Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jos nainen miehessä jotain arvostaa

Anonyymi-ap

Niin se on työ. Naiset haluavat mieluummin töissä käyvän kuin työttömän.

21

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä, mutta ymmärrän myös että joskus työttömyys ei ole oma valinta.

      • Anonyymi

        Sanoin vain sen, mitä minulle on sanottu.


    • Anonyymi

      Palkkatukityöki on parempi ku työttömyys.

      • Anonyymi

        Yrittänyt silläkin työllistyä onnistumatta. Toki itsekin ajattelen, etten ole työttömänä hyväksi toiselle, siksi parempi olla sinkkuna. Ku ei kelpaa niin ei kelpaa itsellekään.


      • Anonyymi

        Sivusta totean, että itse asrvostan enemmän vaikka vapaaehtoistyötä, kuin noita palkkatukitöitä. Puoli-ilmaista, yhteiskunnan kustantamaa työvoimaa, yrityksille, joiden pitäisi pystyä itse maksamaan työntekijöidensä palkat. Pahimmillaan olen nähnyt noissa niin törkeää systeemin hyväksikäyttöä,jopa julkisten toimijoiden kuten kuntien taholta, että ei tosikaan.


    • Anonyymi

      Kuka nyt mitäkin arvostaa. Minulle olennaisempaa on, että ei ole toimeton, vaikka työtön olisikin.

      • Anonyymi

        Kiitos, nyt olen toiveikkaampi 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, nyt olen toiveikkaampi 🙂

        Työttömänä voi olla monesta syystä, eikä se läheskään aina ole ihmisen oma syy. Sellaista periaatelonnimista ja ettei edes yritä tehdä mitään järkevää, en tosin katselisi. Palkkatyö ei kuitenkaan ole ainoa asia tässäkään maassa, jota ihminen voi tehdä.


    • Anonyymi

      Pääasia, että miehellä on halu tehdä töitä ja pyrkiä niihin aktiivisesti jos jollakin hetkellä sattuukin, että joutuu työttömäksi. Sitä tuönmäärää kun ei voi tietää kenenkään kohdalla. Elämässä voi tulla kaikkea. Yritteliäisyys palkitaan. Jos ei löydä palkkatyötä voi yrittää yrittäjyyttä.

    • Anonyymi

      Eikä riitä mikä tahansa työ.

      Pitää olla yritysjohtaja tai miljoonia tienaava huippu-urheilija.

      • Anonyymi

        No urheilu nyt on hömpötystä. Sillä ei eläkeikään asti mennä.


      • Anonyymi

        Ja jääkiekko ei formulat ole urheilua eli ei lasketa.


    • Anonyymi

      Kaikki rehellinen työ on arvokasta. Miehen ei tarvitse olla mikään johtaja, duunari on yhtä hyvä mies. Luonne yms. ratkaisee paljon.
      Kuka tahansa voi sairastua, joutua liikenneonnettomuuteen tai muusta syystä työt loppua.

    • Läsnäolevuutta arvostan vielä työtäkin enemmän. Kun ollaan läsnä, ollaan läsnä eikä "läsnä" eli muissa maailmoissa.

    • Anonyymi

      Kortille on töitä tehtävä

    • Anonyymi

      Eivät arvosta vaan työ on "aivan perusasia" kuten esim. perseensä puhdistaminen paskomisen jälkeen. Eivät naiset arvosta työssäkäymistä lainkaan, jos et käy niin et vain ole saavuttanut edes alinta minimistandardia.

    • Kunhan saan miestäni eikä olla puutteessa. Se on ikävää puutteessa silloin toimii levottomasti ajatukset. Voisi luulla kun miehellekin sellainen jumalaisen ihana luotu , että käyttäiskin, eikä pistä ristiin jalkoja kun puhutaan kumista.

    • Anonyymi

      Olen työtön. Tekemistä ollut silti vaikka kuinka paljon tänäkin vuonna keväästä lähtien. Herään yleensä aamu viideltä tai kuudelta. Käyn kalassa usein ja siinä menee tunteja jos saa kalaa varsinkin niin kalat pitää perata ja fileoida ruodottomaksi. Sitten olen autellut enoa pikku ja isommissakin hommissa. Oon siitä saanut tietty rahaa ettei ne ilmaisia hommia ole. Eipä tässä ole paljon makoiltu vaan kotona työttömänä. Talvella on sitten vähemmän tekemistä.

    • Anonyymi

      Tässä näkee miten miehet naiset ovat erilaisia. Täällä on yksi miehen tekemä aloitus joka miehiseen tyyliinsä on aina, poikkeuksetta alatyylinen. Siis alapääpainotteinen.
      Sen takia täällä ei oikein viitsi käydä kun aina toistuvasti törmää samojen äijien masturbointi tai vulvapainotteisiin aloituksiin. Ja aina naisiin liittyen, ihan poskettoman tympäsevää.
      Tympii todellakin.

    • Kyllä mä jotenkin epäilisin, että naiset arvostavat ihan vain sitä miestä sellaisena kuin se heille näyttäytyy, kukin mieltymystensä mukaisesti, tietenkin. Mutta tottakai työllisyys kertoo siitä, että henkilöllä on tekemistä, kodin ulkopuolista elämää jossain muodossa ja jonkinlaisia tulojakin, ehkä päivärahoja isompia tuloja, niin on sillä tietynlainen statusarvonsa. Harva mieskään haluaa työtöntä kumppania elätikseen, jos on vaihtoehtoja mistä valita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe