Kenen mielestä Habbo Hotel on Karmee?

Inhoon

..Siis musta ainaki se on tosi huono paikka. Kommentoikaa.

14

1030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks joka vihaa habboo.

      Inhoon Habbo Hotelleja.

      Se on kamalaa rahan nyhtämistä koko paikka.
      Joka asiasta vaaditaan maksu, tavaroista ja ulkonäöstä; Habbo Clubilla eli HC:llä saa hienot muodikkaat vaatteet ja hiukset.

      Siitä ei ole kuin haittaa ja harmia.

      Inhoan, vihaan ja pidän sitä ärsyttävänä paikkana.


      Ihmettelin edes miksi sellainen on, ja miksi siellä aloin käymään.

      "Kaverit" pettää. Siellä kaikki on sellaisia huijareita, eli peeloja. Ei tietenkään kaikki.

      Lopetin Habbon tuossa n. 3 viikkoa sitten, ja aloitin uudella, jonka kerroin vain niille jotka sitä pyysivät.

      Käyn siellä Parhaan ystäväni kanssa joskus pelleilemässä, ihan pila mielessä me molemmat inhoamme habboa.

      Se on mielipide, pitääkö sitä kivana paikkana tavata kavereita ja sen sellaista. Minä en kuitenkaan pidä siitä. Se on oma asia, pitääkö, voit pitää, minä en pidä.

      Kiitos. :)

      • aaa

        Sä ihhoot habboo mut käyt ilo mielin?
        Puhuit ittes pussii..


      • Yks joka vihaa habboo.
        aaa kirjoitti:

        Sä ihhoot habboo mut käyt ilo mielin?
        Puhuit ittes pussii..

        No ihan huvikseni käyn katsomassa silloin tällöin, joskus kerran viikossa. Kun ei muuta tekemistä.

        En joka päivä.

        Käyn kattomas jotain viikkistä, ja kattoon ketä on paikalla, jos jotain ees on. Ku kaikki lopettaa kyseisistä syistä. Ja silti inhoon habboo.


      • Inhoon
        aaa kirjoitti:

        Sä ihhoot habboo mut käyt ilo mielin?
        Puhuit ittes pussii..

        ..sillä se on lapsellinen mielestäni. Itsehän juuri paljastit että käyt joka päivä.

        (Siis tämä oli tarkoitettu aaa-nimimerkkiselle tyypille)


    • Tälläiset aiheet ovat ihan asiallisia. Olisi hyvä jos kaikki voisivat selvittää asiansa asiallisesti ilman mitään törkeyksiä.

      • perkele

        No miksi poistit mun asiallisen viestin jossa arvostelin habboa lasten huijjauksesta?


      • Yks joka vihaa habboo.

        Siis, jos mua tarkoitit. Niin anteeksi.

        Mutta joo, vois olla asiallisesti. Kuten minäkin esimerkiksi. ;)


      • svenska
        Yks joka vihaa habboo. kirjoitti:

        Siis, jos mua tarkoitit. Niin anteeksi.

        Mutta joo, vois olla asiallisesti. Kuten minäkin esimerkiksi. ;)

        mä en vihaa habboo, en oo ottanu habon vihaamista elämäntehtäväkseni, mut silti on tosi ärsyttävää kuinka jotain tyyppejä rahastetaan. joskus kävin siellä joka päivä, sit lopetin ja aloin käymään uudestaan aika useinkin, mut nyt enn enää oo käyny aikoihin, koska oon löytäny kivemmän paikan missä viettää aikaa netissä (www.kupoli.net)

        mäkin käyn joskus kamun kanssa örveilemässä siellä. mut siel on aika tylsää niin en oikeen jaksa. mul on pari sellasta "hyvää" kaveria siellä..

        mikä sun ukon nimi on "yks joka vihaa habboo" ?


      • Yks joka vihaa habboo. Kaij...
        svenska kirjoitti:

        mä en vihaa habboo, en oo ottanu habon vihaamista elämäntehtäväkseni, mut silti on tosi ärsyttävää kuinka jotain tyyppejä rahastetaan. joskus kävin siellä joka päivä, sit lopetin ja aloin käymään uudestaan aika useinkin, mut nyt enn enää oo käyny aikoihin, koska oon löytäny kivemmän paikan missä viettää aikaa netissä (www.kupoli.net)

        mäkin käyn joskus kamun kanssa örveilemässä siellä. mut siel on aika tylsää niin en oikeen jaksa. mul on pari sellasta "hyvää" kaveria siellä..

        mikä sun ukon nimi on "yks joka vihaa habboo" ?

        No, mul on siel kans vaan pari sellasta hyvää kamua siellä. Ja pari habosta,luotettavia ja asiallisia kuten minä, messengerissäkin.

        No, käyn siellä yleensä hahmolla jonka tein varta vasten pilailuun.

        Ja hahmon nimi on Kaija-Erja
        :D Se on sellanen pikku noob, mutta kamuksi saa pyytää. Mut en käy siel kuitenkaan usein.


      • perkele
        perkele kirjoitti:

        No miksi poistit mun asiallisen viestin jossa arvostelin habboa lasten huijjauksesta?

        Ei taida olla sussa munaa vastata mun asialliseen kysymykseen?


    • Janetsky

      ei muuten oo!

    • taison

      habbo sais painuu penikseen ja penikseen!

    • riina

      habbo on paras ja kiva hyvä jee se on paras!!!!!!!!!!!1:):):):):)

    • eikä älä pelaa habboo sun k...

      habbo on niin surkee en ikinä pelais sitä vai mitä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe