Toivottavasti on nukuttu hyvin. Itse en oikein saanut unta... ☕
Huomenta minulta
97
596
Vastaukset
- Anonyymi
Lainaa velkaa
- Anonyymi
Ulosotto
- Anonyymi
Ulosmittaus
- Anonyymi
Vauraus köyhyys
- Anonyymi
Nukuttu on tosi huonosti minua vaivaa levottomat jalat. ☕️
Minulla oli myös jotain sellaista vaivaa nukkumaan mennessä. Myös liian kuuma makkari, ja ajatukset eivät jättäneet rauhaan. En osannut rauhoittua vaikka olin ihan selvästi väsynyt. Ehkä yliväsynyt jo siinä vaiheessa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minulla oli myös jotain sellaista vaivaa nukkumaan mennessä. Myös liian kuuma makkari, ja ajatukset eivät jättäneet rauhaan. En osannut rauhoittua vaikka olin ihan selvästi väsynyt. Ehkä yliväsynyt jo siinä vaiheessa.
Velkaa velkaa
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Meidän ilmakehään mitä hengitämme ulkona.On heitetty kemikaaleja ja partikkeleja.Jotka aiheuttaa ihmisissä väsymistä ja mielialanvaihtelua.Myös alakuloisuutta.
Anonyymi kirjoitti:
Meidän ilmakehään mitä hengitämme ulkona.On heitetty kemikaaleja ja partikkeleja.Jotka aiheuttaa ihmisissä väsymistä ja mielialanvaihtelua.Myös alakuloisuutta.
No en tiedä tuosta... Elämäni vaan on ollut aika stressaavaa tässä viime aikoina. Monista eri syistä johtuen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Velkaa velkaa
Vekseli vetoinen
- Anonyymi
Itse otin töiden jälkeen buranan. Nukuin ku pieni possu🤭
Minun olisi pitänyt napata nukahtamislääke... Mutta onneksi on lomaa. Ei tarvinnut nousta mihinkään duuniin nuokkumaan tänä aamuna ja voin mennä takaisin nukkumaan, kun siltä tuntuu.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minun olisi pitänyt napata nukahtamislääke... Mutta onneksi on lomaa. Ei tarvinnut nousta mihinkään duuniin nuokkumaan tänä aamuna ja voin mennä takaisin nukkumaan, kun siltä tuntuu.
Ota päikkärit🥰😴
Yöllä tuli jokin ajatus mieleen siitä, että miksi olen niin pinnallinen ja näen vain naisista sen pinnan. Se ajatus meni jotenkin niin, että kun ne naiset ovat minulle niin etäisiä olentoja aina. En näe muuta kuin pintaa ja tykkään katsella kauniita asioita.
Todella harvaan olen saanut tutustua ihmisenä oikeasti. Näihin kauniisiin en ollenkaan. Eli mitä silloin muuta niistä osaan ajatellakaan. Vähän kuin katsoisin kukkia kedolla. En minä saa mitään kontaktia kukkiinkaan. Ihastelen vaan niiden kauneutta.- Anonyymi
Tunnetko silti kukkien tuoksun?
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetko silti kukkien tuoksun?
Kyllä ja se onkin välillä aika huumaavaa. Sitä lähemmäksi en niitä koskaan pääse.
- Anonyymi
Ulkoisesta ja pinnallisesta puolesta on niin helppo nauttia. Se vaatii skillsejä jos kykenee pääsemään osaksi toisen ihmisen päänsisäistä maailmaa. En pysty siihen koska jos pystyisin, niin se olisi jo tapahtunut. Alienin elämää minun elämäni tällä pallolla. Pitäisi varmaan käydä joissain geenitesteissä ja sitten tulokseksi osoittautuisi tietysti "määrittelemätön DNA", eli tieteelle tuiki tuntematon genomi 🧬👽.
Anonyymi kirjoitti:
Ulkoisesta ja pinnallisesta puolesta on niin helppo nauttia. Se vaatii skillsejä jos kykenee pääsemään osaksi toisen ihmisen päänsisäistä maailmaa. En pysty siihen koska jos pystyisin, niin se olisi jo tapahtunut. Alienin elämää minun elämäni tällä pallolla. Pitäisi varmaan käydä joissain geenitesteissä ja sitten tulokseksi osoittautuisi tietysti "määrittelemätön DNA", eli tieteelle tuiki tuntematon genomi 🧬👽.
niinpä... Minulle naiset tuntuu olevan niitä alieneita, joita en ymmärrä yhtään. En saa kontaktia, sellaista normaalia. En osaa mennä tutustumaan kehenkään normaalisti. Jään varmaan siksi ikuisesti yksin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä ja se onkin välillä aika huumaavaa. Sitä lähemmäksi en niitä koskaan pääse.
Okei!😊
- Anonyymi
Oletko sä tunteeton? Narsisti? Et tunne empatiaa toista kohtaan etkä pysty rakastumaan.
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sä tunteeton? Narsisti? Et tunne empatiaa toista kohtaan etkä pysty rakastumaan.
Minultako kysyit? En todellakaan ole narsisti enkä tunteeton. Ja olen rakastunut monestikin. Useimmiten vaan yksipuoleisesti.
Näin vietän koko päivän taas palstaillen. Aamusta yöhön... Hyvä loma mulla.
- Anonyymi
mustasusi, kerrotko ikäsi?
Anonyymi kirjoitti:
mustasusi, kerrotko ikäsi?
Luulin että se oli jo jokaisella tiedossa. olen viisikymppinen äijä. Mitä merkitystä tällä iällä nyt tässäkin taas on?
mustasusi kirjoitti:
Luulin että se oli jo jokaisella tiedossa. olen viisikymppinen äijä. Mitä merkitystä tällä iällä nyt tässäkin taas on?
Koen, että olen täysin iätön otus. En ole minkään ikäinen. Ihmiset kuvittelevat että on joku ikä olemassa, siitä hetkestä kun synnytään... Jotenkin alkeellista.
mustasusi kirjoitti:
Koen, että olen täysin iätön otus. En ole minkään ikäinen. Ihmiset kuvittelevat että on joku ikä olemassa, siitä hetkestä kun synnytään... Jotenkin alkeellista.
Ok. Kehoni on keski-iässä ja rapistumassa. Minä itse olen kuitenkin ikuinen. Minä joka asun tässä kehossa ja tässä ajassa nyt.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Iällä ei ole mitään merkitystä. Ulkonäölläkään ei ole mitään merkitystä. Ihmisen sisin merkitsee. Katsokaamme siis ohi kaiken ulkoisen, ihmisen sisimpään.
Nimimerkkisi "mustasusi" on mielenkiintoinen ja ajatuksia herättävä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iällä ei ole mitään merkitystä. Ulkonäölläkään ei ole mitään merkitystä. Ihmisen sisin merkitsee. Katsokaamme siis ohi kaiken ulkoisen, ihmisen sisimpään.
Nimimerkkisi "mustasusi" on mielenkiintoinen ja ajatuksia herättävä.Jatkan hämmentelyä.... mustasusi, miksi taistelet elämää vastaan?
Anonyymi kirjoitti:
Nimimerkkisi "mustasusi" on mielenkiintoinen ja ajatuksia herättävä.Kiitos, mutta olen myös pinnallinen...
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan hämmentelyä.... mustasusi, miksi taistelet elämää vastaan?
Koska elämä tuntuu taistelevan minua vastaan. On kuin, minun ei kuuluisi edes olla täällä.
Anonyymi kirjoitti:
Nimimerkkisi "mustasusi" on mielenkiintoinen ja ajatuksia herättävä.Millaisia ajatuksia tuo nimimerkki sinussa herättää?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Koska elämä tuntuu taistelevan minua vastaan. On kuin, minun ei kuuluisi edes olla täällä.
mustasusi, sinä taistelet elämää vastaan ja siksi elämä taistelee takaisin. Laske aseesi jalkojesi juureen. Elämä kantaa jos lopetat taistelun ja vastaanpotkimisen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos, mutta olen myös pinnallinen...
oletkohan oikeasti sen mustan turkkisi sisällä, epäilen... näen jotain muuta sisimmässäsi..
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
"On kuin, minun ei kuuluisi edes olla täällä."
mustasusi... Kyllä sinun kuuluu olla täällä ja hyvin vahvasti kuuluukin, sinun itsesi takia ja vuoksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mustasusi, sinä taistelet elämää vastaan ja siksi elämä taistelee takaisin. Laske aseesi jalkojesi juureen. Elämä kantaa jos lopetat taistelun ja vastaanpotkimisen.
Hyvin sanottu!👍
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä en myöskään uskalla. En tiedä miten lopettaa...
Anonyymi kirjoitti:
oletkohan oikeasti sen mustan turkkisi sisällä, epäilen... näen jotain muuta sisimmässäsi..
No kauniit vaan viehättää. Ihan kuin kauniit kukat. Joita ei saa poimia mukaansa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No missä muualla sinä haluaisit olla,jos ei täällä meidän keskuudessa?😊
Anonyymi kirjoitti:
No missä muualla sinä haluaisit olla,jos ei täällä meidän keskuudessa?😊
Tarkoititko palstaa, vaiko tätä elämää ja tätä maailmaa? Oletan että viimeistä... Eli, minä en tiedä miksi tänne jouduin ja oliko se edes muu kuin vahinko, että tänne ilmaannuin. Olen uusi ihmien, enkä osaa elää selvästikään, niin kuin muut täällä näyttävät osaavan.
On ärsyttävää olla, kaikesta pihalla aina ja ihan ulkopuolisena. En minä muista edes, mistä tänne jouduin. En minä tiedä, mihin minä kuulun. Tuntuu että elän väärässä aikakaudessa.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ehkä en myöskään uskalla. En tiedä miten lopettaa...
mustasusi... pelkoa päin ja voima löytyy
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No kauniit vaan viehättää. Ihan kuin kauniit kukat. Joita ei saa poimia mukaansa.
mustasusi.... esteetikko, ei pinnallinen niinkään.
Anonyymi kirjoitti:
mustasusi.... esteetikko, ei pinnallinen niinkään.
Niin olen tuota termiä käyttänyt, mutta silti minua on täällä arvosteltu todella pinnalliseksi ja sitä kautta huonoksi ihmiseksi. Minulla on niin sanotusti kallis maku.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tarkoititko palstaa, vaiko tätä elämää ja tätä maailmaa? Oletan että viimeistä... Eli, minä en tiedä miksi tänne jouduin ja oliko se edes muu kuin vahinko, että tänne ilmaannuin. Olen uusi ihmien, enkä osaa elää selvästikään, niin kuin muut täällä näyttävät osaavan.
