Eli ihan tyhjää täynnä. Hyvää yötä ja kauniita unia. 🤵🏽 🛌🏾
Semmoinen oli tämä vapaapäivä
141
713
Vastaukset
Itse nousin juuri päikkäreiltä, että tuskin olen menossa nukkumaan ihan heti uudelleen. 🌃
Mulla on ollut myös tänään ihan tylsää🤷🏼♀️ hyvää illanviettoa sinne kuitenkin😊
No sellaista se välillä on, taikka enimmäkseen oikeastaan... Kiitos samoin sinne myös, mukavaa iltaa. 😊
- Anonyymi
Kiitos 🐔
Hyvää yötä ☁️🐑💤
Kaunista on, se mitä ei nää ⚓ Kiitos🤸🏼♀️
Se hyvä puoli yksin elämisessä on, ettei tarvitse riidellä, paitsi itsensä kanssa, eikä kuunnella ivallisia ja sarkastisia heittoja, paitsi oman pään sisäistä vttuilua itselle.. Voi elää ihan oman aikataulun mukaan. Kukaan ei arvostele, eikä huomauttele mistään.
Siinä oli ne hyvät puolet sinkkuudessa.Niin eikä suututa ketään toista. Ei tarvitse selvitellä jatkuvasti, mistä toinen veti hernettä nokkaan... Eikä tarvitse stressata sitä, että se kuitenkin löytää kohta fikumman ja komeamman ja pettää ja jättää.
- Anonyymi
Ootko sä se hehkulamppu?
En ole, koska olen aikuinen mies henkilö... Hehkulamppu oli nainen ymmärtääkseni. En kuulu siihen tarinaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole, koska olen aikuinen mies henkilö... Hehkulamppu oli nainen ymmärtääkseni. En kuulu siihen tarinaan.
Oletko sitten nalle?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sitten nalle?
En ole sekään, johan sanoin, etten kuulu siihen tarinaan.
Ne oli ihan eri ihmiset ne. Ovat jossakin muualla olleet jo kauan.Anonyymi kirjoitti:
Oletko sitten nalle?
Nalle ei ole tällainen synkistelijä, kuin minä olen.
Nalle on joku panssariketju kaulassa alfaileva nuori jätkä, lippis vinossa. Ja hehku joku nuori prinsessa tyttö.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kuinka pitkä sä olet?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ne oli ihan eri ihmiset ne. Ovat jossakin muualla olleet jo kauan.Minkä väriset silmät?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ne oli ihan eri ihmiset ne. Ovat jossakin muualla olleet jo kauan.Paljonko painat?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tällä hetkellä painan ihan liikaa. Noin 100 kg.
viimeks painoit 93. oot oikea ihrakasa
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Nalle ei ole tällainen synkistelijä, kuin minä olen.
Nalle on joku panssariketju kaulassa alfaileva nuori jätkä, lippis vinossa. Ja hehku joku nuori prinsessa tyttö.Hauska oletus :)
Anonyymi kirjoitti:
Hauska oletus :)
No, sellaisia pareja olen tuolla kylillä nähnyt, niin tuskin kaukana on...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ole tyylini tuollainen :) Satuin nyt selaileen palstaa. Mutta hassua että niistä teksteistä välittyi sellainen kuva :) Tyylini on hyvin siistin normaali sanoisinko.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin ja toi ilkeä kirjottaja on varmaan sama joka esiintyy täällä muina ja yrittää vaan haukkua ja sotkea kaiken. Yritä olla välittämättä, älä anna palstan muodostaa kuvaa siitä millainen olet. Tosielämässä susta välitetään.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tyylini tuollainen :) Satuin nyt selaileen palstaa. Mutta hassua että niistä teksteistä välittyi sellainen kuva :) Tyylini on hyvin siistin normaali sanoisinko.
Kumpi sitten olet? Se ei välity tuosta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kumpi sitten olet? Se ei välity tuosta.
Se nalle (inhottaa mainita koko nimi tänne). Joskus tulee lueskeltua mitä täällä puhutaan, nyt kun oli puhetta ni tulipa ihan kommentoitua :)
Anonyymi kirjoitti:
Se nalle (inhottaa mainita koko nimi tänne). Joskus tulee lueskeltua mitä täällä puhutaan, nyt kun oli puhetta ni tulipa ihan kommentoitua :)
Jaa, no, miten sen hehkun kanssa menee?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jaa, no, miten sen hehkun kanssa menee?
Ihan hyvin menee. Musta oli hauska vaan tuo ajatus että olisin joku alfa :)
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvin menee. Musta oli hauska vaan tuo ajatus että olisin joku alfa :)
Alfat niitä naisia saavat. Kyllä sinussa jotain sellaista oli kun hehkun sait. Et vain näe sitä itse.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Alfat niitä naisia saavat. Kyllä sinussa jotain sellaista oli kun hehkun sait. Et vain näe sitä itse.
Minusta se on sitä "alfaa" kun on sitä mitä on oikeasti.
Anonyymi kirjoitti:
Minusta se on sitä "alfaa" kun on sitä mitä on oikeasti.
Kaipa niin, jos on jotain oikeasti. Mutta jos et ole mitään muuta kuin epävarma pelkuri, niin et ole silloin alfa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kaipa niin, jos on jotain oikeasti. Mutta jos et ole mitään muuta kuin epävarma pelkuri, niin et ole silloin alfa.
Niin. Vai onko se että pitää olla olevinaan kovinkin alfa vain sitä että pohjimmiltaan on epävarma? Jos on epävarma niin miksei sitä voi näyttää? Ethän sinä ole pelkuri jos kerrot että sua pelottaa joku asia, tai jos kerrot että oot epävarma jossain asiassa. Minä näen sen niin että sillon just et oo pelkuri.
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Vai onko se että pitää olla olevinaan kovinkin alfa vain sitä että pohjimmiltaan on epävarma? Jos on epävarma niin miksei sitä voi näyttää? Ethän sinä ole pelkuri jos kerrot että sua pelottaa joku asia, tai jos kerrot että oot epävarma jossain asiassa. Minä näen sen niin että sillon just et oo pelkuri.
Itsevarmat niitä alfoja on. Sinä hurmasit täällä kaikki naiset niillä runoilla.
Sinulla on taitoa, ja varmaan ulkonäköäkin.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Itsevarmat niitä alfoja on. Sinä hurmasit täällä kaikki naiset niillä runoilla.
Sinulla on taitoa, ja varmaan ulkonäköäkin.Kiitos jos koet että on taitoa :) Mutta ne oli vain sille yhdelle ainoalle rakkaalleni :) Teethän sinäkin runoja joskus muistaakseni. Mutta siis hyväksyt sen näkemyksen, että jos olet sinut itsesi kanssa ja tiedostat omat puutteesi niin sehän on sitä itsevarmuutta. Ei sinun tarvii olla täydellinen ihminen vaan sun pitää olla se oma itsesi eli prinssi :)
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos jos koet että on taitoa :) Mutta ne oli vain sille yhdelle ainoalle rakkaalleni :) Teethän sinäkin runoja joskus muistaakseni. Mutta siis hyväksyt sen näkemyksen, että jos olet sinut itsesi kanssa ja tiedostat omat puutteesi niin sehän on sitä itsevarmuutta. Ei sinun tarvii olla täydellinen ihminen vaan sun pitää olla se oma itsesi eli prinssi :)
Ei ne minun runot mitään oikeita runoja edes ollu. Sinulla sentään on oikea rakas. Minä se vaan täällä edelleen ja yksin vaan. Prinssiltä on mennyt kruunu vinoon. Muutuin sudeksi ja juoksin metsään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ne minun runot mitään oikeita runoja edes ollu. Sinulla sentään on oikea rakas. Minä se vaan täällä edelleen ja yksin vaan. Prinssiltä on mennyt kruunu vinoon. Muutuin sudeksi ja juoksin metsään.
Metsästä se karhukin ponnistaa :) kyllä susta oikeasta elämässä välitetään. Etkö voi kirjottaa sille ihastuksellesi jonkun runon vaikka?
Anonyymi kirjoitti:
Metsästä se karhukin ponnistaa :) kyllä susta oikeasta elämässä välitetään. Etkö voi kirjottaa sille ihastuksellesi jonkun runon vaikka?
