Tää ei oo pahalla mut kertokaa vaan miksi teette niin.
Kun olin 7vuootias niin iso siskoni oli aina tuli mun luo ja sano et ota kaikki vaatteet pois mut mun mielestä se ei ollut kivaa kun mä halusin leikkii ei muo kiinnosta näkeekö juku mun pippelin silloin ja mä sanoin kerran et otetaan molemmat vaatteet pois mut hän sanoi aina et sä oot poika et pojat voi olla alasti mut tytöt
ei voi ja nii edelleen mut kertokaa tytöt et miksi te teette noin onko niin kivaa nähdä se pippeli
Ja ite pidätte niin hyvän huolen että se pimppi TA tissit ei näy
Ettekö edes uskalla edes olla ilman paitaa
Tää ei oo loukkaus tyttöjä kohtaan mut mua ärsyttää se
Kertokaa miksi te tytöt teette niin?
Miksi te tytöt teette näin
Anonyymi-ap
5
162
Vastaukset
- Anonyymi
No mul on sama ongelma mun siskon kanssa se aina tekee noi ei ihan noin se ei uskalla sanoo et näytä pippeli se sanoo vaan et tuu leikki mökkiin ja sanoo vaan et näyttäisikö sen ja mä aina tottelen mut mä sain hyvää vinkkiä tosta jo kokeilen tota juttua et sanoin et ota itekkin vaatteet pois
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18020763C
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Mä En tunne yhtään tyttöä
- Anonyymi
Miten sä et tunne mä tunnen varmaan 7 koska meidän luokalla on seitsämän tyttöä
No enmä tiedä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075658Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453723Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4552601Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2641641- 871376
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito141322Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321313- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511206