ennnen mulla toimi et, mut nykyää joudun pois joka serwusta.. jotkut sanoo että se on jostaki PB:stä joka pitää päivittää tai jotakin!!!!!! joten neuvokaa PLIIS mua. mulla menee hermot ku pelaan pari minsaa ja se disconnect juttu tulee!!!!! argh!!! pää räjähtää joten kertokaa mitä tehä??????????????
ENEMY territory!!!!!!!!
et player
3
332
Vastaukset
PB eli PunkBuster. Mene Enemy Territoryn kansioon, sieltä pb niminen kansio ja ajat pbweb.exen.
- et player
siis AJA, mitä tarkotat?? siis painan siitä pb:stä kaks kertaa ja annan ladata?????
- L3rppu
et player kirjoitti:
siis AJA, mitä tarkotat?? siis painan siitä pb:stä kaks kertaa ja annan ladata?????
kyllä JA tarkoittaa:
suorita
tee se
siis kaikkee
eli 2 klikkat siitä ja annat mennä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1827728Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa923764"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1293656Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892961Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472476Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1182468- 1362014
- 651500
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a641365Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3811353