Jotain puuttuu

Anonyymi-ap

Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinua. Niin usein olen kirjoittanut sinulle - ja pyyhkinyt kaiken pois. Olet viestin päässä - mutta se etäisyys on valovuosia. Pelkään rakkauttani sinuun. Siinä on padotun kosken voima ja lasin hauraus.

106

2736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan samat tunteet ja tuntemukset mullakin. Mä niin ymmärrän sua! Tsemppiä sinne sun tilanteeseen! 👍

      • Anonyymi

        Kiitos ymmärryksestä ja tsempeistä. Samaa toivotan sinulle, tsemppiä vaikeaan tilanteeseen.


    • Anonyymi

      Niin kauniisti kirjoitat.. Jos olisit hän niin:
      Yhdessä selvitään kaikesta, niistäkin tunteista, mitkä pelottaa! Yhdessä tullaan ehjemmiksi..❤️ Rakas olet.

      • Anonyymi

        Vielä..
        Muistathan että haluan sinut juuri semmoisena omana itsenäsi niinkun olet. Sinussa niinkun minussa on monta puolta. Minulle saisit olla juuri semmoinen herkkä ja pelokaskin. Saisin vähän hoivata rakas..❤️ Nyt menen nukkumaan. Mehän sinäkin. Kauniita unia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä..
        Muistathan että haluan sinut juuri semmoisena omana itsenäsi niinkun olet. Sinussa niinkun minussa on monta puolta. Minulle saisit olla juuri semmoinen herkkä ja pelokaskin. Saisin vähän hoivata rakas..❤️ Nyt menen nukkumaan. Mehän sinäkin. Kauniita unia.

        Älä lässytä. Keksi jotain uutta välillä.


      • Anonyymi

        ❤️ Kiitos. On totta, että tällaisista tunteista selvitään yhdessä, ei yksin. Ja että jotain on joskus särkynyt, ei hänen kanssaan mutta muuten. Kauniisti kirjoitat sinäkin. Ja olet varmasti rakas monelle.


      • Anonyymi

        No näinhän se on Rakas olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä..
        Muistathan että haluan sinut juuri semmoisena omana itsenäsi niinkun olet. Sinussa niinkun minussa on monta puolta. Minulle saisit olla juuri semmoinen herkkä ja pelokaskin. Saisin vähän hoivata rakas..❤️ Nyt menen nukkumaan. Mehän sinäkin. Kauniita unia.

        Kirjoitit niin kauniisti. Tuli niin hyvä fiilis, että varmasti näen kauniita unia. Olet ihana! Hyvää yötä myös sinulle.🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lässytä. Keksi jotain uutta välillä.

        Vttuako se sulle kuuluu mitä mä puhun. Vttuako luet? Mene vttuun siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lässytä. Keksi jotain uutta välillä.

        Älä puhu noin rumasti ihmiselle joka kirjoittaa kauniisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️ Kiitos. On totta, että tällaisista tunteista selvitään yhdessä, ei yksin. Ja että jotain on joskus särkynyt, ei hänen kanssaan mutta muuten. Kauniisti kirjoitat sinäkin. Ja olet varmasti rakas monelle.

        Kiitos itsellesi ja samoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä..
        Muistathan että haluan sinut juuri semmoisena omana itsenäsi niinkun olet. Sinussa niinkun minussa on monta puolta. Minulle saisit olla juuri semmoinen herkkä ja pelokaskin. Saisin vähän hoivata rakas..❤️ Nyt menen nukkumaan. Mehän sinäkin. Kauniita unia.

        Todella kauniisti kirjoitat. On totta että hänessä ja minussa on monta puolta. Hyväksyn hänet myös sellaisena kuin hän on. Hoivaaminen tekee ihmiselle hyvää. ❤️ Kauniita unia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näinhän se on Rakas olet.

        En tiedä oletko hän mutta jos olet niin 🫂❤️.. Ei näitten hannu hanhien seassa paljoa tee mieli hempeillä. Oli viimiset niin sanotusti. Tässä maailmassa kaikki kaunis pilataan kysynpähän vaan että miksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu noin rumasti ihmiselle joka kirjoittaa kauniisti.

        Minusta se ei ole kaunista vaan aloittajan huijaamista. 30v itseään täynnä olevan ämmä se on eikä mikään kaunista nähnytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vttuako se sulle kuuluu mitä mä puhun. Vttuako luet? Mene vttuun siitä

        Kuulu vttu ja näkyy. Kasva jo vttu noista lapsenkengistä naiseksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vttuako se sulle kuuluu mitä mä puhun. Vttuako luet? Mene vttuun siitä

        En mene pois. Miksi itse luet näitä jos ei ole muuta kuin tylyä sanottavaa kauniisti kirjoittaville tai sitten vttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulu vttu ja näkyy. Kasva jo vttu noista lapsenkengistä naiseksi!

        Niin mikä kuuluu ja näkyy. Ainakin vttu. Lapsellinen en ole. Loukkauksesi eivät tunnu minusta yhtään miltään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta se ei ole kaunista vaan aloittajan huijaamista. 30v itseään täynnä olevan ämmä se on eikä mikään kaunista nähnytkään.

        En kuvittele että hän on juuri se kenestä kirjoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta se ei ole kaunista vaan aloittajan huijaamista. 30v itseään täynnä olevan ämmä se on eikä mikään kaunista nähnytkään.

        Johan rykäsit mällit naamaan jollekkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan rykäsit mällit naamaan jollekkin.

        Niin ja just näiden mällin rykijöiden takia ihmiset sulkeutuvat entisestään omiin oloihinsa, eivätkä osaa ilmaista tunteitaan ..varsinkaan ihastukselleen. Varsinkaan IRL..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lässytä. Keksi jotain uutta välillä.

        Meinaatko ihan tosissaan, ettei yksinpuhujamiehen repertuaari ole uusiutunut ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta se ei ole kaunista vaan aloittajan huijaamista. 30v itseään täynnä olevan ämmä se on eikä mikään kaunista nähnytkään.

        Sulla on mies ja jodlausaloituksen kirjoittaja huvittava tapa maalittaa vuosikymmenen mukaan randomeja naisia tekstiesi taakse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan rykäsit mällit naamaan jollekkin.

        Mutta eikö tämä tällainen juontaminen täällä trollipalstalla ole varsin avuliasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja just näiden mällin rykijöiden takia ihmiset sulkeutuvat entisestään omiin oloihinsa, eivätkä osaa ilmaista tunteitaan ..varsinkaan ihastukselleen. Varsinkaan IRL..

        Nämä sinun löysät aloitukset ja vielälöusemmät feikkidialogin ei mies ns istu mainitsemaasi kokonaisuuteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on mies ja jodlausaloituksen kirjoittaja huvittava tapa maalittaa vuosikymmenen mukaan randomeja naisia tekstiesi taakse

        Sinulla on huvittava tapa luulla eri henkilöitä yhdeksi ja samaksi. Se joka kirjoitti aloittajan huijaamisesta, on eri henkilö kuin aloittaja eli minä. Kirjoitan kaipauksestani myös jatkossa, vaikka se ei sinulle sopisikaan. Minua eivät loukkauksesi liikuta, koska en kirjoita sinulle vaan ihmisestä jota kaipaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä sinun löysät aloitukset ja vielälöusemmät feikkidialogin ei mies ns istu mainitsemaasi kokonaisuuteen

        Olehyvä ja istu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan rykäsit mällit naamaan jollekkin.

        🤭👍👍👍👍👍


    • Anonyymi

      Kaunis kirjoitus. Näkemisen sopiminen lienee vaikeinta.
      Ymmärrän sen. Pelon ymmärrän myös ja epävarmuuden. Samoja tunteita olen kokenut.

      • Anonyymi

        Haista vttu sinäkin. Jos ei aikuinen ihminen pysty sopimaan tapaamista niin miten vttu saat laskusi maksettua ylipäätään? Isäkö ne maksaa sulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista vttu sinäkin. Jos ei aikuinen ihminen pysty sopimaan tapaamista niin miten vttu saat laskusi maksettua ylipäätään? Isäkö ne maksaa sulle?

        On eri asia maksaa lasku kuin ehdottaa kaivatulle tapaamista. Tunnetasolla eri juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista vttu sinäkin. Jos ei aikuinen ihminen pysty sopimaan tapaamista niin miten vttu saat laskusi maksettua ylipäätään? Isäkö ne maksaa sulle?

        Isä on kuollut jo aikoja sitten. Mistähän syystä keuhkoat täällä palstalla näin? Olen maksanut laskuni jo vuosikymmeniä itse.

        Jos olet aloittaja niin ehkä on miettimisen paikka mistä syystä kirjoitat tänne ja mistä syystä olet impulsiivinen anonyymipalstan vastauksiin.

        Minä vastasin kuin ajattelen hänestä vuosien takaa.
        🌾


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isä on kuollut jo aikoja sitten. Mistähän syystä keuhkoat täällä palstalla näin? Olen maksanut laskuni jo vuosikymmeniä itse.

        Jos olet aloittaja niin ehkä on miettimisen paikka mistä syystä kirjoitat tänne ja mistä syystä olet impulsiivinen anonyymipalstan vastauksiin.

        Minä vastasin kuin ajattelen hänestä vuosien takaa.
        🌾

        Ei ole aloittaja tuo joka haastattelee vttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole aloittaja tuo joka haastattelee vttua.

        Korjaus: haistattelee vttua. Vaikka ei sitä tiedä vaikka olisi haastatellutkin, ehkä siitä johtuu sanan ahkera viljely.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaus: haistattelee vttua. Vaikka ei sitä tiedä vaikka olisi haastatellutkin, ehkä siitä johtuu sanan ahkera viljely.

        Ihan sama mulle. Samaa paskaa täällä. Hyvät yöunet.
        🌾🙏🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole aloittaja tuo joka haastattelee vttua.

        Kyllä se olet ihan sinä mies itse, ja tätä näytelmää pöyristelevään populismiin orientoituneet vahtaa silmä kovana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se olet ihan sinä mies itse, ja tätä näytelmää pöyristelevään populismiin orientoituneet vahtaa silmä kovana

        Ei ole todellakaan aloittaja tuo vtun haistattelija, minkä aloittajana tiedän. Älä tule sinäkin sotkemaan kaipausketjuani. Perusta oma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista vttu sinäkin. Jos ei aikuinen ihminen pysty sopimaan tapaamista niin miten vttu saat laskusi maksettua ylipäätään? Isäkö ne maksaa sulle?

        Meneppäs nyt kimuli pyyhkimään suusi saippualla. Ei ole mistään kotoisin toi sinun vi ttusi haistattelu. Vai sitäkö täällä neitonen etsii?


      • Anonyymi

        Joko jäät meni koskesta,kaunis kirjoitus R.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko jäät meni koskesta,kaunis kirjoitus R.

        Viittaako R nimen alkukirjaimeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole aloittaja tuo joka haastattelee vttua.

        Hih.


    • Anonyymi

      Menetyksen kanssa on näköjään helpompi elää kun pelkäämisen.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu. Tuo hallinnan tunnetta elämään. Valheellista hallinnan tunnetta. Ennemmin hylkää kuin pelkää hylätyksi tulemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu. Tuo hallinnan tunnetta elämään. Valheellista hallinnan tunnetta. Ennemmin hylkää kuin pelkää hylätyksi tulemista.

        En ole hylännyt ketään.


      • Anonyymi

        Ei oo, voin sanoa.
        Ei todellakaan oo.


      • Anonyymi

        Olen menettänyt jo nyt elämässä liian paljon. En kaipaa yhtäkään epävakaata ja hankalaa ihmistä elämääni enkä itseäni horjuttamaan. Välitän niin paljon siihen tiettyyn pisteeseen saakka.. :(Lopulta pakenen ja vetäydyn omiin oloihini ihan tuskissani. Ei sekään ihmiselle hyvää tee tiedän.. Hänen kohdalla haluisin olla rohkea ja ehkä sellaista olen yrittänyt tässä esittääkin. Etten pelkää. Kuitenkin horjun päivittäin ja pelkään etten riitä ja etten vain yksinkertaisesti pysty. Tunteita ja on rakkautta. Mitä enemmän aikaa kuuluu sen enemmän alkaa kaikkea kyseenalaistamaan etenkin toisen tunteita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen menettänyt jo nyt elämässä liian paljon. En kaipaa yhtäkään epävakaata ja hankalaa ihmistä elämääni enkä itseäni horjuttamaan. Välitän niin paljon siihen tiettyyn pisteeseen saakka.. :(Lopulta pakenen ja vetäydyn omiin oloihini ihan tuskissani. Ei sekään ihmiselle hyvää tee tiedän.. Hänen kohdalla haluisin olla rohkea ja ehkä sellaista olen yrittänyt tässä esittääkin. Etten pelkää. Kuitenkin horjun päivittäin ja pelkään etten riitä ja etten vain yksinkertaisesti pysty. Tunteita ja on rakkautta. Mitä enemmän aikaa kuuluu sen enemmän alkaa kaikkea kyseenalaistamaan etenkin toisen tunteita

        Ja tämä oli siis ihan vain sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen menettänyt jo nyt elämässä liian paljon. En kaipaa yhtäkään epävakaata ja hankalaa ihmistä elämääni enkä itseäni horjuttamaan. Välitän niin paljon siihen tiettyyn pisteeseen saakka.. :(Lopulta pakenen ja vetäydyn omiin oloihini ihan tuskissani. Ei sekään ihmiselle hyvää tee tiedän.. Hänen kohdalla haluisin olla rohkea ja ehkä sellaista olen yrittänyt tässä esittääkin. Etten pelkää. Kuitenkin horjun päivittäin ja pelkään etten riitä ja etten vain yksinkertaisesti pysty. Tunteita ja on rakkautta. Mitä enemmän aikaa kuuluu sen enemmän alkaa kaikkea kyseenalaistamaan etenkin toisen tunteita

        Ooks sää niitä huonon tuurin miehiä ku kaikki ympärillä sattuu olemaan ihan skitsoja yms?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole hylännyt ketään.

        Voi hyvänen aika sentää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvänen aika sentää

        Mikä siinä on voi hyvänen aika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen menettänyt jo nyt elämässä liian paljon. En kaipaa yhtäkään epävakaata ja hankalaa ihmistä elämääni enkä itseäni horjuttamaan. Välitän niin paljon siihen tiettyyn pisteeseen saakka.. :(Lopulta pakenen ja vetäydyn omiin oloihini ihan tuskissani. Ei sekään ihmiselle hyvää tee tiedän.. Hänen kohdalla haluisin olla rohkea ja ehkä sellaista olen yrittänyt tässä esittääkin. Etten pelkää. Kuitenkin horjun päivittäin ja pelkään etten riitä ja etten vain yksinkertaisesti pysty. Tunteita ja on rakkautta. Mitä enemmän aikaa kuuluu sen enemmän alkaa kaikkea kyseenalaistamaan etenkin toisen tunteita

        Kuulostaa tilalta, joka on vielä rankempi kuin joku yksittäinen mielenterveyden ongelma. Elämän pelko? Jossain määrin jaan tunteen, mutta yritän mennä pelkoa päin. Joskus onnistuu, joskus ei.

        Lohdutuksena on se, että möröt lakkaa olemasta mörköjä kun niihin tutustuu. Jopa ne ’hankalat’ tyypit rauhottuu, kun rakkaus on niin selkeästi ilmaistu, ettei sitä voi kyseenalaistaa.


    • Anonyymi

      Minä tiedän että kirjoitat ja pyyhit. Kuulin siitä .. muualta

    • Anonyymi

      Uskalla sittenkin ....sinun kaipaus on syöpynyt minuun ja toivon että et pyyhkäisisi seuraavalla kerralla aikomustasi🌟❤️‍🩹

      • Anonyymi

        Älä sinä omi näitä jooko?


      • Anonyymi

        Mistä tiedät että hän kaipaa sinua jos ei ole suoraan sanonut? Mietin siltä kannalta, millaisia viestejä itse annan. Ehkä ristiriitaisia. En tiedä tietääkö hän että kaipaan.


      • Anonyymi

        Mitä toivoisit hänen sanovan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että hän kaipaa sinua jos ei ole suoraan sanonut? Mietin siltä kannalta, millaisia viestejä itse annan. Ehkä ristiriitaisia. En tiedä tietääkö hän että kaipaan.

        Kyllä minä oman kultani tunnen. Hän on minun toinen puoli. Tunnen ikävän. Olen saanut viestiä että hän haluaa kertoa jotain mutta ei tiedä miten. Pelkää minua. Mutta kun kaikki pelkää ni ihan sama. Ei se ole mies eikä mikään jos ei uskalla naiselleen suoraa asioita puhua. En arvosta sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä toivoisit hänen sanovan?

        Olen lakannut noi toivomiset jo ajat sitten. Elän hetkessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä oman kultani tunnen. Hän on minun toinen puoli. Tunnen ikävän. Olen saanut viestiä että hän haluaa kertoa jotain mutta ei tiedä miten. Pelkää minua. Mutta kun kaikki pelkää ni ihan sama. Ei se ole mies eikä mikään jos ei uskalla naiselleen suoraa asioita puhua. En arvosta sellaista.

        Miks olit niin vihaisen oloinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä omi näitä jooko?

        Tämä on trollimies vastaamassa itse itselleen, mutta toki näin muuten tarpeellista holhoamista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä oman kultani tunnen. Hän on minun toinen puoli. Tunnen ikävän. Olen saanut viestiä että hän haluaa kertoa jotain mutta ei tiedä miten. Pelkää minua. Mutta kun kaikki pelkää ni ihan sama. Ei se ole mies eikä mikään jos ei uskalla naiselleen suoraa asioita puhua. En arvosta sellaista.

        Jännää, että trollaat mies tavallaan itseäsi tällaisella sensaatiomaisella projisoinnilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä toivoisit hänen sanovan?

        Tuoreeks terveeks tulevaks vuodeks önnönnöö? Mitä varten kyselet tältä trollimieheltä kun se osaa hoitaa sen parhaiten itse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä oman kultani tunnen. Hän on minun toinen puoli. Tunnen ikävän. Olen saanut viestiä että hän haluaa kertoa jotain mutta ei tiedä miten. Pelkää minua. Mutta kun kaikki pelkää ni ihan sama. Ei se ole mies eikä mikään jos ei uskalla naiselleen suoraa asioita puhua. En arvosta sellaista.

        Oletpa sinä mies siten todella kompleksinen kaveri🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa sinä mies siten todella kompleksinen kaveri🤭

        Lopeta nyt jo!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta nyt jo!!!

        Lainko nimessä oikeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainko nimessä oikeen

        Vaikka siksi että kukaan ei jaksa loputonta trollailua kaipausketjuihin.


    • Anonyymi

      Yllättyisin todella jos oma kaivattuni tällaisia tänne kirjoittelisi. Et voi olla hän.

      • Anonyymi

        Miksi yllättyisit?


      • Anonyymi

        Ajatteletko että hän ei olisi täällä? Olethan sinäkin.


