Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

Anonyymi-ap

Ei tästä mitään tule koskaan.

95

2032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No teet sitten niin. Minkä mä sille voin. Heippa🫡

      • Anonyymi

        Ei liity sinuun sarjaomija!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity sinuun sarjaomija!

        Oletko kokeillut hukuttaa ns surusi esim liikuntaan? Sivusta rahvasmaalittajalle


    • Anonyymi

      Mulle on liian vaikeeta luottaa ja puhua. Yksinäisyys on vääjäämätöntä. Enkä voi sanoa, ettei olisi osittain ihan oma syy. Hyvästi kun meet. Mieheltä naiselle.

      • Anonyymi

        Kaikilla on noita ongelmia. Muuten näitäkään palstoja ei tarvittaisi. Suomalaisilla on huono itsetunto.


      • Anonyymi

        Itselläni on samantapaista ja se juontaa arvottomuuden tunteesta ja häpeään sitoutumisesta. Silti koitan liikkua ja elää enkä jää surkuttelemaan asioita, joissa en välttämättä koe pärjääväni. Ihmissuhteet jäävät pintapuolisiksi, koska en löydä aitoa yhteyttä kenenkään kanssa syvemmällä tasolla. Pintapuolisesti kyllä, mutta siihen se yleensä jää. Rohkeuden puute tekee kaikesta mahdotonta, enkä halua traumataakkani kanssa kuormittaa ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni on samantapaista ja se juontaa arvottomuuden tunteesta ja häpeään sitoutumisesta. Silti koitan liikkua ja elää enkä jää surkuttelemaan asioita, joissa en välttämättä koe pärjääväni. Ihmissuhteet jäävät pintapuolisiksi, koska en löydä aitoa yhteyttä kenenkään kanssa syvemmällä tasolla. Pintapuolisesti kyllä, mutta siihen se yleensä jää. Rohkeuden puute tekee kaikesta mahdotonta, enkä halua traumataakkani kanssa kuormittaa ketään.

        Tämä 23:04 on sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä 23:04 on sivusta.

        Kyllä kai täällä saa ottaa sivustakin kantaa? T. sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla on noita ongelmia. Muuten näitäkään palstoja ei tarvittaisi. Suomalaisilla on huono itsetunto.

        Tuo ei auta, siis sen tiedostaminen etten ole ainoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni on samantapaista ja se juontaa arvottomuuden tunteesta ja häpeään sitoutumisesta. Silti koitan liikkua ja elää enkä jää surkuttelemaan asioita, joissa en välttämättä koe pärjääväni. Ihmissuhteet jäävät pintapuolisiksi, koska en löydä aitoa yhteyttä kenenkään kanssa syvemmällä tasolla. Pintapuolisesti kyllä, mutta siihen se yleensä jää. Rohkeuden puute tekee kaikesta mahdotonta, enkä halua traumataakkani kanssa kuormittaa ketään.

        Sinun kommentti kosketti mua syvästi. Nuo erilaiset traumataakat ja tunnelukot ovat varsin ikäviä seuralaisia. Ne kyllä vaikuttavat ihan kaikkeen elämässä. Toivottavasti löydät keinoja niiden käsittelyyn 👍🙏❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni on samantapaista ja se juontaa arvottomuuden tunteesta ja häpeään sitoutumisesta. Silti koitan liikkua ja elää enkä jää surkuttelemaan asioita, joissa en välttämättä koe pärjääväni. Ihmissuhteet jäävät pintapuolisiksi, koska en löydä aitoa yhteyttä kenenkään kanssa syvemmällä tasolla. Pintapuolisesti kyllä, mutta siihen se yleensä jää. Rohkeuden puute tekee kaikesta mahdotonta, enkä halua traumataakkani kanssa kuormittaa ketään.

        Mulla on se ongelma, että olen kamalan surullinen. Siis niin että mieleen ei mahdu kuin se suru ja murhe. Hankaloittaa ihmissuhteita jatkuva suru- ja vakavamielisyys. Kaikkia ilonhetkiä varjostaa tuo murheellisuus.


      • Anonyymi
        AliasOSOS kirjoitti:

        Sinun kommentti kosketti mua syvästi. Nuo erilaiset traumataakat ja tunnelukot ovat varsin ikäviä seuralaisia. Ne kyllä vaikuttavat ihan kaikkeen elämässä. Toivottavasti löydät keinoja niiden käsittelyyn 👍🙏❤️

        Kiitos kannustuksesta! Yritän löytää keinoja, kunhan saan tilaa ja aikaa rauhoittumiseen. Nyt on ollut aika paljon käytännön asioita, mitkä on pitänyt hoitaa. Mutta tosiaan olen motivoitunut itseni hoitamiseen, kun nuo traumat haittaavat vakavasti elämääni. En pääse enää niitä pakoon mihinkään suorittamiseen tai sijaistoimintaan. Ovat nousseet pintaan, kun olen elämässäni juuri viime aikoina kohdannut kovasti vaikeuksia. Ja ne vaikeudet on pitänyt hoitaa aika lailla yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on se ongelma, että olen kamalan surullinen. Siis niin että mieleen ei mahdu kuin se suru ja murhe. Hankaloittaa ihmissuhteita jatkuva suru- ja vakavamielisyys. Kaikkia ilonhetkiä varjostaa tuo murheellisuus.

        Ymmärrän. Mutta voi kai sitä suruakin koittaa työstää? Itselläni oli jossain vaiheessa kausi, kun tuntui että itken jatkuvasti ja pienestäkin syystä. Ja etenkin silloin jos olen nukkunut huonosti, niin se vaikuttaa mielialaani välittömästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni on samantapaista ja se juontaa arvottomuuden tunteesta ja häpeään sitoutumisesta. Silti koitan liikkua ja elää enkä jää surkuttelemaan asioita, joissa en välttämättä koe pärjääväni. Ihmissuhteet jäävät pintapuolisiksi, koska en löydä aitoa yhteyttä kenenkään kanssa syvemmällä tasolla. Pintapuolisesti kyllä, mutta siihen se yleensä jää. Rohkeuden puute tekee kaikesta mahdotonta, enkä halua traumataakkani kanssa kuormittaa ketään.

        Olipas upeaa lukea pohdiskeleva ja syväluotaava kommentti tällä roskapalstalla. Samastun monilta osin kirjoittamaasi ja painin samankaltaisten ongelmien kanssa. Tsemppiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on se ongelma, että olen kamalan surullinen. Siis niin että mieleen ei mahdu kuin se suru ja murhe. Hankaloittaa ihmissuhteita jatkuva suru- ja vakavamielisyys. Kaikkia ilonhetkiä varjostaa tuo murheellisuus.

        Juuri siksi on hyvä että pysyt yksin. Unohda rakkaus🫡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Mutta voi kai sitä suruakin koittaa työstää? Itselläni oli jossain vaiheessa kausi, kun tuntui että itken jatkuvasti ja pienestäkin syystä. Ja etenkin silloin jos olen nukkunut huonosti, niin se vaikuttaa mielialaani välittömästi.

        Lähde TÖIHIN, niin alkaa nukuttaa eikä ole aikaa funtsia olematonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri siksi on hyvä että pysyt yksin. Unohda rakkaus🫡

        En pysty. 🫡
        😔😒 Yritin kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kai täällä saa ottaa sivustakin kantaa? T. sivusta.

        Ai tähän lähinnä yksinään puhuvan miehen lätinään? No toki voi🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähde TÖIHIN, niin alkaa nukuttaa eikä ole aikaa funtsia olematonta.

        Sama homma sulletrolimisrä ahdisteleva yksäri olispa sullakin jotain konkreettista mihin kohdistaa tarmo, eli harmittomampi olit ennen sitä pitkää sairastamisruljanssia kun pelasivat sinut ulos aivan kuten ennenkin tällaiset ongelmat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas upeaa lukea pohdiskeleva ja syväluotaava kommentti tällä roskapalstalla. Samastun monilta osin kirjoittamaasi ja painin samankaltaisten ongelmien kanssa. Tsemppiä!

        Kehu yksinpuhujamies vielä päälleliimatummalla tavalla omaa tekstiäsi😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on se ongelma, että olen kamalan surullinen. Siis niin että mieleen ei mahdu kuin se suru ja murhe. Hankaloittaa ihmissuhteita jatkuva suru- ja vakavamielisyys. Kaikkia ilonhetkiä varjostaa tuo murheellisuus.

        Tuolla tilalla on nimi
        Masennus .
        (Tosin on myös melankolisia ja kyynisiä ihmisiä jotka ei oo iloisia yleensäkkään .)
        Mut sivusta tuo kuulostaa masennuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on se ongelma, että olen kamalan surullinen. Siis niin että mieleen ei mahdu kuin se suru ja murhe. Hankaloittaa ihmissuhteita jatkuva suru- ja vakavamielisyys. Kaikkia ilonhetkiä varjostaa tuo murheellisuus.

        Sama täällä.


    • Anonyymi

      Sitten täytyy niin tehdä, mikä estää?

      • Anonyymi

        Joku toivo että jos sittenkin. Minussa on jotain vikaa varmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku toivo että jos sittenkin. Minussa on jotain vikaa varmaan.

        Niin onkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onkin

        Vaikka olisi niin sinä et sitä voisi tietää. Olet lapsi vasta mieleltäsi. Keskity lasten asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olisi niin sinä et sitä voisi tietää. Olet lapsi vasta mieleltäsi. Keskity lasten asioihin.

        Kahden sanan sivallus, ei edes pistettä 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahden sanan sivallus, ei edes pistettä 😂😂😂

        En ymmärrä kommenttiasi. Kolme lausetta ja kolme pistettä oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä kommenttiasi. Kolme lausetta ja kolme pistettä oli.

        Taisi osua, vastaus aika tunteellinen😡😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi osua, vastaus aika tunteellinen😡😡

        Ei kun en ymmärtänyt. Vastaa siihen mihin viittaat niin muut ymmärtää. Täällä on satoja kommentteja. Et ole ainoa vaan vastailen kaikille tähän. Ei tarvitse olla noin yksinkertainen.

        Tarkoitin että minussa on vikaa kun EN OSAA UNOHTAA HÄNTÄ. Muutenhan olen täydellisen ihana. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi osua, vastaus aika tunteellinen😡😡

        Eikä vastaukseni ole tunteellinen vaan minua on alkanut vtuttaa tämä mieIenvikainen jengi täällä. Olette aivokääpiöitä suurin osa. Ihan sama mitä tuollaisen 5-sentin pårtot ajattelee yhtään mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä vastaukseni ole tunteellinen vaan minua on alkanut vtuttaa tämä mieIenvikainen jengi täällä. Olette aivokääpiöitä suurin osa. Ihan sama mitä tuollaisen 5-sentin pårtot ajattelee yhtään mistään.

        Et osaa niin solvata kuin sivaltaa tai muutenkaan puhua rumia, harmiton mies olet


      • Anonyymi

        Mikä sinua estää jatkamasta elämässä eteenpäin ja lopettaa tämä järjenvastainen trollaavan miehen psyykkaus ja sparraus? 😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahden sanan sivallus, ei edes pistettä 😂😂😂

        Sä siis vaan hylkiö ihan mistä tahansa ilmansuunnasta näihin miehen feikkidialogeihin väliin ja koet instanteuforiaa? Minä ei tosin kestä kovinkaan kauaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun en ymmärtänyt. Vastaa siihen mihin viittaat niin muut ymmärtää. Täällä on satoja kommentteja. Et ole ainoa vaan vastailen kaikille tähän. Ei tarvitse olla noin yksinkertainen.

        Tarkoitin että minussa on vikaa kun EN OSAA UNOHTAA HÄNTÄ. Muutenhan olen täydellisen ihana. 😊

        Kuka sä olet? Kuka hän ? Jos et voi unohtaa niin ota askel ja tee asialle jotain.


    • Anonyymi

      Aijaa. Se on sun päätös sitten.

      • Anonyymi

        Tietysti on. Yksinhän minä tässä oikeasti olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti on. Yksinhän minä tässä oikeasti olen.

