Kenen mielestä Habbo Hotel on Karmee?

Inhoon

..Siis musta ainaki se on tosi huono paikka. Kommentoikaa.

14

996

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks joka vihaa habboo.

Inhoon Habbo Hotelleja.

Se on kamalaa rahan nyhtämistä koko paikka.
      Joka asiasta vaaditaan maksu, tavaroista ja ulkonäöstä; Habbo Clubilla eli HC:llä saa hienot muodikkaat vaatteet ja hiukset.

Siitä ei ole kuin haittaa ja harmia.

Inhoan, vihaan ja pidän sitä ärsyttävänä paikkana.

Ihmettelin edes miksi sellainen on, ja miksi siellä aloin käymään.

"Kaverit" pettää. Siellä kaikki on sellaisia huijareita, eli peeloja. Ei tietenkään kaikki.

Lopetin Habbon tuossa n. 3 viikkoa sitten, ja aloitin uudella, jonka kerroin vain niille jotka sitä pyysivät.

Käyn siellä Parhaan ystäväni kanssa joskus pelleilemässä, ihan pila mielessä me molemmat inhoamme habboa.

Se on mielipide, pitääkö sitä kivana paikkana tavata kavereita ja sen sellaista. Minä en kuitenkaan pidä siitä. Se on oma asia, pitääkö, voit pitää, minä en pidä.

Kiitos. :)

• aaa

Sä ihhoot habboo mut käyt ilo mielin?
        Puhuit ittes pussii..

• Yks joka vihaa habboo.
        aaa kirjoitti:

Puhuit ittes pussii..

No ihan huvikseni käyn katsomassa silloin tällöin, joskus kerran viikossa. Kun ei muuta tekemistä.

En joka päivä.

Käyn kattomas jotain viikkistä, ja kattoon ketä on paikalla, jos jotain ees on. Ku kaikki lopettaa kyseisistä syistä. Ja silti inhoon habboo.

• Inhoon
        aaa kirjoitti:

Puhuit ittes pussii..

..sillä se on lapsellinen mielestäni. Itsehän juuri paljastit että käyt joka päivä.

(Siis tämä oli tarkoitettu aaa-nimimerkkiselle tyypille)

• Tälläiset aiheet ovat ihan asiallisia. Olisi hyvä jos kaikki voisivat selvittää asiansa asiallisesti ilman mitään törkeyksiä.

• perkele

No miksi poistit mun asiallisen viestin jossa arvostelin habboa lasten huijjauksesta?

• Yks joka vihaa habboo.

Siis, jos mua tarkoitit. Niin anteeksi.

Mutta joo, vois olla asiallisesti. Kuten minäkin esimerkiksi. ;)

• svenska
        Yks joka vihaa habboo. kirjoitti:

Siis, jos mua tarkoitit. Niin anteeksi.

Mutta joo, vois olla asiallisesti. Kuten minäkin esimerkiksi. ;)

mä en vihaa habboo, en oo ottanu habon vihaamista elämäntehtäväkseni, mut silti on tosi ärsyttävää kuinka jotain tyyppejä rahastetaan. joskus kävin siellä joka päivä, sit lopetin ja aloin käymään uudestaan aika useinkin, mut nyt enn enää oo käyny aikoihin, koska oon löytäny kivemmän paikan missä viettää aikaa netissä (www.kupoli.net)

mäkin käyn joskus kamun kanssa örveilemässä siellä. mut siel on aika tylsää niin en oikeen jaksa. mul on pari sellasta "hyvää" kaveria siellä..

mikä sun ukon nimi on "yks joka vihaa habboo" ?

• Yks joka vihaa habboo. Kaij...
        svenska kirjoitti:

mä en vihaa habboo, en oo ottanu habon vihaamista elämäntehtäväkseni, mut silti on tosi ärsyttävää kuinka jotain tyyppejä rahastetaan. joskus kävin siellä joka päivä, sit lopetin ja aloin käymään uudestaan aika useinkin, mut nyt enn enää oo käyny aikoihin, koska oon löytäny kivemmän paikan missä viettää aikaa netissä (www.kupoli.net)

mäkin käyn joskus kamun kanssa örveilemässä siellä. mut siel on aika tylsää niin en oikeen jaksa. mul on pari sellasta "hyvää" kaveria siellä..

mikä sun ukon nimi on "yks joka vihaa habboo" ?

No, mul on siel kans vaan pari sellasta hyvää kamua siellä. Ja pari habosta,luotettavia ja asiallisia kuten minä, messengerissäkin.

No, käyn siellä yleensä hahmolla jonka tein varta vasten pilailuun.

Ja hahmon nimi on Kaija-Erja
        :D Se on sellanen pikku noob, mutta kamuksi saa pyytää. Mut en käy siel kuitenkaan usein.

• perkele
        perkele kirjoitti:

No miksi poistit mun asiallisen viestin jossa arvostelin habboa lasten huijjauksesta?

Ei taida olla sussa munaa vastata mun asialliseen kysymykseen?

• Janetsky

ei muuten oo!

• taison

habbo sais painuu penikseen ja penikseen!

• riina

habbo on paras ja kiva hyvä jee se on paras!!!!!!!!!!!1:):):):):)

• eikä älä pelaa habboo sun k...

habbo on niin surkee en ikinä pelais sitä vai mitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7785
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1985
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1930
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1575
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      919
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe