Hyvää maanantaita

Loma onneksi vielä jatkuu. Tulee tarpeeseen. Minulle 🦴🌙 ihan hyvää. Entäpä sinulle? 🐺🏙️

Joku oli eilen sitä mieltä, ettei enää kiinnosta... Onko koskaan kiinnostanutkaan? 🤔

12

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luukuu vai kuuluu? Mulle kuuluu (🌙🦴) samaa kuin eilenkin tähän aikaan. Eli nälättää. Mukavaa lomaa sulle!

• No justiinsa, mokasin tuossa ... 😆

• mustasusi kirjoitti:

No justiinsa, mokasin tuossa ... 😆

Luulin että tahallaan laitoit 😁 👒🌳 hattupuu

• Prinsessasi kirjoitti:

Luulin että tahallaan laitoit 😁 👒🌳 hattupuu

Tuuli vienyt hatut puuhun? Ei vaan minulta onnistuu nuo mokailut ihan luonnostaan. 😆🥳

• mustasusi kirjoitti:

Tuuli vienyt hatut puuhun? Ei vaan minulta onnistuu nuo mokailut ihan luonnostaan. 😆🥳

Varmaan😀

• Anonyymi

Kiitos, nyt pitäis tehdä jotain, kaadu edes... Et sitä kuuluu 🐔 kiukkua kun unirytmi taas, hyppäsi paikoiltaan 😲
      Mitä nämä, risti ruutuun merkit on??

• Mitkä rasti ruutuun juttu?...

• Hei vaan pitkästä aikaa😊 mulla onkin ollut nyt hiljaiseloa täällä näin… mitta en mä mihinkään ole kadonnut👀
      Onkos Vaasa kohdellut hyvin? Mitä on 🌳👒?

• Moi. Onhan toki hyvin kohdellut. Syöty on ravintoloissa ja oltu ulkoilemassa kaupungilla. Käyty katsomassa nähtävyyksiä vähän kauempanakin. Tänään starttaan kotia kohti... 🐺🚗🌲🌲🌲

Mitäs itsellesi?

• mustasusi kirjoitti:

Moi. Onhan toki hyvin kohdellut. Syöty on ravintoloissa ja oltu ulkoilemassa kaupungilla. Käyty katsomassa nähtävyyksiä vähän kauempanakin. Tänään starttaan kotia kohti... 🐺🚗🌲🌲🌲

Mitäs itsellesi?

Kiva😊 lomanviettoa, ulkoilua ja vähän reissailua mulla✌🏻

• Prinsessasi kirjoitti:

Kiva😊 lomanviettoa, ulkoilua ja vähän reissailua mulla✌🏻

Kiva. Samoin mulla. Reissua on tiedossa jatkossakin... ✌️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      276
      3083
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      233
      1969
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      66
      1926
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      70
      1625
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1386
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1254
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      23
      988
    8. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      22
      919
    9. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      917
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      906
    Aihe