Nyt on jo alkanut ihan mietityttää. Sepustin tuossa vähän aikaa sitten Photoshopista, aaveratsastajasta ja merkillisistä kasvoista, jotka ''seuraavat'' minua. Nyt on alkanut jo ihan ihmetyttää. Lukekaas seuraava ja kommentoikaa. Tietenkin tämäkin voi olla sitä ''kuherruskuukautta'' näissä asioissa, mutta kuitenkin.
Tulin tänään iltapäivällä kotio tavanomaisesti. Päästin koiran ulos pissalle ja ulkoilin sen kanssa vähän. Kun kävelin olohuoneen ikkunan ohi, olin näkrvinäni sivusilmällä tumman hahmon seisovan television vieressä. (?) En tiedä, oliko se vain harhakuva, mutta kovin selkeältä se näytti. Eikä siinä kaikki: Kun tulin dogin kanssa sisään, vessassa haisi aivan siltä, kuin siellä olisi juuri käynyt joku vetämättä vessaa. Ja lisäksi, kun menin tietokonehuoneeseen, The Sims 2 oli päällä, siis PC-peli.
Jätin kyllä tietokoneen aamulla päälle, mutta Simsin CD:tä koneessa ei ollut, siitä olen varma. Ja putket eivät voineet olla tukossa, koska putkimies kävi just pari päivää sitten.
Asuuko meillä kenties joku muukin?
21
2634
Vastaukset
- ???
tai sitten ei
- Narttu
Tää nyt haiskahtaa siltä että mielikuvitus vedättää sua! Tai sitten "pelottavia" kummitusjuttuja on vaan niin kiva keksiä ja katsella miten ihmiset reagoivat!
Ei kuulosta kovin uskottavalta että sulle tapahtuu päivittäin jotain! Voisko siis vastaus löytyä nuista yllä mainituista? - Angi
Minä uskon sinua. Minulle tuo on aivan tavallinen ilmiö. Olen vain näiden vuosien aikana tottunut ilmiöihin enkä enään pelästy.
Alkuun säikähtelin ja säpsähdin milloin missäkin. Olen yrittämällä yrittänyt saada tietoa mistä johtuisi. Olen jopa käynyt lääkärissä tutkimuksissa. Kaikki on kohdallani hyvin.- ..Maya..
minusta tuntuu siltä, että vain kuvittelet asian. Uskon silti, että olet varmasti nähnyt jotain ja näin, sillä niin kävi mullekin, kun ahkerasti täällä kävin. Ajattelin koko ajan näitä tarinoita täällä, ja kappasta vaan, näin kaikennäköisiä varjoja ja muuta. Tämä voi johtua alitajunnasta, sillä jos alitajunnassa tiedostamattaan toivoo, että itsellekin tapahtuisi jotain tällaista jännää, niin kohtahan alitajunta tekee tepposet. Minulle on käynyt näin usein.
Ehdottaisin, että nyt ihan oikeasti ajattelisit järjellä näitä asioita, mitä sinulle tapahtuu. Varmasti osa niistä paljastuu järjellä selitettäviksi, kun vähän aikaa miettii kaikkia mahdollisuuksia, mutta olen varma, että jossain vaiheessa melkeimpä jokaiselle tapahtuu jotain, ´mitä ei ihan suoraan järjellä selitellä ;)
Kannattaa muuten myös kokeilla vesittää kaikki omat tarinansa. Kun minulle tapahtuu jotain, yritän aina miettiä, että mitähän se oli. Keksin kaikenlaisia selityksiä, mutta joskus sitten loppujenlopuksi selitykseni eivät päde, ja asiaa ei ihan kunnolla voi selittää... ..Maya.. kirjoitti:
minusta tuntuu siltä, että vain kuvittelet asian. Uskon silti, että olet varmasti nähnyt jotain ja näin, sillä niin kävi mullekin, kun ahkerasti täällä kävin. Ajattelin koko ajan näitä tarinoita täällä, ja kappasta vaan, näin kaikennäköisiä varjoja ja muuta. Tämä voi johtua alitajunnasta, sillä jos alitajunnassa tiedostamattaan toivoo, että itsellekin tapahtuisi jotain tällaista jännää, niin kohtahan alitajunta tekee tepposet. Minulle on käynyt näin usein.
Ehdottaisin, että nyt ihan oikeasti ajattelisit järjellä näitä asioita, mitä sinulle tapahtuu. Varmasti osa niistä paljastuu järjellä selitettäviksi, kun vähän aikaa miettii kaikkia mahdollisuuksia, mutta olen varma, että jossain vaiheessa melkeimpä jokaiselle tapahtuu jotain, ´mitä ei ihan suoraan järjellä selitellä ;)
Kannattaa muuten myös kokeilla vesittää kaikki omat tarinansa. Kun minulle tapahtuu jotain, yritän aina miettiä, että mitähän se oli. Keksin kaikenlaisia selityksiä, mutta joskus sitten loppujenlopuksi selitykseni eivät päde, ja asiaa ei ihan kunnolla voi selittää...Miten voin kuvitella selvän hajun vessassa ja tietokonepelin päällä?
Dreamy kirjoitti:
Miten voin kuvitella selvän hajun vessassa ja tietokonepelin päällä?
Ainahan siellä haisee :D Ainakin meillä vessassa haisee sellainen raikas saippuamainen haju, savu tai uloste. Joskus sellainen pölyinen ja sähköinen haju kun vessan lämmitys on pitkästä aikaa napsahtanut päälle.
Tietokoneesta en osaa sanoa. Jos itse laitoit sen päälle etkä muista tai joku muu. Ei jaksa miettii niin monimutkaisia asioita :)
- kukkumaija
Asutko vuokralla? Voihan olla niin, että vuokraisäntäsi käy piipahtamassa asunnollasi, tai jos asut kerrostalossa, etenkään vanhoissa taloissa ei ole mitenkään tavatonta, että naapurilla tai parilla on asuntosi avain.
Kokeile vanhaa kunnon hius/lanka/teippitemppua ja viritä vieraallesi ansa, tokihan tähän samaiseen "ansaan" voi langeta myös eteerisempi kulkija, etenkin jos kykenee "haisemaankin."
"Henkien tuoksuista" olen joskus lukenut, en muista oliko juuri tällä palstalla, mutta jossain päin palloamme näitä tuoksuja yhdistetään yleisesti osaksi kummittelua. Ei tällä palstalla kovin usein lue puheenvuorossa, että "minulla haisee täällä paha henki" :)
Toinen ajatus on se, kun uskovat puhuvat tällaisesta "etsikkoajasta", jolla minä ymmärrän sen, että Jumala kutsuu heitä "seurakuntaansa" useamman kerran, niin voisiko kummittelupuolellakin sitten olla jonkinlainen "etsikkoaika", jolloin näitä yliluonnollisia tapahtumia vaan pakkautuu lyhyen ajan sisälle useampia, tarkoituksena... niin mikä, en tiedä ?Ei, en asu vuokralla tai kerrostalossa. Pienessä ja suht vanhassa omakotitalossa maaseudulla. Vara-avain on kyllä puuvarastossa piilossa ja sen piilon tietää vain kaverini äiti. En usko hänen keppostelevan meillä.
Siitä varjoihmisestä TV:n edessä en tiedä, nopeasti kun ohi kuljin, niin olenhan voinut luulla esim. jotain kukkaa sellaiseksi? Tosin siinä kohdalla ei ole kukkaa, mutta...Dreamy kirjoitti:
Ei, en asu vuokralla tai kerrostalossa. Pienessä ja suht vanhassa omakotitalossa maaseudulla. Vara-avain on kyllä puuvarastossa piilossa ja sen piilon tietää vain kaverini äiti. En usko hänen keppostelevan meillä.
Siitä varjoihmisestä TV:n edessä en tiedä, nopeasti kun ohi kuljin, niin olenhan voinut luulla esim. jotain kukkaa sellaiseksi? Tosin siinä kohdalla ei ole kukkaa, mutta...Vanhoissa taloissahan usein kuulee kummittelevan! Onhan se mahdollista että siellä asuu joku "ulkopuolinenkin" :)
Paha sanoa, tuo pelin käynnistyminen kuulostaa kyllä oudolta. Olisiko joku muu perheestäsi voinut käynnistää sen?
Mutta voin kertoa, että itsekin olen nähnyt noita varjoja, tai ainakin olen kuvitellut niin.
Viimeksi näin semmoisen vappuna. Olin veljeni huoneessa koneen ääressä ja pian huomasin silmänurkassani tumman hahmon, joka seisoi ikkunan takana tuijottamassa.
