eli. mulla on ollut firefox jotain muutaman viikon. lähiaikoina noin joka kolmas sivu (esim. google tms) alkaa "pomppimaan" selaimessa, kuin estäisi pop-up-ikkunaa tai jotakin. se niinku tärisee sillain. siis kaikki sivut ei pompi, eikä mitkään tietyt sivut, mutta joka kolmas kerta kun menee uuteen www-osoitteeseen niin alkaa ruutu pomppia.
kai mulla on jotain muutakin häikkää tässä koneessa, esim tulee firefoxiin se "aurora"-pop-up, joka on kai joku malware. hohhoijaa.
olen spybotit ja adawaret ja nortonit käyny..
auttakaa neitoa hädässä :))
firefoxin sivut "pomppii". miksi?!
7
1155
Vastaukset
- najuan
niin, ja uninstalloin foxin, ja sitten uudelleen latasin, ja ongelma jatku. toisaalta, se ei jotenkin kokonaan poistunut koska esim. kirjanmerkit-lista säilyi. en tajua 8/
Alko yks päivä vaan kaikki sivut hyppimään. Siinä samalla se oli muuttanut mun custom themen siihen tavalliseen ja aloitussivu oli joku Firefox juttu. No muutin themen ja alotussivun ja lisäksi poistin yhen toisen themen, jonka luulen sekoittaneen sen. En ole varma mutta muistelisin, että se olisi vaihtanut themen siihen, jonka poistin mutta silti oli se alkuperäinen näkymä. Eli joku virhe/bugi pääsi tapahtumaan.
Ps. Tosi hyvin selitetty. Täytyy olla aika fakiiri, että tuosta saa selvää.- millie
pikkusen pomppii, mutta mä en ole kiinnittänyt siihen mitään huomiota, kun ei se mua millään lailla ole häirinnyt. Ei kai se teilläkään menoa haitannut?
millie kirjoitti:
pikkusen pomppii, mutta mä en ole kiinnittänyt siihen mitään huomiota, kun ei se mua millään lailla ole häirinnyt. Ei kai se teilläkään menoa haitannut?
Siis koko saatanan selain pomppii tossa näytöllä niin eiköhän se vähän haittaa.
- millie
lammas-jr kirjoitti:
Siis koko saatanan selain pomppii tossa näytöllä niin eiköhän se vähän haittaa.
Mulla ei pompi koko ajan, pysyy hyvin paikallaan kun on pompahtanut kerran tai pari sivua vaihtaessaan. Tämä ei ole iso riesa. Kuten sanottu, en ole edes kiinnittänyt huomiota. Joku syy pitänee löytää jos koko ajan pomppii ? Ei normaalia.
- hohhoijaa...
millie kirjoitti:
Mulla ei pompi koko ajan, pysyy hyvin paikallaan kun on pompahtanut kerran tai pari sivua vaihtaessaan. Tämä ei ole iso riesa. Kuten sanottu, en ole edes kiinnittänyt huomiota. Joku syy pitänee löytää jos koko ajan pomppii ? Ei normaalia.
Tuskinpa sinua häiritsisi sekään vaikka monitorin kuva pyörähtäisi peilikuvaksi joka toisella klikkauksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4119021Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893560- 202013
- 811246
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641051Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791045- 551013
- 65950