Sori, sinä et varmaankaan tiedä. Enkä sitä tässä aio avata enempää. Mutta ei sellaista ihastusta enää ole. Ei saanut hyvää vastaanottoa, yksikään kirjoittamani asia täällä. Jotenka sitä ei enää ole.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sori, sinä et varmaankaan tiedä. Enkä sitä tässä aio avata enempää. Mutta ei sellaista ihastusta enää ole. Ei saanut hyvää vastaanottoa, yksikään kirjoittamani asia täällä. Jotenka sitä ei enää ole.
Ai, no voihan höh :( Tsemppiä! Ei ole helppoa kun niin pitkään kai häntä kaipailit, se sattuu varmasti.
Anonyymi kirjoitti:
Ai, no voihan höh :( Tsemppiä! Ei ole helppoa kun niin pitkään kai häntä kaipailit, se sattuu varmasti.
Tottakai sellainen satuttaa... Ei siitä sen enempää. Lupasin jo olla puhumatta asiasta yhtään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tottakai sellainen satuttaa... Ei siitä sen enempää. Lupasin jo olla puhumatta asiasta yhtään.
Anteeks ku otin aiheen esiin. En tiennyt :(
Anonyymi kirjoitti:
Anteeks ku otin aiheen esiin. En tiennyt :(
No ei mitään, et voinut tietää, kun et ole palstalla ollut, eikä olla juteltu aiemmin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No ei mitään, et voinut tietää, kun et ole palstalla ollut, eikä olla juteltu aiemmin.
Hyvää yötä sinulle, toivon jaksamista sulle. Muista että oot tärkeä.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä sinulle, toivon jaksamista sulle. Muista että oot tärkeä.
Kiitos ja hyvää yötä... Jospa huominen olisi jo parempi...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin sä puhut nyt Netasta. Joka ei ollut kiinnostunut susta vaikka niin halusit kuvitella. Netta laittoi aikoja sitten some-estotkin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin et halua puhua Netasta. Taidat ikävöidä nettaa vieläkin vaikka hän ei tykkää susta.
Anonyymi kirjoitti:
Niin sä puhut nyt Netasta. Joka ei ollut kiinnostunut susta vaikka niin halusit kuvitella. Netta laittoi aikoja sitten some-estotkin.
No siinä oli paras esimerkki, mihin sellainen kaipailu ja haihattelu täällä pahimmillaan johtaa...
Anonyymi kirjoitti:
Niin et halua puhua Netasta. Taidat ikävöidä nettaa vieläkin vaikka hän ei tykkää susta.
Minulle soitettiin ja uhkailtiin ja kiellettiin puhumasta täällä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minulle soitettiin ja uhkailtiin ja kiellettiin puhumasta täällä.
Mutta juurihan sä puhuit netasta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tällä hetkellä painan ihan liikaa. Noin 100 kg.
Alle 100 kiloiset punnitaan neuvolassa
Anonyymi kirjoitti:
Alle 100 kiloiset punnitaan neuvolassa
Mielellään painaisin paljonkin alle 100... Tosin on lihastakin tuossa painossa jonkin verran, eikä pelkkää ihraa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mielellään painaisin paljonkin alle 100... Tosin on lihastakin tuossa painossa jonkin verran, eikä pelkkää ihraa.
eli sulle on tullut lyhyessä ajassa 7 kiloa lihasta lisää. Just joo.
Anonyymi kirjoitti:
eli sulle on tullut lyhyessä ajassa 7 kiloa lihasta lisää. Just joo.
En tarkoittanut että lihasta on noin paljon. Vaan että sitä on myös. Ja nestettä osa, koska käytän kreatiinia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En tarkoittanut että lihasta on noin paljon. Vaan että sitä on myös. Ja nestettä osa, koska käytän kreatiinia.
sanoit aiemmin että maha on kasvanut . puhuit varmaan vatsalihakset ovat kasvaneet.
Anonyymi kirjoitti:
sanoit aiemmin että maha on kasvanut . puhuit varmaan vatsalihakset ovat kasvaneet.
Maha on kasvanut. Läski tursuaa. Ei saisi katsoakaan herkkuja päin tämän ikäisenä. Ne muuttuu samantien läskiksi vyötäröllä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Maha on kasvanut. Läski tursuaa. Ei saisi katsoakaan herkkuja päin tämän ikäisenä. Ne muuttuu samantien läskiksi vyötäröllä.
maha kasvanut ja samalla lihasta tullut. just
Anonyymi kirjoitti:
maha kasvanut ja samalla lihasta tullut. just
Et paljon salitreenistä taida ymmärtää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Et paljon salitreenistä taida ymmärtää.
no mä koitan ymmärtää sen 7 kiloa joka sulle on tullut lisää. Painoit alussa 93 ja nyt paionat 100. Helvetin hienoa että lihasta on tullut lisää. Sulla maha kasvaa ja lihakset samalla. kerro miten on mahdollista saada lihasmassaa ja samalla mahasi kasvaa.
