Luit oikein, yllätyin itsekin. Nainen on minua kymmenisen vuotta vanhempi, vaalea hoikkajalkainen kaunotar.
Yllättävää oli se, että aiemmin en luonut lautapeppuun katsettakaan. Mutta rakkaus muutti kaiken. Enää en voisi rakastaa muunlaista naista. Tästä episodista on jo kymmenisen vuotta. Siitä saakka olen riutunut menetetyn rakkauden perään. Kadun, etten aikanaan osannut elää, kuten kuuluu. Yksi kuitenkin on ja säilyy, ihailuni lautapeppuihin.
Ex-mies.
Rakastuin lautapeppuun.
74
692
Vastaukset
- Anonyymi
Oli siinäkin eräänlainen selitys naisesta. Jos noilla perusteilla ihminen nähdään kuten nimityksellä ” lauta peppu” niin ei ole että jää yksin.
Me muut kyllä ihastustaan ihan vaan ihmiseen sellaisena kun hän on. Eikä edes tuollaiset nimitykset tulisi mieleen- Anonyymi
Sinulla on oikeus katkeraan mielipiteeseesi, kiitos siitä.
Pointti oli kuitenkin se, että vastoin kaikkia odotuksia rakastuin juuri sellaisen naiseen, jota en osannut ennakoida. Väitän jokaisella olevan ulkoinen mielikuva ihannekumppanista. ja tällainen lautapeppu oli vastaan kaikkea mitä luulin haluavani.
Nyt en enää muunlaista huoli. Minulla on tähän täysi oikeus. Ja sinulla mielesi pahoittaja, siis oikeus mielipiteeseesi. - Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180434747
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kaikista tulee lautapeppuja iän myötä.
- Anonyymi
ei tule!
- Anonyymi
Katsopa mustia naisia. Yhdestäkään pyöreän pepun omistajasta ei ole tullut lautapeppua.
- Anonyymi
Rasvakerros katoaa ja lihakset surkastuu ikääntyessä. Rasva siirtyy ja lisäöntyy vatsaan,reisiin ja pohjaisiin helposti kun ei liiku eikä pyörälle. Pakarat tulee litteämiksi jos on istunut paljon nuorempana eikä meidän nuoruudessa ollut kuntosaleja. Jos syö kovasti jauhoista ja sokerista tehtyjä ruokia jotka lihottaa ja turvottaa tulee vartalo löllöksi.
Mustan rodun rakenne on erilainen ja ne lisäävät täytettä niihin ruumiin takapuoliin, se mautonta.
Onko aloittajan naisella iso.pää, leveät hartiat ja paksut solisluut ja kapeampi lantio? Onko kourat kuin miehellä?
- Anonyymi
Veikkaan, että aloittajalla on valtava. Toivottavasti hällä kulkee mukana.
On mukavampi istua, kun on vähän pehmustetta. Ei liikaa.
Kun uima-altaassa hyppii, on hassua kun pylly hyllyy.
En haluaisi olla ihan perzzeetön.
Beng- Anonyymi
Veikkauksen sivut ovat ihan toisaalla, vaikka ei sinun sinne kannata tuolla osumatarkkuudella suunnata. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkauksen sivut ovat ihan toisaalla, vaikka ei sinun sinne kannata tuolla osumatarkkuudella suunnata. :)
9:447
Jep. Ei tule jackpottia.
- Anonyymi
Pystyt pikku nysällisi takaapäin painaa,kun lautaoeppu?
- Anonyymi
Asiaakin tuossa! Lautapepussa, hoikkajalkaisella kaikki on hyvin tarjolla ja näkyvillä. Pelkkä vilkaisu saa kuumenemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiaakin tuossa! Lautapepussa, hoikkajalkaisella kaikki on hyvin tarjolla ja näkyvillä. Pelkkä vilkaisu saa kuumenemaan.
Tosiaan, minäkin alan jo pikkuhiljaa rakastumaan lautapeppuun......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä, jos pelkkä vilkaisu saa naisen nauramaan, kun mies vaikuttaa heinäsirkalta takana.
- Anonyymi
Vähän kovahan painaessa. Pyöreeseen herkkupeppuun verrattuna!
- Anonyymi
Lautamies tai lautanainen, mitä väliä.
- Anonyymi
Voi ottaa myös molemmat, kyllä.
- Anonyymi
Entä, kun käännät lautapepun ympäri, onko toisella puolella vain lautaa ja 2 rusinaa?
