Hyvää (toivottavasti) keskipäivää

Soumi24 ikävä palstan mukaville. Sateinen elokuun viimeinen päivä. Näin se syksy saapuu. Syksyssä parasta on Halloween. Sitä odotellessa. 👻 🌧️

👑

44

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä halloweenissa on?
      Mä en oikeastaan oo koskaan pitäny ennen syksystä, mut nyt se tuntuu ns sille että syksy huuhtoo kuluneen vuoden surut, ja murheet.
      Sit tulee pimeä talvi, toivottavasti luminen.
      Ja keväällä kaikki taas herää ja alkaa uuden alku.

Ihana kun näyttää et sulla on parempi ku eilen.
      🐺♣️🦊

• En minäkään ole syksystä ennen pitänyt. Varmaan lähinnä siksi, kun se ennen tarkoitti koulun alkamista. Onhan tietty kesän päättyminen aina surullista myös. Ja talvi tuntuu ankealta jo etukäteen. Kun en harrasta mitään talvilajeja.

Nyt odotan lääkärille pääsyä...

• Kiitos!😊 on muuten mukava, kun tuot hyvää mieltä myös ikävä palstalle😊

• Kiitos samoin. 😊

• mustasusi kirjoitti:

Kiitos samoin. 😊

Kiitos🙏

• Anonyymi

niin susi oli eilen taas tappamassa itseään eli jos se itsetuhoisuus tuo sulle iloa niin hieno juttu.

• Näin, nyt on kesä virallisesti ohi. Syksy alkaa syyskuusta.
      🍁🍂 punaiset lehdet vaahterasta maahan leijaa, suvi on mennyt, iloni raukenee✌🏻

• Niin se on, kesä 23 taputeltu... Nyt vain aherretaan kuka missäkin, koko pitkä talvi. Mukavaa päivää sulle Prinsessa. 😊✌️

• Anonyymi

onko susi tartuttanut sulle ton valittamisen.

• mustasusi kirjoitti:

Niin se on, kesä 23 taputeltu... Nyt vain aherretaan kuka missäkin, koko pitkä talvi. Mukavaa päivää sulle Prinsessa. 😊✌️

Tuleva talvi kyllä onkin pitkä, niinkuin se on aina… muistan viime kevättalvella, kun lumet alkoivat vihdoinkin lopullisesti sulaa, ajatelleeni että en edes muista sitä aikaa kun maa oli paljas.

• Prinsessasi kirjoitti:

Tuleva talvi kyllä onkin pitkä, niinkuin se on aina… muistan viime kevättalvella, kun lumet alkoivat vihdoinkin lopullisesti sulaa, ajatelleeni että en edes muista sitä aikaa kun maa oli paljas.

Niin ja mukavaa päivää myös sulle mustasusi😊

• Anonyymi kirjoitti:

onko susi tartuttanut sulle ton valittamisen.

Missä olen valittanut ja koska, mistä aiheesta?

• Prinsessasi kirjoitti:

Niin ja mukavaa päivää myös sulle mustasusi😊

Kiitos sinulle. 😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Missä olen valittanut ja koska, mistä aiheesta?

kun kesä loppuu ja ilo raukenee. Luulis aikuisten jo tietävän että suomessa on eri vuodenaikoja mutta teille se tulee aina yllätyksenä.

• Anonyymi kirjoitti:

kun kesä loppuu ja ilo raukenee. Luulis aikuisten jo tietävän että suomessa on eri vuodenaikoja mutta teille se tulee aina yllätyksenä.

Sinä olet varmasti hauskaa ja lystikästä seuraa jossain juhlissa...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sinä olet varmasti hauskaa ja lystikästä seuraa jossain juhlissa...

miten toi liittyy siihen että vuodenajoista pitää valittaa ja niiden vaihtuminen toiseen tulee yllätyksenä ihmisille. Mä voisin valittaa kesäsätä ja talvesta koska mulla on ruusufinni ja lämpötilojen vaihtelut ei tee hyvää iholle mutta en valita koska mä tiedän että vuodenajat vaihtuu kun niiden aika on vaihtua. Te jaksatte valittaa tollasesta ihan vaan valiitamisen ilosta.

• Anonyymi kirjoitti:

miten toi liittyy siihen että vuodenajoista pitää valittaa ja niiden vaihtuminen toiseen tulee yllätyksenä ihmisille. Mä voisin valittaa kesäsätä ja talvesta koska mulla on ruusufinni ja lämpötilojen vaihtelut ei tee hyvää iholle mutta en valita koska mä tiedän että vuodenajat vaihtuu kun niiden aika on vaihtua. Te jaksatte valittaa tollasesta ihan vaan valiitamisen ilosta.

No jos et ymmärrä sarkasmiani, niin et ymmärrä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se ollut valittamista. On olemassa sellainen laulu, jossa sanotaan niin ja se tuli mieleen. Jos et tiennyt ja siksi ihmettelit sitä. Ja ei, en ylläty vuodenaikojen vaihtelusta Suomessa, sillä olen asunut täällä koko ikäni. Rakastan syksyä ja pimeyttä🌃

• Prinsessasi kirjoitti:

Ei se ollut valittamista. On olemassa sellainen laulu, jossa sanotaan niin ja se tuli mieleen. Jos et tiennyt ja siksi ihmettelit sitä. Ja ei, en ylläty vuodenaikojen vaihtelusta Suomessa, sillä olen asunut täällä koko ikäni. Rakastan syksyä ja pimeyttä🌃

Syksyssä on parasta pimeys. Etenkin jos on lämmin syksy niin kuin nyt on. Joitakin se taas ahdistaa. Minua ei ole koskaan ahdistanut. Talvi ahdistaa, kun se tuntuu niin loppumattomalle.

• mustasusi kirjoitti:

Syksyssä on parasta pimeys. Etenkin jos on lämmin syksy niin kuin nyt on. Joitakin se taas ahdistaa. Minua ei ole koskaan ahdistanut. Talvi ahdistaa, kun se tuntuu niin loppumattomalle.

Talvessa on kyllä jotain ahdistavaa. On se mukavaakin ja sellaista kaunista aikaa myös. Pakkaset virkistävän kirpeitä. Lumipyry ja jään peittämät, liukkaat tiet ärsyttää.

Pimeydessä joskus ahdistaa liikkua ulkona. Kun ei näe mitä ympärillä on.

• Prinsessasi kirjoitti:

Talvessa on kyllä jotain ahdistavaa. On se mukavaakin ja sellaista kaunista aikaa myös. Pakkaset virkistävän kirpeitä. Lumipyry ja jään peittämät, liukkaat tiet ärsyttää.

Pimeydessä joskus ahdistaa liikkua ulkona. Kun ei näe mitä ympärillä on.

Minä olen oppinut että pimeä antaa suojan. Eli silloin tietenkin täytyy itse olla siellä pimeässä, eikä katuvaloissa. :) Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. Se on uhkaavaakin, jos ei tiedä mikä pimeässä vaanii...
        Liukkaat tiet tosiaan ja jäiset kadut ja pihat on talvessa kaikkein ärsyttävintä.
        Itse taas tykkään lumipyryistä ja talvimyrskyistä. Niissä on jotain jännittävää ja kaunista. Ja oikein kovista pakkasista. Silloin talvi tuntuu talvelta.

• Anonyymi

Kesän viimeinen päivä virallisesti. Sataa, on sumuista ja lämmintä. Eli siis parasta. Minnekään ei ole pakko mennä. Paitsi ehkä alkoon. Ihan purple rain fiilis.

• Anonyymi

Mäkin tykkään halloweenista, vaikka en mitään pukeutumista tai juhlia silloin harrasta. Muksus kanssa on kiva hassutella ja vähän koristella ja miettiä joku "yököttävä" ruokalista. 😀

• Anonyymi

Sataa ropissut sitkeästi ja muutenkin ollut harmaata. Hetkellisen ankeeta, muttei vaivuta synkkyyteen.
      Syysviikon tapahtumia pohdin ja kaavailen. Silhen on tosin aikaa, mutta ei se mitään.

Kivaa torstaita sulle ja palstailijoille 🫶🏾.

• Anonyymi

Oletko se tyhmä nalle?

• En ole mikään nalle... Olen Prinssi.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En ole mikään nalle... Olen Prinssi.

Aha

• Anonyymi kirjoitti:

Aha

Nalle oli täällä eilen ja juttelin sen kanssa. Ovat edelleen yhdessä Hehkun kanssa. Eikä seuraa palstaa aktiivisesti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Nalle oli täällä eilen ja juttelin sen kanssa. Ovat edelleen yhdessä Hehkun kanssa. Eikä seuraa palstaa aktiivisesti.

Okei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aha

Prinssi nakki

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Parempi kun pysyvät poissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Parempi kun pysyvät poissa.