Anonyymi kirjoitti:
no mä koitan ymmärtää sen 7 kiloa joka sulle on tullut lisää. Painoit alussa 93 ja nyt paionat 100. Helvetin hienoa että lihasta on tullut lisää. Sulla maha kasvaa ja lihakset samalla. kerro miten on mahdollista saada lihasmassaa ja samalla mahasi kasvaa.
Ne lihakset on tietenkin siellä rasvan alla piilossa. Ei se puntin nostaminen laihduta. Syömisellä siinä on isompi vaikutus. Olen vetänyt taas kaksin käsin sipsejä ja karkkia. Eli liikaa energiaa saanut, ja se on nyt vyötäröllä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ne lihakset on tietenkin siellä rasvan alla piilossa. Ei se puntin nostaminen laihduta. Syömisellä siinä on isompi vaikutus. Olen vetänyt taas kaksin käsin sipsejä ja karkkia. Eli liikaa energiaa saanut, ja se on nyt vyötäröllä.
eli sun lihasmassa on kasvanut sipsejä ja karkkia syömällä kun sanoit että on tullut lihasmassaa lisää siitä 7 kilosta.
Anonyymi kirjoitti:
eli sun lihasmassa on kasvanut sipsejä ja karkkia syömällä kun sanoit että on tullut lihasmassaa lisää siitä 7 kilosta.
No on sitä tullut. Ei ne tulokset salilla kasva ilman että lihas kasvaa samalla. Kroppa olisi hyvännäköinen jollain 10 rasvaprosentilla.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No on sitä tullut. Ei ne tulokset salilla kasva ilman että lihas kasvaa samalla. Kroppa olisi hyvännäköinen jollain 10 rasvaprosentilla.
miten sun maha on sitten kasvanut samalla
Anonyymi kirjoitti:
miten sun maha on sitten kasvanut samalla
Se kasvaa jos syö liikaa energiaa. Etkö ymmärrä? Ei se pelkkä salitreeni ole riittänyt kuluttamaan sitä syötyä energiamäärää, joita saa karkeista ja sipseistä.
mustasusi kirjoitti:
Se kasvaa jos syö liikaa energiaa. Etkö ymmärrä? Ei se pelkkä salitreeni ole riittänyt kuluttamaan sitä syötyä energiamäärää, joita saa karkeista ja sipseistä.
ja saattoi myös olla että ne SSRI lääkkeet turvottivat myös.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
mutta jos tulokset kasvaa sipseillä ja karkeilla niin sehän on hyvä juttu.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
ja saattoi myös olla että ne SSRI lääkkeet turvottivat myös.
mutta sähän lopetit ne lääkkeet.
Anonyymi kirjoitti:
mutta jos tulokset kasvaa sipseillä ja karkeilla niin sehän on hyvä juttu.
Ei se niin mene. Olen syönyt proteiinia ihan älyttömiä määriä myös ja herkutellut. Eli syönyt liikaa samalla. Eikö mene jakeluun nyt tämä?
Anonyymi kirjoitti:
mutta sähän lopetit ne lääkkeet.
Niin lopetin kyllä, mutta niiden vaikutus loppuu vähitellen. Ei se vaikutus sillä seisomalla katoa, kun lopettaa syönnin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei se niin mene. Olen syönyt proteiinia ihan älyttömiä määriä myös ja herkutellut. Eli syönyt liikaa samalla. Eikö mene jakeluun nyt tämä?
voisko olla että siitä 7 kilosta rasvaa on enemmän kuin lihasta.
Anonyymi kirjoitti:
voisko olla että siitä 7 kilosta rasvaa on enemmän kuin lihasta.
Olenko väittänyt jotain muuta?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olenko väittänyt jotain muuta?
lopeta sipsit. niissä on suolaa ja kerää nestettä elimistöön
Anonyymi kirjoitti:
lopeta sipsit. niissä on suolaa ja kerää nestettä elimistöön
Kyllä. Ei niitä karkkejakaan tarttis syödä...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä. Ei niitä karkkejakaan tarttis syödä...
