Hyvää syksyistä

Huomenta höpönassut. Tänään vietän vapaapäivää. Syysmyrskyä luvassa.
☕🍂🌧️

50

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。 huomenta.
      Kahvia, pyykkiä, kohta siivotaan.
      Sellainen on keskiviikko.🤗🐔

      • Täälläkin pitäisi, siivota... :D


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Täälläkin pitäisi, siivota... :D

        Ihanaa kun olette niin samiksia. Peseekö susikin pyykkiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa kun olette niin samiksia. Peseekö susikin pyykkiä?

        Pesin eilen...


    • Anonyymi

      Myrskyääkö suden sydämessä? 🌪🌬🌊

      • Hauska kysymys... Kyllä ne pahimmat myrskyt sytämessä on laantuneet ja tyyntyneet.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hauska kysymys... Kyllä ne pahimmat myrskyt sytämessä on laantuneet ja tyyntyneet.

        Vanhemmiten tasaantuu... ja tylsistyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vanhemmiten tasaantuu... ja tylsistyy.

        Vanhemmiten??? Ei kylläkään siitä johdu. Enkä ole tylsistynyt.


    • Mukavaa vapaapäivää, koitahan nyt ottaa ihan rennosti ja tee jotain mieltä virkistävää.😊 Joka päivä on hyvä tehdä itselleen jokin mielenterveysteko, eli sellainen mikä kohentaa omaa henkistä hyvinvointia.🙏🏻🍀

      • Hei ja kiitos mukavasta viestistä. Koitan noudattaa neuvoasi. Mukavaa päivää sinullekin.😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Hei ja kiitos mukavasta viestistä. Koitan noudattaa neuvoasi. Mukavaa päivää sinullekin.😊

        Kiitos Susi👍🏻


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kiitos Susi👍🏻

        Ole hyvä vain. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hei ja kiitos mukavasta viestistä. Koitan noudattaa neuvoasi. Mukavaa päivää sinullekin.😊

        joko sä susi kerroit miksi sanoit että prinsessa on on kuten kaikki muutkin naiset eli hylkäävät sut? Voisitko vähän valaista kun prinsessa kirjoittaa sulle. Susi muilla ihmisillä on oma elämä ja he eivät roiku täällä aamusta melkein aamuyöhön kuten sä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        joko sä susi kerroit miksi sanoit että prinsessa on on kuten kaikki muutkin naiset eli hylkäävät sut? Voisitko vähän valaista kun prinsessa kirjoittaa sulle. Susi muilla ihmisillä on oma elämä ja he eivät roiku täällä aamusta melkein aamuyöhön kuten sä.

        Ihan vaan sillä, että hän on toisinaan ohittanut mun kysymykset...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan vaan sillä, että hän on toisinaan ohittanut mun kysymykset...

        voisko johtua siitä ettei halua tekstejään tänne koska ne säilyy kyllä täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        voisko johtua siitä ettei halua tekstejään tänne koska ne säilyy kyllä täällä.

        Voi johtua siitäkin. mutta tämä ei ollut ainoa kanava, jossa olisi voinut kysymyksiin vastata.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi johtua siitäkin. mutta tämä ei ollut ainoa kanava, jossa olisi voinut kysymyksiin vastata.

        Hän ei luota suhun. Miltä sellanen tuntuu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei luota suhun. Miltä sellanen tuntuu?

        Tuntuu tietenkin hieman harmittavalta. Jos oltaisiin tavattu, niin hän olisi nähnyt että olen ihan tavallinen ja kunnollinen. Eikä minulla ole mitään taka-ajatuksia ollut. Kaverina vain olisin voinut tavata halutessaan. Mutta ymmärrän kyllä myös, että sitä on varovainen ja pitää toisaalta ollakin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tuntuu tietenkin hieman harmittavalta. Jos oltaisiin tavattu, niin hän olisi nähnyt että olen ihan tavallinen ja kunnollinen. Eikä minulla ole mitään taka-ajatuksia ollut. Kaverina vain olisin voinut tavata halutessaan. Mutta ymmärrän kyllä myös, että sitä on varovainen ja pitää toisaalta ollakin.

        sähän puhut jatkuvasti seksistä ja kuinka tykkäät nuorista tytöistä niin kait prinsessa on varuillaan kun kuolaat senkin perään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sähän puhut jatkuvasti seksistä ja kuinka tykkäät nuorista tytöistä niin kait prinsessa on varuillaan kun kuolaat senkin perään.

        Juu ymmärrän että on voinut saada väärän kuvan minusta... en ole sellainen tosielämässä ollenkaan. Olen todella hiljainen ja varautunut. En mikään pervo.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juu ymmärrän että on voinut saada väärän kuvan minusta... en ole sellainen tosielämässä ollenkaan. Olen todella hiljainen ja varautunut. En mikään pervo.

        no sano se sitten sille yksityisellä viestillä. Ymmärsin että teillä on mahdollisuus jutella muualla kuin täällä palstalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no sano se sitten sille yksityisellä viestillä. Ymmärsin että teillä on mahdollisuus jutella muualla kuin täällä palstalla.

        Ei ole enää muuta yhteyttä... äkkipikaistuksissani laitoin pois, kun ei enää juteltu... 😔


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole enää muuta yhteyttä... äkkipikaistuksissani laitoin pois, kun ei enää juteltu... 😔

        voi helvetti sua. Oot kyllä yksi idiootti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        voi helvetti sua. Oot kyllä yksi idiootti.

        Juu niin olen joskus....


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juu niin olen joskus....

        aika usein olet äkkipikainen. Haukuit prinsessan aiemmin samanlaiseksi kuin kaikki muutkin naiset. Onhan prinsessalla sun yhteystiedot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        aika usein olet äkkipikainen. Haukuit prinsessan aiemmin samanlaiseksi kuin kaikki muutkin naiset. Onhan prinsessalla sun yhteystiedot.

        Ei me olla niitä vaihdettu...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei me olla niitä vaihdettu...

        eli ette ole muualla jutelleet jos kerta ei ole mitään yhteystietoja vaihdettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli ette ole muualla jutelleet jos kerta ei ole mitään yhteystietoja vaihdettu.

        Ollaan. Ei siinä paikassa tarvinnut toisen yhteystietoja. Siinä mielessä aika turvallinen paikka tutustua tuntemattomiin... eli Tinder.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ollaan. Ei siinä paikassa tarvinnut toisen yhteystietoja. Siinä mielessä aika turvallinen paikka tutustua tuntemattomiin... eli Tinder.

        eikö prinsessa enää ole tinderissä ?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ollaan. Ei siinä paikassa tarvinnut toisen yhteystietoja. Siinä mielessä aika turvallinen paikka tutustua tuntemattomiin... eli Tinder.

        eikö sähköposti ole turvallinen? Mitä pelkäät sähköpostissa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikö prinsessa enää ole tinderissä ?

        On varmaan, mutta johan kerroin, että minä laitoin sen osuman sieltä pois, kun olin hölmö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikö sähköposti ole turvallinen? Mitä pelkäät sähköpostissa?

        On sekin turvallinen, mutta minä en tiedä kuinka monella on minun sähköpostiosoitetta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On sekin turvallinen, mutta minä en tiedä kuinka monella on minun sähköpostiosoitetta.

        Miksi prinsessa ei voi kirjoittaa sulle sähköpostiin jos hän kerta niin välittää susta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi prinsessa ei voi kirjoittaa sulle sähköpostiin jos hän kerta niin välittää susta?

        En minä voi tuommoiseen vastata. Eikä hänellä ole minun emailia. Alusta saakka me ollaan oltu vaan juttelukavereita täällä. Ajattelin kesällä, kun olin käymässä hänen kotiseudulla päin, että siinä olisi ollut ehkä mahdollisuus nähdä. Mutta tottakai, jokainen saa valita haluaako nähdä. Se vaan harmitti, kun ei ottanut siihen ajatukseen mitään kantaa silloin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On varmaan, mutta johan kerroin, että minä laitoin sen osuman sieltä pois, kun olin hölmö.

        Olet kyllä tyhmä ja kärsimätön. Täällä huomattu kun prinsessa ei ole paikalla niin heti on hylännyt sut. Hän ei muutenkaan ole kirjoittanut mitään henkilökohtaista. Aina vaan sitä samaa mutta ei mitää henkilökohtaista elämästään kuin että hän opiskelee sairaanhoitajaksi. Hän ei halua kertoa omasta elämästään täällä. ja nyt joudut tyytyy vaan siihen että prinsessa kertoo että juo kahvia tai menee nukkuu tai menee suihkuun.Mutta sullehan tällänen riittää kuhan saat huomiota. Sua ei kiinnosta toisen elämä kuhan ilmoittaa menevänsä tekee ruokaa yms.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä tyhmä ja kärsimätön. Täällä huomattu kun prinsessa ei ole paikalla niin heti on hylännyt sut. Hän ei muutenkaan ole kirjoittanut mitään henkilökohtaista. Aina vaan sitä samaa mutta ei mitää henkilökohtaista elämästään kuin että hän opiskelee sairaanhoitajaksi. Hän ei halua kertoa omasta elämästään täällä. ja nyt joudut tyytyy vaan siihen että prinsessa kertoo että juo kahvia tai menee nukkuu tai menee suihkuun.Mutta sullehan tällänen riittää kuhan saat huomiota. Sua ei kiinnosta toisen elämä kuhan ilmoittaa menevänsä tekee ruokaa yms.