        Hei sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sitten

        En minä palstasta puhu vaan elämästä. En ota tätä paikkaa noin vakavasti kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä palstasta puhu vaan elämästä. En ota tätä paikkaa noin vakavasti kuin sinä.

        Hei sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sitten.

        Hei hei kulta 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sitten.

        Mitä sinä täällä sitä heitä hoet? Luitko kommenttini? En minä palstasta ole luopumassa vaan KAIVATUSTANI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei hei kulta 😘

        Tämä kulta emojipska ei ollut aloittajalta. Hän on nitä palstan vakiotroIIeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä täällä sitä heitä hoet? Luitko kommenttini? En minä palstasta ole luopumassa vaan KAIVATUSTANI.

        Miksi luovut???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä täällä sitä heitä hoet? Luitko kommenttini? En minä palstasta ole luopumassa vaan KAIVATUSTANI.

        Eli palsta tärkeämpi. Helpompi luopua kaivatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä täällä sitä heitä hoet? Luitko kommenttini? En minä palstasta ole luopumassa vaan KAIVATUSTANI.

        En minäkään palstasta luovu vaikka henki menis, kaivatustani kyllä.
        Rakastan palstaa enemmän i just love it.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään palstasta luovu vaikka henki menis, kaivatustani kyllä.
        Rakastan palstaa enemmän i just love it.

        Niin tämä yksinään riitely taitaa tuottaa sinulle mies oikeasti mielihyvää kun saat illustroida simppeleille emootioita heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tämä yksinään riitely taitaa tuottaa sinulle mies oikeasti mielihyvää kun saat illustroida simppeleille emootioita heh

        En minä mitään pil eiku siis illustroi vaan hän jolle vastasin teki sitä,ainakin enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä mitään pil eiku siis illustroi vaan hän jolle vastasin teki sitä,ainakin enemmän.

        Se puuteko selittää pään leviämisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli palsta tärkeämpi. Helpompi luopua kaivatusta.

        Ei taida sinulla trollimiehen tulkkaaja paljon järjen valo loistaa


    • Anonyymi

      Tänään voi nähdä paljon tähdenlentoja eikun toivomaa parempia aikoja ja unohdusta. 💫

      • Anonyymi

        Mene sinä vtuun kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene sinä vtuun kiitos.

        En mene. Ihan kotona aatelin olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mene. Ihan kotona aatelin olla.

        Miehesi kotona sinä olet etkä omassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehesi kotona sinä olet etkä omassa.

        Omistan kyllä puolet tästä talosta missä asun. Eli ihan kotonani olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omistan kyllä puolet tästä talosta missä asun. Eli ihan kotonani olen.

        Varattu siis kuitenkin. Arvasin. Mene sen miehesi tai vaimosi kainaloon nyt siitä. Yökki olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varattu siis kuitenkin. Arvasin. Mene sen miehesi tai vaimosi kainaloon nyt siitä. Yökki olet.

        Olinkin juuri. Keskustelupalsta tämä vain on. Sinä vaikutat rikkoliselta? Mitä sinulle muiden henkilöllisyys tai omistukset kuuluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene sinä vtuun kiitos.

        Hih.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih.

        Eikö ole ihana tämä miehen tapa tuottaa hönöille halpaa feikkidraamaa, hih hih


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole ihana tämä miehen tapa tuottaa hönöille halpaa feikkidraamaa, hih hih

        Ihqu on.Häh häh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihqu on.Häh häh.

        On se ehkä tullut jo tyhmemmällekin selväksi että kehut itseäsi naisen äänellä aamusta iltaan eteerisesti kolmannessa persoonassa kirjoitellen


    • Anonyymi

      Aivan, en minäkään halua olla mikään varanainen jos nykyisen kanssa sattuukin joskus menemään poikki. Hänellä omansa ja minullakin jossain vaiheessa tämän vuoden puolella ainakin. Turha odottaa koskaan mitään jos ei ole edes merkkejä.

      • Anonyymi

        Mene omimaan jotain muuta. Ei liity varattuihin tämä aloitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene omimaan jotain muuta. Ei liity varattuihin tämä aloitus.

        Laitappa nimi kelle, niin ei tarvii näin anonyymipalstalla länkyttää omimisesta. Tietää ihmiset sitten pysyä pois aloituksestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitappa nimi kelle, niin ei tarvii näin anonyymipalstalla länkyttää omimisesta. Tietää ihmiset sitten pysyä pois aloituksestasi.

        Varatut vtttuun omimasta. Heti! Teitä ei kukaan täällä kaipaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varatut vtttuun omimasta. Heti! Teitä ei kukaan täällä kaipaa!

        Sinua täällä ei kukaan kaipaa. Tuolla on deittisivut sinkkuja varten. Tämä on keskustelupalsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitappa nimi kelle, niin ei tarvii näin anonyymipalstalla länkyttää omimisesta. Tietää ihmiset sitten pysyä pois aloituksestasi.

        Ei juur ketään taida kiinnostaa jonkun trollaavan äijän feikkidraamat, vai mitä sanoo padawan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varatut vtttuun omimasta. Heti! Teitä ei kukaan täällä kaipaa!

        Voi ei, hih hih.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei, hih hih.

        Juu on kyllä niin haufkoja nämä miesaloittajan lainit hih


    • Anonyymi

      Yritin luovuttaa. En vaan pysty.
      Turhaa on silti yritäkään, kun ei häntä näyttänyt kiinnostavan, ennemminkin päinvastoin.
      En mä häntä naista saa, tiedän kyllä, mutta en osaa kytkeä näitä tunteita pois päältä.

      • Anonyymi

        Kysy suoraan stana sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy suoraan stana sentään.

        Ei se voi kun se on se varattu(hänen kaivattu) eikä se halua aiheuttaa pahaa mieltä kelleen... Liian kiltti on.
        Itse en ota enää kontaktia, olen voitavani tehnyt ja en saanut vastakaikua niille tunteille koska häntä ei kiinnostanut minä.Itsekkin olen jo turtunut tähän, riittää jos sekunnin nään autosta vilauksen.


      • Anonyymi

        Kerro tuo hänelle kaivatullesi, ehkä yhdessä saatte voimaa toisiltanne ja pystytte ns käsi kädessä kytkemään nuo kauheat tunteenne pois päältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tuo hänelle kaivatullesi, ehkä yhdessä saatte voimaa toisiltanne ja pystytte ns käsi kädessä kytkemään nuo kauheat tunteenne pois päältä.

        Mitä tämä ns kaivattu tarkoittaa mies sinulle- jotain tuntematonta ellaa jolle avaudut täällä, esität häntä ja keksit hånelle historiat elämäntarinat ja kaikki? Eli rienattu ihmisparka käytännössä, mut esim yksäri löytää monia eti merkityksiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tämä ns kaivattu tarkoittaa mies sinulle- jotain tuntematonta ellaa jolle avaudut täällä, esität häntä ja keksit hånelle historiat elämäntarinat ja kaikki? Eli rienattu ihmisparka käytännössä, mut esim yksäri löytää monia eti merkityksiä

        Yksäri voi jatkaa levotonta juttua muilta omituista ”kaipauksista”


    • Anonyymi

      Sä tässä se ongelma olet jos et olis äksy mua kohtaaan niin juteltaisiin vieläkin mä olen aina halunnut ja koittanut olla yhteydessä mut joka kerta sä olet alksnu minulle äksyileen kiva kun saat sun äksyilyllä esim kamutkin kuas tuollaista lapsellista kukaan jaksa ktsell

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Puhuisit kaivatulle.

      • Anonyymi

        Hyi- inhoan tätä ätmiretoriikkaa, minkä moni tolvana on tältä erotomaanimieheltä omaksunu


    • Anonyymi

      Kyllä mä olen jo luovuttanut. En ole sokea enkä tyhmä. Pikkusen hullu ehkä. Luovuttanut ehdottomasti. Se onnistuu, kun lopettaa itselleen valehtelun ja katsoo totuutta silmiin.

      • Anonyymi

        Hieno juttu miesaloittaja - virpi tiina jaana eikä edes sirpa (muistakaa agitoitua nimistä) diggaa susta yhtään.


    • Anonyymi

      Ei kannata menettää sieluaan kenenkään takia.

      • Anonyymi

        Vähän on huvittavan ylimitoitettua retoriikkaa sinulla tässä yhden miehen kirjekerhossa🤭


    • Anonyymi

      Lopeta, älä luovu. Lopettaminen on jostakin luopumista ja luovuttaminen taas kaiken lopettamista. Lopeta sellaisen odottaminen mitä ei ole eikä tule niin teet tilaa sille mitä voi olla.

    • Anonyymi

      Tapasimme elämän risteyksessä, ja ei tarvitse kuin katsoa meitä nähdäkseen että hetken päästä elämä jatkuu. Et vaan näe itseäsi kanssani. Halusin antaa kaiken mutta eräänä päivänä ei vain enää ollut mitään annettavaa.

      • Anonyymi

        Mulle kävi varmaan myös noin. Oli ns takki tyhjä.


    • Anonyymi

      Älä luovuta. Sinun täytyy vain oppia tuntemaan. Tietämään syyt miksi vaikenee. Jäljittää kohdat joista pääsee sisään. Muistuttaa olemassaolostasi. Tietää mihin asti on aikaa. Olla paikalla kun on aika. Rakastaa kuin ei kukaan. Antaa kuulla olevansa kaiken tämän arvoinen. Näin pidät hänet. Kukaan ei ole sanonut sitä helpoksi tehtäväksi.

    • Anonyymi

      Jos on surullinen niin on lupa olla sureva ihminen. Itse suren kuollutta aikuista lasta. Surun kanssa vaan elää. On parempia ja huonompia päiviä. Itsestäänselvyyksiä ei ole. Minua auttaa kun voin puhua ja käydä kävelyllä. En olisi voinut tehdä muuta kuin mitä silloin tein kun hän vielä oli elossa. Mikään ei poista ikävää eikä sitä suurta rakkautta mitä välillämme oli. Elän päivän kerrallaan. Syön, ulkoilen, hoidan kissoja, juttelen puhelimessa vanhan äitini ja kaukana asuvan ystävän kanssa. Käyn Lapissa ja ulkoilen siellä. Sanoja ei enempää tule
      Aina ei jaksa puhua.

      • Anonyymi

        Varmasti raskasta tuollainen. Voimia. Toivottavasti kukaan trolli ei ota kohteeksi kun avaudut tuollaisista. Täällä kun ei välillä tunnu olevan empatiakykyisiä ihmisiä ollenkaan.


    • Mee thaimaahan ja hommaa akka sieltä. Paljo parempia ja luotettavampia kuin suomalaiset ämmät.

      • Anonyymi

        Ai niin kuin tämä suomalaismiehen noilta suunnilta tuoma vaimo, joka murhasi Espoossa kolme heidän yhteistä pientä lastaan?


    • Anonyymi

      Menet ätmi kato sinne raiteille pitkälleen johan sinä olet parikymmentä vuotta kerennyt täällä avautua

      • Anonyymi

        Miten tämä parinkymmenen vuoden aikajakso liittyy mihinkään vammatarinalkisuuteesi laiton tallentaja ja suistosintti? Hienoa kun tartutit sen freniasi koko maakuntaan mikä yhteisön voimavara oletkaan👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämä parinkymmenen vuoden aikajakso liittyy mihinkään vammatarinalkisuuteesi laiton tallentaja ja suistosintti? Hienoa kun tartutit sen freniasi koko maakuntaan mikä yhteisön voimavara oletkaan👍

        Ja tämä siis sille työttömälle entiselle juoppokuskille, ihan mukava suojatyö oli varmaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä siis sille työttömälle entiselle juoppokuskille, ihan mukava suojatyö oli varmaan

        Ja finally- nämä perusteetta väitetyt puheenaiheetkin on mitä on, esim joku anonyymi kirjoittaa miehen perunanenästä- eikö tämä ole jo virka-asia? Vähän on ristiriitainen ote ilmaisun- ja sananvapauteen perussuomalaisten kannattajaksi, mutta kaksinaismoralismi leimaa sitä(kin) porukkaa- meistä ei saa sanoa ja saksiriikkaakin koulukiusataan hallituksessa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1415
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      967
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      867
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      830
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe