
- Anonyymi
Lisään, ostin eilen prismasta 2 pkt kulta katriinaa👩☕
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää huomenta ja auringon paistetta. ☕
Kiitos☕👩
Anonyymi kirjoitti:
Lisään, ostin eilen prismasta 2 pkt kulta katriinaa👩☕
Ok kiva. Minä juon mieluummin Löfbergsiä. ☕
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ok kiva. Minä juon mieluummin Löfbergsiä. ☕
Olen perinteiden ystävä☕👩
Anonyymi kirjoitti:
Olen perinteiden ystävä☕👩
Sekin on hyvä. Minä tykkään tummapaahtoisista kahveista. Oli hyvä aamupala. 😊
- Anonyymi
Koita vaikka englannilla, kyl ne stadilaiset snaijaa.
Huomenta aamusudelle🥱 ollaanpas sitä nyt varhaisia😄☕️
Hyvää lauantai iltaa illan prinsessoille. Vaan eihän ne sellaiset minua edes vilkaise. Monesti sitä miettii, miksi pitää olla näin ruma? Tinderissäkin on hiljaista...
- Anonyymi
Minä olen vilkaissut sua monta kertaa.Mutta sinä et ehkä näe minua tai et pidä minua sopivana ehdokkaana sinulle.Tiedän kyllä minkä vuoksi.
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen vilkaissut sua monta kertaa.Mutta sinä et ehkä näe minua tai et pidä minua sopivana ehdokkaana sinulle.Tiedän kyllä minkä vuoksi.
No, on kyllä nyt vaikeaa sanoa, kun en tiedä kuka olet ja missä olet vilkuillut? Pää osin voin sanoa että kukaan ei vilkuile, ainakaan sillä silmällä, enkä ihmettele yhtään.
- Anonyymi
Laita oma kuva profiiliin niin katsotaan mistä kiikastaa. Vai onko kyse siitä että olet tappouhkaillut täällä ja koet sairasta kiinnostusta itseäsi paljon nuorempiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita oma kuva profiiliin niin katsotaan mistä kiikastaa. Vai onko kyse siitä että olet tappouhkaillut täällä ja koet sairasta kiinnostusta itseäsi paljon nuorempiin
Minä en ole kenenkään henkeä ikinä uhannut enkä koe sairasta kiinnostusta itseäni nuorempiin enkä vanhempiin ihmisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole kenenkään henkeä ikinä uhannut enkä koe sairasta kiinnostusta itseäni nuorempiin enkä vanhempiin ihmisiin.
Mutta teini-ikäinen vois olla 51 vuotiaalle miehelle sopiva kumppani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta teini-ikäinen vois olla 51 vuotiaalle miehelle sopiva kumppani.
Minä en ala tässä määrittelemään sitä onko teini sopiva kumppani 50 vuotiaalle miehelle.Se asia ei minulle kuulu.
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ala tässä määrittelemään sitä onko teini sopiva kumppani 50 vuotiaalle miehelle.Se asia ei minulle kuulu.
Ei ollut kyse sinusta tässä. Minusta tuo puhui.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ollut sinusta puhe.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ole ollut sinusta puhe.
Minun omaa henkeä on uhattu kyllä.Sen vuoksi en halua laittaa omaa kuvaani kaikille nähtäväksi.
Anonyymi kirjoitti:
Minun omaa henkeä on uhattu kyllä.Sen vuoksi en halua laittaa omaa kuvaani kaikille nähtäväksi.
Minä en ole uhannut kenenkään elämää. Itseäni vain.
Noniin, leppoisaa lauantai-iltaa ja hyvää yötä vaan🌌 nyt on Prinsessa vuoteessaan, aamua aikaista odotellessaan 😴 ajattelin kuunnella musiikkia vielä jonkin aikaa🎶
Se on sitten parempi olla yksin. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Hyvää yötä
Ilta-Kelle mä soitan,YouTube.
- Anonyymi
Olin se . joka näki, ja oli vähän tungosta, sekä muuta trafiikkia, no elämä on, mutta laitoit vinkkiä, mihin...Kerään tässä hetken paukkujani, koska minä, joka en jännitä, niitä taidan nyt tarvita, ja huoli pois sinulta... Oon vaan hassu, ja prosessoin...omalla...tavallani...Onneksi kirjotat noin niin kuin muutenkin...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Siis olit samassa paikassa jossa minä olin? Olisit käynyt sanomassa jotain.
Kun, mun ei pitänyt olla täällä enää, ja niinhän nyt kävinkin...
- Anonyymi
Mutta, kiva että festareilla viihdyitte...
- Anonyymi
En oo oikeasti noin kriipi, tai ehkä vaan kuulostan siltä omaan päähäni, jos haluat, niin annan sun olla....Mutta, jollain kummalla tavalla kiehdot minua...
- Anonyymi
Taidat olla ihan hämmentynyt... No, toivottavasti, se ei ahdista liikaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla ihan hämmentynyt... No, toivottavasti, se ei ahdista liikaa...
On sinusta muutamia fantasioita...oikein mukavia. Onko väärin, ja sallitko tämän? Vittu, en kyllä lupia kysele, mutta, näin on...Yks n vaan...Ja mieti onko tilaa viesteille, voinhan aina palata näihin fantasioihin...Tilannettasi, kun en voi lopulta tietää...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1363185Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2722794Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641738Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2151737- 601638
- 481330
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831269Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781242Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3161120Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391042