On ärsyttävää olla, kaikesta pihalla aina ja ihan ulkopuolisena. En minä muista edes, mistä tänne jouduin. En minä tiedä, mihin minä kuulun. Tuntuu että elän väärässä aikakaudessa.Tätä maailmaa tarkoitin.Sinä et elä väärässä aikakaudessa.Sinun kuuluu olla täällä just nyt.Olet kuitenkin vanha sielu.Ja tulet myöhemmin takaisin toisessa inkarnaatiossa.Niin minä uskon.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Saman ikäisiä ollaan
Aurinkoista ja rentoa viikon alkua✌🏻😎
todella lämmin sää ulkona on, kun kaupassa kävin. Nyt on Prinsessalla ruokaa ehkä viikoksi asti😊☕️
Nukuin viimeyönä todella mainiosti👌🏻 nyt täytyy pestä pyykkiä seuraavaksi.Sehän tuli runollisesti. 😄
Kiitos samoin myös Prinsessalle. 😊👌
Minä olen vain möllöttänyt kotonani, kun nukuin aika huonosti... 😑
Kauppaan varmaan jossain vaiheessa ja toivottavasti myös salille. En ole treenannut vähään aikaan...mustasusi kirjoitti:
Sehän tuli runollisesti. 😄
Kauppaan varmaan jossain vaiheessa ja toivottavasti myös salille. En ole treenannut vähään aikaan...Joo. Täällä minäkin möllöttelen😄 nyt lomalla kun on niin on minullakin enemmän aikaa ja sitä energiaakin taas lenkkeillä🏃🏼♀️ pitäisi ostaa uudet lenkkarit… täytyy varmaan lähteä käymään kaupungilla, en tiedä menenkö tänään🤔
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joo. Täällä minäkin möllöttelen😄 nyt lomalla kun on niin on minullakin enemmän aikaa ja sitä energiaakin taas lenkkeillä🏃🏼♀️ pitäisi ostaa uudet lenkkarit… täytyy varmaan lähteä käymään kaupungilla, en tiedä menenkö tänään🤔
Sinä voit vaikka lenkkeillä suden luo.😊
Prinsessasi kirjoitti:
Joo. Täällä minäkin möllöttelen😄 nyt lomalla kun on niin on minullakin enemmän aikaa ja sitä energiaakin taas lenkkeillä🏃🏼♀️ pitäisi ostaa uudet lenkkarit… täytyy varmaan lähteä käymään kaupungilla, en tiedä menenkö tänään🤔
Kivaa... Olen muuten aikeissa lähteä sinne päin viikonloppuna. Kaverilla kyläilemään. 😁
Anonyymi kirjoitti:
Sinä voit vaikka lenkkeillä suden luo.😊
On aika pitkä matka lenkkeillä. 😄
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On aika pitkä matka lenkkeillä. 😄
Kyllä siinä hiki voi tulla.😅
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siinä hiki voi tulla.😅
Varmaan väsykin. Tuskin tänne ihan päivässä juoksisi edes.😄
mustasusi kirjoitti:
Varmaan väsykin. Tuskin tänne ihan päivässä juoksisi edes.😄
En mä Keski-Suomeen asti jaksaisi juosta, edes kävellä 🤣
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sehän tuli runollisesti. 😄
Kauppaan varmaan jossain vaiheessa ja toivottavasti myös salille. En ole treenannut vähään aikaan...ei prinsessaa sun maha haittaa.
- Anonyymi
En voi sanoa nukkuneeni hyvin. Jotenkin levoton yö. Heräsin monta kertaa. Aamulla särki päätä ja yritin nukkua vielä hetken lisää, kun on etäpäivä ja se oli mahdollista, mutta ei se tunti lisää unta auttanut mitään. Särkylääke naamaan ja yritän selvitä iltaan.
Sellaista se välillä on... Alitajunnassa joku kaihertaa. Jotain selvittämätöntä. Jotain kriisiä ja traumaattista. Ei saa mieltä rauhoittumaan...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sellaista se välillä on... Alitajunnassa joku kaihertaa. Jotain selvittämätöntä. Jotain kriisiä ja traumaattista. Ei saa mieltä rauhoittumaan...
Määkin ollut vatussa koko päivän👩
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miten sinä sinne mahduit?
Lomalla 👩
mustasusi kirjoitti:
Jos hän onkin sellainen toukka, joka elää niissä. :)
No kyllähän se sitten sinne mahtuu🐛
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Saitko paljon vadelmaa?
Ehkä 5-6 litraa👩
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä 5-6 litraa👩
Oho, sehän on hyvä saalis. Siitä vaan puuron päälle, smoothieen, hilloksi… hyvää😋
- Anonyymi
Koita alkaa nukkumaan paremmin, nimenomaan tarpeeksi pitkät yöunet. Sanoit tuolla, että on alkanut vyötärön ympärys kasvamaan taas. Liian vähäinen unen määrä on tutkitusti merkittävä riskitekijä painon nousulle ja lihavuudelle. Samalla kun tutkimusnäytön perusteella on havaittu, että 80-95 % ihmisistä, jotka onnistuvat pudottamaan painoa, kerryttävät vähintään pudotetut kilot takaisin, suurin osa melko lyhyessä ajassa, niin ei hyvä.