- Anonyymi
Olet ilmeisen kokematon? Hoikalla on avoin ja hyvin esillä oleva varustus oikein lämmitettynä. Mitä väliä rinnoilla on? Nännit voi venytellä imulla pitkiksi. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ilmeisen kokematon? Hoikalla on avoin ja hyvin esillä oleva varustus oikein lämmitettynä. Mitä väliä rinnoilla on? Nännit voi venytellä imulla pitkiksi. :)
10:43
No. Eikö sulle ole sitten sama, oletko miehen tai naisen kanssa. Jotain ylimääräistä heiluisi mukana, kuvittelen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10:43
No. Eikö sulle ole sitten sama, oletko miehen tai naisen kanssa. Jotain ylimääräistä heiluisi mukana, kuvittelen.Eikö se jo todettu, sinun ei kannata veikata.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se jo todettu, sinun ei kannata veikata.......
Mutta, jotta saamme kunnon kokonaiskuvan, voisit kuvailla meille itseäsi?
Katsos kun voimme koota ikäihmisten voimat yhteen ja yrittää auttaa eli neuvoa sinua.
Saisit boostia.
Beng
Vähintä, mitä voimme tehdä kaikk yhes koos, on pahoitella, kun sinulla on puute ja kurjuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta, jotta saamme kunnon kokonaiskuvan, voisit kuvailla meille itseäsi?
Katsos kun voimme koota ikäihmisten voimat yhteen ja yrittää auttaa eli neuvoa sinua.
Saisit boostia.
Beng
Vähintä, mitä voimme tehdä kaikk yhes koos, on pahoitella, kun sinulla on puute ja kurjuus.Mistä tällaista tietoa on tullut, että minulla olisi puute ja kurjuus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tällaista tietoa on tullut, että minulla olisi puute ja kurjuus?
Laitoin aloittajalle, koska kovin kaihoisa on. Suuren suuri kaiho.
Jos et ole aloittaja, älä ota itseesi.
Beng
- Anonyymi
''Nainen on minua kymmenisen vuotta vanhempi, vaalea hoikkajalkainen kaunotar.''
Sinua onnisti. Tuo kuvaus pätee melko harvoihin 80v naisiin.- Anonyymi
11:35
Tuolloin kannattaisi kysyäkin, että riittääkö eläke ruokaan vai vain lääkkeisiin ja on niitä anorektikkoja ikäihmisissäkin, kun luulevat, että nuoruus tulee sillai takaisin.
Hemoglobiini kannattaa tarkistaa ja ferritiinit. Ja narskuttaako jotain diabeteslääkettä pysyäkseen pyllyttömänä.
(Ihan oikeilta potijoilta anteeksi).
Beng - Anonyymi
On naisia, jotka vain kaunistuvat vanhetessaan. Ehkä vain muutama sadasta, mutta kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On naisia, jotka vain kaunistuvat vanhetessaan. Ehkä vain muutama sadasta, mutta kuitenkin.
16:22
Mutta, jos ole nainen, kannattaako ajatella, että juuri sinä kaunistut.
Kannattaa joskus pyyhkiä pölyt peilistä.
Beng
- Anonyymi
HEH,,,
olen vanhus,,
elossa vielä,
siis entinen ihminen,
-- vaikka enään en ole ihminen olen vain vanha raakki,
silti mielikuvituksissani kuvittelen,, ,,, OLISPA ihan oma ihminen vierellä, vain minun ihminen,
ja minä olisin vain hänen ihminen,
ja me yhdessä vielä autoilisimme ympäri suomea,
tekisimme pieniä metsä retkiä
vain me kaksi,
eläisimme vain toisillemme,
tekisimme kaikkea kivaa vain me kaksi,
onko tommonen unelma kuvitelma kenekään elämässä mahdollista ja totta,
miksi ihminen haluaa v a i n ,,, o m a n ,, kaverin ,,
voiko joku selittää,
mä en ymmärrä enään elämää, haluun vain kuolla,
puolisoni on kuollu jo toistakymmentä vuotta sitten,
ihan yksin olen loppuelämää viettäny pikku pikku ympyröissäni, yksin siellä ja täällä,
en halua " meikkän keikkien yhteistä Kalle " kaveriksi,, siihen ole kyllästyny
mä haluan vain oman ja semmosen joka haluaa myös vain oman, ja minä olisi hänelle se ikioma,- Anonyymi
meinaatko
" MEIDÄN KAIKKIEN YHTEINEN KALLE "
joo ei kiva kaveriksi,,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
meinaatko
" MEIDÄN KAIKKIEN YHTEINEN KALLE "
joo ei kiva kaveriksi,,,Potentiaalinen taudinkantaja...se "Kalle"...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Potentiaalinen taudinkantaja...se "Kalle"...
ikävä kyllä on,,,
mutt osaako ihastuneet naiset sitä edes ajatella,,, ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ikävä kyllä on,,,
mutt osaako ihastuneet naiset sitä edes ajatella,,, ?12:11
Rakkaus on sokea.
Mutta 70 + ihmisille on paljon tarjolla ilmaisia optikkonäöntarkastuksia, siksi että "Kallen" vieressä voi olla turvallisempi vaihtoehto.
Kallehan saattaa olla älyttömän komea, ettei silmiä irti saa vaikka lusikalla kaivaisi.
Kuvanhan voi tallentaa verkkokalvolle, muttei kannata....you know...voihkia nimeä.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
12:11
Rakkaus on sokea.
Mutta 70 ihmisille on paljon tarjolla ilmaisia optikkonäöntarkastuksia, siksi että "Kallen" vieressä voi olla turvallisempi vaihtoehto.
Kallehan saattaa olla älyttömän komea, ettei silmiä irti saa vaikka lusikalla kaivaisi.
Kuvanhan voi tallentaa verkkokalvolle, muttei kannata....you know...voihkia nimeä.
Bengjooooo, mutta mä haluun i h a n ikioman " kallen "
EN huoli meidän kaikkien yhteistä kallea,,, EN HUOLI,
OMA PITÄÄ OLLA
ja kun ei näytä tulevan kohdalle
niin oooooooooooooooooooon ihan ilman kallea,,,,,
- Anonyymi
Eikö vapaita riitä? Kirtoon heitettyjä?
- Anonyymi
Voi per se! D
- Anonyymi
Ei autoilla kauempaa, perrzze puutuu.
- Anonyymi
Voi vitsi 😁 ku hauska 🤗
Ei minua ulkoinen olemus kiinnosta läheskään yhtä paljon kuin nuorempana.
Sama koskee miehiä.
Eivät he kuin korkeintaan muistelevat haikeana "lautapeppua" ollessaan tutun ja turvallisen pehmeän vaimon vierellä.
Samoin voi verevä nainen vierellä miettiä että mitä minä tuossa lautapeusta haaveilevaa ukon rähjässä oikein näen.- Anonyymi
Jos iso temmi matkassa.
- Anonyymi
Niinkuin a-luokan kurkku?
- Anonyymi
OOOOOTTTTA TE TUHMIA
kuin te vielä kehtaatte
eihä kellää ennää seiso muu kuin järki ?- Anonyymi
liekko kirjoitti:
Aika kultaa muistot :)
Yhdyn liekkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdyn liekkoon.
älä ny meidän nähden siinä,
menkää vaikka komeroon ja ovi kiini yhtymään, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
menkää vaikka komeroon ja ovi kiini yhtymään,Ei voi mennä. Kaikki ovi- ja komeroyhtymät meni nyt syksyllä jo kiinni ja konkurssiin. D
Anonyymi kirjoitti:
menkää vaikka komeroon ja ovi kiini yhtymään,Älähän kiirehdi asioiden edelle.
En koskaan ala mihinkään ennen parin kuukauden seurustelua :)- Anonyymi
liekko kirjoitti:
Älähän kiirehdi asioiden edelle.
En koskaan ala mihinkään ennen parin kuukauden seurustelua :)Yhdyn taas liekkoon.
- Anonyymi
Aloittaja lienee lautataapelin omistaja.
Käy välillä hiomassa ja höyläämässä lautojaan.
Anna palaa
, ei muuta kuin sytykkeitä lautataapelis alle.- Anonyymi
Jos aloittaja on ex-mies, niin onko hän nyx-nainen?
Pääasia että vierellä on nainen.
- Anonyymi
Rako valkea
- Anonyymi
Viimeidenkin toivo meni
https://www.youtube.com/watch?v=8dmAxiQkVjM - Anonyymi
Nainen ilman kunnon perää on epämuodostunut !
Lemmenkäinen - Anonyymi
Ilman kunnon perää ei pesää.
- Anonyymi
jaaaaaaaaaa,,,
sittenhän l i h a v i l l a on toivoa,,,, heh heh, vai kuinka,,,
vaikka muoti suosii luurankoja katukuvassa ja työmarkkinoilla,
" valtava peräsin ja pulleat purjee " kuis on,,,, kelpaako ??
Minkä ikäinen olet? Vaikuttaa omituiselta, ellei luonnottomalta. Mutta itsepähän tiedät. Sitä vaan että miksi asiaa täällä alat ruotia ja esitellä? Anna mennä vaan, kateellisia ei ole. Minäkin nauran (vain) sisäänpäin :)
- Anonyymi
Älä häpeä sisäänpäin nauruasi, muut nauravat sinulle myöskin ulkoapäin.
- Anonyymi
Vakavasti ottaen, onhan se, mihin silmät ihastuu, vallan vallatonta.
Jokaisessa ihmisessä on jotain viehättävää.
Puhe. Miten ihminen puhuu. Mitä puhuu. Vaikuttaa.
Kaunis puhe vaikuttaa niinkin, että jopa huijarit taitavat omaksi hyödykseen välineellistään kauniin puheen.
Pahinta on, jos surkutarinoilla pääsee mummojen tileille. Tai kiristämällä.
Silloin on ihan sama, millainen ulkoisesti on.
Beng - Anonyymi
Kyllä jokaisen naisen peppu on kaunis, kun nelinkonti pyllistää ja odotta uroksen penetroituvan jompaan kumpaan koloon...
- Anonyymi
heh heh,, ruskeassa reijässä ei ole mitään mielenkiintoista,
mutta auta armias se toinen kolo,
siellä tapahtuu yhtä sun toista ihanaa vain HETKE N !
ja sitten kaikki ohi on,,,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heh heh,, ruskeassa reijässä ei ole mitään mielenkiintoista,
mutta auta armias se toinen kolo,
siellä tapahtuu yhtä sun toista ihanaa vain HETKE N !
ja sitten kaikki ohi on,,,,ÄLÄ VALEHTELE!! Jokainen mies haaveilee erittäin tiukasta kakkosesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ÄLÄ VALEHTELE!! Jokainen mies haaveilee erittäin tiukasta kakkosesta.
No sellainen on kaikilla nisäkkäillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HYIIIIII,,, SINUA,,,,,,,,,,,
EN ANTAIS,,,,,,,,,, ENKÄ OOOOO ANTANU ,,,,,,,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaljamahat ei pääse muuten naista lähelle.
- Anonyymi
Jätän B-rapun kokemisen Pekolle.
- Anonyymi
Mukavan persevä on ihan tico tico.
- Anonyymi
Lautapeppu ja farkut on järkyttävä yhdistelmä.
- Anonyymi
Jokaisella omat intressinsä ja ihailunsa, mitäpä siinä toisilla on sanomista. Turha on yleistää omaa ihastustaan tai ideaalejaan, se vain ei mene niin.
Omalla vaimollani, +60, on kaunis pyöreä peppu, jota olen saanut ihailla jo pitkälti yli 40 vuotta; ei se mihinkään ole hävinnyt vaikka pikkusen on valahtanutkin alaspäin; on kuitenkin ihana eikä minua miellyttäisikään muunlainen.- Anonyymi
12:53
Ihan nätisti vaimostasi kirjoitat.
Mutta kyllä tyrskähdin tuossa kohden "vaikka pikkusen on valahtanut alaspäin".
Onhan kauneutta katsojankin silmässä. Kukahan tämänkin sanonnan on kehitellyt?
Beng
Kun ja jos menette uimahalliin, hyppikää siellä ja jos pylly hyllyy, on jotain vielä jäljellä, minkä päällä istua. Kyllä miestenkin ahteri muuttuu vuosien saatossa.
Miksi pitää edes mainita luonnollista iän tuomaa asiaa.- Anonyymi
liekko kirjoitti:
Kyllä miestenkin ahteri muuttuu vuosien saatossa.
Miksi pitää edes mainita luonnollista iän tuomaa asiaa.Jep. Aika tekee tehtäviään.
Jos näyttäisimme ilman veistä ja botoxia parikymppisiltä, ei se tänään olisi luonnollista.
Mutta kuka ties vuosien päästä, voi joku litku vaikuttaa noinkin ulkoisesti.
Mutta entä jos kehon sisällä on entisenlaiset vaivat?
Ehkä kandee ajatella vähätyytyväisesti: iloitkaamme, kun kykenemme hoitamaan arkiasioitamme vielä suht. itsenäisesti, vaikkei elo ihan olemisen sietämätöntä keveyttä olisikaan. Tähän kohtaa sisäinen huraa.
Beng
- Anonyymi
Mukava on katella perseviä naisia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645626Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204307Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172926- 1712254
- 171946
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281804- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77998