Tää ei oo pahalla mut kertokaa vaan miksi teette niin.
Kun olin 7vuootias niin iso siskoni oli aina tuli mun luo ja sano et ota kaikki vaatteet pois mut mun mielestä se ei ollut kivaa kun mä halusin leikkii ei muo kiinnosta näkeekö juku mun pippelin silloin ja mä sanoin kerran et otetaan molemmat vaatteet pois mut hän sanoi aina et sä oot poika et pojat voi olla alasti mut tytöt
ei voi ja nii edelleen mut kertokaa tytöt et miksi te teette noin onko niin kivaa nähdä se pippeli
Ja ite pidätte niin hyvän huolen että se pimppi TA tissit ei näy
Ettekö edes uskalla edes olla ilman paitaa
Tää ei oo loukkaus tyttöjä kohtaan mut mua ärsyttää se
Kertokaa miksi te tytöt teette niin?
Miksi te tytöt teette näin
Anonyymi-ap
5
308
Vastaukset
- Anonyymi
No mul on sama ongelma mun siskon kanssa se aina tekee noi ei ihan noin se ei uskalla sanoo et näytä pippeli se sanoo vaan et tuu leikki mökkiin ja sanoo vaan et näyttäisikö sen ja mä aina tottelen mut mä sain hyvää vinkkiä tosta jo kokeilen tota juttua et sanoin et ota itekkin vaatteet pois
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18020763C
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Mä En tunne yhtään tyttöä
- Anonyymi
Miten sä et tunne mä tunnen varmaan 7 koska meidän luokalla on seitsämän tyttöä
No enmä tiedä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512