Näkemiin vaan, muru

Anonyymi-ap

https://fi.wikipedia.org/wiki/N%C3%A4kemiin_vaan,_muru!

Näkemiin vaan, muru oli 1980 luvun suosikki sarja, jota tuli katsottua ja kaiholla sarjaa muistelen.
Yle voisi kyllä esittää sarjan uusintana, paljon huonompiakin sarjoja esitetään uusintana lähes joka ikinen vuosi.
Sarja oli hyvä, koska Britit osaa tehdä hyviä sarjoja, ainakin silloin ennnen.
Näistä näyttelijöistä on elossa vielä muutama, osa jo poistunut keskuudestamme.
Enää ei pystyttäisi tekemään Näkemiin vaan, muru sarjaa, koska alkuperäisiä näytelijöitä ei kukaan pysty korvaamaan.

16

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­N­­­y­m­­­f­­o­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18027492c

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Krokotiilikenkä on minusta kans hyvä biisi.


    • Mä katoin laspena tätä sarjaa kans.

    • Britit nyt ovat aina ymmärtäneet laadun päälle enemmän kuin jenkkien massatuottajat

    • Anonyymi

      selviäjät ismolle potkut, tuossa sarjassakin aika kauniita naisia on kilpailuissa, ja hauskoja kilpailuja.

      • Anonyymi

        Salkkarit Ismo on minusta kans selviytyjä. Kohtaa monenlaista harmia, mut aina se sieltä nousee ylös, lääkäri Kallen tukemana.


    • Anonyymi

      Raksamiehet Saksan työkomennuksella. Esimies oli monenlaisten ongelmien selvitysmiehen. Eiks yksi näistä ollut nyt viikonloppuna Suomessakin vierailemassa? Mm. Harry Potter- näyttelijänä kunnostautunut.

      • Anonyymi

        Timothy Spall. Taisi olla sähkömies siinä sarjassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timothy Spall. Taisi olla sähkömies siinä sarjassa.

        Ja se iso mies oli ainakin yhdessä Sean Connerin Bondissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se iso mies oli ainakin yhdessä Sean Connerin Bondissa.

        Pat Roach oli myös Conanin jatko-osassa.


    • Bloody hell! Siinä oli kyllä mainio sarja, ensiluokkaista tavaraa toisen ljuokan kansalaisista. Voisin kattoa uudelleen, nyt varttuneena ne jutut aukeaisi ihan eri tavalla ja luultavasti tulisi naurettua vielä enemmän kuin junnuna.

    • Anonyymi

      Tuntuu, et jotkut asiat oli vaan paremmin siihen aikaan, kun tätä sarjaa esitettiin tv:ssä.
      Elämä oli siihen aikaan paljon vaatimattomampaa, harrastettiin kyläilyä, eikä ollut mitään nettiä, joka vie ihmisiltä paljon aikaa.
      Voisipa palata noihin aikoihin, jotenkin on vaan haikea tunne, kun osa noista näyttelijöistä ei ole enää elossa ja alkavat olemaan jo elämän ehtoopuolella.

    • Anonyymi

      Se oli hyvä sarja jossa työpäivän jälkeen juotiin viinaa baarissa ja tavattiin naisia. Kyllä olen katsonut jokaisen jakson. Siinä oli viinan juonti pääasia baarissa.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Olutta juotiin baarissa, se on Brittiläinen tapa, et mennään oluelle töiden jälkeen.
        Suomessa mennään baariin keksellä yötä, Briteissä nukutaan siihen aikaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      127
      2336
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      105
      1384
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      330
      1119
    4. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      110
      1085
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1067
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      965
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      700
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      699
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      680
    10. 50
      674
    Aihe