Tervetuloa ikisinkku palstalle

Anonyymi-ap

Jossa kukaan ei juo viinaa eikä harrasta yhden yön juttuja naisten tai miesten kanssa. Kukaan ei myöskään halua tutustua naisiin eikä miehiin koska se voi johtaa parisuhteen alkamiseen. Täällä ikisinkku palstalla raittiit sinkut vaan juttelee eikä ne halua tutustua kasvokkain toisiin sinkkuihin baareissa.

31

339

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olenko mä sit väärällä palstalla, ku olen tällanen uusiosinkku?

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­N­y­­­m­­f­­o­­­m­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        ❤️ ­­N­y­­m­f­o­­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18028661n

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tuntuu ettei ole mitään mieltä mennä edes tietyn ikäryhmän illanviettoon, koska siellä suurin osa on naisia ja ne vähät miehet seisovat seinän vierillä tai istuvat pöydissä eivätkä hae tanssimaan!

      • Anonyymi

        Ne muutamat viime kerrat ovat olleet tuollaisia, eikä tunnu siltä että jaksaisi mennä sinne taas pettymään. Ehkä pitäisi viikonloppuna mennä lähiseudun baariin tutulle alueelle.


      • Anonyymi

        Jospa nainen hakis miehen koska miehet ujostelee. Ottakaa aloite ja menkää miehille juttelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa nainen hakis miehen koska miehet ujostelee. Ottakaa aloite ja menkää miehille juttelee.

        En todellakaan halua mennä enää tietynikäisten illanviettoon ja piste!


    • Anonyymi

      Oikein hauska ja mikäli sähkönpuute ei haittaa niin jatkoon.

    • Terveet elämäntavat kunniaan, ajatelkaa miten kohentavasti tämä vaikuttaa kansanterveyteen pitkällä tähtäimellä, syntyvyys tosin romahtaa mutta se nyt on pikku juttu 🙂 maksakirroosin ja sukupuolitautien vähenemisen rinnalla.

      • Anonyymi

        Suomi taitaa jo olla kärkipäässä, jos ei jopa ykkönen syntyvyyden romahtamiseen liittyen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomi taitaa jo olla kärkipäässä, jos ei jopa ykkönen syntyvyyden romahtamiseen liittyen.

        No juhlitaanpa tätä pian lähestyvällä sinkkujen päivällä 11.11 ✅


    • Jos yhdenillan jutut olisi mistään muusta kotoisin kuin ahterista, voisi niitä harrastaakin. 😉 No ei ehkä harrastukseksi asti, mutta ainakin pari vuoden välein. 😆

      Miksi puolisoa haluaisi etsiä baarista? Siellä on tässä ikäluokassa todennäköisemmin ison osa juoppoja ja ainakaan sapioseksuaalin kohderyhmää huomattavan vähän ellei ole vaikka kesäterassi- tai pikkujouluaika, jolloin satunnaiset kävijät eksyy baariin.

      Olen muuten menossa baariin lähiaikoina, en juomisen takia tai miestä metsästämään vaan näkemään tuttua porukkaa. Eli ainakin syön ulkona ja otan yhden tai kaksi, jos ei muuta. Ja jos mopo lähtee käyntiin, sitten pari lisää, fiiliksen mukaan.

      Itse en näe mitään huonoa suhteellisen raittiissa ja tervehenkisessä ihmisessä, vaikken nyt absolutismia odotakaan.

    • Pidemmät reissut alkaa käydä jo työstä 😅
      Kaipaan jo pelkkää raanavettä ja keskeytymätöntä palstailua 😋
      Ravintoloissa ja baareissa on tullut istuttua ihan riittävästi vähäksi aikaa, mutta ei sieltä kyllä mitään haaviin tarttunut. - Ei sillä että olisi ollut edes saalis tavoitteena kun matkaan lähdin.. - Matka on tärkeämpi kuin päämäärä. 👍

    • Anonyymi

      Kukaan mies ei juo viinaa koska eivät halua tavata naisia. Vain viinaa juomalla tapaa naisia baareissa. Jos ei mene baariin niin joutuu tälläiselle ikisinkku palstalle iäksi.

      T_ viinamies

    • Anonyymi

      Hilpeet hidalkot älkää vaivaantuko suotta.

      • 😁 tai sitten hilpeet huldat


    • Anonyymi

      Hienoa että joku on ymmärtänyt palstan ytimen ja sen maailman pelastuksellisen tarkoituksen. Olen aina toivottanut sinkuille pitkää sinkkuutta ja ymmärrystä pysyä kaukana parisuhteilusta.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      tervetuloa poalsta lla entti sekä teemu-inkeri
      ?

      • Anonyymi

        miten oot teemu-inkeri voinut


    • Anonyymi

      aikas julmaa olisi käyttää lempinimenä jotain vaikka: autisti-antti

    • Anonyymi

      Baarit on arseesta.

    • Anonyymi

      oletko tyhmä kuin teemu?

    • Anonyymi

      Pieni, pienempi, suurin, eli siis niin jos tarpeeksi pienenee niin tulee suureksi lopulta.

    • On jollain kunnon fiksaatio päässään. Vaikka vaan trollatakseen, mutta silti.

      Jännä miten joillain on päässään sellainen kupla, että kaikkien ihmisten elämä kulkee samaa polkua kuin hänen omansa.

    • Anonyymi

      niin tyttöjen mielestä eivät ole kovin mukavia jotkut duke nukem -tyyppiset pelit tiedän.

      • Duke nukem oli hyvä, siis se 3d. Mutta en mä siitä tasohyppelystä tykänny ja se olikin jostain tekijänoikeus syystä duke nukum. Harmi vaan kun tota 3d versioo ei oo saatavilla, kun kaikki doomit ym. On. Tossahan oli tehtävänä pelastaa maailman naiset. Muitatteko. Sitä pelattiin 90 luvulla.


    • Anonyymi

      Ja naiset muistavat aina ylpeillä sillä etteivät etsi seuraa.

    • Anonyymi

      Ei niin tahdotakkaan. Baareista löytyy vain ruikuttaja ikisinkkuja,naisten mollaajia ja mällilaareina pitäviä elukoita. 👎💩

      • Jaa elukoita?


    • Anonyymi

      tuo juttuni joka tekee noita nimiä vcoi tehdä itä tahansas
      ogamiehestä voi tulla homoman, minä tahansakin

    • Anonyymi

      Yhtä varmasti voittaa lotossa 7 oikein kun löytää lenkkipolulta kumppanin itselleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      125
      2275
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      103
      1357
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1053
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1037
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      109
      1031
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      86
      919
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      689
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      670
    10. 50
      664
    Aihe