        Väärin. minua kiinnostaa paljonkin muiden elämä, mutta täällä ei voi keskustella mistään kovin henkilökohtaisesta. Siksi olisin halunnut tavata, että olisi voinut tutustua. Mutta aika harva minuun haluaa tutustua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Väärin. minua kiinnostaa paljonkin muiden elämä, mutta täällä ei voi keskustella mistään kovin henkilökohtaisesta. Siksi olisin halunnut tavata, että olisi voinut tutustua. Mutta aika harva minuun haluaa tutustua.

        vittuako siiten poistit tinderistä kun oli ainoa paikka missä juttelitte. Hän olisi voinut laittaa sulle sähköpostia mutta hän ei ole kiinnostunut susta. Hän vaan haluaa että sulla on kiva olla kun ilmoittaa menevänsä kouluun.


      • Älä hauku häntä yhtään. Se on ihan vapaaehtoista, laittaako minulle mitään emailia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        vittuako siiten poistit tinderistä kun oli ainoa paikka missä juttelitte. Hän olisi voinut laittaa sulle sähköpostia mutta hän ei ole kiinnostunut susta. Hän vaan haluaa että sulla on kiva olla kun ilmoittaa menevänsä kouluun.

        No niin ja se on silloin ihan ok.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Älä hauku häntä yhtään. Se on ihan vapaaehtoista, laittaako minulle mitään emailia.

        vittuako sitten sanot että prinsessa on hylännyt sut kuten kaikki muutkin naiset. Ei ole paljoa prinsessaa näkynyt täällä. No seuraavan kerran hän varmaan kirjoittaa että kun pääsi koulusta ja täytyy laittaa ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vittuako siiten poistit tinderistä kun oli ainoa paikka missä juttelitte. Hän olisi voinut laittaa sulle sähköpostia mutta hän ei ole kiinnostunut susta. Hän vaan haluaa että sulla on kiva olla kun ilmoittaa menevänsä kouluun.

        Mitä se pedari täällä möykkää. Eikai naapurissas asu skidejä?


      • Johan kerroin, että turhauduin kun oli niin pitkään hiljaista. Odotin kai enemmän. Koskaan ei pitäisi odottaa yhtään mitään. Sen säännön kun muistaisi aina.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Johan kerroin, että turhauduin kun oli niin pitkään hiljaista. Odotin kai enemmän. Koskaan ei pitäisi odottaa yhtään mitään. Sen säännön kun muistaisi aina.

        Mutta hyvä jos pari viestiä päivässä tyydyttää sua niinj jatka toki prinsessan kanssa juttelua. Sä odotat edelleen että tapahtuis jotain enemmän mutta kuule susi kun ei tapahdu. Mutta prinsessa varmasti huomenna kertoo kun lähtee kouluun tai on päässyt koulusta. Se tieto on hyvin tyydyttävää.


    • Anonyymi

      Ihanaa nyt kun, puhtaat lakanat ja sänkyvaatteet tuuletettu...
      Itsekin puhdas saunan jälkeen...🤗🐔
      Hyvää iltapalaa kohta 🍝 ja unille 😴

      • Anonyymi

        mä ennustan että susikin syö kohta iltapalaa ja olette siten samiksia.


      • Se on kiva käydä nukkumaan sitten. 😊
        Hyvää yötä... 😊⚜️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on kiva käydä nukkumaan sitten. 😊
        Hyvää yötä... 😊⚜️

        wau susi ei ole varmaan mennyt ikinä näin aikasin nukkuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mä ennustan että susikin syö kohta iltapalaa ja olette siten samiksia.

        No minä söin jo aiemmin... käyn hakemassa kohta työkamppeet toisesta kohteesta, kun unohdin ne sinne... Aamulla on taas töitä eri paikassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        wau susi ei ole varmaan mennyt ikinä näin aikasin nukkuu.

        En ihan vielä mene...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2453
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1115
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1004
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      883
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      40
      790
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe