Hei
Pystyykö kunnan eläinlääkärillä maksamaan laskun tilisiirtolomakkeella jos juuri silloin ei ole tarvittavaa rahasummaa?
Kiitos
pystyykö
4
309
Vastaukset
- varmaan
soittaa sinne ja kysyä,ei siinä mitään hävettävää oo jos satut oleen p.a. ja koirasi sairastuu.
Saattaa olla että toi onnistuu joissain paikoissa.Onhan se vähän eläinsuojelujuttukin,että sairas eläin pitää hoitaa rahasta riippumatta. - se että
eläinlääkäri voi valita asiakkaansa, mutta eläinsuojelulain mukaan, apua on tarjottava viipymättä ja pitkittämättä eläimen kärsimyksiä..
ainakaa ei saa missään maksaa laskulla, olen kysellyt, ei yksityisilläkään.
Sanottiin kyllä että, jos on hätätapus silloin onnistuu, ei eläimen sentää kuolla anneta.Ei yleensä voi, mutta tosiaan aivan äärimmäisessä hätä-tapauksessa, esim.hätä-eutanasiassa myönnytään usein antamaan lasku "piikkiin", ja tämä on vain sen seurausta,kun asiakkaat eivät ole hoitaneet laskujaan,saatuaan avun eläimilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741