Katselin sitä hetken ja käänsin pääni kokonaan ikkunaa kohti. Voin melkeinpä vannoa, että olin näkeväni hahmon poistuvan nopeasti ikkunan luota ja häipyessään se "väreili" (sillä tavalla kun juokseva henkilö piirretään)
Olen nähnyt tämän toistekkin: olin n. 2 viikkoa sitten polkemassa kuntopyörällä ja näin kun jokin olisi käynyt ovella vilkaisemessa ja lähtenyt heti pois. Eli näin taas tumman hahmon, mutta nyt paremmin.
Tämän kaiken voisi pistää mielikuvituksen piikkiin, ja itse asiassa uskonkin nähneeni vain omiani, paitsi, että meillä on/oli valokuva "todisteena".
Valokuvan oli ottanut isäni muutama vuosi sitten yhtenä talvipäivänä.
Valokuvassa (joka on otettu talostamme) näkyy selvästi iso, tumma hahmo seisomassa keittiön ikkunassa ja katsomassa ulos, kuvaajaa päin.
Hahmon huomasi ensimmäisenä äitin, joka kertoi isälleni siitä ja väitti itsepintaisesti, että hahmo on joko minä tai veljeni.
Isäni oli hölmistynyt, sillä kuvanottohetkellä talo oli tyhjä ja hahmo oli aikuisen kokoinen ja sitäpaitsi veljeni ja minä olimme silloin n. 7-10-vuotiaita, eli liian lyhyitä ollakseen kuvan hahmo.
-Orson- monivilja
Hehheh...näyttää siltä rttä sinulla on tirkistelyyn erikoistunut ystävä
- S.U.S.A.N
Uskon nyt ihan tosissaan kun olen naita sun juttujasi lukenut, etta koska olet naista jutuista kovin kiinnostunut ja naita paljon lueskelet etc, etta rupeat uskomaan etta naet juttuja etc, asioita tapahtuu. Uskon etta nama kaikki mita naet pikkasen sivusilmalla ei ole yhtikas mitaan muutakun enintaan harhoja. Joten ota rauhallisesti. En oikein jaksa uskoa etta sinun perassasi on mitaan henkia tai mitaan muutakaan koskaan ollutkaan. Naita juttuja tapahtuu kaikille koko ajan, aistiharhoja etc simssi on paalla, mutta ei niita henkien piikkiin laiteta. Ota ihan rennosti. Eri asia on jos kerrot etta nait hengen siina seisoi edessasi, sitten ok. :)
- sanoo?
Kai te maksatatte osan vuokrasta/asumiskuluista näillä gummajaisilla?
Muuten eikö noi pelit asenneta PC.n kovalevylle,eihän niitä siltä levyltä pelata?- S.U.S.A.N
Kylla simssia pelataan cd:lta :)
- Oh my God!
S.U.S.A.N kirjoitti:
Kylla simssia pelataan cd:lta :)
Sitten se on satavarmasti kummitus!
- ......
Et joka ainoasta mörkö jutusta jaksaisi raportoida? Luuletko että ketään kiinnostaa ihan tavalliset päivittäiset "kummitus" ilmiöt?
Todellakin vietät kuherruskuukautta noiden "luonnottomuuksiesi" kanssa.
Nii nii joo joo, miks mä sitten luen sun juttuja jos ei kiinnosta. Ehkä mut on joku kummitus ottanut hallintaan, ken tietää BÖÖ!!! - hullu?
Tuskinpa joku haamu tai henki pelaa SIMS 2, järkevää.
- adryaeryae
Vittu siä oot ääliö. Oikeen keksimälä keksit nuita juttuja. Lopeta nyt hyvän sään aikana. Kaiken huippu oli se photoshop-juttu.
- kukkumaija
Älä välitä dreamy, kuten huomaat, lukevathan ihmiset tarinasi ja kommentoivat myös, kyllä tänne saa kirjoittaa kokemuksia/tuntemuksia laidasta laitaan, siinähän ne saattavat matkan varrella kommentteja lukiessa selkiytyä pikkuhiljaa itsellekin. Joka tapauksessa tarinasi ovat parempia kuin nämä muutamat kommentit.
HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ !!!!!!- 44555
oikiasti nämä Dreamyn tarinat on ihan perseestä ja naurettavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4119021Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893560- 202013
- 811246
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641051Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791045- 551013
- 65950