Joo. Oikeassa olet. On ollut unihäiriöitä tässä nyt pitemmän aikaa. Noin 2 vuotta oikeastaan. Harvassa on olleet kunnon yöunet.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo. Oikeassa olet. On ollut unihäiriöitä tässä nyt pitemmän aikaa. Noin 2 vuotta oikeastaan. Harvassa on olleet kunnon yöunet.
eli alkoi silloin kun netan tapasit töissä ja rakastuit yksipuolisesti. Nyt et saa unta kun et pääse katsoo netan kuvia missään.
- Anonyymi
Kuulehan sinä synkistelevä hukkanen. Mulla on nyt ihan uusi teoria. Haluatko kuulla? No, kerron kuitenkin, kun en lupia kysele.
Mitä jos koostettaisiin sulle semmonen Frankensteinin morsian.
Ihan vaan paloista, pikku kuvista. Olis vaan vähän säärtä siellä, ja muuta taas toisessa kuvassa. Ideana se, että KOKO NAISTA, et siitä saisi kasattua.
Saisit aina uuden osasen, kuin uusi luukku avautuisi joulukalenteriin.
Ehkä sitten, olisi helpompi olla marmattamatta, ettei sinun makuusi olevat, kiinnostu sinusta Tai, jos niin kävisi, niin kaikki olisi turhaa. Tai, että jos kiinnostuukin, niin ovat vanhoja ja rumia. Tai tule paineitakaan, kun siinä olisi homma, ettei siitä koko naista saisikaan, niistä kuvista, ja paloista. Voisit sitten arvostella, että voi kamala millaset varpaat, ja ihan mukiinmenevä pylly kyllä, ja jos ei tässä morsiamessa joku miellytä, niin sitten vaihtopaloja vaan...Anteeks, mulla se huumori vaan alkaa monesti sieltä, missä muilla loppuu. Mutta, ihan mielenkiinnolla, minkälaisista paloista, se sinun estetiikan nälkääsi tai muutakin miellyttävä Frankensteinin morsian, koostuisi?
Saa ihan ottaa nyt rennosti, ja ottaa myös huumorilla...No siksi on nuo tekoäly taidesovellukset varmaan olemassa. Voin niillä luoda sellaisia ihanne tyttökavereita kuin mieli tekee. Niitä on instassa näytilläkin jo aika monta minulla. Kun en naisiin saa tutustua oikeassa elämässä, niin loin sitten tällaisen virtuaalisen gallerian, joka kasvaa koko ajan.
- Anonyymi
Tuntuu, että otat asioita vähän raskaasti. Kevennä vähän.
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu, että otat asioita vähän raskaasti. Kevennä vähän.
Aika vaikeaa on keventää. Taidan mennä nyt nukkumaan. Tuntuu ihan siltä nyt.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No siksi on nuo tekoäly taidesovellukset varmaan olemassa. Voin niillä luoda sellaisia ihanne tyttökavereita kuin mieli tekee. Niitä on instassa näytilläkin jo aika monta minulla. Kun en naisiin saa tutustua oikeassa elämässä, niin loin sitten tällaisen virtuaalisen gallerian, joka kasvaa koko ajan.
No sehän on jo positiivista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No siksi on nuo tekoäly taidesovellukset varmaan olemassa. Voin niillä luoda sellaisia ihanne tyttökavereita kuin mieli tekee. Niitä on instassa näytilläkin jo aika monta minulla. Kun en naisiin saa tutustua oikeassa elämässä, niin loin sitten tällaisen virtuaalisen gallerian, joka kasvaa koko ajan.
Pyydät tekoälyltä kuvia yhä kauniimmista naisista, joita ei voi olla olemassakaan koska vain ne tekoälyn luomat naiset ovat täydellisiä. Sitten manaat kuinka rumia oikeat naiset, jotka kehtaavat lähestyä sinua, ovat. Ei ihme, että nykyajan somen suurkäyttäjä -miehet jäävät yksin; mikään todellinen ei enää ole heille riittävän hyvää.