Jos tykkäät pähkinöistä;kuten saksanpähkinä ja pistaasi.Syö niitä sipsin tai karkin sijasta.Jos et ole allerginen pähkinälle.
Anonyymi kirjoitti:
Jos tykkäät pähkinöistä;kuten saksanpähkinä ja pistaasi.Syö niitä sipsin tai karkin sijasta.Jos et ole allerginen pähkinälle.
Tykkään kyllä pähkinöistä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tykkään kyllä pähkinöistä.
Ne on yleensä hyviä ja terveellisiä.
Anonyymi kirjoitti:
Ne on yleensä hyviä ja terveellisiä.
Totta, kunhan ei syö suolapähkinöitä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
wau miten fiksu susi on
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei suolapähkinöitä kannata syödä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta juurihan sä puhuit netasta.
Joonaaaa
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mul ois suolapähkinöitä. Tykkäätkö? Välillä maistuu ja välillä ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
wau miten fiksu susi on
No on viksu
- Anonyymi
Olen eläkkeellä ja minulle joka päivä on tyhjää 😟
Minä haluaisin jo olla eläkkeellä. Ei minulle ainakaan, työelämä tuo mitään sisältöä elämääni. Voisin ihan hyvin olla ilman sitäkin, jos vaan rahaa saisi muutenkin.
mustasusi kirjoitti:
Minä haluaisin jo olla eläkkeellä. Ei minulle ainakaan, työelämä tuo mitään sisältöä elämääni. Voisin ihan hyvin olla ilman sitäkin, jos vaan rahaa saisi muutenkin.
Ei töissä ole edes kavereita.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei töissä ole edes kavereita.
töihin ei mennä kavereita etsimään.et saanut netastakaan kaveria itelles. sulla susi on ihan väärä motiivi käydä töissä.
Anonyymi kirjoitti:
töihin ei mennä kavereita etsimään.et saanut netastakaan kaveria itelles. sulla susi on ihan väärä motiivi käydä töissä.
Kyllä ihmiset saavat kavereita ja jopa pariutuvatkin työpaikolla. Sitä on sinun turha väittää, ettei niin käy. Olen useasti nähnyt ja todistanut sellaista tapahtuvan ennen ja varmasti tulevaisuudessakin. Tarkkailijan roolissa kun elän. Näen paljon asioita, mitä muut eivät näe.
Anonyymi kirjoitti:
Se että minulle ei tapahdu koskaan mitään, ei tarkoita, etteikö monelle muulle tapahtuisi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä ihmiset saavat kavereita ja jopa pariutuvatkin työpaikolla. Sitä on sinun turha väittää, ettei niin käy. Olen useasti nähnyt ja todistanut sellaista tapahtuvan ennen ja varmasti tulevaisuudessakin. Tarkkailijan roolissa kun elän. Näen paljon asioita, mitä muut eivät näe.
menitkö töihin sen takia että löytäsit naisen sieltä. Miksi olet sinkku jos se kumppanin löytää noin helposti vaan menemällä töihin?
Anonyymi kirjoitti:
menitkö töihin sen takia että löytäsit naisen sieltä. Miksi olet sinkku jos se kumppanin löytää noin helposti vaan menemällä töihin?
Olet kyllä harvinaisen rasittava...
Töihin menin rahan takia, niin kuin useimmat muutkin.
Silti paikan ollessa täynnä ihmisiä, naisia ja miehiä, romansseja voi syntyä ja syntyykin.
Ei minulle kuitenkaan. Kun olen pelkkää paskaa kaikkien mielestä.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olet kyllä harvinaisen rasittava...
Töihin menin rahan takia, niin kuin useimmat muutkin.
Silti paikan ollessa täynnä ihmisiä, naisia ja miehiä, romansseja voi syntyä ja syntyykin.
Ei minulle kuitenkaan. Kun olen pelkkää paskaa kaikkien mielestä.oot ihan vitun katkera ihminen. Anna toisten olla parisuhteessa. Vittu ota lopputili jos elämä on noin vitun vaikeeta.
Anonyymi kirjoitti:
oot ihan vitun katkera ihminen. Anna toisten olla parisuhteessa. Vittu ota lopputili jos elämä on noin vitun vaikeeta.
