Haluan sut

Anonyymi-ap

Haluatko sinä vielä mut?

94

2534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluan sinut hänet.

      • Anonyymi

        Kyllä mä sut mies joskus halusin. Oikein paljonkin halusin. En tiedä enää mitä ajatella. Onko meitä edes enään?


    • Anonyymi

      Haluaisin sinut tummahiuksinen mies naapurista tuntea ainakin🥰

      • Anonyymi

        🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤧🤮🤧🤧🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤧🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤧


      • Anonyymi

        Samoin. Niin minäkin haluan. Luulin viime tapaamisen jälkeen, ettet halua nähdä enään minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Niin minäkin haluan. Luulin viime tapaamisen jälkeen, ettet halua nähdä enään minua.

        Hmmm...miksi näin?


      • Anonyymi

        Sinulla on mies joku läheisriippuvuusjutska naapureihin ja se toimii trollipalstalla kun kaikilla on sitä naapurustoa ym🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤧🤮🤧🤧🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤧🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤧

        Tästä tulikin hauska ketju kun on ainakin 40 kpl viestejä poistunut välistä. Eilen näytti ihan toisen laiselta. Eiköhän tää ollut tässä. 🖖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Niin minäkin haluan. Luulin viime tapaamisen jälkeen, ettet halua nähdä enään minua.

        Mitä ihmettä, täälkö on jotai rakastuneita❤️


    • Anonyymi

      En lähde tähän enää. Olen hetero sori.

    • Anonyymi

      En, mutta ryZZän nymfo kyllä haluaapi❤️

      • Anonyymi

        ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥


      • Anonyymi

        Ei kukaan halua Ryzää tänä aikana🙄


    • Anonyymi

      Haluan tottakai.

    • Anonyymi

      Sure! ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥putin is my man❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

      • Anonyymi

        Hyyyiiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyyyiiiii

        Pojat kaipaa tällaisia isähahmoja kuten trump


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pojat kaipaa tällaisia isähahmoja kuten trump

        Ja äitihahmoja kuin Purra!


    • Anonyymi

      Ihastuin jo toiseen. Oli jo aikakin, eikö niin?

      • Anonyymi

        Laita ny hyvä mies nimmarii.. puol valtakuntaa juoksee kohta mekko märkänä paikalle


      • Anonyymi

        Kiitos rehellisyydestäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita ny hyvä mies nimmarii.. puol valtakuntaa juoksee kohta mekko märkänä paikalle

        Hehheee🤣🤣


      • Anonyymi

        Onkos sillä mitään väliä notkuuko palstalla lurittelemassa uudesta vai vanhasta ihastuksesta, lopputulos sulla sama!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos sillä mitään väliä notkuuko palstalla lurittelemassa uudesta vai vanhasta ihastuksesta, lopputulos sulla sama!!

        Eli täys nolla 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli täys nolla 🤣

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣mäenkestä!🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos sillä mitään väliä notkuuko palstalla lurittelemassa uudesta vai vanhasta ihastuksesta, lopputulos sulla sama!!

        Niin on ihan sama,vkaikkibvtun yhdentekevää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on ihan sama,vkaikkibvtun yhdentekevää.

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Ei ollut muut vastaukset minulta. t. 22:23


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Ja sinäkin vielä täällä hankkimassa Hapsuja chapseihisi ns, sivusta hih


      • Anonyymi

        Eiks trendin mukaan pidä ihastua molempiin? Siitä taudista tosin tulisi päästä eroon ja nopeasti, kuten myös sellaiseen ajatteluun pakottamisesta, jota ajaa peruskoulu, YLE, Vihreät ja muut Suomea vastaan ajattelevat.


    • Anonyymi

      Halusin mutta nyt aika on mennyt jo ohitse.

      • Anonyymi

        Ja et koskaan tehnyt mitään asialle? Miten pääsit yli? Aikaa vaan kului tarpeeksi?
        -epätoivoinen sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja et koskaan tehnyt mitään asialle? Miten pääsit yli? Aikaa vaan kului tarpeeksi?
        -epätoivoinen sivusta

        🥱 hohhoijaaa..
        Ompas raskasta txt 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🥱 hohhoijaaa..
        Ompas raskasta txt 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Äksdee vitun spede


    • Anonyymi

      Haluamisillani ei ole väliä koska olen liian arka ja epävarma. Mitä sitten vaikka haluaisin rakastaa ja olla yhdessä naisen kanssa, jos en kuitenkaan mitenkään pysty asiaa hänelle ilmaisemaan?

      • Anonyymi

        Iniseekö täällää vttu hyttyne?🦟 🙂‍↔️🙂‍↕️🙂‍↔️🫨😜🤪
        😀🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣uuuhhh🤣🤣🤣🤣🤣😂😂 😂😂😂 kunnon valitus v.ja ininää😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iniseekö täällää vttu hyttyne?🦟 🙂‍↔️🙂‍↕️🙂‍↔️🫨😜🤪
        😀🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣uuuhhh🤣🤣🤣🤣🤣😂😂 😂😂😂 kunnon valitus v.ja ininää😂

        Niuvassa hoitajat skipannu sun satsis


      • Anonyymi

        Ei käy, mene pois ja jätä rauhaan tää perhe!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei käy, mene pois ja jätä rauhaan tää perhe!

        Millä tavalla mielestäsi jotain perhettä häiritään esim tämän keskustelupalstan kautta?🤭


      • Anonyymi

        Ai nii meni jo ja monta kertaa nääs, jos joku lomake aiemmin ny jotain painais


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvassa hoitajat skipannu sun satsis

        Ooks huomannut yksäri, että tämä sinun taistelu trollimiehen kanssa on vähän staattista ja sun läpät aika paskoja?


      • Anonyymi

        😢😢😢😢😢VOIMIA.


    • Anonyymi

      I hate you

      • Anonyymi

        Ty…


    • Anonyymi

      Shy

    • Anonyymi

      Rehellinen vastaus: en tiedä.

    • Anonyymi

      ...näin on sinut mä tahdon selvittää. Haluan sut, en tyydy yhtään vähempään...joo.

      • Anonyymi

        😊🎶💃🕺❤💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😊🎶💃🕺❤💋

        😊💃🕺🎶🥰👍📲


    • Anonyymi

      Hänet kyllä haluan, mutta hän tuskin minua. Jospa joskus olisin tarpeeksi hyvä, että voisin lähestyä vielä uudestaan. - joku muu

      • Anonyymi

        Teen susta kiusaajasta huoli-ilmoituksen, jos et jätä naapureitas rauhaan stalkkeri!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen susta kiusaajasta huoli-ilmoituksen, jos et jätä naapureitas rauhaan stalkkeri!

        Moikkaan kyllä naapureita rappukäytävässä ja pidän joskus ulko-oveakin auki. Se voi olla liian sosiaalista suomalaisille, joten ymmärrän hyvin ilmoituksen tekemisen. - joku muu


    • Anonyymi

      vaikea sanoa kun en tiedä kuka olet mutta hänet kyllä haluan ihan ehdottomasti ❤️

      • Anonyymi

        Käyhän kysyyn, turhaa täällä huutelet mies, joka leikit naisena! Se mies on kyllä varattu, mut ei kysyvä tieltä elsy!


      • Anonyymi

        Häntä et saa, asia o loppuun käsitelty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häntä et saa, asia o loppuun käsitelty!

        Aiotko taas aloittaa sen härön jorgottelun 🦄? Melt down is near i see


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiotko taas aloittaa sen härön jorgottelun 🦄? Melt down is near i see

        Ja tämä todella yllättäen sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyhän kysyyn, turhaa täällä huutelet mies, joka leikit naisena! Se mies on kyllä varattu, mut ei kysyvä tieltä elsy!

        Viisas kysyy…


    • Anonyymi

      Oliskin se niin helppoa mut eihän me edes yhteyden pidossa pystytä edes olemaan kun olet niin äksy mä pystyisin olemaan mutta sinä olet se ongelma

      • Anonyymi

        Se onki mm yksinpuheleva miespuolinen aloittaja hyvä aivan ensimmäisenä tunnistaa ongelma


      • Anonyymi

        En ole äksy luulet vaan.


      • Anonyymi

        Jaahas! Vain niin! Ai minä olen se ONGELMA! Asia selvä! Mitäs mä tässä sitte jaarittelemaan. Kattellaa. Moro! 💥 takasin ei tarvi edes yrittää.. hauskat kesät urpå


    • Anonyymi

      Haluaisin tutustua häneen ja tuntea että voin luottaa. Yhteyttä ja ymmärrystä hänen kanssa. Haluan vielä ennen kuolemaani olla rakastettu tämmöisenä virheellisenä kun nyt olen.. Minulla nimittäin olisi rakkautta antaa. Jos se on olisi mitenkään mahdollista hänen kanssa niin silloin haluan hänet.

      • Anonyymi

        Khsytkö toisen mielipidettä, sinä vaan haluat? Toi on kyllä pakkomielteistä touhua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Khsytkö toisen mielipidettä, sinä vaan haluat? Toi on kyllä pakkomielteistä touhua!

        No täällä puhutaan omia ajatuksia. En voi tietää ajatteleeko hän minua yhtään. Jos tämä on niinkun varmaan onkin pelkkää fuulaa 🥹 Kunhan romantisoin sillä pystyn pitämään Yksin liekkiä yllä joka sammuu tätä menoa kuin sauna lyhty kun vastakaikua ei tipu milliäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Khsytkö toisen mielipidettä, sinä vaan haluat? Toi on kyllä pakkomielteistä touhua!

        Ja tottakai ”khysyisin” mies jos voisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täällä puhutaan omia ajatuksia. En voi tietää ajatteleeko hän minua yhtään. Jos tämä on niinkun varmaan onkin pelkkää fuulaa 🥹 Kunhan romantisoin sillä pystyn pitämään Yksin liekkiä yllä joka sammuu tätä menoa kuin sauna lyhty kun vastakaikua ei tipu milliäkään.

        Juu ei uskalla enää kysyä mitään eikä keltään.


    • Anonyymi

      Kannattaa nauttia vapaudesta.

      • Anonyymi

        Naapurit ei voi nauttia vapaudesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapurit ei voi nauttia vapaudesta!

        Ainakaan osa naapureista! En ymmärrä, miksi ihmisen pitää olla tollane pakkomielteinen kiusaaja ja pahantekijä!


    • Anonyymi

      Ou jesss! Drag your axx here my man ❤️!!!!

      • Anonyymi

        Karkasitko sieltä niu?????


    • Anonyymi

      No mistäs nyt tuuli puhaltaa, itsepä torjuit aikoinaan, joten ei kiitos enää.

      • Anonyymi

        Kuka torju ja kennet?


    • Anonyymi

      Vain yksi hyvä kelpaisi 😌

      • Anonyymi

        Samma här.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samma här.

        Kaikki ei kaikille kelpaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei kaikille kelpaa!

        Jooo ihan vtun moni skip itellä. Vaikka ronaldo kävelis vastaan sanoisin skip.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jooo ihan vtun moni skip itellä. Vaikka ronaldo kävelis vastaan sanoisin skip.

        Sama.


    • Anonyymi

      En todellakaan. Älä unta nää.. En edes säälistä.

      • Anonyymi

        Hyvä tietää brouski


      • Anonyymi

        Joku tunniste olis kiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku tunniste olis kiva.

        Tyttö, ehk varattu oon mä ❤️❤️‍🩹🫶🏻🇰🇷 rakastan BTS ää
        Djkdk


    • Anonyymi

      mielessä pitkin turpaan teitä, ja vähän annan vauhtia siihen fyysisesti. en voi sietää varkaita ja hyväksikäyttäjiä. mielee i tuli pakkokuva moottoripyörästä ja iloisista teistä, mielessä potkin sen ojaan.

    • Anonyymi

      aina kun näyttäydytte niin laitetaan vähän kitkerää paskaa takaisin. kun ei tänne saa hyvää kirjoittaa ja ottaa, Valta itseensä mikä kuuluu, laitetaan paskaa siitäkin. ps. jatkossa vatastayte ja teette samaa, muille, katsotaan mitä tykkäävät. lutkun porukasta 😁😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃🐡🐡🐡🐡🐡🐡🐡🐡🐡🐡🐡🐡🐡🐡😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠

    • Anonyymi

      niinhän ne varastanut, osalla jopa sairautta. kai niitä sukukirouksia ja muuta pahaa teoistaan, useassa polvessa. luojalle kiitos heistä pääsee koko ajan enemmän eroon. ja työpirukasta jotka tuota tekee. hyi saatana.

    • Anonyymi

      Haluan >n mielenkiintoinen juttu, tosiaan.

    • Anonyymi

      Ei kiitos, en halua.

      • Anonyymi

        Hyvä tietää mies


    • Anonyymi

      Haluan, mutta sua on vaikea saada, kun "menet karkuun". ts. juttelit mun kanssa vain lyhyesti.

    • Anonyymi

      Maybeee..

    • Anonyymi

      Oleksää se x-missi jolle annoin aikoinaan rukkaset?

    • Anonyymi

      Tämä aihe kuvastaa hyvin minkälaista porukkaa tällä sivustolla käy :D Tämmöistä hevon p***aa katostaan melkein 2500 kertaa mutta kun tänne lyö oikeata informaatiota mm rokotteiden haitoista niin ei kukaan käy edes katsomassa :D Kongitiivinen dissonanssi.... Myrkytitte omat lapsennekin ja koitatte upottautua syvemmälle suohon asioista karkuun tämmäsen hölynpöyn taakse. Ei se ihan niin mene ihmiset......

      • Anonyymi

        *katsotaan


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      102
      3205
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3116
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      322
      1959
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1459
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1246
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      888
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      125
      817
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      757
    Aihe