-sivusta - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Aika vaikeaa on keventää. Taidan mennä nyt nukkumaan. Tuntuu ihan siltä nyt.
Susi aina ohittaa vaikeat asiat ja keksii tekemistä jolla voi ohittaa ne. Mutta hyvä susi ei valita nyt vähään aikaa kun menee nukkuu.
Anonyymi kirjoitti:
Pyydät tekoälyltä kuvia yhä kauniimmista naisista, joita ei voi olla olemassakaan koska vain ne tekoälyn luomat naiset ovat täydellisiä. Sitten manaat kuinka rumia oikeat naiset, jotka kehtaavat lähestyä sinua, ovat. Ei ihme, että nykyajan somen suurkäyttäjä -miehet jäävät yksin; mikään todellinen ei enää ole heille riittävän hyvää.
-sivustaNiin, ei se nyt ihan niinkään yksin mene. Totta kai tekoälyllä teen niin nättiä kuin mahdollista ja ymmärrän sen, että tosielämä ei ole niin nättiä välttämättä aina...
Eihän viikinkityttökään mikään malli ole, ja silti hänestä pidän. Koska hän on erittäin mukava ja meissä on paljon samaa. Mutta en sano häntä myöskään rumaksi. Ruma hän ei ole todellakaan, mutta ei myöskään mikään täydellinen missi. Mikä ei tarvitse ollakaan, sitten kun on muuten sopiva.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin, ei se nyt ihan niinkään yksin mene. Totta kai tekoälyllä teen niin nättiä kuin mahdollista ja ymmärrän sen, että tosielämä ei ole niin nättiä välttämättä aina...
Eihän viikinkityttökään mikään malli ole, ja silti hänestä pidän. Koska hän on erittäin mukava ja meissä on paljon samaa. Mutta en sano häntä myöskään rumaksi. Ruma hän ei ole todellakaan, mutta ei myöskään mikään täydellinen missi. Mikä ei tarvitse ollakaan, sitten kun on muuten sopiva.Tai sitten viikinkityttö on tosielämän missimateriaalia. Jos noin olisi, että ulkonäkö on sivuseikka jos muuten sopii yhteen, et täällä niin kovasti naisten ikää ja ulkonäköä ruotisi.
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten viikinkityttö on tosielämän missimateriaalia. Jos noin olisi, että ulkonäkö on sivuseikka jos muuten sopii yhteen, et täällä niin kovasti naisten ikää ja ulkonäköä ruotisi.
Ööh ei... Ei hän ole missin mitoissa. Mutta ei tarvitse ollakaan mikään malli. En ole mitään täydellisyyttä vaatinut koskaan. Hän on nätti. Sitä voi olla monella tavalla hyvän näköinen. Siihen päälle mukava luonne, niin ei sen parempaa voi ollakaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ööh ei... Ei hän ole missin mitoissa. Mutta ei tarvitse ollakaan mikään malli. En ole mitään täydellisyyttä vaatinut koskaan. Hän on nätti. Sitä voi olla monella tavalla hyvän näköinen. Siihen päälle mukava luonne, niin ei sen parempaa voi ollakaan.
Ei sinun mielestäsi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Eli voisit kuitenkin panna vaikka olis lihava. Hienoa edistystä. Pidä kasvot mielessä suuseksin aikana.
Anonyymi kirjoitti:
Eli voisit kuitenkin panna vaikka olis lihava. Hienoa edistystä. Pidä kasvot mielessä suuseksin aikana.
En minä mistään lihavien panemisesta ole puhunut yhtään mitään. En pysty sellaiseen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En minä mistään lihavien panemisesta ole puhunut yhtään mitään. En pysty sellaiseen.
Eli et halua viikinkityttöä koska ei ole missin mitoissa. Sinä et siedä yhtään liikakiloja. Kuinka kaukana viikinkityttö on missin mitoista kun näköjään huomasit ettei ole hoikka.
Anonyymi kirjoitti:
Eli et halua viikinkityttöä koska ei ole missin mitoissa. Sinä et siedä yhtään liikakiloja. Kuinka kaukana viikinkityttö on missin mitoista kun näköjään huomasit ettei ole hoikka.
On hän varmaan normaalipainoinen kuitenkin... En minä oikein tahdo sietää liikakiloja, etenkään vatsan seudulla jne... En katsele itseänikään mielelläni peilistä nyt. En halua olla tällainen en sitten ollenkaan. Haluaisin olla nuorempikin ainakin 20 vuotta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On hän varmaan normaalipainoinen kuitenkin... En minä oikein tahdo sietää liikakiloja, etenkään vatsan seudulla jne... En katsele itseänikään mielelläni peilistä nyt. En halua olla tällainen en sitten ollenkaan. Haluaisin olla nuorempikin ainakin 20 vuotta.
Kuule susi 51 v . Sinä et nuorene . Ootko oikeesti noin kaukana todellisuudentajusta. Haluat olla 30 v ja saada nuoria naisia. unohdat että olet yli 50 vuotias möhömaha.
Anonyymi kirjoitti:
Kuule susi 51 v . Sinä et nuorene . Ootko oikeesti noin kaukana todellisuudentajusta. Haluat olla 30 v ja saada nuoria naisia. unohdat että olet yli 50 vuotias möhömaha.
Näin se menee.
- Anonyymi
Surku hupaisaa ja tragikoomista, mulle tuli ajatus, että voisin olla sormistani näppärä ja luova. Tekisin semmosen oman näkösen vagina puvun, jossa pää pilkottais hupun alta, kädet tulis sisimpien häppäreiden päästä, ja kulkisin tuolla järjestämälläni paraatilla, ( onnettomat vaginat kulkue) leuka maassa kohti uusia vastoinkäymisiä ja nöyryytyksiä , haparoivin pienin ja aroin askelin. Kantaisin suihkupulloa, ja kylttiä, missä lukisi: Saa paijata päätä, ja jos haluat, niin saat suihkuttaa vähän pullosta. Halauksia annan ja otan vastaan mielelläni. Anteeks, mun huumori vaan...
Hmmm... Pitäisköhän tämmönen ihan kehitellä...Hulluista ajatuksista, aina uusiin...- Anonyymi
Tuo oli kyllä vähän ällöä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli kyllä vähän ällöä...
Sä, et vaan tajua, eikä se mitään...Mun huumori onkin pohjimmiltaan hyvinkin inhimillistä, ja siinä voidaan nauraa, myös itselleen. Se, ei ihan kaikille aukea. Ja, en, en häpeä.
Anonyymi kirjoitti:
Sä, et vaan tajua, eikä se mitään...Mun huumori onkin pohjimmiltaan hyvinkin inhimillistä, ja siinä voidaan nauraa, myös itselleen. Se, ei ihan kaikille aukea. Ja, en, en häpeä.
Minun huumori on yleensä aika mustaa ja kuivaa. Joillekin se menee yli. Usein ei porukka edes tajua, että vitsailen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minun huumori on yleensä aika mustaa ja kuivaa. Joillekin se menee yli. Usein ei porukka edes tajua, että vitsailen.
Niinkin voi käydä, ja niinkin, että luullaan, että heittää läppää, kun on tosissaan... Mutta hyviä öitä, ja ihanan hämmentäviä unia ja kuvia....Ai, että.
Anonyymi kirjoitti:
Niinkin voi käydä, ja niinkin, että luullaan, että heittää läppää, kun on tosissaan... Mutta hyviä öitä, ja ihanan hämmentäviä unia ja kuvia....Ai, että.
Totta joo. Hyvää yötä sinullekin ja levollista unta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1363145Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2712768Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641728Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2111712- 601618
- 481299
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831259Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781232Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3121107Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391042