    • Anonyymi

      Sitäpä juuri siinä taitaa olla tosi pelottavaa.

      • Anonyymi

        Jos pelottaa niin ei kannata. Sit voi lopettaa elämisenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pelottaa niin ei kannata. Sit voi lopettaa elämisenkin.

        Ei ole helppoa jos sairastaa sosiaalisten tilanteiden jännitystä ja ahdistusta.


    • Anonyymi

      Älä jännitä, ota vastaan mitä tarjoo elämä...

    • Anonyymi

      No sitten täytyy luovuttaa sun arkuuden takia tästä mitään tule

      • Anonyymi

        Kyllä itse ainakin tykkään enemmän tietyllä tavalla aroista enemmän, kuin sellaisista ihmissuhdeshoppaajista tai pelureista. Olen sopeutunut elämään yksin ja jos ei hyvää miestä tule vastaan, pärjään kyllä. Ihmiset ovat monesti suhteessa vaan siksi, kun eivät osaa olla yksin. Tai että sosiaalinen status muiden silmissä on parempi, kuin sinkuilla. Rakkaudesta harvoin on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä itse ainakin tykkään enemmän tietyllä tavalla aroista enemmän, kuin sellaisista ihmissuhdeshoppaajista tai pelureista. Olen sopeutunut elämään yksin ja jos ei hyvää miestä tule vastaan, pärjään kyllä. Ihmiset ovat monesti suhteessa vaan siksi, kun eivät osaa olla yksin. Tai että sosiaalinen status muiden silmissä on parempi, kuin sinkuilla. Rakkaudesta harvoin on kyse.

        Ja tämä oli sit sivusta, ennen kuin joku tulee taas huutelemaan :)


      • Anonyymi

        Miks olit niin välinpitämätön viimeksi?
        Viime torstaina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks olit niin välinpitämätön viimeksi?
        Viime torstaina.

        Odotin, että pyydät minua jäämään keskustelemaan. Et sanonut mitään, minä lähdin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotin, että pyydät minua jäämään keskustelemaan. Et sanonut mitään, minä lähdin.

        Hämmennyin, kun en nähnyt sun hymyilevän niin kuin yleensä ja kaikki se iloisuus oli muutenkin poissa.
        Koska näen sut seuraavan kerran?
        Lupaan pyytää silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämmennyin, kun en nähnyt sun hymyilevän niin kuin yleensä ja kaikki se iloisuus oli muutenkin poissa.
        Koska näen sut seuraavan kerran?
        Lupaan pyytää silloin.

        Jos tulet huomenna illalla, puhumme huomenna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tulet huomenna illalla, puhumme huomenna.

        Tulen kyllä. Mihin aikaan? Mikä on sun nimen kolmas kirjain? Tiedän siitä oletko hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulen kyllä. Mihin aikaan? Mikä on sun nimen kolmas kirjain? Tiedän siitä oletko hän.

        ”Mikä on sun nimen kolmas kirjain?”
        Sano ensin sinä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Mikä on sun nimen kolmas kirjain?”
        Sano ensin sinä :)

        Kyllä sä tiedät, että se on s.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä tiedät, että se on s.

        Voi ei, tämä en ole minä. Sori :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei, tämä en ole minä. Sori :(

        Eipä mitään. Melkein arvasinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä mitään. Melkein arvasinkin.

        Mutta silti puhut hänelle…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta silti puhut hänelle…

        Siihen asti kyllä, kunnes varmistuin erehtyneeni henkilöstä. Oliko vielä jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen asti kyllä, kunnes varmistuin erehtyneeni henkilöstä. Oliko vielä jotain?

        Miksi ette ole nähneet toisianne torstaista lähtien?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ette ole nähneet toisianne torstaista lähtien?

        Lue ylempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä itse ainakin tykkään enemmän tietyllä tavalla aroista enemmän, kuin sellaisista ihmissuhdeshoppaajista tai pelureista. Olen sopeutunut elämään yksin ja jos ei hyvää miestä tule vastaan, pärjään kyllä. Ihmiset ovat monesti suhteessa vaan siksi, kun eivät osaa olla yksin. Tai että sosiaalinen status muiden silmissä on parempi, kuin sinkuilla. Rakkaudesta harvoin on kyse.

        Vastasit nyt naiselle sori vaa😂


      • Anonyymi

        Ylemmät viestit. Syy on siellä ihan luettavissa.


      • Anonyymi

        18:37, 19:27.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        18:37, 19:27.

        Miksi et kirjoita hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit nyt naiselle sori vaa😂

        Nämä sun yksinpuhelut on mies varsin sisällöttömiä ja töksähteleviä, mutta tylsät mielet ei osaa lukea nyansseja


    • Anonyymi

      Alottajan pitäisi ehkä karkaistua.

      • Anonyymi

        Miksi ajattelet näin? Herkkyys ja vahvuus eivät sulje toisiaan pois.


      • Anonyymi

        Karkaistu muki sopii vaikka kenttäpakkiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karkaistu muki sopii vaikka kenttäpakkiin

        Et tiedä mitä olen kokenut.


    • Anonyymi

      Miksi sä pelkäät rakkauttasi?

    • Anonyymi

      Oliko mieheltä naiselle?

      • Anonyymi

        Kyllä varmasti on kovin hienostunutta esittää tässä, keittää yli kun lukee tällaista varsinkin jos joku dandelion tsemppaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmasti on kovin hienostunutta esittää tässä, keittää yli kun lukee tällaista varsinkin jos joku dandelion tsemppaa

        Lopeta lukeminen jos keittää yli. Niin yksinkertaista.


    • Mä kestän kaiken kaivatultani. Näin ainakin uskon, sillä olen vakuuttunut hänen hyvyydestään. Jos hän silloin tällöin tulistuu ja sanoisi jotain sopimatonta, niin tämä poika hellisi takaisin. Ei tarvitse minua jännittää/epäröidä. Inhimillisiä ollaan molemmat, joten haluan hänen seuraansa ja kuulla mitä hänelle kuuluu. Voi että kun tietäisit tämän ihailun määrän. Ehkäpä joskus saat sen nähdä ja kokea 🩵

    • Anonyymi

      Hei olen pieni siili 🦔 arka ja pelokas 😭 suuressa julmassa maailmassa 😢 en yksin enää uskalla vaeltaa 💔 mutta kanssasi voin jatkaa elämää pelkään ihmisiä 🥀 mutta kanssasi tunnen oloni turvalliseksi ja rakastetuksi 💖. piikit irti revitty 😭💘💔 sydän täynnä arpia mutta masuni on pehmoinen 😌 ja minulla on suuri sydän 🥰. olen vain pieni viaton hauras luontokappale sinua kaipaan ystäväiseni 😌😥😭💔. miksi en saa edes elää 😭 en ole koskaan tehnyt enkä sanonut kenellekkään mitään 😢💔 en enää jaksa 😭💔 -surullinen.
      Antti Elme Makkonen 23v. Itä-Helsinki

    • Anonyymi

      Kirjoita ja voita pelkosi ja lähetä

    • Anonyymi

      Mä pelkäsin pitkään rakkautta suhun mies, mut se poistuu kun koirat olla vastaamatta mielessä minulle tai rakkaudesta. Olet päiviä kommentoimatta mitään. Sitten taas parin kolmen viikon päästä jätät kertomatta niin seuraavan kerran olet hyväksynyt rakkautesi määrän eikä häiritse ketään enää!
      Rakastan sua AINA. =)

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      631
      22497
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      128
      21921
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      118
      11860
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      395
      9867
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      270
      6886
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      25
      5841
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      150
      3069
    8. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      13
      2295
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      68
      1798
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      117
      1641
    Aihe