jokaisessa final fantasyssä on yksi cid niminen henkilö.ja monissa final fantaseissa on wedge ja biggs.
tiesittekö että...
4
304
Vastaukset
- Hamppu
Ei ole uusi tieto.FF 1:dessä ei Cidiä.
- Utelias
Kaverini mukaan, Wedge ja Biggs nimet tulivat siitä, kun muutama FF -peleissä olevista tekijöistä olivat Star Wars faneja, nimittäin Star Wars -sarjassa oli kyseisen nimiset henkilöt.
- oreqano_qirl
Täääääääääääääh?? En ole koskaan kuullukkaan sellaista.. Ehkä olen niin jästi, etten ole kehdannut mitään sellaista asiaa kysellytkään..
oreqano_qirl kirjoitti:
Täääääääääääääh?? En ole koskaan kuullukkaan sellaista.. Ehkä olen niin jästi, etten ole kehdannut mitään sellaista asiaa kysellytkään..
Siis ensimmäisen tähtien sodan loppuvaiheilla taistelussa kuoleman tähteä vastaan kahtena pilottina toimii Wedge ja Biggs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky635162Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2544222Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty593821Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1372206Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.221564Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar621217Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6939- 94879
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137847Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii31837