Good morning ☀️☕🏡
Hyvää huomenta
33
430
Vastaukset
God morgon ✌🏻
- Anonyymi
Jokos susi on alkanut katsella ikäistään seuraa
- Anonyymi
Susi on saanut, näkeehän tuon. Vaikka kivenkovaan täällä väittää että ei ole muka,seksiä harrastanut naisen kanssa 10 vuoteen 😄
En ole. Enkä tule sellaista katsomaankaan. Ei se rakkaus tule muutenkaan vastaan etsimällä.
Anonyymi kirjoitti:
Susi on saanut, näkeehän tuon. Vaikka kivenkovaan täällä väittää että ei ole muka,seksiä harrastanut naisen kanssa 10 vuoteen 😄
En ole myöskään saanut.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole myöskään saanut.
Höpöhöpö 😅
- Anonyymi
Hyvää huomenta sudelle! Pidä lippu korkealla. 😊
🦋- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Huomenta. Samoin myös perhoselle. 😊✌️
Kiitos. Yritetään.. 😊
🦋
- Anonyymi
Valehtelija
.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitäs minä nyt oon valehdellut? 🤔
Ei pysty ees luetteleen, niin paljon..
Anonyymi kirjoitti:
Ei pysty ees luetteleen, niin paljon..
Eli, en ole valehdellut ollenkaan. 👑
- Anonyymi
Kiitos 🐔
Nyt on päiväkahvi aika. 🍵No niin tosiaan onkin... Laitoin juuri tippumaan. Sen jälkeen onkin lähdettävä taas liikenteeseen... 👑
Huomenta sushukka!!
mustasusi kirjoitti:
Hyvää huomenata pieninainen... 👑
Heräsitkö päikkäreiltä. Mitäs aurinkoiseen päivään?
originalpieninainen kirjoitti:
Heräsitkö päikkäreiltä. Mitäs aurinkoiseen päivään?
En suinkaan herännyt nyt, vaan ajelin tuolta kaukaa mökiltä kotiin... Seuraavaksi pitää vielä vanhan auton talvirenkaat autokauppaan... Tässä joudun vähän edestakaisin ajelemaan tänään... Parin tunnin päästä alkaa myös miekkailutreenit... En juuri ehdi levätä. 👑
mustasusi kirjoitti:
En suinkaan herännyt nyt, vaan ajelin tuolta kaukaa mökiltä kotiin... Seuraavaksi pitää vielä vanhan auton talvirenkaat autokauppaan... Tässä joudun vähän edestakaisin ajelemaan tänään... Parin tunnin päästä alkaa myös miekkailutreenit... En juuri ehdi levätä. 👑
Miekkailu.. Hitto tää palsta saa "kaksimieliseks" ku ton kuvittelin jo tuhmasti..
Koitahan levätä välillä.originalpieninainen kirjoitti:
Miekkailu.. Hitto tää palsta saa "kaksimieliseks" ku ton kuvittelin jo tuhmasti..
Koitahan levätä välillä.Miten tuosta saa kaksimielistä? Ok, lepäisin jos ehtisin... Lomallakin voi tulla kiire näköjään...
mustasusi kirjoitti:
Miten tuosta saa kaksimielistä? Ok, lepäisin jos ehtisin... Lomallakin voi tulla kiire näköjään...
Ei oikeesti mitenkään.. Mulla on vaan tänään levoton mieli. Ehkä koska on hyvä olla..
Ei oikeesti mitenkään.. Mulla on vaan tänään levoton mieli. Ehkä koska on hyvä olla..
Sehän on vaan hyvä. Eikä kaksimielisyydessä mitään vikaa ole. ;)
mustasusi kirjoitti:
Sehän on vaan hyvä. Eikä kaksimielisyydessä mitään vikaa ole. ;)
hah joo... iha liian vakavaa ollu ja masentavaa.. palsta sai harhailemaan, mut todellisuus voitti.
hah joo... iha liian vakavaa ollu ja masentavaa.. palsta sai harhailemaan, mut todellisuus voitti.
Se on tuttua. Mutta täällä voi olla harhailemattakin. :)
Joku kysyi, miksi oon vaihtanut nikkiä? Oliko se minulle esitetty?👑
Ei tainnut ku mulle.. ja se poistettii.. kuka on originalpirppis? Ei sano mulle mitään..
Ei tainnut ku mulle.. ja se poistettii.. kuka on originalpirppis? Ei sano mulle mitään..
Mjaa... No täällä on joku, joka luulee tietävänsä aina, kuka on nikin takana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383419Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742940Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2271854- 651792
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641778- 641521
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa891323Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781262Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3291191Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391072