Juu. Niin otan ja menen hirteen.
- Anonyymi
Mä oon kans eläkkeellä ja välillä on aikast kiirus kyllä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No niin näet kyl paljon asioita.
Naiset voivat etsiä itselleen niitä alfamiehiä.
Ja me muut looserit voidaan elellä ihan rauhassa ilman.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei kiinnosta sekään nyt. On niin itsarifiilis.
no tapa ittes. prinsessa ja punahilkka tulee sun hautajaisiin kyllä.
Anonyymi kirjoitti:
En usko että tulevat. Kumpikaan heistä, ei tiedä kuka oikeasti olen ja missä asun taikka mitään muutakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kirjottele tollasia. Mitähän susi muka sulle on tehnyt?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En usko että tulevat. Kumpikaan heistä, ei tiedä kuka oikeasti olen ja missä asun taikka mitään muutakaan.
voi jumalauta susi sua. olet kauhea vikisijä. mene baariin iskee naisa sanomalla mä teen itsarin jos et pane mun kaa.
Anonyymi kirjoitti:
voi jumalauta susi sua. olet kauhea vikisijä. mene baariin iskee naisa sanomalla mä teen itsarin jos et pane mun kaa.
Luulet että tuollainen on naisten iskemistä? En tiedä, mutta en myöskään usko että on toimiva keino tuokaan. Eiköhän ne lähinnä naura ja sano, että senkun sitten tapat itsesi vaan.
Anonyymi kirjoitti:
Taikka voihan ne sanoa, että ne ennemmin kuolee, kuin nai minun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla tavalla susi karkottaa ja pelästyttää kyllä kaikki naiset pois hänen läheltä.
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla tavalla susi karkottaa ja pelästyttää kyllä kaikki naiset pois hänen läheltä.
Nehän karttaa minua, vaikka en sanoisi sanaakaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
He voivat olla yhtä peloissaan ja epävarmoja sinusta,kuin sinä itse olet heistä.
mustasusi kirjoitti:
Ei kiinnosta sekään nyt. On niin itsarifiilis.
Voi sushukka 🐺 älä ajattele noin. 🐾🐾
Anonyymi kirjoitti:
He voivat olla yhtä peloissaan ja epävarmoja sinusta,kuin sinä itse olet heistä.
Naureskelevat kuitenkin selän takana.
originalpieninainen kirjoitti:
Voi sushukka 🐺 älä ajattele noin. 🐾🐾
Tänään ei ole ollut hyvä päivä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Naureskelevat kuitenkin selän takana.
Anna heidän nauraa,jos heitä niin naurattaa.Älä välitä siitä.
Anonyymi kirjoitti:
Anna heidän nauraa,jos heitä niin naurattaa.Älä välitä siitä.
Niinhän sitä yrittää itselleen välillä sanoa...
mustasusi kirjoitti:
Heiii.. Ei oikeesti hajuakaan kuka sushukka on, mut joku sussa on...joka tuntuu tutulle. Tos joku päivä sit meinasinkin jo sanoo et uskoisin et tultais toimeen irl. Soot musta sushukka, ja mä tyttö hukka tuol jossai muual. Siitä se eilinen lauma sana johtui.. Mitenköhän saa täl vaihettua nimee hah.
🐺🐾🦊🐾🍂🍁- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niinhän sitä yrittää itselleen välillä sanoa...
Aina löytyy niitä jotka toisille nauraa,ivailee tai kiusaa.Ja osa puhuu myös pahaa toisesta toisen selän takana.Mutta siitäkään ei pidä välittää!Jättää sellaiset asiat ja ihmiset pois kokonaan mielestä ja elämästä.Mitkä häiritsee vaikka sinua.
mustasusi kirjoitti:
Tänään ei ole ollut hyvä päivä.
Ollaa samiksii.. Itselläkin tosi piip päivä..
Heiii.. Ei oikeesti hajuakaan kuka sushukka on, mut joku sussa on...joka tuntuu tutulle. Tos joku päivä sit meinasinkin jo sanoo et uskoisin et tultais toimeen irl. Soot musta sushukka, ja mä tyttö hukka tuol jossai muual. Siitä se eilinen lauma sana johtui.. Mitenköhän saa täl vaihettua nimee hah.
