Jossa kukaan ei juo viinaa eikä harrasta yhden yön juttuja naisten tai miesten kanssa. Kukaan ei myöskään halua tutustua naisiin eikä miehiin koska se voi johtaa parisuhteen alkamiseen. Täällä ikisinkku palstalla raittiit sinkut vaan juttelee eikä ne halua tutustua kasvokkain toisiin sinkkuihin baareissa.
Tervetuloa ikisinkku palstalle
31
352
Vastaukset
- Anonyymi
Olenko mä sit väärällä palstalla, ku olen tällanen uusiosinkku?
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18028661n
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tuntuu ettei ole mitään mieltä mennä edes tietyn ikäryhmän illanviettoon, koska siellä suurin osa on naisia ja ne vähät miehet seisovat seinän vierillä tai istuvat pöydissä eivätkä hae tanssimaan!
- Anonyymi
Ne muutamat viime kerrat ovat olleet tuollaisia, eikä tunnu siltä että jaksaisi mennä sinne taas pettymään. Ehkä pitäisi viikonloppuna mennä lähiseudun baariin tutulle alueelle.
- Anonyymi
Jospa nainen hakis miehen koska miehet ujostelee. Ottakaa aloite ja menkää miehille juttelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa nainen hakis miehen koska miehet ujostelee. Ottakaa aloite ja menkää miehille juttelee.
En todellakaan halua mennä enää tietynikäisten illanviettoon ja piste!
- Anonyymi
Oikein hauska ja mikäli sähkönpuute ei haittaa niin jatkoon.
Terveet elämäntavat kunniaan, ajatelkaa miten kohentavasti tämä vaikuttaa kansanterveyteen pitkällä tähtäimellä, syntyvyys tosin romahtaa mutta se nyt on pikku juttu 🙂 maksakirroosin ja sukupuolitautien vähenemisen rinnalla.
- Anonyymi
Suomi taitaa jo olla kärkipäässä, jos ei jopa ykkönen syntyvyyden romahtamiseen liittyen.
Anonyymi kirjoitti:
Suomi taitaa jo olla kärkipäässä, jos ei jopa ykkönen syntyvyyden romahtamiseen liittyen.
No juhlitaanpa tätä pian lähestyvällä sinkkujen päivällä 11.11 ✅
Jos yhdenillan jutut olisi mistään muusta kotoisin kuin ahterista, voisi niitä harrastaakin. 😉 No ei ehkä harrastukseksi asti, mutta ainakin pari vuoden välein. 😆
Miksi puolisoa haluaisi etsiä baarista? Siellä on tässä ikäluokassa todennäköisemmin ison osa juoppoja ja ainakaan sapioseksuaalin kohderyhmää huomattavan vähän ellei ole vaikka kesäterassi- tai pikkujouluaika, jolloin satunnaiset kävijät eksyy baariin.
Olen muuten menossa baariin lähiaikoina, en juomisen takia tai miestä metsästämään vaan näkemään tuttua porukkaa. Eli ainakin syön ulkona ja otan yhden tai kaksi, jos ei muuta. Ja jos mopo lähtee käyntiin, sitten pari lisää, fiiliksen mukaan.
Itse en näe mitään huonoa suhteellisen raittiissa ja tervehenkisessä ihmisessä, vaikken nyt absolutismia odotakaan.Pidemmät reissut alkaa käydä jo työstä 😅
Kaipaan jo pelkkää raanavettä ja keskeytymätöntä palstailua 😋
Ravintoloissa ja baareissa on tullut istuttua ihan riittävästi vähäksi aikaa, mutta ei sieltä kyllä mitään haaviin tarttunut. - Ei sillä että olisi ollut edes saalis tavoitteena kun matkaan lähdin.. - Matka on tärkeämpi kuin päämäärä. 👍- Anonyymi
Kukaan mies ei juo viinaa koska eivät halua tavata naisia. Vain viinaa juomalla tapaa naisia baareissa. Jos ei mene baariin niin joutuu tälläiselle ikisinkku palstalle iäksi.
T_ viinamies - Anonyymi
Hilpeet hidalkot älkää vaivaantuko suotta.
- Anonyymi
Hienoa että joku on ymmärtänyt palstan ytimen ja sen maailman pelastuksellisen tarkoituksen. Olen aina toivottanut sinkuille pitkää sinkkuutta ja ymmärrystä pysyä kaukana parisuhteilusta.
-keinovaginamies- - Anonyymi
tervetuloa poalsta lla entti sekä teemu-inkeri
?- Anonyymi
miten oot teemu-inkeri voinut
- Anonyymi
aikas julmaa olisi käyttää lempinimenä jotain vaikka: autisti-antti
- Anonyymi
Baarit on arseesta.
- Anonyymi
oletko tyhmä kuin teemu?
- Anonyymi
Pieni, pienempi, suurin, eli siis niin jos tarpeeksi pienenee niin tulee suureksi lopulta.
On jollain kunnon fiksaatio päässään. Vaikka vaan trollatakseen, mutta silti.
Jännä miten joillain on päässään sellainen kupla, että kaikkien ihmisten elämä kulkee samaa polkua kuin hänen omansa.- Anonyymi
niin tyttöjen mielestä eivät ole kovin mukavia jotkut duke nukem -tyyppiset pelit tiedän.
Duke nukem oli hyvä, siis se 3d. Mutta en mä siitä tasohyppelystä tykänny ja se olikin jostain tekijänoikeus syystä duke nukum. Harmi vaan kun tota 3d versioo ei oo saatavilla, kun kaikki doomit ym. On. Tossahan oli tehtävänä pelastaa maailman naiset. Muitatteko. Sitä pelattiin 90 luvulla.
- Anonyymi
Ja naiset muistavat aina ylpeillä sillä etteivät etsi seuraa.
- Anonyymi
Ei niin tahdotakkaan. Baareista löytyy vain ruikuttaja ikisinkkuja,naisten mollaajia ja mällilaareina pitäviä elukoita. 👎💩
- Anonyymi
tuo juttuni joka tekee noita nimiä vcoi tehdä itä tahansas
ogamiehestä voi tulla homoman, minä tahansakin - Anonyymi
Yhtä varmasti voittaa lotossa 7 oikein kun löytää lenkkipolulta kumppanin itselleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2271829- 991478
Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori551388Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1741310Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131227- 511004
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti3991Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_192965Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284912- 28894