firefoxin sivut "pomppii". miksi?!

najuan

eli. mulla on ollut firefox jotain muutaman viikon. lähiaikoina noin joka kolmas sivu (esim. google tms) alkaa "pomppimaan" selaimessa, kuin estäisi pop-up-ikkunaa tai jotakin. se niinku tärisee sillain. siis kaikki sivut ei pompi, eikä mitkään tietyt sivut, mutta joka kolmas kerta kun menee uuteen www-osoitteeseen niin alkaa ruutu pomppia.

kai mulla on jotain muutakin häikkää tässä koneessa, esim tulee firefoxiin se "aurora"-pop-up, joka on kai joku malware. hohhoijaa.

olen spybotit ja adawaret ja nortonit käyny..

auttakaa neitoa hädässä :))

7

1180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • najuan

niin, ja uninstalloin foxin, ja sitten uudelleen latasin, ja ongelma jatku. toisaalta, se ei jotenkin kokonaan poistunut koska esim. kirjanmerkit-lista säilyi. en tajua 8/

• Alko yks päivä vaan kaikki sivut hyppimään. Siinä samalla se oli muuttanut mun custom themen siihen tavalliseen ja aloitussivu oli joku Firefox juttu. No muutin themen ja alotussivun ja lisäksi poistin yhen toisen themen, jonka luulen sekoittaneen sen. En ole varma mutta muistelisin, että se olisi vaihtanut themen siihen, jonka poistin mutta silti oli se alkuperäinen näkymä. Eli joku virhe/bugi pääsi tapahtumaan.

Ps. Tosi hyvin selitetty. Täytyy olla aika fakiiri, että tuosta saa selvää.

• millie

pikkusen pomppii, mutta mä en ole kiinnittänyt siihen mitään huomiota, kun ei se mua millään lailla ole häirinnyt. Ei kai se teilläkään menoa haitannut?

• millie kirjoitti:

pikkusen pomppii, mutta mä en ole kiinnittänyt siihen mitään huomiota, kun ei se mua millään lailla ole häirinnyt. Ei kai se teilläkään menoa haitannut?

Siis koko saatanan selain pomppii tossa näytöllä niin eiköhän se vähän haittaa.

• millie
        lammas-jr kirjoitti:

Siis koko saatanan selain pomppii tossa näytöllä niin eiköhän se vähän haittaa.

Mulla ei pompi koko ajan, pysyy hyvin paikallaan kun on pompahtanut kerran tai pari sivua vaihtaessaan. Tämä ei ole iso riesa. Kuten sanottu, en ole edes kiinnittänyt huomiota. Joku syy pitänee löytää jos koko ajan pomppii ? Ei normaalia.

• hohhoijaa...
        millie kirjoitti:

Mulla ei pompi koko ajan, pysyy hyvin paikallaan kun on pompahtanut kerran tai pari sivua vaihtaessaan. Tämä ei ole iso riesa. Kuten sanottu, en ole edes kiinnittänyt huomiota. Joku syy pitänee löytää jos koko ajan pomppii ? Ei normaalia.

Tuskinpa sinua häiritsisi sekään vaikka monitorin kuva pyörähtäisi peilikuvaksi joka toisella klikkauksella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      120
      4508
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      69
      3264
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      104
      3144
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      39
      2601
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      28
      2292
    6. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      107
      1553
    7. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      49
      1096
    8. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      327
      1062
    9. 49
      832
    10. Mitä luulet mies

Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin
      Ikävä
      54
      663
    Aihe