🐺🐾🦊🐾🍂🍁No se on aika paljon sanottu, kun et ole minua livenä tavannut. Ihan tavallinen, tai tavallista hiljaisempi miehen köriläs vaan olen. En mitenkään erikoisen näköinen edes.
Ei täällä voi nimeä vaihtaa, muuten kuin tekemällä uuden profiilin. 🐺Anonyymi kirjoitti:
Aina löytyy niitä jotka toisille nauraa,ivailee tai kiusaa.Ja osa puhuu myös pahaa toisesta toisen selän takana.Mutta siitäkään ei pidä välittää!Jättää sellaiset asiat ja ihmiset pois kokonaan mielestä ja elämästä.Mitkä häiritsee vaikka sinua.
Se on totta. Onhan niitä kaikenlaisia ollut elämän varrella paljon. Toisten mielipiteet vaan tuntuu enemmän kuin toisten. Ja jostain syystä, jos sen huonon mielipiteen minusta omaa joku vähän kauniinpi nainen, niin se tuntuu vaan pahemmalta. Kaipa siksi, kun sitä pitää automaattisesti, itseään ylempänä ja ylempiarvoisena.
Ollaa samiksii.. Itselläkin tosi piip päivä..
Ei tässä päivässä muuten mitään. Kaikki on periaatteessa ihan hyvin. Mutta mieli vaan ollut matala.
mustasusi kirjoitti:
No se on aika paljon sanottu, kun et ole minua livenä tavannut. Ihan tavallinen, tai tavallista hiljaisempi miehen köriläs vaan olen. En mitenkään erikoisen näköinen edes.
Ei täällä voi nimeä vaihtaa, muuten kuin tekemällä uuden profiilin. 🐺Joo en tiiä mikä tää on. Ei ikinä ennen oo ajatellu ees et joku vois vaa tällei tuntuu tutulle.
Ja ihan tavallinen mamma ihminen täällä päässä.
Vaik ne muuta täällä väittävätkin. 😂
Mutta hyvää yötä ja kauniita unia sushukalle pimeään yöhön. 🐾🦊🐾originalpieninainen kirjoitti:
Joo en tiiä mikä tää on. Ei ikinä ennen oo ajatellu ees et joku vois vaa tällei tuntuu tutulle.
Ja ihan tavallinen mamma ihminen täällä päässä.
Vaik ne muuta täällä väittävätkin. 😂
Mutta hyvää yötä ja kauniita unia sushukalle pimeään yöhön. 🐾🦊🐾Pimeys on ystävä. Se antaa suojan ja rauhallisen unen... Kiitos myös kannustamisesta...
Hyvää yötä ja makoisia unia. 💤mustasusi kirjoitti:
Pimeys on ystävä. Se antaa suojan ja rauhallisen unen... Kiitos myös kannustamisesta...
Hyvää yötä ja makoisia unia. 💤Niin se on. Rauhoittava. Öitä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kirjottele tollasia. Mitähän susi muka sulle on tehnyt?
susi uhalillut itsemurhalla jo usemman kuukauden. hän hakee sääliä ja ymmärrystä täällä kun uhkailee tappavansa itsensä.
- Anonyymi
Enpä ole ennen tälle palstalle eksynyt.
Aloittajalle tsemppiä.. eläkkeelle pääsyn odotus on mun mielestä yliarvostettua.
Eli "ihminen ei ole koskaan tyytyväinen".Sen olen omista vanhemmistani huomannut. Eivät osaa siitä eläkkeellä olostaan nauttia... Sieltä varmasti saanut nämä "hyvät" eväät elämään. Eli kaikki on aina yhtä paskaa vaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sen olen omista vanhemmistani huomannut. Eivät osaa siitä eläkkeellä olostaan nauttia... Sieltä varmasti saanut nämä "hyvät" eväät elämään. Eli kaikki on aina yhtä paskaa vaan.
eli vika onkin vanhemmissasi eikä nuorissa miehissä. Vanhemasi ei opettanut sulle miten pyydetään toinen ihminen tapaamiseen.
Anonyymi kirjoitti:
eli vika onkin vanhemmissasi eikä nuorissa miehissä. Vanhemasi ei opettanut sulle miten pyydetään toinen ihminen tapaamiseen.
Ei ne ole minulle opettanut mitään parisuhteisiin liittyvää. Ei sitten yhtään mitään ikinä. Olen kasvanut ihan pellossa.
Anonyymi kirjoitti:
En ole mielestäni syyttänyt nuoria miehiä mistään... Olen vain katellinen heille, kun heillä on kivaa elämässään. Saavat kauniita naisia ja hyvää persettä. Ehkä minäkin seuraavassa elämässä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sen olen omista vanhemmistani huomannut. Eivät osaa siitä eläkkeellä olostaan nauttia... Sieltä varmasti saanut nämä "hyvät" eväät elämään. Eli kaikki on aina yhtä paskaa vaan.
On päiviä erilaisia.
Kun on vapaus, siirtää asioita..
Työssäolon kurjat puolet unohtuneet nopeasti.
Mutta on elämä joskus ihan kivaakin.
Kivaa illanjatkoa, kauniita unia 🌌☺️ Anonyymi kirjoitti:
On päiviä erilaisia.
Kun on vapaus, siirtää asioita..
Työssäolon kurjat puolet unohtuneet nopeasti.
Mutta on elämä joskus ihan kivaakin.
Kivaa illanjatkoa, kauniita unia 🌌☺️samoin kiitos. 🕯️
En minä usko itseeni enää yhtään.
Jos vain niin voisin
Taakasta puolet ottaisin
Jos vain niin voisin
Oikeat lauseet sanoisin
Sana joskus vaan
Tarvitaan ja se riittää...
🐺🖇️🦊mustasusi kirjoitti:
Jokaisella on se oma risti kannettavana.
Niinhän se on. Jännä et sanoit noin, kun risti on mulle yks tärkeä juttu.
Levollista yötä. Toivotaan että huomenna oisi parempi päivä.
🤗originalpieninainen kirjoitti:
Niinhän se on. Jännä et sanoit noin, kun risti on mulle yks tärkeä juttu.
Levollista yötä. Toivotaan että huomenna oisi parempi päivä.
🤗Toivotaan niin. Aina on toivoa paremmasta.
mustasusi kirjoitti:
Toivotaan niin. Aina on toivoa paremmasta.
Joo. Ilman toivoa ei ole mitään. 🐾
- Anonyymi
Kuuleppa ei se ruoho ole sen vihreämpää aidan toisella puolen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mihin tällä viittaat? En nyt ihan ymmärrä...
Että kyllä niillä nuoremmillakin miehillä on vaikeuksia ihan samalla tavalla tai oli minkä ikäinen tahansa naisten suhteen.
Anonyymi kirjoitti:
Että kyllä niillä nuoremmillakin miehillä on vaikeuksia ihan samalla tavalla tai oli minkä ikäinen tahansa naisten suhteen.
On varmasti. En sitä sanokaan, etteikö olisi. Kehittyneissä maissa, naisilla alkaa vaatimustaso miesten suhteen olla korkealla. Sama näkyy kaikissa kehittyneissä maissa. En minä naisia siitä syytä. Sehän on heidän vapaus valita mitä tahtovat. Se on vaan synkkää, että sattuu syntymään sellaiseksi jota ei kelpuuteta. Sille ei paljon mitään mahda.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On varmasti. En sitä sanokaan, etteikö olisi. Kehittyneissä maissa, naisilla alkaa vaatimustaso miesten suhteen olla korkealla. Sama näkyy kaikissa kehittyneissä maissa. En minä naisia siitä syytä. Sehän on heidän vapaus valita mitä tahtovat. Se on vaan synkkää, että sattuu syntymään sellaiseksi jota ei kelpuuteta. Sille ei paljon mitään mahda.
Paitsi runonalle otti vaan jonku nätin prinsessan itselleen. Naisiin vetoaa sellaset nuoret kuspäät jostain syystä.
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi runonalle otti vaan jonku nätin prinsessan itselleen. Naisiin vetoaa sellaset nuoret kuspäät jostain syystä.
Eihän nalle ole mikään kuspää... Kyllä hänessa jotain on sellaista mitä esim minussa ei ole. Jotain mikä vetoaa nätteihin prinsessoihin. Mutta kuspäisyyttä se ei ollut.
- Anonyymi
Juu kohta on taas ohi tämä kaksituntinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2813277BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho52367Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2502111- 682009
- 711684
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3411301MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241088- 641026
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231016Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165955