No miksi se muka on parempi? Heidän juttuja tykkäsi moni lukea. Oli luetuinta täällä. Nyt täällä on jäljellä tämmöisä jotka ei saa mitään tarinaa aikaiseksi.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No miksi se muka on parempi? Heidän juttuja tykkäsi moni lukea. Oli luetuinta täällä. Nyt täällä on jäljellä tämmöisä jotka ei saa mitään tarinaa aikaiseksi.

Mmm, niin kai.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Täytyy myöntää et kyllähän ne hyvin yhteen sopiikin. Ainaki palstan perusteella söpis pariskunta 😚

• Anonyymi kirjoitti:

Täytyy myöntää et kyllähän ne hyvin yhteen sopiikin. Ainaki palstan perusteella söpis pariskunta 😚

Semmoisia ne nuoret parit yleensä on...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Semmoisia ne nuoret parit yleensä on...

Ei kukaan tiedä onki ne nuoria.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan tiedä onki ne nuoria.

Ei tiedä ei, mutta näin voi olettaa... Kuitenkin alle viiskyt kuitenkin.

• Anonyymi

Oon itse syksy ihminen, kesät on vähän liian valosia kaltaiselleni pikku vampyyrille...
      Kuule Hukka, oon pitänyt tyylistäsi pitkään, sillä sanot jutut, kuten on, sitä pokkaa ei ihan kaikilta löydy. Eli, pidä vaan linjastasi kiinni. On mukavan freesiä...Ja, sen saa sanoa, jos mikään ei tunnu hyvältä, ja vituttaa kaikki...Sillä niitäkin päiviä todellakin...on...Terveisin hymiötön...

• Aijaa, itsellä välillä sellainen olo, että miksi edes kirjoitan tänne mitään... En ajattele sitä sen kummemmin, kun kirjoitan vaan mitä mieleen juolahtaa, mikä on sen hetkinen fiilis ja sitä rataa... Ja tiedostan kyllä sen, että sanon paljon sellaista, mitä moni vaan ajattelee, mutta ei kehtaa sanoa ääneen. Tykkään vähän rikkoa tabuja välillä. Moni asia, josta itellä on kokemusta, tuntuu olevan muille jotenkin ylitsepääsemätöntä ja suvaitsematonta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Aijaa, itsellä välillä sellainen olo, että miksi edes kirjoitan tänne mitään... En ajattele sitä sen kummemmin, kun kirjoitan vaan mitä mieleen juolahtaa, mikä on sen hetkinen fiilis ja sitä rataa... Ja tiedostan kyllä sen, että sanon paljon sellaista, mitä moni vaan ajattelee, mutta ei kehtaa sanoa ääneen. Tykkään vähän rikkoa tabuja välillä. Moni asia, josta itellä on kokemusta, tuntuu olevan muille jotenkin ylitsepääsemätöntä ja suvaitsematonta.

Juu, niin se tuppaa täällä olemaan, Koska jotkut tuntuu elävän siitä, mitä saa siitä väännetyksi... negana....olen itse välillä tosi suora ja en välitä, plus en kysele lupia...Mutta ihmisillä on lukemattomia omia syitään, miksi täällä kirjoittaa, eikä täällä voi odotella, että niitä muut tajuaa, paitsi ehkä jotkut...Väsyttää välillä nää tyhjän jankkaajat, saman toistajat...Papukaijaksi tekijät...Ja, täällä on lupa olla, mitä onkaan, ja sen saa sanoa...Mitä mieleen juolahtaa, siinäkin on autenttisempi saundi, kuin niillä loputtomilla yrityksillä aina johonkin...Mieluummin olen vaikka mimmonen täällä, kun pureskelen sen liian pitkälle, niin ettei siinä ole enää mitään...

• Näin se ilta saapui. Päivä meni lääkärikäynnillä ja autokin oli autotohtorin käsittelyssä. Pientä fiksaamista aina käytetyssä autossa on. Korva tulehtunut niin täytyi lääkettä siihen saada. Satelee aina vaan... Kohta pimenee. Nyt täytyy alkaa laittamaan ruokaa. Ei tässä ole ehtinyt kunnolla edes syödä.

• Anonyymi

Mitäs meinasit kokkailla.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäs meinasit kokkailla.

Tacomaustettua kanaa ja riisiä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      281
      3267
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      2357
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      249
      2105
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2009
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1684
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      340
      1294
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1078
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1026
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1016
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      955
    Aihe