Mitä tämä tarkoittaa,

Anonyymi-ap

että näkyy vain viimevuotisia?
Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?

38

1405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se botti haittaohjelma täällä nostelee vanhoja viestejä sitä vauhtia ylös, että kaikki uudet viestit katoaa uusien viestien alle helvetin nopealla tahdilla. Nyt lähden nukkumaan....

      • Anonyymi

        Jaa. Sä oot lässyttäny täällä aamuyöhön saakka 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. Sä oot lässyttäny täällä aamuyöhön saakka 🙈

        Ootko pitäny oikein kirjaa miehen teksteistä? Hyvä että on touhukas olo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko pitäny oikein kirjaa miehen teksteistä? Hyvä että on touhukas olo

        Julkaisuajoista sen näkee. Tollo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkaisuajoista sen näkee. Tollo.

        Jep oon monta matsia teiltä jälkikäteen katsonu


    • Anonyymi

      Paina vain uusimmat keskustelut nappia.
      Botti ei tee uusia aloituksia.
      Paskoo vain jo olemassa olevia keskusteluja.

      • Anonyymi

        Mitähän hiivatin väliä sillä kenellekään on, että minkä vuotisia trollauksia täällä pyörii hehheh


    • Anonyymi

      Botti todennäköisesti hakee itse viruksen laittajan historiasta kaikki välilehdet ja spämmää niitä. Sen tiedon valossa näyttäisi siltä että ätmi on tuonkin sekopåisyyden takana.

      • Anonyymi

        Se on tuo naisina esiintyvä kuuppajumi. Hei mies hei mies trancugubbe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tuo naisina esiintyvä kuuppajumi. Hei mies hei mies trancugubbe.

        Näin se on- ei tarvi olla kummoinen tuumailija, että hiffaa tämän asian


      • Äläps husi. Se botti sotkee kaikkia suomi24 palstoja. Sun mukaan sun ätmis olis kaikilla palstoilla kirjoittanut kaikki aloitukset. Herääpäs jo todellisuuteen!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Äläps husi. Se botti sotkee kaikkia suomi24 palstoja. Sun mukaan sun ätmis olis kaikilla palstoilla kirjoittanut kaikki aloitukset. Herääpäs jo todellisuuteen!

        Nämä sinun ryntäykset eri nikeillä paikalle on ätmi aika läpinäkyviä jos on terve


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nämä sinun ryntäykset eri nikeillä paikalle on ätmi aika läpinäkyviä jos on terve

        Olen edelleenkin nainen ja minulla on vain tämä yksi nikki. Terveestä puheenollen sulla on peiliinkatsomisen paikka. Pidätkö terveenä hokea ätmiåsi sadoille kirjoittajille täällä ja vielä tuolle botille, joka nostelee vanhoja aloituksia.

        Se botti taitaakin pitää sinut kiireisenä tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tuo naisina esiintyvä kuuppajumi. Hei mies hei mies trancugubbe.

        Freelancer?


      • Anonyymi

        Selvästikin* miten nämä tahvot ei osaa lukea tätä postuaalista euforiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Freelancer?

        Ei tuokaan mies tienaa latiakaan, syö siis enemmän mitä tienaa metataso


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Olen edelleenkin nainen ja minulla on vain tämä yksi nikki. Terveestä puheenollen sulla on peiliinkatsomisen paikka. Pidätkö terveenä hokea ätmiåsi sadoille kirjoittajille täällä ja vielä tuolle botille, joka nostelee vanhoja aloituksia.

        Se botti taitaakin pitää sinut kiireisenä tänään.

        Eipä se sinun miehen apukoulukoodausnäperrus ole tainnut pitää kuin ylläpidon kiireisenä kun ihmiset on vuodattaneet mielipahaansa värikkäillä ilmaisuilla. Muuhun tekstiin en näe tarvetta ottaa kantaa, vielä vähemmän relevanttia nääs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se sinun miehen apukoulukoodausnäperrus ole tainnut pitää kuin ylläpidon kiireisenä kun ihmiset on vuodattaneet mielipahaansa värikkäillä ilmaisuilla. Muuhun tekstiin en näe tarvetta ottaa kantaa, vielä vähemmän relevanttia nääs

        Twitteriin ym persukanaville sietäiski tulla tällainen pimppispäm kuten hänmikäisen hokema aikoinaan


    • Huomenta! Osa mun kommenteista ei edes kaiketi näy mitä olen kirjoittanut? Näkyvillä vain mun profiilin kautta. Kyllä on perin oudoksi mennyt.

    • Anonyymi

      Fiksummat tietää mitä se tarkoittaa. Kuten nämä trollimiähen kyselyt ja hoonaamiset että kirjoittaa iltapäivälehtiin Suomi24 sekoamisesta.

      Oisko kyseessä omien jälkien peittely kun randomipedari ns tietää mitä kohta ovelle tulee.

      • Anonyymi

        Sinulta laitetaan kohta munat solmuun. Taikka ommellaan pillu kiinni.


      • Anonyymi

        Joo karmeinta on, että pari aivan pimahtanutta kiihtyy tässä vaiheessa tai vastaavasti edelleen😏 ihan mistä vaan tekstistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta laitetaan kohta munat solmuun. Taikka ommellaan pillu kiinni.

        Sepä oli ytimekäs erittäin vakava laiton uhkaus sinulta ätmi. Huvittaa kaikessa makaaberiudessan esim jälkimmäinen - nollaa näyttää jatkakaa, mutta eka on jo vähintään esivalmistelu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta laitetaan kohta munat solmuun. Taikka ommellaan pillu kiinni.

        Ole hyvä ja tule yrittämään. Ei siinä sen kummempaa pikkuhiirulainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä ja tule yrittämään. Ei siinä sen kummempaa pikkuhiirulainen.

        Ryhdikäs keskustelu🥱


    • Anonyymi

      Täällä et saa selvää vastausta mihinkään.

      • Anonyymi

        Mihin se sinäkin eksynyt sielu haet täältä yhden miehen esityksestä vastausta?


    • Anonyymi

      Se tarkoittaa, että venäläinen automaatti häiritsee näitä suomi24 palstoja nostellen vanhoja kirjoituksia K-18 linkkiensä avulla. Älkää avatko niitä linkkejä jollette tahdo itsellenne haittaohjelmaa joka tyhjentää pankkitilin.

      • Anonyymi

        Firman koneet vaa vähä sakkaa ja homma jatkuu


    • Anonyymi

      Joo, huomasin samaa. Oli ilmeisesti jonkunnäköinen keinotekoisten bottien ryöpsäys jopa ulkomailta. Sekoitti ilmeisesti alustaa hieman.

    • Anonyymi

      Niuvan laboratoriosta oli päässyt palstalle kirjoittelemaan karkuun päässyt robbotti tavanomaisten potilaiden lisäksi!

    • Anonyymi

      Joku on tehnyt jonkun ohjelman, jossa uusimmasta lähtien jokainen s24 viesti nostetaan linkillä, joka vaikuttaa olevan joltain naisten hyväksikäyttösivulta, jossa naiset ovat miesten toiveiden mukaisesti alistettu pelkkään seksuaalisen objektin osaan. En siis ole avannut, mutta luulen noin.

      Siis aikajärjestyksessä kaikkiin s24 viesteihin tulee uusi kommentti, ja se kommentti on tuo linkki sksi sivulle.

      Viikonloppuna seurasin. 2023 vuosi oli menossa ja heinäkuu vaihtui kesäkuuksi jne

      Mielestäni muutkin kuin ikävä palsta on saman ohjelman saastuttamia. Koko s24.

      • Anonyymi

        Kyllä niitä oli ihan joka palstalla jo heti vapun jälkeen mitä itse kattelin, ensimmäiset näin jo ennen vappua mm. tanssipalstalla.


    • Anonyymi

      Stmichell'in digitotalitariaa se vain on.

      • Anonyymi

        Niinku Mikkeli vai arkkienkeli?


    • Anonyymi

      Jauhot karkeat, tomua kansalle.
      -temutavariits-

      • Anonyymi

        Ketään ei taida tarinapaakari nisus kiinnostaa eilisen vitriinissäkää enää näy


    • Anonyymi

      Paina "uusimat ensin".

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1230
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      967
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      890
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      787
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe